<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Namppis, ainakaan noissa ei näy LH-huippua pahemmin. Voihan olla että huippu on ollut niin nopea, että jos esim. aamuisin tikutat niin huippu on kerennyt jo illalla mennä eikä sen takia ole testeihin kerennyt tulla. Minä ehkä lopettaisin tikuttamisen ja kuulostelisin omia ovisoireita, että tuleeko semmosia vai ei.
 
Namppis88 Samalta näyttää kun munkin rivi. Ihme haamuja oli mullakin, jotka siis ovistesteissä tarkoittaa negaa. Mulla toinen terokierto menossa ja aloin muka tikutteleen, mutta eihän noihin ton selvempää jälkeä tullut, joten en enää jatkanut. Katson varmaan uudestaan sit ens kierrossa jos jaksan.
 
huomenta leidit :wave:

Namppis88, ainut mikä musta näytti jokseenki siltä et jotain ois voinu tapahtuu on ollu tuolla KP15 kohdalla jossa toinen viiva näkyy aika selvään, mutta ei se ovisplussa ole.. eli se on voinu tapahtuu siinä KP15 ja 16 välillä jossain vaiheessa.. :) muuta mie en osaa sanoo..

siis koira oli taas eilen pistäny kämpän uuteen uskoon :kieh: voi jumaliste olin vihanen, menin pihalle huutaa ja laitoin kädet lumihankeen että rauhoitun että pystyn olemaa sisällä sit neutraali kun siivosin jälkiä : / siis minuu niin suututtaa taas se elukka ettei oo tosi.. tänääki aamulla jäin kytikselle ikkunan taakse kun oli vielä pimeetä ja laitoin kauko-ohjattavan sitruunapannan kaulaan ja lähin ihan autolla pihasta ja kävelin takas niin 5 min meni ennenku se meni ja otti keittiönpöydältä kahvinkeittimen ja alkoi sitä pistää pirstaleiks, saipa kunnon suihkauksen pannasta ja loppu siihen hetkeks ja oli ihan ihmeissää, siis miksi se tekee tota!?!?! meni vielä uudestaa yrittää repii sitä mut sit huusin ikkunasta että nyt irti siitä PRKL! vähä säikähti koira! että eikö se mamma lähtenykkää :D ja oli muuten häpeissään kun tulin takas sisälle ja otin sen keitimen lattialta, onneks olin fiksu ja otin sen pannuosan pois siitä ettei se vaan hajoo ja tuu sirpaleita lattialle.. yksinoloa on opeteltu nyt kiitettävästi mut sit tulee näitä kausia kun tuhoominen alkaa taas.. ja joo, eilen touhuttiin hoiran kanssa 3h, 45min lenkki, tottista, leikkiä yms.. aamulla sit käytii vaan kusella ja ruoka -> nukkumaan, ja nukkuhan se ku lähin mut heti ku silmä välttää niin alkaa.. eli siis musta se ei oo eroahdistusta vaan jotain muuta.. ei se vingu tai mitään ja sillä on omia puruleluja ja muita siellä mitä sais järsii.. mut et pitää niinku mennä ja tuhota kahvinkeitin ja eilen oli menny kallis tehosekotin ja baarijakkaran hajottanut ja repiny!!!!!!!! :'( siis mie en oikeesti kestä, sen elukan kanssa ei ole enää kivaa.. siis se menee ja ottaa keittiönpöydiltä yms. kodinkoneita ja rikkoo ne, mikrokin meni vähän aikaa sit!!!!!!!! v*ttu vaan sanon :( ja siis nyt sen tila on rajattu pelkkään eteiseen, kun sieltä se on repiny seinät ja kaikki (takkeja ei siis voi pitää naulakossa yms..) mut se perhana oli päässy portin yli tai ali ja menny sinne keittiöön, aamulla siis jätin tahallaan portin auki..

ja tätikään ei ole vielä tullu, tulis nyt niin pääsis uuteen kiertoon :ashamed: ai että minuu keittää :D anteeksi tää soopaaminen, mut kun ei vaan jaksais..
 
