<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Tiuhti tottakai yritän taas lopettaa heti ton askin jälkeen.. :) Mä ajattelin perjantaina testaa, en uskalla aikasemmin. :D Mulla on MS-tauti, ni vähän pelottaa et miten toi tuleva raskaus siihen vaikuttaa, koska lääkkeitä en saa käyttää sinä aikana. :/ Useimmilla on raskausaika sujunut ilman mitään ongelmia, mutta synnytyksen jälkeen on tullut pahenemisvaiheita. Mut jokainenhan on erilainen, et ei voi tietää miten se muhun vaikuttaa. Sen ainakin tiedän et raskausajan oon teho tarkkailussa.

Viida Paljon voimia. Koita pärjäillä :heart:
 
Sokruli sama täällä :D eli mullaki todennäköisesti hyvä kausi raskausaikana mutta pahenee sitte synnytyksen jälkeen! mutta nyt kun mulla on tauti aktiivisessa vaiheessa niin raskaaksi tulokin on sit aika mahdotonta :( eli katsotaan nyt kuinka käy tässä kierrossa, tuskin paremmin ainakaa ku edellisissä.. pitäis vaan äkkiä saada taas tauti kuriin muttaku lääkkeet ei meinaa auttaa! :) ja tsemppiä uuteen lakkoiluun :) kyllä sie onnistut taas! ei se yksi repsahdus niin paha ole, mullakin on kaapissa tupakkaa reilu puoli askia jäljellä.. mutta hyvin oon onnistunu pitää näpit nyt kurissa!
 
kyllä, näin on Sokruli :) mie vaan kovin toivon, että saisin lapsen synnyttää sitten alakautta mutta sekin voi olla, ettei se onnistu :) mutta pääasia on, että saisi sen oman nyytin, kyllä mä sitte kestän kivut ja ripulit ja muut komplikaatiot!
 
t84
Onhan täällä joku kirjotellu, tunti sitte vielä kävin eikä kukaan ollu käyny, välillä täällä on kyllä niin hiljasta että oikeen säikähtää! :)

tiuhti no voi hitto, ei ollu teijän kierto tääkään... Mä olin ihan varma kun sulla se jättimuniskin irtos. Voi tylsätylsä juttu :( Toivotaan että toi päivittäjän virka tois sen toivotun plussan taas :heart:

Ja hyvä että teillä on tupakointilakko pitäny edes jotenki! Mähän oon nyt ollu monta vuotta polttamatta mutta kyllä mäkin saatan jonkun vetää jos oikeesti jotain paskaa ollu. Vaikka joku tosi mehevä riitä ukon kanssa tai jotain... Viihteellä ollessa ihme kyllä ei tee edes mieli, ja muutenkin tollasissa hairahduksissa ei jää polttaminen päälle. Kamalalta se aina maistuu :D
 
t84 eipä ollu ei tämäkään kierto.. tuskin seuraavakaan kun tuo paska maha vittuilee :( noh, enpä ota ressiä nyt tästä, en meinaa edes ovistikkuja käydä ostamassa! ja mieki olin niin varma että tärppää kun niin hyvin saatiin ajoitettuakkin.. noh, ei auta itku markkinoilla! kyllä tää tästä varmaan parissa päivässä.. ja kyllä mieki aivan varmasti tuun vielä polttamaan satunnaisesti meinaan just noi mehevät riidat on sellainen paikka mulle että silloin on pakko varmaan saada sätkä huuleen :D
 


The Esikoisesta Haaveilevat TI 12.4.2011



iloksi...................28............kp 53/30-34.................yv 4,5
Lapanen87..........................kp 53/30......................yk 16
Hey.....................22............kp 51/26-65.................yk 3
Mirwu..................24...........kp 51/28......................yk 3
Pamsu*...............26............kp 44/35.....................yk 7
Satuh83..............27.............kp 42/32-34................yk 4



