<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Namppis88 Oireet kuulostaa hyviltä! RKTT..;)

tiuhti_ Hienoa kun oot lopettanut tupakoinnin! Hirmuna tsemppiä siihen! :)

Chiba Hyi inhottavia varmasti jotku kuumat aallot saada nuorena! Toivottavasti lääkärit ottavat tosissaan ja pääset testauksiin.
 
Chiba,onhan paha täti pysyny poissa? siis musta oikeesti tuntuu nyt siltä että noi ei ole menkkpoltteluita!!!! tsemppiä muru :heart: jos täti ei ala tänään, testaatko huomenna? :D

kiitos murut tsempeistä :heart: illalla oli tosi vaikeaa kun teki niin kamalasti mieli tupakkaa, onneksi ei ole yhtään kotona jäljellä, meinaan olisin saattanut ratketa, mutta nyt on ilta takana ja uusi aamu ilman tupakkaa :) olipa muuten ihanaa mennä nukkumaan kun ei haissut sormet ja koko nainen tupakalle :D se tsemppasi mua! mutta olipas vaikea nukahtaa ja heräsin monta kertaa yöllä! mutta tästä se lähti, toinen päivä :) ja ostin eilen 4 pakettia kurkkupastilleja ja 3 pussia porkkanaa, meinasin et niillä saan korvattua tupakanhimon ja hyvin on onnistunut :D

ON, siis mie olin varma et täti ryykäsee yöllä paikalle, koski niin jumaliste ja tuntui sellasta "painetta" alamahassa illalla ja yöllä, mutta vielä on pysyny poissa, enkä testannut tänään :D koska jouduin käymään yöllä 3 kertaa wc vaikken juonut edes illalla, kun nyt oon joutunu öisin ravaa wc, mutta oon juonut illalla kyllä vettä ja limua, mut eilen illalla en juonut 8 jälkeen mitään, puoli 8 maissa join lasin maitoa, kävin pissalla 9 ja seuraavan kerran 12 ja sitten 2 ja sitten 4 :D siis olihan taas yö.. ja sitten musta tuntui ettei rakko just tyhjene kunnolla ja vähä tuntui sellasta ihme kirvelyä! t84, miltä se sun "kirvely" tuntui? tuntuiko just siltä ettei rakko tyhjää kunnolla ja sit tuntuu et se pissa on jotenki väkevää ja se vähä sillee kirvelee mut ei kummiskaa kipeästi kirvele? :D vaikee selittää! ja tissit on vieläki niin perhanan kipeet! ja ehkäpä on vähä RKTT olo.. :ashamed: muttakun en haluais olla kun tipun taas korkeelta!

ja tohon wc ravaamiseen sen verran et yleensä mä joudun loppukierrosta ennen menkkoja käymää kerran yöllä wc mutten mä tällee oo joutunu ravaa! :confused: ja siksi ei viitti sit testaa kun olis ollu pissa vaan sen 2-3 tuntia rakossa..
 
t84
tiuhti siis noita mun pissaoireita on tosi vaikee selittää :D Siis periaatteessa kirveli, muttei kuitenkaan silleen virtsismaisesti, vähän silleen joo kun se olis väkevää. Ei se itse pissaaminen satu, vaan se kun sen lopettaa. Ihan kun rakko ei tyhjenis kunnolla, sellanen vähän painon tunne ja tekee mieli juosta heti uudestaan... Pahin toi on just öisin ja iltasin. Haluuks joku kuulla lisää asiasta :D
Voi muru mä niin toivon että sulla on nyt tärpnny, ja hyvältä kuullostaakin! :heart:
Ja tositositosi paljon tsemppiä ton lopettamisen kanssa, mä oon niiiiin ylpee!

chiba mikä meininki, joko voisit käydä sen testin hakemassa pikkuhiljaa? :D

ON Täällä olis jo viikko takana! Ovista pääsee kohta bongailemaan, pakko kai ajoissa alottaa, jos se tulis nytkin aikasemmin... Musta tuntuu että se on toi greippimehu mikä on lyhentäny kiertoa parilla päivällä, voisko olla? Hyvähän se vaan on! :D
 
t84, siis musta tuntuu just tolta että sais mennä melkein heti takasi wc kun tuntuu ettei kaikki tuu ulos, ja just kun pissa on loppumassa niin alkaa se ihme "kirvely" :D voi ku tää merkkais hyvää :ashamed: siis viikko jo menny, äkkiä menny aika :) toivotan et se ovis tulee taas ajoissa! voihan se olla et se greippi on tehny ihmeitä :D voi kun tekis niin paljon et plussa tulee tässä kierrossa :heart:
 
Huomenta!