Viimeksi muokattu:
t84
Siis anteeks tiuhti muru älä suutu, mutta mä tipuin ihan täysin, koira tuhonnu mikron ja kahvinkeittimen... Siis jotenki ihan uskomatonta, miten se tollaset edes keksii tuhota!? Ei siis todellakaan oo kivaa, ja ymmärrän sun vtutuksen. Meillä kans koira joka tuhoaa, meni kaukosäätimet, silmälasit puhelimet ym, kaikki mikä oli jääny johonki ylimääräsenä. Oon joskus kuvannu mitä ne tekee päivisin, ja kun mä lähden se kattelee ikkunasta kunnes oon kadonnu näkyvistä ja sit käy systemaattisesti läpi joka ikisen pöydän ja tason. Ja mitä vaan löytyy niin tuhoo. Nuorempana meni myös seinät, ovet, listat, vaatteet, jopa keskeltä lattiaa neliön verran muovimattoa... En muista minkä ikänen teijän haukku on, mutta meillä se rauhottu iän myötä. Kyllä se siis vieläkin pistää paskaks jos jotain on jääny johoki mutta ei sentään irtaimistoa syö...
Ellei muuta niin suosittelen laittamaan vaikka sellasen kaulurin koiralle, se on halpa ratkasu, eikä koira sillä pääse syömään mitään. Saat sinäkin hetken hengähtää, meinaan muistan kun toi meni siihen etten enää halunnu kotiin mennä kun tiesin että siellä jotain ikävää odottaa...

Hitto että tää aamu alko paskasti, eka mies kerto että joutuu nilkkaleikkaukseen... No tosi kiva, eihän se oo ku joka vuos jossain leikkauksessa ollu. Sehän siis harrasti monta vuotta crossia ja siinä on meinannu käydä tosi huonosti, mm selästä murtu nikamia ja oli tosi vaarallisessa leikkauksessa, oli vähän 50-50 että käveleekö enää... On sillä menny käsi ja jalka ja ties mitä, nyt luojankiitos on vaihtanu harrastusta, ei mun pää kestäis tollasta. Toi on kuitenki vanha vamma mikä ei oo parantunu ja nyt sit se pitää leikata... Voi jumalauta mä sanon. Mä oon niin kypsä!
Sit työmatkalla oli joku saatanan rekka hyytyny keskelle tietä ja liikenne tökki, olin melkeen tunnin myöhässä, vaikka siis työmatka kestää max vartin mulla.
Työpaikalla heitin heti kahvit syliin.
Mitäköhän vielä tapahtuu.

Omaanapaa sen verran että limoista päätellen vois ovis lähestyä, ainakin lisääntyny huimasti. Vähän jännittää miten noi uudet tikut toimii.
 
t84 Mun veli on kans harrastanu/ ajanu kilpaa crossia :) Ehkä ollaan siis joskus varikolla jopa törmättykin, mä olin aika paljon veljen mukana kuskina ja huoltojoukoissa kun ympäri maata (maita) kierrettiin kisoja :) Monta vammaa myös tuli tutuksi, käsi poikki, solisluu poikki, peukalo poikki ja noin 7 x aivotärähdys jne... :D Mutta eipä noi vammat koskaan äijää hidastaneet, aina radalle vain uudestaan kun parani. Ja tästä mut nyt kyllä saatat tunnistaa, mutta mun velihän ei siis enää kävele koskaan, että nuo selän murtumiset on tosiaan vakavia juttuja. Onneks teillä kävi paremmin tuon selän kanssa!

Ja tiuhti nuo tuhoamiset on tuttua täälläkin. Muuta ei voi sanoa kuin että pitkää pinnaa lähettelen täältä, sitä on tarvittu itselläkin tässä viime päivinä noiden elukoiden kanssa :)

ON ei mitään uutta, tätiä ootellaan tääläkin.
 
siis joo, mie en vaan kestä.. sii irtaimistoa ihan menee! en oo koskaan kuullu et koira ottaa MIKRON alas ja alkaa sitä tuhoomaan!!!!!! meillähän siis meni UUDET JUST REMPATUT keittiönkaapit, uudet paneloidut seinät, uusi nojatuoli, uusi sohvapöytä, kaksi kallista nukkamattoa kustu ja purtu piloille... siis kaikki on kohta menny! mie en kestä :( meinaan soittaa tänään jollekkin kouluttajalle et mitä helvettiä teen.. ja maksan siis itteni kipeeksi sen elukan takia! ja mie en yleensä enää edes uskalla mennä ekana kotiin, odotan et mies pääsee 3 töistä ja menee himaan ennenku mie uskallan mennä ku ihan pelkään et mitä siellä on :(

koira on siis 1v ja 3 kk vanha.. eli pentu joo, mut musta rajansa kaikella! ja kaiken kruunaa se että sillä on allergia, eli luita ei voi antaa, ainoastaan ruokanappuloita mitä sillä on, ja seki on niin v*tun kallista verrattuna tavalliseen eläinkaupan ruokaan!

