<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

t84
tiuhti älä nyt tolleen ajattele! Tottakai tuntuu paskalta ja anna tulla vaan kaikki, eikä pidempään yrittäneillä oo mikään isompi oikeus "ruikuttaa". Et sä muru aina voi kaikkia muita pistää sun edelle :) Nyt huudat ja raivoot ja kiroot just niin paljon kun tuntuu, me ollaan täällä sitä varten :heart:
 
Huomenta!

tiuhti, voi muru älä ajattele tuolla tavalla. :hug: Vaikka minäki ajattelin jossain vaiheessa että uskallanko masistella asian suhteen, kun on pitempään yrittäneitä että ajatteleeko ne että mitäs tuo tuossa ruikittaa kun takana on noin vähän yritystä, mutta kyllä sitä on taas mieli muuttunut. Jokaisen yritys on oma ja se haluaminen on oma. Ehkä siinä tapauksessa saattaisin katsoa vähän kieroon jos kolmen kuukauden yrityksen jälkeen vedettäisiin jo ranteita auki ja oltaisiin menossa lapsettomuustutkimuksiin. :)

Tuosta CB:n digitestistä että se kasetin viivat ei sitten kuulemma pitäisi pitää paikkaansa jos sitä vertailee liuskojen kanssa. Tai niin ne ainakin väittää. :D pitäis joskus purkaa tuommonen liuska ja ihmetellä, että miten se koko vekotin toimii. Mutta niin ohjekirjassakin sanotaan, että testikasetin viivoja ei pidä vertailla.

ON: Ja joo, tosiaan unohdin eilen ne testit sinne kauppaan. :D mutta olen varma etten niitä edes tarvi kun nyt on alkanu limakalvojen kirvelyt mitä on aina ennen tätiä. Eipä ole turhaan sitten testejä pyörimässä laatikossa ja kiusaamassa. Jos nyt oikeasti ei ole viikonloppuun mennessä alkanut niin ehkä sitten voin harkita uudestaan testaamista mutta nyt en halua edes ajatella asiaa. Odottelen vaan rauhassa sitä tätiä, jospa se tulis ilman painostamista. :D toivottavasti. En nyt haluais että tää kierto venyis liikaa.

Edit// Mie taas vähän söhläilly, mutta toi CB:n kasettijuttu mitä höpöttelin ylempänä niin oli tarkoitus t84 mainita. :)
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat KE 16.3.2011



Miimau...............31..............kp 65/?.....................yk 7



-Ella-..................26.............kp 49/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 44/?.......................yk ?
Chiba..................22..............kp 32/28-32...............yk 10
Mikella................19..............kp 30/30-32...............yk 3



iloksi...................28..............kp 29/30-34...............yv 4,5
Lapanen87............................kp 29/30....................yk 16
Ansku83..............27..............kp 28/35-37................yk 3
Jomi....................24.............kp 27/30-32...............yk 7
viida....................25.............kp 25/29....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 25/25-30...............yk 3
Hey.....................22.............kp 24/26-65...............yk 3
Mirwu..................24.............kp 24/28....................yk 3
tiuhti_.................21.............kp 24/25-28................yk 5
Namppis88...........22..............kp 23/28-54...............yk 4
Laa84.................26..............kp 23/26-29...............yk 6



Lilli88..................23..............kp 19/?.....................yk 3
Pamsu*...............26..............kp 17/35...................yk 7
Satuh83..............27..............kp 15/32-34...............yk 4
AnniMu...............20..............kp 14/32-87................yk 4
AnniSofia.............27..............kp 10/28-30................yk 6



t84.....................27..............kp 8/26-28.................yv 2
Ella83................ 28..............kp 8/26-57................yk 6
PikkuHöttiäinen.....27.............kp 5/27.....................yk 4
Ninni-Ilona............................kp 4/27-46................yk 4



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti nyt pinossa tuli kaikki ok. Skoobyn siirsin taustailijoihin kun tuli 80kpt täyteet ja mitään ei ole ilmoitellut.