Ei ole tullu täti, vaikka tuntu siltä yöllä ja eilen. Huomen aamusta testailen jos ei nyt tämän päivän aikana ala. Ihme hommaa kun näin täti on myöhässä. En nyt oikeasti tiedä mitä ajatella.

Kun kaikki aina sanoo että on paineentunnetta vastassa ja pissattaa ja kaikkea, kovia kramppeja ja pahoinvointeja, minulla nyt vaan on tissit kipeänä ja vähän saattaa alavatsaan sattua, ei muuta. Noh, ainakin olen ollu jokseenkin herkkis. Eilen tuli vähän vollattua, oli koko päivän niin epäonnistunut olo. Varmaan mukava miehellä ku pääsee kotiin rankan työpäivän jälkeen ja vaimo alkaa sitte heti vollaamaan. :D

Mutta apua, tunnin päästä lääkäriin, tsempatkaa minua. Oon tämmönen turhan jännittäjä. :D
 
tsemppiä muru lääkäriin :heart: siis mulla noi paineentunteen yms. on ihan normi menkkaoireita.. tissitkin mullaon aina ennen menkkoja kipeet, mutta nyt ne on ollut jo 6 päivää! eli ainoat oudot oireet on toi kestäny tissikipu, 3 päivää kestäneet menkkapolttelut ja pissan "kirvely" :)
 
pomo tuli eilen sanomaan että nyt on kierto lopuillaan ja saas nähdä tärppäsikö.. hänellä siis menossa varmaan 3 yrityskierto.. noh, mä menin jo eilen jotenki paniikkiin, tiedän kyllä hänen aikeistaan, mutta silti jotenki säikähdin asiaa että jos hänellä tärppää niin mites työt.. meillä menee vielä kierto suht samoissa, mutta erona on ettei hän tiedä mun puuhista :D nyt sitten kävi sanomassa että ei tärpänny, menkat alkoi aamulla, ja lisäsi vielä että, "kyllä musertaisi kuulla jos jollakulla muulla tärppäisi.." siis menin ihan lukkoon :ashamed: en pystynyt sanomaa mitään, miten ihmeessä mä uskallan sille sitten kertoa asiasta jos se kerta pahoittaa hänen mieltään!? ja jos vielä nyt ois tärppi käynyt.. :ashamed: mä vaan sit hörpin siinä teetä muina miehinä ja kyllä sain lopulta sanottua että ens kerralla sitten :)
 
tiuhti, jos teillä tärppää niin sanot vaan että meille on tulossa vauva ja yritimme kauemmin mitä te, että jos nyt murrut tuommosesta uutisesta niin ei se minun pyllyä kutita, kun meille on viimein tulossa se vauva. :D

Vitsit, nyt on käyty lääkärissä ja jäi kyllä todella positiivinen mieli. Oli tosi mukava nuori lääkärityttö ja mm. oli ensin myöhässä, mutta ei se mitään. Höpistiin ummet ja lammet, sitte yhdessä ihmeteltiin että miksi ei puntari toimi tai miksi ei verenpainemittarin se käsiosa mene paikoilleen. :D Ja oli kanssa Lapista kotoisin. Noh, pääsen nyt verikokeisiin, prolaktiini, proget, kilpirauhaskokeet ja ilmeisesti perusverenkuva, sitte halus vielä että otetaan klamydia, tippuri ja raskaustesti. Nämä siis vasta ensi kierrosta, ovulaation aikoihin. :D Hauska kun minä ja mies ollaan toistemme ensimmäiset, että periaatteessa mitään tauteja ei pitäis olla mutta katotaan ne kumminkin nyt. Oliski yllätys jos joku tauti löytyiski.
 
No nyt saat sit Chiba kunnon tutkimukset, mutta sanoitko että sulla ois mahdollisuus et oisit nyt raskaana? ;)

mua aina pelottaa et multa löytyy joku tauti kun käyn papassa :D vaikkei se ole mahdollista ellei mies ois käyny vieraissa tai pöntön reunasta ois tarttunut, mutta mikäs teet.. :D

joo ja en mie ihan heti menis edes sanomaa kun plussaisin, mutta silti ehkä vähä jännittäis käydä sanoo asiasta :)
 
tiuhti, mie sanoin että nyt on vähän menkat myöhässä. Että yleensä alkaa 28-29 kiertopäivällä ja nyt on jo 31, mutta sanoin myös että en bongannu sitä ovista nyt olleskaan että voi johtua siitä.

Noh, täytyy huomenna tehdä testiä jos ei ala kuulua. Ei tästä ota erkkikään selvää ku keho tällä tavalla tekee.
 