Ella83................ 28.............kp 33/26-57.................yk 6



Mikella................19.............kp 26/30-32.................yk 4
Puputi................25..............kp 26/40-60.................yk 1? Jomi....................24............kp 24/30-32..................yk 8
Ansku83..............27.............kp 24/32-37.................yk 4 viida....................25............kp 24/29......................yk 2 Sokruli.................24............kp 23/25-30.................yk 4
Lilli88..................23.............kp 21/26-?...................yk 4
syysmyrsky..........22.............kp 20/?.........................yk 11




Gabrielle..............29.............kp 19/?.......................yk 5/2 AnniMu...............20..............kp 14/26-27.................yk 4 Arby...................29..............kp 11/39.....................yk 1




PikkuHöttiäinen.....27..............kp 9/23-27..................yk 5
t84.....................27...............kp 9/26-28.................yv 2,5
Namppis88...........22..............kp 5/28-54..................yk 5
tiuhti_.................21...............kp 1/25....................yk 7


Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011

HAAMUJENGI/RKTT


Viida
Puna-musta

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
Viimeksi muokattu:
syysmyrsky Kyllä tätinä oleminen on tosi mahtavaa! Mulla on kaksi aivan ihanaa täditettävää tyttöstä, joista toinen on vielä kummilapseni. Harmittaa vaan, kun niin kaukana asutaan heistä, että harvemmin nähdään. Ja lapset kasvaa niiiin nopeasti... Ja hei, Google laulaa täälläkin ihan jatkuvasti! Enkä tosiaan usko hetkeäkään, että jotain muka jostain tietäisin tässä vaiheessa :D Kyllä se vauva opettaa hoitamaan ja pitämään huolta, näin mä uskon!

Gabi Voin kertoa, että olen kyllä ajatellut testaamista ja PALJON :whistle: mutta yritän tolkuttaa ittelleni, että ei sillä saa kuin pahan mielen aikaiseksi. Voisin antaa itselleni luvan dipata sunnuntaina eli oliskohan se kp 29. Uskoisin, että silloin vois jotain jo näkyä, jos ylipäänsä on näkyäkseen. Plussatsempitykset sinnekin, kaikkenne olette tehneet ja nyt vaan peukutetaan kovasti positiivisen tuloksen puolesta! :)

Sokruli Tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen! Jospa sieltä nyt se plussa tulis ja toimisi mahtavana motivoijana sauhuttelun jättämiselle.

tiuhti_ Tätipahoittelut :hug: Ja ennen kaikkea parempaa onnea tähän uuteen kiertoon! Koskas te alotittekaan yrityksen? Meinaan vaan, kun sulla on niin paljon lyhyempi kierto kuin mulla, että meinaat ottaa kiinni yrityskertojen määrässä mut :O Toivottavasti tämä kierto jää teidän viimeiseksi ja pääset kasvattelemaan masua! Kiitos plussapuhurista, otan sun positiivista energiaa mielelläni vastaan :heart:

t84 Sanos muuta, täällä on välillä tosi hiljaista. Ja sit yhtäkkiä räjähtää taas täysi pulina päälle ja tuntuu, ettei perässä pysy :LOL:

ON Yöllä heräsin siihen, että oli ihan hirveän huono olo. Arvoin siinä hetken aikaa, että pitääkö lähteä yrjölle, mutta se meni sitten ohi. Mä vedin kyllä illalla sen verran herkkuja, että varmaan siitä ihan johtui. Sunnuntaina olis ilmeisesti kp 29 ja silloin ajattelin dipata ekan tikun. Nyt on niin sellanen olo, että ei todellakaan ole tärpännyt. Tissit on kylläkin kipeät, aika silleen ”syvältä” sisältä. Ei sillä että niistä vois mitään päätellä, toisissa kierroissa ne on kipeät ja toisissa ei. Eilen illalla mua rupesi palelemaan ja mittasin lämmön, joka olikin sitten 37,4. Mulle tuo on jo ihan selvästi lämpöä, mutta olo ei ollut yhtään kuumeinen tai mitään. Vaikka siis turhaa tuokin mittaaminen on, kun ei satunnaisista mittailuista pysty johtopäätöksiä tekemään. Oon vähän tämmöisellä tappiomielialalla jo valmiiksi näköjään :D
 
tiuhti_ Älä niistä välilyönneistä välitä! Tuo teksinmuokkausjuttu on ihan arsesta täällä. Mua raivostutti päivittämisessä eniten se, kun noita rivejä ei saanut koskaan menemään tasaisesti ja nätisti. Sille ei vaan voi mitään, kun joutuu tota paskaa systeemiä käyttämään. Mut tiiän, että se ärsyttää!! :D Tuon Dremmingin vois muuten varmaan poistaa tuolta ehkäisyn jättävistä.
 