Mietin vaan tässä, että kun meidän pinoa on siunautunut seuraamaan myös näitä jotka ovat vasta pillereitä lopettamassa, että pitäisikö heille tehdä ns. oma pieni osio, missä olisi pillereiden lopetus ja nimet alle, ja päivämäärät/kuukausi koska pillerit loppuu? voisin katsoa jos jaksaisin väsätä joku päivä. :)
 
t84
chiba joo siis tosta digitestistä tuli hymy tolla liuskalla, mutta se naama oli jo kadonnut testistä kun tota kuvaa otin niin laitoin siihen vaan ton liuskan :D En tiedä tosiaan mikä toi toinen "ovis" tossa on myöhempänä, tossa ne ei näytä ihan yhtä vahvoilta mutta todellisuudessa lähes yhtä tummia kun oviksen aikoihin, en tossa enää digillä testannut...
 
Mie en nyt ymmärrä yhtään. On ollu lämmöt 37c pintaan jo monena päivänä, nyt oli sitte 37,1c. Luulis kait että laskis lämmöt jo, mutta ei ku näköjään nousee. Tää on niin tyhmää, kun keho antaa tyhmiä merkkejä. :<
 
t84, no eikä huuda. :D no just tuo että lämmöt vähän nousseet ja nyt tuntuu että olis tehny miljoona vatsalihasta, että vatsa tuntuu jotenkin kuin se olis ns. makaronilla (tiedätte varmaan kun jalat on väsyneet ja lihakset maitohapoilla, niin jalat on ihan lötköt. :D). Kai minun pitää oikeasti tehdä se testi. Toisaalta en haluais kun tiedän että sieltä tietenki tulee se nega ja sitä pettymystä ei toisaalta taas haluais. Pöh.
 
t84, en mie tiedä. :D varmaan just näitä perus "vatsassa tuntuu kuin olisi tennispallo, oksennan sisuskalut pihalle, väsyttää niin ettei jaksa edes sormea liikauttaa, vatsaan sattuu kuin puukolla viiltäisi" ja minä kyllä tiedän ettei kaikille mitään oireita tule. Mutta silti. :D Noh, ehkä mie ostan nyt samalla testin kun käyn kaupassa. Saapa mielenrauhan. Ehkä se tätiki sitte tulee.
 
lemonade Voi ei.. Oon niin pahoillani.. Voimia :heart: :hug:

on: Ei näy eikä kuulu tätiä.. Hmm.. eikä oo mitään menkkaoireita.. Osaisko se täti nyt pysyä poissa.. :D Huomen aamulla ajattelin testaa, tuun sit teille heti infoomaan mitä kävi.. :)
 
voi lemonade muru kulta :heart: en osaa sanoa muuta kuin voimia sinne teille ja tule sinä nyt edes joskus ilmoittamaan mitä sinne kuuluupi! :heart: olet mielessä! :hug: *rutistaa kovaa*

voi kiitos ihanaiset :heart: kyllä sitä välillä vähä häpeilee kun ruikuttaa, mutta jos häpeisin ihan hirveesti niin mä en edes kehtaisi ruikuttaa yhtään täällä :) mutta tiedän, että ootte kaikki niin ihania ja ymmärtäväisiä, että uskallan sanoa pahasta olosta :) vielä ei kyllä oo täti alkanut..

siis Chiba, mieki kuulen tänne asti kunnon huutoa :D nyt sinne testikauppaan! mie en usko et täti tulee! :D :heart:
 
lemonade, voi eikä. Miekään en oikein osaa muuta sanoa, kuin että olen pahoillani. :( on niin kurjaa, että tällaisia tapahtuu...

Ja nyt on testattu ja minähän sanoin että ei huuda. :D eli negatiivihan se, en mie muuta osannut odottaakkaan. Keho on vaan nyt todella pahasti kusettanut ja tahallaan kiusaa. Noh, minkäs teet. Tulis edes se täti niin asiat ois paremmin.
 
Lemonade voimia, iso :hug:

Voi kenkku sen tädin kanssa kun leikkii teidän kanssa, tsemppiä tytöt! Kyllä se plussa sieltä vielä pärähtää! Ja toivottavasti äkkiä! Sen onnen olette kaikki ansainneet :heart:


Tulin sen verran kertomaan, että eilen käytiin ultrassa, ja sieltä löytyi pikkuinen jolla löi sydän vimmatusti :heart: pienet käden ja jalan alutkin näkyi. Vastasi täysin viikkoja.