Chiba, siis ootko sie testannu viimeks silloin lauantaina vai perjantaina vai koska? haitko sen testin? siis mie oon nyt satavarma et sie plussaat seuraavaksi muru :heart: *puuhpuuhpuuh* :whistle: voi kun sun ei tarviiskaan mennä niihin kokeisiin olleskaan vaan nyt se plussa pärähtäis, onhan tilastotkin jo sinun puolellas muru ;) ja jos on menkat kerta myöhässä niin eikö se oo aika varma merkki + menkkapolttelut ilman vuotoa!!!!!

Gabriellea mie täällä taas huutelen!? mitenhän Gabilla menee :heart: mie jo niin kovin odotan, että kävis edes vähän näyttäytymässä meille :ashamed: kun varmaan joutuu muru yhdet menkat oottaa välissä ennenku saa uus yritys alkaa ja kohtahan ne varmaan ois mun laskujen mukaan tulossa (jos tulee ;)).. anteeksi Gabrielle kun näin analysoin, mutta mie oon vähä huolissaan siusta :hug:
 
tiuhti, viimeksi olen raskaustestin tehny.. erm.. olikohan perjantaiaamuna. Eilen tein ihan huvin vuoksi ovulaatiotestin ja ei näyttäny mitään. Mutta huomen aamusta teen testin tai illasta, kun käyn kaupasta ostamassa.

Gabrielleä mieki kaipailen. :< Laitanko yksityisviestin, että G näkee sitten kun kirjautuu että ollaan kaipailtu. :)
 
Hei vaan kaikille kuumeisille! =)

Täällä uusi tytteli liittyy joukkoon.
Kuume kasvaa päivä päivältä eikä lähisukulaisen pienen pieni muutaman kuukauden ikäinen vauveli ainakaan helpota asiaa. :p
Jos hieman kertoisin itsestäni ja tilanteestani jotain:
Olen siis 23vuotias nuori naikkonen (mies 35), vauvaa pitkään haaveillut, joskin vauvakuume välillä on laantunutkin. Harrastukseni ja työni on kovin aikaa vievää, joten välillä nekin ovat vieneet ajatukset pois vauvan teosta. Mieheni kanssa on ollut myös vastatuulia runsaankin puoleisesti viimeaikoina, mutta niistä on selvitty. Miten teillä muilla? Meneekö vauvahankkeet välillä puihin ihan vaan vastoinkäymisten takia (tai onko muilla edes niin suuria vastoinkäymisiä)? :D

Pillerit ovat vielä toistaiseksi käytössä. Jotenkin vaan vielä odottelee parempaa hetkeä. =)
 
Dremming, tervetuloa :wave: itse sairastelen aika usein, ja siksi saattaa mulla mennä vauvahaaveet välillä tauolle, tai haave ei katoa minnekkään mutta fyysinen kunto sanoo että stoppia hetkeksi :) kun yritys alkoi niin alussa hieman epäröin asiaa itse, mutta nyt on yrityskierto 5 (joka vaihtuu lähipäivinä varmasti 6), niin olen varma, että vauvan haluan, tuli mitä tuli :) koskas ootte suunnitelleet, että jätätte ehkäisyn pois?
 
t84
Dremming tervetuloa! Täällä on kiva porukka ja varmasti viihdyt :)
Kyllä niitä vastoinkäymisiä, ylä- ja alamäkiä on varmasti joka suhteessa. Meillä ei sen takia vauvahaaveita siirretä, mutta meillä onkin yritystä takana niin kauan niin ei ole "varaa menettää yhtäkään mahdollisuutta". Kyllä meillä on joskus joku isokin tappelu ollu oviksen aikaan, ja ollaan kesken riidan käyty heiluttelemassa peittoja, ja sen jälkeen muistutettu että "oon kyllä sit vieläkin vihanen!" :D

chiba mä oon kyllä muru niin varma susta, sä lähdet täältä seuraavaks! :heart: Ja on kyllä sun aika jo, lupaathan pliis tehdä sen testin huomenna? :D

tiuhti mulla on vähän sellanen tunne että säkin seuraat chibaa! :D
Etkä nyt todellakaan ajattele mitään pomoa, jos sulla tärppää eka niin sit tärppää, et todellakaan pode mitään huonoa omatuntoa, pois se sinusta!