ja joo, jos vaan sattuu jäämään vahingossa joku takki naulakkoon tai muualle niin se on taatusti revitty kun tuut himaan!

t84, voi kivaa :) siis koskas sie meinaat alkaa tikuttamaan!? nyt onnea oviksen metsästykseen :heart:

niin ja nyt on pakko myöntää, eilen poltin yhden tupakan tuohon kovaan vitutukseen! miehen sisko tuli käymään niin pakko oli pummia yksi kun muuten musta tuntu etten pääse yli tuosta hirveestä v*tutuksesta *nolostuu* :ashamed: ja olisin mie varmaan päässy ilman sitä tupakkaa mutta kyllä mie vähä sit rauhotuin! ku itkin ihan hulluna ja hyvä etten vieny samantein piikille sitä elukkaa..
 
t84
tiuhti eipä oo varavaatteita mukana, ja kivasti oli vaalee paita ja vaaleet farkut päällä.... :D Nyt jo naurattaa mutta olin kyllä niin äkänen ton jälkeen. No onneks oon konttorissa töissä eikä tartte näytellä itteään hirveesti.
Siis mä niin muru ymmärrän sua, meidänkin tolla täystuholla on allergiaa, yhtä ainoota nappulaa voi syödä, eikä mitään luita tms. Ollaan raakaruokaakin koitettu mutta kortisoni mitä se syö tohon allergiaan, ja on syöny jo 4-5v, on tuhonnu sen hampaat melkeen täysin, eli se ei pysty syömään lihoja ja luita. Ollaan koitettu kaikki siedätyshoidot ja eri lääkitykset mutta mikään muu ei toimi. Mä oon niin koiraihminen, aina ollu, mutta pakko myöntää että en usko että ikinä enää otan uutta koiraa. Tän kanssa on ollu niin tuskaa, kokoajan jotain ja rahanmenoa ei voi estää... Joskus pari vuotta sitten laskin paljon suunnilleen on menny lekurikuluihin (ja se oli tosiaan pari vuotta sitten, nythän on reilusti enemmän) niin sanotaanko että olis voinu ostaa uuden auton tai olis ollu käsiraha kämppään... Ja nythän sillä epäillään jotain cushingin tautia...

viida vitsi mäkin roikuin aina mukana radoilla ja eripuolilla suomea! Mut oot saattanu tunnistaa tosta koirasta (vaaleenruskee hoikka tyyppi) joka oli aina kans mukana :)
Hui kamala mitä sun veljelle kävi, toi on mun suurin pelko ollu kokoajan ja meinas tosiaan meilläkin toteutua... Eihän totakaan hidastanu mikään, en mä halunnu estää sitä ajamasta kun sitä kuitenkin halusi tehdä mutta olis se jotain kamalaa.
 
Huomenta!

tiuhti, oletteko kokeilleet että vähän rajoitatte koiran oleskelutilaa? Meillä myös nää karvakasat yrittivät nuorempana tuhota asioita (nykyisin menee joku karkkipussi jos jätät väärään paikkaan) mutta tuolla me saatiin myös merkkailut vanhemmalta koiralta kuriin, kun joutuivat olemaan pienemmässä tilassa.
Miten sitten, pystyykö koira syömään raakoja luita? oletteko kokeilleet aktivointipalloja/pelejä, piilotatte vaikka koiran aamupalan peleihin ja jätätte puuhastelemaan kun yksin jää. tai sitten piilottelet nappuloita ympäri kämppää, jolloin koira joutuu tekemään aivotyöskentelyä ja käyttämään nenäänsä.
Voittehan kokeilla toki jotain feromonisuihkeita, jotka voivat rauhoittaa koiraa. Käykö koira aamusta lenkillä olleskaan vai vaan pissatuksilla?