Jomi jos sie sunnuntaina meinaat dippaa niin siihenhän on enää 4 päivää :D ja se menee varmasti äkkiä! ja siun oireesikin kuulostaa lupaavilta ;) mulla on joo lyhyt kierto :) viime vuoden marraskuussa muistaakseni yritys alkoi! pisin kierto mulla oli eka kierto ilman pillereitä, jolloin yritys ei vielä ollut alkanut kun käytettiin kumia (sekin näköjää turhaan :D) ja se oli sen 28 päivää! :) ja välillä kierto ollut vaan sen 23 päivää.. mutta nyt ollut sen 25 :) eli noin puoli vuotta yritystä takana!

ja saakeli et mie sain äsken sekasin tuon listan kun kävin muokkaamassa vielä :D toivottavasti kukaan ei nähnyt sitä :ashamed: onneksi sain korjattua :D
 
tiuhti_ Eikös sunnuntaihin oo viis päivää? Vai oonko mä ihan sekasin :D Huisia, on tuo lyhyempi kierto kyllä kätevä. Me ollaan siis aloitettu yritys elokuussa ja nyt on yk 8, te taas marraskuussa ja nyt jo yk 7. Toivotaan nyt, ettei meiän kummankaan tarvitsis enää ynnätä yhtään numeroa noihin lukemiin!

ON Voi pee... Yks koirista läähättelee ja ähisee tossa siihen malliin, että kohta on syöksyttävä ulos. Hitto jos se on ripulissa, saa taas rampata ulkona ja tuoda vähän lisää hiekkaa ja kuraa sisälle :headwall:
 
t84
jomi noihan kuullostaa tosi hyvältä! Tissikivut, lämmöt ym... Sen ainoon kierron kun sain haamu niin siinä mun lämmöt oli monta päivää koholla ennen sitä, normi on joku 36,7 ja sillon oli kokoajan jotain 37,1. Enhän mä voi tietää liittykö toi siihen mutta kyllä mä epäilen. Mulla on peukut pystyssä että sustakin päästään pikkuhiljaa eroon :D

tiuhti eli ehkä ihan hyvä että sä otit ton hoitaakses, mä oon tosi rähmä näiden viestien kanssa muutenki :D
 
Jomi ei perhana :D tänään on tiistai eikä keskiviikko :D ja just päivitin pinoonkin tiistai.. :ashamed: eli 5 päivää :D ja meillä on koiralla menossa huomioimattomuusviikko (koulutuksessa ollaan) niin saanet arvata mikä hulina ja vittuilu koiralla on menossa täällä :D haukkuu tuolla jonki matkan päässä ja jahtaa häntäänsä ja repii mattoa, ja saakeli et ärsyttää mutta kun ei vaan saa sanoa tai edes katsoa sinne päin tai reagoida mitenkään muuten paitsi jos koira tulee puolta metriä lähemmäs niin sit pitää murista :D
 
tiuhti_ Testit ei ole vielä tulleet, mutta luulen että tulevat huomenna... Alan käydä hieman malttamattomaksi itsekkin ja vaikka testejä on tulossa, niin mieleni tekisi testata nyt heti :D Minut voisi muuten laittaa tuonne RKTT osioon :)
 
t84 Ainahan oireet hyvältä kuulostaa :D Mut tää on niin tätä, kun ei oikeasti voi itseensä luottaa yhtään... Ja nyt oon taas roikkunut lueskelemassa Kaksplussaa ihan liikaa, mikä lisää mukamas-oireita ja stressaamista aika huimasti.

tiuhti_ Ai niin, teillä on se "jääkausi" meneillään! Toivottavasti tepsii hyvin. Meillä oon joskus kans miettinyt tolle vanhimmalle koiralle pientä jääkautta, kun se osaa olla aika jäärä toisinaan. Mut luulen, että se vois olla tommoselle suht. pehmeälle seurakoiralle vähän liikaa.

