<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Dremming Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :)

Chiba Ihana kuulla, että sattui mukava lääkäri ja pääset testeihin! :) Varmasti helpottaa oloa hurjasti!

tiuhti_ Sun oireet kuulostaa niin hyviltä! Älä heitä pyyhettä vielä kehään!

Vähänkö helpotti kun tuolla Terolut- keskustelussa yksi tietäväinen kertoi, että ovis voi tulla myös Terojen aikaan. Ihanaa ettei tarvikaan vielä menettää toivoa tän kierron suhteen..;)
 
t84
chiba saanko udella paljon sulla makso toi käynti, tai siis taisit käydä ihan yksityisellä? Mullahan siis on kunnalliselle aika, niinkun pian kun 28.4 :D Mä ihan oikeesti alan kallistua jos kävis yksityisellä mutta en tosiaan yhtään osaa arvioida paljon kustantaa... Pyydänkö ihan normi gynekäyntiä vai mitä?
 
t84, eiku ihan julkisella puolella kävin. Maksoin vain käyntimaksun eli 13e, ja en usko että verikokeistakaan tarvii mitään sen kummempaa maksaa, kuin ehkä käyntimaksu.

Mutta kävin ihan perus yleislääkärillä, tammikuussa kävin silloin gynetutkimuksissa ihan yksityisellä ja onhan tuo yksityinen kallista meininkiä. Mutta ihan peruslääkäri laittaa lähetteet labraan ja siitä sitte tuoki sano, että katsotaan nyt nää veriarvot ja sitte mietitään, että laitetaanko lapsettomuuspolille. Meinas ensin se yleislääkäri että laittaa lähetteen gynelle että gyne sais tutkia, muttaku tutkimukset on tehty jo aiemmin niin ei tarvinu. :)
 
Ihan BTW Ihana auringonpaiste tuolla ulkona :D

Tiuhti_ aattelin loopuviikosta testailla, mulla kun ei ole yksikään kierto ollu alle sitä 28 niin en ennen sitä ainakaan viitti. Saa nähdä miten tää mun RKTT kehittyy ennen viikonloppua. Eilen oli ainakin niin pahat oireet että, menin yöunille klo 20:30!!!! :D Viimeks oon menny noin aikasin nukkumaan varmaan vuosi sitten kipeenä. Nytkin pientä räkätautia kyllä mut ei nyt ihan noin uuvuttavaa. :)

Tänään oli työharjoittelussa loppuarviointi ja läpi meni. :) Toukokuussa mä oonkin sitte valmis terkkari.

Dremming tervetuloa, täällä vauvakuume kyllä kasvaa, lupaan sen. :)
 
Chiba, ok :) eli ihan perushommia.. mä ajattelin et heti alkaa kunnon tutkimukset :D

Lilli88, voi kiitos muru tsempeistä :heart: toivotaan nyt että se ovis kumminki tulisi kaikesta huolimatta ;) mikään ei ole mahdotonta!

ja on aivan ihana ilma ulkona :) mie meen koiran kanssa lenkille, mut pakko ottaa wc paperia mukaan, siis mä oon tänää joutunu ramppaa ihan koko ajan wc ja joka kerta meinaa tulla kuset housuun :D toviottavasti löytyy vaan sit sopiva puska :D nyt odotan vielä hetken ennenku lähen ku join kaffet äsken et edes osa siitä tulis ulos ennen lenkkiä ettei heti tuu hirvee hätä :D mut mä oon kyl kans juonu tänää ihan hirveesti et siis ihan siitä johtuu tuo pissillä ravaaminen..

siis koira oli eilen pallipoistossa ja ei siitä mitään huomaa et ois kipee :) lääkärikin sanoi et saa ihan normisti liikkua sen kanssa ettei tarvii varoa vaikka jotkut niin sanooki, koira kuulemma paranee nopeemmin, mut ei tuo rontti ole yhtää kyl kipee eikä edes kauluria tarvii kun ei se haavaa ole nuollut yhtään :) toivottavasti se nyt tuosta sit rauhoittuu parin kk sisällä.. meinaan mamman hermot ei enää kestä vinkumista ja silmille hyppimistä! :kieh:

niin ja saakeli et tekee tupakkia nyt mieli kun joi kaffet.. noh, kohta pääsee ulos purkamaa sitten sitä himoa kunnon lenkillä, nyt tyydyn ottamaan vain ompun suuhun :) namiaki tekee hirmusti mieli mut mie meinaan pysyy hedelmälijalla ettei kiloja tuu ihan hirveesti! :D

tulipas taas tekstiä! noh, mukavaa aurinkoista päivää murut :heart: nyt se aurinko paistaa myös risukasaan ;) eli eikun peitot heilumaan ja plussarikasta kevättä!
 