ON: Jaaha, täällä sitte vaihtu kp 1 / yk 11. Vaikka minulla ei ollut suuret odotukset tämän kierron suhteen kun ovisoireita ei oikein ollut ja oltiin miehen kanssa siihen aikaan kipeänä justiinsa ja en tikutellut tai mitään, ja vaikka tiesin että menkathan sieltä tulee niin silti se vähän kummiskin kirpasee. Varsinkin kun kroppa anto niin outoja merkkejä pitkin kiertoa. Kaiken kukkuraksi vähän masentaa kun miehen kaverin vaimo oli saanut vauvan ja mies huuteli tuolla kavereillensa, että jeejee X:stä on tullut isä. Silleen onnellinen olen tuon puolesta mutta silti se vähän pistää haikeaksi, että mitä jos meillekin tuommonen jo, kiitos.

Noh, ei auta masistella. Tämä oli ihan odotettavissa ja pääseepä nyt niihin verikokeisiin sun muuta. :)

Edit:// Gabrielle laittoi viestiä takaisin ja kiitteli kovasti meidän huolenpidosta ja lähetteli terkkuja. Kertoi tulevansa ehkä lähipäivinä kirjoittelemaan kuulumisia kun vaan pystyy. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
voi ihanaa kun Gabi on vastannut :heart:

voi Chiba, mutta nyt ota se asenne kehiin mikä sulla oli esim. eilen, olit varma et menkat alkaa ja "odotit" jo uutta kiertoa, nytkun pääset sinne lääkäriinkin ja tutkimuksiin :) uusi kierto ja uudet mahikset muru :heart: mieki jo ootan et alkais nyt et pääsis uuteen kiertoon, en meinaa usko et ois tärppi käyny, oishan se jo näkyny testissä! tää on Chiba nyt siun kierto!!!!!! ++++++:whistle:

joo eli siis koiran kanssa ei käydä kun pissalla ja kakalla aamulla ja sit annetaa ruoka ja se menee takas nukkumaan, nytkin jätin sille sinne pahvilaatikon jonka sisällä nameja, kongin ja ihan tavallisen purulelun.. ja koira on tällä hetkellä n. 1,5mx3m tilassa.. eli se on rajattu, mut aina se vaan jotenki pääsee portin läpi : / jos sille tuulelle sattuu..

huomen aamulla meinaan tehä niin, etä jätän takaoven auki (et pääsen sisälle koiran huomaamatta) ja jään sisälle kytikselle, heti ku alkaa joku pureskelu tai muu tuhoominen niin saan sen kiinni itseteossa... :D luulis loppuvan kun muutaman kerran jää kiinni, tai NIINHÄN SITÄ LUULIS :D
viida, pahoittelu veljesi puolesta :hug: nää on näitä rankempia harrastuksia ja niissä voi sattua mitä vaan! mutta onni että veljesi on vielä hengissä :) minunki mies "harrastaa" crossia, mutta ei hän kisoissa käy, nytkin on tallissa kaksi erilaista crossivehjettä, yks isompi ja toinen vähä pienempi, käy aina radoilla hyppimässä niillä yms.. :) mutta onneksi ei ole pahemmin sattunut!

t84, toivotaan, että se ois viimeinen kerta kun leikkaukseen joutuu! meinaan vaikka noi tuollaset nilkkaleikkaukset on pieniä, niistä vo jäädä ikuinen vamma : / ja on ollut miehelläsi kyllä onni onnettomuudessa!!!!

kaikkea sitä pitää jännityksen takia elämisen kustannuksella tehdä, mie kans aina pelkään et miehelle sattuu jotain kun se noilla vehkeillään leikkii tuolla metissä ja montuilla käy hyppimässä, onneksi ei ole pahemmin sattunut!!! *koputtaa puuta*
 
Sokrulille onnea. :)

tiuhti, jep. Eipä minulla nyt ole mieli niin pahasti maassa mitä viime kierrossa. Nyt sitä odottelee niihin verikokeisiin pääsyä ja sitten seuraavaksi niiden tuloksia. :D On tää elämä yhtä odottamista.
 