Puna-Musta No voi hiisi, mäkin niin odottelin testitulostasi :D Jospa ne tulis huomenna. Tule sitten pian kertomaan, täällä me malttamattomina odotellaan sormet ja varpaat ristissä! :heart:
 
Mikähän ihmeen kömpelyys muhun on nyt iskenyt. Viime viikolla aloin törmäillä huonekaluihin ja ovenkarmeihin ja se jatkuu edelleen. Äsken tulin tähän koneelle istumaan, käännyin pyörivässä työtuolissani ja PAM! pamautin polveni pöydän laatikostoon ihan täysillä. Nyt se on turvoksissa tuosta polvilumpion yläpuolelta. Aamulla löin käteni ulko-oven karmiin, kun tulin koirien kanssa sisälle, ja toisessa kämmenselässä on mustelma viikonlopulta, jolloin yritin useammankin kerran nostaa käden sylistä näppikselle pöytälevyn läpi :confused: Jotain ihme koordinaatio-ongelmia pukkaa :LOL:
 
Tiuhtu_ Toivottavasti jääkausi toimii, mä oon vaan kuullu ihan liikaa noista peetsan koiraneuvoloista etten omalle pehmeälle koiralle uskaltais kyllä kokeilla ollenkaan. :( Ja tätipahoittelut.

Puna-musta Et sä haluais käydä hakee jonkin halpis-testin jo ennen viikonloppua :D
 
Puna-musta lisään siut RKTT :D nyt muru tsemppiä :heart: tuu sit heti kertomaan kuinka kävi!!!!!!

syysmyrsky ja siulle kans nyt hirmu isot tsempitykset :) ja eikös piinaviikolla kuullu vähän jännittää mutta YRITTÄÄ olla cool :cool:

Jomi, joo :D jääkausi meneillään.. ja mie en itsekseni uskaltais lähtee jääkautta kokeilemaan juuri sen takia jos koira on liian pehmeä sellaiseen.. eli kouluttajan kautta kannattaa mennä niin hän arvioi sitten tilanteen jokaisen koiran kohdalla! koska siitä saattaa olla vaan haittaa jos turhaan tai tekee jääkauden väärin! kyllä tuosta meidän ressukastakin huomaa nyt että jo toinen päivä alkaa tuottamaan tulosta, se on ihan allapäin ja mököttää omassa tuolissaan ja kattelee ikkunasta ulos haikeana : / ja yrittää katsekontaktia hakea melkein koko ajan.. ja sit taas välillä riehuu sen minkä ehtii ja hakee tuhmuuksilla huomiota, onpas se ollukkin ihmeissään kun mamma ei reagoikkaan kun nykii mattoa tai haukkuu päin naamaa :D kyllä tää taita mammalle olla raskaampaa kuin itse koiralle :ashamed: siis siulla on nyt joku hormooni siellä sekoittamassa siun koordinaatiotas ;)
 
Namppis88 joo siis mieki oon kuullu tosi paljon pahaa tästä, JOS ITSE SEN JÄÄKAUDEN TOTEUTTAA! mehän mentiin ihan kouluttajan luokse joka teki oman suunnitelman kokonaan meille :) ja siis katsoi koiran luonteen ja hermorakenteen ennenkuin lähdettii tätä toteuttaa! kyllä mäki tätä punnitsi ja pitkään, mutta en löytäny oikein muutakaan "metodia" millä pelastaa tätä tilannetta, koska mä en usko pelkästään siihen hyvän vahvistamiseen ja huonon käytöksen huomioimattomuuteen, koska minusta huonosta käytöksestä tulisi saada seuraus :) ja kolinapurkki kuulosti minusta toimivalta! :) koiraa ei satu mutta varmastikkaan ei tee väärää asiaa montaa kertaa sen jälkeen!
 

Yhteistyössä