Viimeksi muokattu:
t84
chiba no hitto, ei sit auta mua yhtään :D Voi olla että mä joudun vielä siirtämään tota aikaa niin ties millon saan sit seuraavan, saattaa meinaan olla että mulla revitään just tolloin pari hammasta... Joo tosi kiva, sain kuulla että viisurit lähtee, molemmat kerralla, ja pelottaa ihan helvetisti. Mutta siis joudun ton varmaan perumaan, niin taidan kuitenkin mennä yksityiselle, löysin jotain hinnastoja niin kai se on jotain 100-200e ellei ne mitään kummempaa keksi tehdä... huhhuh...

Tuolla on muuten aivan mahtava ilma, tein just pitkän lenkin haukkujen kanssa ja tuli muuten lämmin :D Ihanaa kun joka puolella kuuluu dipdipdip, tietää että kesä tulee :heart:

Ihanaa kun teitä on niin monta rktt :) Onkohan meillä ikinä ollu näin monella hyvät oireet kerralla (enkä mä tietty siihen kuulu :D) Nyt kun kaikki plussaatte niin tää on varmaan joku ennätys!
 
tiuhti Mun koiralta poistettiin pallit kuukaus sitte... luonteen takia just. Useimmiten vissiin auttaa, mut tässä tapauksessa koirassa ei oo mitää muutosta tapahtunu, ainakaan vielä. : / Mun uroksella kivespussit turpos tosi pahasti ja ihokin tulehtu. Kauluri päässä koko 2vk. Hienoa jos teillä parempi tuuri! =)

Muuta asiaa... Onko muille käynyt niin, että kun alkaa suunnittelemaan tosissaan lapsen tekoa, miestä alkaa katsomaan jotenkin eritavalla? Mä huomaan ainakin tarkkailevani miestä ihan erilailla kun ennen. :$ Siis jotenki ajattelen, et mitähän tästä tulee ja onko tuosta mun lapselle isäksi jne. Onhan sitä ennenki miettiny, mut nyt tuntuu ihan ku mies näyttäiski erilaiselta mun silmissä. :D
 
Dremmingin kysymykseen, niin itseasiassa ei oikeastaan. Aina minä olen miehestäni ajatellut, että hänestä tulee loistava ja rakastava isä. :) Tottakai sitä kuvittelee että miltähän tuo ukon rähjä näyttäisi kun kakkavaippoja putsaisi ja vauvaa hoivaisi, mutta kyllä mie ajattelen että hyvin se pärjäisi. Tuosta tulee maailman paras isi. <3
 
Laretzki
Tänään nyppii:kieh: äärettömästi ja tuli tossa jo pari kertaa romahdettua ensin kotiin tultua autos ja toisen kerran miehelle puhelimessa. Koulu on sellanen helvetti tällä hetkellä, ettei se kestäisi enää mitään lisää ja eikös sinne sitten oltu ja menty laittamaan meille elintarvikepuolelta erikoistumisopinnot lukeville vielä yksi kurssi lisää tälle keväälle. :headwall:Voi vittu jee (anteeksi kielenkäyttöni, mutta kiehutus on sen verran suurta että pakko päästä johonkin purkautuu) Tässä sitten luetaan kolmea ylimääräistä kurssia muuhun ryhmään verrattuna (virallisesti meidän ko:ssa erikoistumisopinnot alkaa ens syksynä vasta) aiheina ihan sellasta kevyttä kuin: mikrobiologia, orgaaninen kemia ja elintarviketeknologian perusteet joka sisältää joka pirun elintarvikkeen perusvalmistus prosessin! ÄRGH!!!:stick:

Mä en erityisesti ole miestä kattellut mitenkään erilailla nyt kun ollaan lapsesta alettu puhumaan, mutta välillä kun se sisarustensa lasten kanssa (ikähaarukka 3-9) pelmaa niin tulee sellanen ylpee olo, että mun miehestä tulee hyvä isä. :D
 
minä mietin usein miltä ukko näyttäis pikkanen sylissä :) ja just et mitenhän onnistuu kakkavaipat ja muut kun hän ei oo koskaan niitä joutunut vaihtamaan :D varmaan on maskit ja suojavaatteet päällä(vitsi):D vauvaa mies ei ole uskaltanut ottaa vierailta syliin ku pelkää niin kovin et pudottaa :)mut varmasti kun oman lapsen saa niin asia on ihan eri! eihän kukaan ole seppä syntyessään :) voi että mie oikein odotan sitä! ja miehellä on niin ihanan pitkä pinna, et varmasti jaksaa sit paremmin muksun kiukuttelut kuin minä :) mies on myös jo suunnitellut kuinka hän rakentaa puumajan tuonne takapihalle ja kuinka lapsi auttaa sit isii korjaa autot ja moottoripyörät :D