Laitan lauantaina sen kuvan, kuhan testaan uudestaan :) Oireita mul on: rinnat kipeet, illalla on kauheen kylmä olo, painetta mahassa, aamupäivisin on oksetus oloa ja illalla kauhee turvotus ;) Mutta tosiaan testaan lauantaina uudestaan jos se viiva vahvistus siitä.. :) Ja kiitos onnitteluista :heart:
 


The Esikoisesta Haaveilevat TO 17.3.2011



Miimau...............31..............kp 66/?.....................yk 7



-Ella-..................26.............kp 50/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 45/?.......................yk ?
Mikella................19.............kp 31/30-32...............yk 3
iloksi...................28.............kp 30/30-34...............yv 4,5
Lapanen87...........................kp 30/30....................yk 16



Ansku83..............27..............kp 29/35-37................yk 3
Jomi....................24.............kp 28/30-32...............yk 7
viida....................25.............kp 26/29....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 26/25-30...............yk 3
Hey.....................22.............kp 25/26-65...............yk 3
Mirwu..................24.............kp 25/28....................yk 3
tiuhti_.................21.............kp 25/25-28................yk 5
Namppis88...........22..............kp 24/28-54...............yk 4
Laa84.................26..............kp 24/26-29...............yk 6
Lilli88..................23..............kp 20/?.....................yk 3



Pamsu*...............26..............kp 18/35...................yk 7
Satuh83..............27..............kp 16/32-34...............yk 4
AnniMu...............20..............kp 15/32-87................yk 4
AnniSofia.............27..............kp 11/28-30................yk 6



t84.....................27..............kp 9/26-28.................yv 2
Ella83................ 28..............kp 9/26-57................yk 6
PikkuHöttiäinen.....27.............kp 6/27.....................yk 4
Ninni-Ilona............................kp 5/27-46................yk 4
Chiba..................22..............kp 1/28-32...............yk 11



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011
Dremming kesä 2011

HAAMUJENGI/RKTT


Sokruli

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
 
Väsäsin nyt tuollaisen pillerilistan, katsoo jos joku päivä parannan sitä mutta nyt on ainakin jonkinmoinen. :) nimeäkin voi ehdottaa paremmaksi, laitoin nyt "ehkäisyn syrjään jättävät" kun parempaakaan en ensihätään keksinyt. Koska kaikkihan ei käytä pillereitä tai hormonaalista ehkäisyä, niin parempi tuollainen jokaiselle avoin. :D

Mutta aijai, täytyy kyllä kirota taas naisena olemisen kohtaloa ja näitä helvetin menkkakipuja. Jos ei särje, niin sitten revitään sisuskaluja rikki. Ja särkylääkettä vedetään kaksinkäsin ja sitte on vatsa rikki. Perkele. :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
voih Chiba :hug: yks mitä mie suosittelen niin käyt ostaa sellaisen kauratyynyn ja pitelet sitä masun päällä :) se auttaa aika hyvin, ainakin mulla pahoihin menkkakipuihin! niitä saa musta ihan ropparista ja sellasista normi tavarataloista :)

ihana tuo ukkeli joka lyö käsiä maahan tuossa pilleripinkassa :D just sopiva!!!!

siis mie ramppaan koko ajan wc tarkistamassa joko :D mut ei niin ei.. siis mulla on kaks vikaa kiertoa ollut sen 23 päivää ja missä menkat nyt viipyy!!!! :confused:
 
tiuhti, olis meillä tuolla kuumavesipullo mutta en ole saanut itseäni tästä sohvalta ylös. Odottelen rauhassa että jos noi särkylääkkeet alkais vaikuttamaan. Ja eikä se lyö käsiä maahan, vaan se on semmosessa jännittyneessä tilassa että "apuapuapualoppuisjo" ja silleen. :D yli innostuneena ja silleen.

Ja kauhia ku sulla on lyhyt kierto. Mieki haluan noin lyhyen. :D
 
joo onneks on pysyny kierto lyhyenä :D *koputtaa puuta* siitä saan kiittää, mutta ovuloinkohan oikeesti? sitä en tiiä :D meinaan musta alkaa tuntuu et mitä jos en ovuloikkaan vaikka kivut yms tulee, et se on vaan joku hämyovis :D noh, en tiiä.. meinaan jostain luin et jos kierto on alle 23 tai yli 40 niin ei ovulois ollenkaan, ja mulla on toi 23.. mut nyt on poikkeus, eli KP25 menossa :D ja ihan eka kierto ilman hormooniehkäsyy oli ton 28 (kumi oli käytössä).. eli muut ollut sen 25-23.. ja 3 viimisintä 23 (tai yks ehkäpä 24? :D) ja eka kierto ilman ehkäsyy oli toi 25... eli tässä on joku poikkeus menossa :D varsinki jos ei menkat ala tänää.. ei kyllä oo nyt enää menkkaolo, ei koske mahaan, tissit on ihan himpun arat, eli siis jos painan tissiin niin vähä koskee :D mut muuten ei mitään, normisti vuoto alkaa kun tissikipu on melkein loppu, eli eilen :D tulis nyt niin pääsis jo uuten kiertoon |O
 
t84
chiba no voi itku, noin siinä sitten kävi :( Oli kyllä niin lupaavat oireet että... No mutta tosiaan nyt pääset sitten etenemään niihin kokeisiin, josko sieltä sit löytyis syytä tohon. :hug:
Ja toi on kyllä joo tosi mukavaa, ihan kun ei vtuttais tarpeeks että se täti tuli niin tottakai armottomat kivut vielä siihen päälle kuuluu...

