PikkuHöttiäinen Onnittelut limojen bongaamisesta
Mä oon bongannut erityistä limailua vaan yhden kerran eli viime kierrossa
Tiedä sitten voisko tällä limattomuudella olla jotakin tekemistä sen kanssa, ettei oo vielä tärpännyt? Ens kierrossa voisi sitä greippimehua jälleen kerran kokeilla.
viida Pahoittelut kohdunulkoisesta :hug: Noi on kyllä pelottavia juttuja
Toivottavasti lääkehoito auttaa!
Namppis88 Mä olisin varmaan 20-vuotiaana ollut ihan paniikissa, jos olisin tullut raskaaksi. Mutta aborttiin en olisi pystynyt, joten siinä olis ollut pakollinen kasvunpaikka. Ikä on vain numeroita, toiset on kypsempiä nuoremmalla iällä
Laretzki Mullakin oli rullikset joskus penskana
Pakko oli saada, kinusin niitä vaikka kuinka pitkään ja sitten taisin ehkä viis kertaa niitä käyttää. Olin tosi huono rullaluistelemaan, en meinannu pysyä pystyssä, jos oli vähänkään mäkeä
En osannut myöskään kunnolla jarruttaa niillä, joten ehkä oli ihan hyvä, että ne jäi vähemmälle käytölle!
Ella83 Tsemppiä ekaan clomikiertoon!
t84 Kauheeta, väkisinmakasit kuumeisen raukan
Chiba Hei sie!! :heart: Mahtavaa, että noi tutkimukset lähtee nyt ihan tosissaan rullaamaan. Pian ootte varmasti monta askelta lähempänä omaa nyyttiä :kiss:
tiuhti_ Moi sullekin! On ollut hiljaista, kun meidän oma positiivisen energian keiju ei oo ollut paikalla
Tosi ikävää, että se remontti on vieläkin laajempi
Oikein on listassa ainakin mun rivi, kiitos taas päivityksestä!
ON Enää kaksi yötä, niin saa testata negan, jippii
Nyt mä taidan lähteä käymään lenkillä. Sen jälkeen on parin tekstin editointia vielä, mut sitten saa alkaa perjantain viettoon. Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!