Niiskuneiti ja ihanuus 8+5
 
tiuhti_ Täällä saa ja pitää ruikuttaa, muista se! :) :hug: Varmasti kaikilla tulee noita epätoivon hetkiä! Tää on niin tunteellista puuhaa kuitenkin. Siihen päälle vielä hormonit sekoittaan päätä niin avot. Itselläkin oli viime kierrossa se yks masentelu-päivä, jonka vietin sängyn pohjalla. Se johtui Teroista eli hormoneista. Ne voi tehdä tepposia mielelle.

lemonade Voi eikä! :hug: Voimia teille molemmille!

Chiba Uskomatonta, että muka negaa näytti kun noin hyvät oireetkin on.. Mutta ehkä hcg ei oo vielä noussu? Niin kauan kuin täti pysyy pois kaikki on mahdollista! :)
 
t84
chiba onhan niitä joilla testi näyttää jotain vasta kun menkat on tyyliin viikon myöhässä... Ja aamullahan se on paras tehdä, niin mä en vielä luovuta sun kanssa, mulla on peukut ja varpaat ja kaikki kohti kattoa! :hug:
 
t84, onhan niitä joo. Mut mie olen ihan sillä mielin että täti tulee kun valkovuoto on sen väristä jo (tummempaa) että kyllä vuoto jossain vaiheessa alkaa. Nyt odotellaan vaan vatsakipuja, tissit on jo sopivasti kipeänä että kun alkaa vatsakivut niin alkaa sitten vuotokin pikkuhiljaa. Plus ne limakalvot on ihan repaleina ja kirvelevät että sekin on niin normaali tätimerkki.

Noh, uutta kiertoa odotellessa ja silleen. Pääsee niihin testeihin. :)
 
t84 Muuten oon voinut hyvin, mutta ihan järkky pahoinvointi, oonki kohta ollut sairaslomalla 2,5vk kun ei oo töihin menijäks. Mutta pieni hinta se on tästä palkinnosta, en valita :) Ja tissit on ihan kosketusarat, siis ihan perusjutut.

Voimia teille yritykseen, voin vaan kuvitella miten teitä ottaa pattiin kun ei onnistu! (ja sit yks apina tulee vielä hehkuttamaan ultrakuulumisiaan :ashamed:)
 
lemonade olen todella pahoillani. :hug:

Ois niin ihana kuulla joltakulta hyviäkin uutisia, itse kun ei voi vielä mitään asioille tehdä. : /
Mulla jotenki tänään on palanu hermot mieheen jatkuvasti. Oon saikulla ollu pari päivää ja ukko sellaisissa töissä, et ehtii myös olla paikalla. Ihanaahan se on kun se niin mielellään viettää paljon aikaa mun kans, mutta välillä toivoo, että lähtis ny vähäks aikaa pois silmistä... :D

Kysymys kaikille:
Onko teillä lemmikkejä, millaisia ja kuinka monta? Itseäni kiinnostaa kun minulta löytyy hevosia, koiria ja kissa. Sitä saakin sitten ihmetellä miten kaiken ehtii hoitaa jos tähän vielä vauva siunaantuu. =)

Chiba Mut saa ainakin laittaa sinne "pillerilistaan", jos sellaisen teet. =) Päivistä en osaa kyllä varmaks sanoo, mut laittaa sitte vaikka, et kesällä lopetan. =)
 
Dremming, meiltä löytyy kolme koiraa plus sitten kolme terraariollista gerbiileitä (kuusi karvaista yhteensä). Uusimmat tulokkaat on nuo poikaset jotka eilen vieroitettiin emostaan ja jäävät nyt sitten kotiin kasvamaan. :)

Minkälainen heppoja sinulla on? Itse joskus aikoinaan kävin talleilla ja hoidin hevosia, olis palava halu takaisin ratsaille ja ajelemaan koneilla, mutta harmittaa kun täällä Tampereella ei kauhean hyviä paikkoja löydy.
 

Yhteistyössä