tiuhti olikos se niin että testasit kuitenkin tänään? Vai et? Sulla näköjään jatkuu noi kummat kierrot :D Tohon sopis nytten tosi hyvin se plussa... :whistle:...

ON täällä ei tikuissa vielä mitään, mutta ihan kamalia kipuja ollu koko päivän, jos nää olis parin päivän päästä ollu niin olisin pistäny pääni pantiks että ovis on. Tai sit jotain ihme myöhäsiä menkkakipuja :confused: Selkä kipee, maha kipee... Auauau...
 
en mie tänää uskalla testaa :D odotan odotan.. lupaan, että lauantaiaamuna voin testata jos ei menkkoja kuulu :D sunnuntaina oli alunperin tarkotus, mutta josko sit lauantaina, meinaan sit ois jo KP27 :D dpo:sta en osaa enää sanoo mitään!!!! :D

voi teitä masukipuisia :hug:

t84, peitot nyt heilumaan jo :D jos se ovis oiski tuloillaan! tuleeko muuten vuotoa vielä? josko se kemiallinen siellä kummittelis vielä? :confused: mulla alkaa oviskivut yleensä 3 päivää ennen ovista, tai 2 päivää..
 
t84
tiuhti Ei tuu mitään vuotoa, tai siis valkkaria kyllä mutta ei muuta :D Sitä tuli vaan joku 5 päívää, eli silleen aika normi menkat kyllä oli, vähän vaan runsaammat ja kivuliaammat. Tänään kuitenkin vasta kp 9 eli ei nyt ihan vielä mitään ovista pitäis tulla... Ja tikku tosiaan yhtä haalee kun jo muutaman päivän (joo pitihän mun tikuttaminen alottaa taas ajoissa :D) ja mulla kyllä on aina ovis näkyny...
 
Hei vaan taasen, tällekin päivää!

tiuhti ootko kokeillu kuonokoppaa sille koiralle? Mun molemmat olleet nuorena tuhoajia ja sittehän siinä parasta on se, et kun ne pääsee sitä tuhoamista tekemään niin ne tavallaan "oppii" siihen ja mitä useampi tuhoamiskerta, sen vaikeampi saada tapaa pois. : / Mulla noille autto kuonokoppa, sellainen muovinen jossa ne voivat läähättää ja juoda, mutta mitään eivät saa purtua. Nartulla meni puolvuotta koppa pääs ja nykyään voi jättää ihan mihin kämppään vaan, ei huuda eikä tuhoa. :) Toinen on sit tuo tilan rajaaminen mitä Chiba tuolla jo ehdottikin?

Ihanaa Sokruli!! :heart:

Koita kestää Chiba!! :hug:

Mä mitään vauvaa tarvi. Täällä jaloissa pyörii jo yks haisuli, kissa meinaan. Pieree aivan ku ois sonnat housussa. Kauhee haju! :x
No ei vaan... kyllä tekis niiiiin mieli heittää pillerit mäkeen. : / mut tiiän myös sen, et jos tähän vaiheeseen vauva tulis niin siinä oliskin jo melkoinen soppa keitettynä. Ei kai auta kuin odotella. :(
 
mie en oo koskaan kuullu kun kissa pieree :D koira kyllä pieree vähä väliä, varsinki ku venyttelee aamulla niin pääse kunnon aamurupsut :D

mie en oikein tiiä tosta kuonokopasta, siihenki pitäis totuttaa koira :confused: häkkikin on vähä vaste mun ajattelua.. mut ei mulla kohta muu auta kun ostaa kuonokoppa tai häkki : / ku tuo koira on jo itelleen vaarallinen.. häkistä saisi kyllä turvallisen "pesän" koiralle.. mutta 8h häkissä? :confused:
 

Yhteistyössä