siis täällä tosiaan on moni RKTT oloinen, ihanaa =) minä en lukeudu niihin, en uskalla :ashamed: huomenna aamulla ois taas testipäivä, katsotaan kuinka käy :stick:
 
niin ja Namppis88, voi onnea hienosta suorituksestasi! :flower: nyt on yksi elämän isoista virstanpylväistä sit taas saavutettu! kai aijot juhlat järjestää keväällä? :D ja onnea sitten jo valmiiksi työelämään muru :heart:
 
Laretzki
No tää ei ole kuin vasta toinen vuosi, ja meidän koulu kestää virallisen kaavan mukaan neljä vuotta kokonaisuudessaan. Ite aion ainakin yrittää, ja toivon mukaan onnistunkin, käydä mahdollimman paljon erikoistumiskursseista ensi vuonna. Kun oikeasti meidän pitäisi lukea ne aikuisryhmän kanssa, mutta vaihtoehtona olisi myös noista elintarvike-erikoistumisjutuissa käydä nuorisoryhmän kanssa. Kun haaveena olis saada opinnot siihen vaiheeseen, että kun ens keväänä jäis välivuodelle, puutuis lähinnä vaan opinnäytetyö ja erikoistumisharjoittelu joka pitäisi suorittaa kolmannen kesänä.
 
Nyt tulee naiset sellaista omanapailua, että hypätkee yli jos haluatte :LOL:

Mutta meikäläinen teki jälleen hätäpäissään testin vaikka menkkoja odottelenkin vasta viikonlopuksi :ashamed: ja voitte vaan arvata mikä tulos tuli.... no se sellainen haamu jälleen! Mua ahistaa taas valtavasti että tääkin on varmasti näitä hedelmöittyneen munasolun hipaisuja eikä muuta..:'( Mieskin haamun näki, mutta ei uskalleta innostua kun haamut ovat ennenkin osoittuneet vääriksi *itkuparkupotkuhuuto*
Mä vielä niin vannoin itelleni etten testiä tee ennen kuin täti on myöhässä..
 
Heissan taas tyttöset! Monta päivää taas etten oo kerenny ees konetta avaamaan. Huh.

Dremming Tervetuloa joukkoon! :) Mukava kun saadaan uusiakin mukaan, kun niin kovaa tahtia entiset meinaa kadota pois :D mutta hyvä niin. Ja sit tosta, et katonko miestä eri tavalla. Katon tosiaan. En kyllä hetkeäkä oo epäilly etteikö siitä isäks ois, se on nimittäi ollu töissä päiväkodissaki ja tulee lasten kans paremmin ku hyvin toimeen. Kakkavaipatki osaa vaihtaa, tosin tuskin se iha mieleistä hommaa ois. Mut siis kyllä mie sitä kattoessani aina mietin et miltä se näyttäis pienen vauvan kanssa, ja miten sen olemus ja elämä muuttuis sit ku vauva tulee :) Positiivisin mielin odottelen sitä hetkeä. Mhmm..

Chiba Ai että minnuu jännittää!! Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että huomenna se plussa sinne testiin ilmestyy, VARMASTI! <3

Namppis88
Jokos sulla on töitä tiedossa valmistumisen jälkeen? Itekki tosiaan valmistun touko-/kesäkuussa, viimeinen työharjottelu just alko. Ihanaa et vihdoin pääsee tuolta koulun penkiltä ainaki hetkeks pois :D

ON Kp 13 ja ovistesti näytti eilen ja tänään samanlaista viivaa ku ennenki. Eli selkeä viiva mut ei yhtä vahva ku kontrolliviiva. Mikä niissä mättää ku ne näyttää aina ihan samaa! Runsas ja haiseva valkovuoto alko eilen, Phyi! Ja ei se mahdollinen oviska hirveesti lohduta ku alotin työharjottelun eilen ja ukko kaks viikkoa iltavuorossa, ei keretä nähä ku unissamme. Ei todellaka kiva. Mut jospa ens kierrossa sitten :)
 
Niin joo, se testaus. :D Voi tytöt, mie oikeasti unohdin ne raskaustestit kauppaan. Tässä on ollu niin paljon puuhattavaa ku ollaan erotettu noita gerbiililapsia äiskästään ku ovat jo vieroitusiässä. Eli meidän perhe kasvoi kahdella kun Elvis ja Oliver jäävät kotia läskistymään ja kasvamaan. :D Jouduttiin kesken illan lähteä hakemaan sahaa kaupasta, että saatiin yks laudan pätkä lyhennettyä sentin. :D

Mutta valkovuoto on kyllä sen väristä, että se täti ois tulossa.
 
