syysmyrsky Kyllä tätinä oleminen on tosi mahtavaa! Mulla on kaksi aivan ihanaa täditettävää tyttöstä, joista toinen on vielä kummilapseni. Harmittaa vaan, kun niin kaukana asutaan heistä, että harvemmin nähdään. Ja lapset kasvaa niiiin nopeasti... Ja hei, Google laulaa täälläkin ihan jatkuvasti! Enkä tosiaan usko hetkeäkään, että jotain muka jostain tietäisin tässä vaiheessa
Kyllä se vauva opettaa hoitamaan ja pitämään huolta, näin mä uskon!
Gabi Voin kertoa, että olen kyllä ajatellut testaamista ja PALJON
mutta yritän tolkuttaa ittelleni, että ei sillä saa kuin pahan mielen aikaiseksi. Voisin antaa itselleni luvan dipata sunnuntaina eli oliskohan se kp 29. Uskoisin, että silloin vois jotain jo näkyä, jos ylipäänsä on näkyäkseen. Plussatsempitykset sinnekin, kaikkenne olette tehneet ja nyt vaan peukutetaan kovasti positiivisen tuloksen puolesta!
Sokruli Tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen! Jospa sieltä nyt se plussa tulis ja toimisi mahtavana motivoijana sauhuttelun jättämiselle.
tiuhti_ Tätipahoittelut :hug: Ja ennen kaikkea parempaa onnea tähän uuteen kiertoon! Koskas te alotittekaan yrityksen? Meinaan vaan, kun sulla on niin paljon lyhyempi kierto kuin mulla, että meinaat ottaa kiinni yrityskertojen määrässä mut :O Toivottavasti tämä kierto jää teidän viimeiseksi ja pääset kasvattelemaan masua! Kiitos plussapuhurista, otan sun positiivista energiaa mielelläni vastaan :heart:
t84 Sanos muuta, täällä on välillä tosi hiljaista. Ja sit yhtäkkiä räjähtää taas täysi pulina päälle ja tuntuu, ettei perässä pysy
ON Yöllä heräsin siihen, että oli ihan hirveän huono olo. Arvoin siinä hetken aikaa, että pitääkö lähteä yrjölle, mutta se meni sitten ohi. Mä vedin kyllä illalla sen verran herkkuja, että varmaan siitä ihan johtui. Sunnuntaina olis ilmeisesti kp 29 ja silloin ajattelin dipata ekan tikun. Nyt on niin sellanen olo, että ei todellakaan ole tärpännyt. Tissit on kylläkin kipeät, aika silleen syvältä sisältä. Ei sillä että niistä vois mitään päätellä, toisissa kierroissa ne on kipeät ja toisissa ei. Eilen illalla mua rupesi palelemaan ja mittasin lämmön, joka olikin sitten 37,4. Mulle tuo on jo ihan selvästi lämpöä, mutta olo ei ollut yhtään kuumeinen tai mitään. Vaikka siis turhaa tuokin mittaaminen on, kun ei satunnaisista mittailuista pysty johtopäätöksiä tekemään. Oon vähän tämmöisellä tappiomielialalla jo valmiiksi näköjään