Voi, mullakin käy Gabi mielessä useinkin, toivottavasti kaikki on hyvin. Jos käyt täällä lukemassa niin tiedät että oot meidän mielessä :heart:
 
no kyllä sais Chiba jo luvan plussata! :D muuten mie suutun, ja sanon soosoo tädille :kieh:

t84, kiitos muru tsempeistäsi :heart: minuu vaan pelottaa kun ei eilisessä testissä näkynyt mitään kummallista, uskon sen olleen nega, ja mua pelottaa et sen pitäis jo näkyä.. eli mä oon melkein heittäny jo pyyhkeen kehään tältä kierrolta.. :ashamed: toki mulle antaa toivoa tuo pitkään jatkunu tissikipu ja mahanpoltteet ja kirvelyt mutta kun ne voi ihan hyvin olla myös menkkaoireita! eli nyt on RKTT olo nollassa.. :ashamed:
 
tiuhti ja t84
Kiitos, varmasti viihdyn! =) Pillerit vois nakata nurkkaan tuossa kesällä, riippuu nyt hieman siitä miten meidän talokaupat edistyy. Ei viitsis tänne pieneen vuokra-asuntoon tulokasta tuoda (jos sellainen meille suodaan), että ennemmin sitten vasta omaan kotiin. =)

Mä oon aina ollut joka asiassa liian hysteerinen ja elän elämää välillä liikaakin tulevaisuuteen, tarkoitan nyt sitä, että kun välillä menee huonommin, ajattelen heti, että eihän me voida alkaa lasta tekemään, mitä jos tässä vielä erokin tulee! :D
 
Dremming, tervetuloa minunkin puolesta. :)

tiuhti&t84, ai kauhee. Kai se täytyy huomenna sitte testiä tehdä jos ei ala tätiä kuulumaan. Kyllä nyt on vatsaa kramppaillu jonkin verran, että varmasti kohta vuodan.

Vaan kyllä tuli jokseenkin positiivinen mieli siitä lääkärin käynnistä. Jotenkin vaan tuntu, että pieni paino tipahti harteilta ja sai asiat rullaamaan. Mie kyllä suosittelen t84, että teki lähtisitte tutkimuksiin kun teilläkin tuota yritystä on jo takana. Oikeasti helpottaa varmasti yrittämistä ja ei tarvitse miettiä, että missä tai kenessä vika. Ja jos kaikki onkin jostain pienestä kiinni (esim. sinun ovulaatio on liian lyhyt ettei sen takia tärppää, tai limakalvo on liian ohut ettei pysty kiinnittymään) ja ne pystyy ihan lääkkeillä hoitamaan. Kun se tosiaan voi olla jostain pienestä simppelistä jutusta kiinni.

Tästä on taas niin hyvä jatkaa eteenpäin. Toisaalta taas ei minua niin haittaakkaan jos nyt plussaa ei tule (eikä luultavasti tulekkaan) koska pääsee niihin verikokeisiin katsomaan, että onko niissä jotain. Äidin puolen suvulla kun on jotain hormonitoimintahäikkää, niin saa minultakin samalla katsottua että onko kaikki ok.
 
Tervetuloa Dremming :hug:

Tiuhti Mulla on menossa 3 päivä ilman tupakkaa.. Tää on yhtä tuskaa :D Mutta joka päivä helpottaa :D

On: Oireet vaan lisääntyy joka päivä, eilen illalla ku nukkumaan oltiin käymässä, ni tuntu et jäädyin peiton alle.. Vaikka patteri oli täysillä ja peitto korvissa.. Eilen aamulla mun ylähuuleen oli ilmestynyt huuliherppes, se tulee mulle aina sillon ku kropassa tapahtuu jotain uutta Ajattelin nyt viel sinnitellä tonne perjantaihin ennenku testaan. :D
 
voi hienoa Sokruli, sie se oot päivän minuu edellä :D me onnistutaan tässä, lopullisesti!

on muuten kivat ilmavaivat kun oon paketillisen vetänyt Vicksejä tänään :D miehellä tulossa siis kiva ilta minun seurassa :D

Chiba, voi miten mukava kuulla, että olet hyvillä mielin :) mitä kaikkia tutkimuksia he tekevät? ultraavatko? spermanäyte? koska sie meet verikokeisiin? mutta edelleenki mie yoivon ettei siun tarvii edes noihin mennä :) ja näin mä uskon niin kauan ennenku täti tulee (jos siis tulee)!!
 
tiuhti, ihan nyt otetaan verikokeet ja pittää kusta purkkiin. :D Kävin silloin tammikuussa yksityisellä gynellä papassa ja se samalla sitte ultras, eli ne oli ihan ok. Verikokeisiin menen vasta kun seuraava ovulaatio lähestyy eli joskus kuun lopussa riippuen miten nyt täti tulee. Mies sitte joutuu kesällä käymään sperma-analyysissä (luultavasti ava-klinikalla).

Mutta on se tämäkin tosiaan alku. Vaativat että miehen täytyy käydä ensin analyyseissä ennenkuin alkavat naista tutkimaan enemmän, eli juuri munajohtimien aukiolotutkimukset ja sen sellaiset. Että katsoo miten alkaa asiat rullaamaan nyt sitte. :)

Ah, tuntuu että ois ihan hirmuisesti kevättä rinnassa! :heart:
 

Yhteistyössä