Tiuhti_ thänks muru :heart:

AnniMu Joo on mulla sovittu nyt duunit alkavaksi ensi viikolla ja sit niitä onkin lukkoon lyötynä jo elokuun loppuun. Paikka vaan vaihtuu välissä mut kuiteskin :) Sairaanhoitajan hommia meinaan nyt aluksi tehdä niin kertyy vähän kokemusta.

Chiba ihania gerbiililapsia :heart:
 
heippa, poistattekos mut tästä pinosta? oon toistasseks ollu niin hiljainen täällä, että samantien mut vois poistaa.. oon tuolla toisessa pinossa enemmän kotonani, enkä viitti "turhaan" roikkua tässä pinossa :)

Haaveilu, kuumeilu ja yritys siis jatkuu, joten siinä ei onneksi ole muutoksia tapahtunut! Plussarikasta kevättä tähän pinoon ja toivottavasti nähdään pian tuolla odottajien puolella!
 
t84
Huomenta tyttelit!

chiba tekee meille kiusaa, ihan tarkotuksella pidät meitä jännityksessä ja panttaat niitä testejä :D No, mä en usko että testejä edes tarttee, kyllä sulla joku siellä masussa kasvaa! :heart:

Namppis oi onneks olkoon työpaikasta!

En mä ukkoa mitenkään eri tavalla oo katsellu, lähinnä musta tuntuu että siitä on tullu vähän hempeempi :D Silleen höpöttelee mun mahalle ym... Ja kyllä mahaa puristaa kun nään sen puuhaamassa lasten kanssa, ei sitä haittaa itkut ym ja osaa niitä käsitellä. Pienemmät aina jostain syystä ihastuu siihen ja kiipee kokoajan sen syliin :heart: Siitä tulee loistoiskä, ja ottaa niin päähän kun en sitä vielä oo pystyny sille antamaan...

Annimu siis näyttääkö se samanlaista viivaa kokoajan...? Vai nyt vaan pari päivää?
Mullahan se näyttää ihan kokoajan jotain viivaa, edes haaleeta ja välillä pomppaa vahvemmaks... Tässä mun viime rivi ( joo testasin vähän pitkälle :D)


Tossakin ovis varmennettu digillä kp 11-12 (toi erilainen liuska) mutta sit 16-17 tuli tollanen hämyovis :confused: Emmä tajuu. No, nyt on eri tikut käytössä niin katotaan mitä ne näyttää.

Ambrosia85 onnea yritykseen ja toivottasvasti seuraavan kerran törmätään tuolla odottajien puolella ;)

Laa84 hui kamala, toivotaan että siellä masussa joku kasvaa! Jännää!
 
joo mie testasin, puhdas nega :'(

tee nyt sie ees Chiba se plussatesti.. :heart:

Laa84, voi muru :heart: älä sie ressaa ennenku täti tulee! ihan turhaan muru :heart: nyt pitää tsempata viivan vahvistumista *puuhpuuhpuuh* :whistle:

joo mie oon maani myynyt.. tissikipu on poistunut melkein kokonaan yön aikana joten eiköhän se täti pyyhkäse tänään tai huomenna! :headwall:
 
siis mie oon niin riikki, johtunee osin siitä tupakastakin :kieh: siis aamulla jos miulla ois ollu edes rikkinäinen tupakka jemmassa oisin sen korjannu ja varmasti vetässy, onneks ei ollu.. mut kyllä minuu nyt v*tuttaa suoraan sanoen.. siis jouduin tekee autolla ylimääräsen lenkinki! itkin ihan hulluna varmaan tunnin yhteensä sen jälkeen ku tein testin.. ja autossa se sit jatkui.. miten mä nyt tälleen :ashamed: syytän tupakkaa ja PMS oireita!!! ja joo, ei ole täti tullu paikalle, mut en kyllä usko et plussaviivaa saan testiin tässä kierossa :( ja jos saan niin ei se taida matkassa pysyä..

t84, ja sie se muru aina vaan jaksat muita tsemppaa :heart: sinulle ja Chiballe mie nyt ne plussat haluun!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä