<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

t84, nonii :) ja se LH huippuhan nousee aika äkkiä! mitäs digi sanoi? :D vai teitkö digiä? nyt ovispuhuria tulemaan sinne +++++++++++++++:whistle: *puuhpuuhpuuh*

mie meen siis tänään ostaa ryb and deckeriä :D (osasinkohan kirjottaa oikein), meinaan mie oon makean perään ennemmin ku kirpeän! ja kuulemma lidlin greippimehu ois hyvää! noh, saapaha mies sit ihmetellä et miks meillä on tollasta litkuu, en meinaa kehtaa sanoo et oon ostanut sitä siks et ovislimat ja yms ois paremmat :D

hei, nyt tulee aika kärjistetty Galluppi, toivon, ettei kukaan ota tästä itseensä yms.. mutta siis, kysymys kuuluu, kumpaa sukupuolta toivotte lapsen olevan? eli siis, jokainen meistä varmasti toivoo, että kunhan saisi terveen lapsen :) mutta ei se minusta ole väärin ns. toivoa jompaa kumpaa sukupuolta! esim. aika moni esikoista odottava äiti haluaisi tytön, koska kokee että tämä olisi helpomi ymmärtää kuin poikaa, äidillä ja tytöllä on kumminkin ns. sama ajatusmaailma barbeista yms.. ja vielä kerran, ei saa ottaa nokkiinsa, pliis :ashamed: ja musta tuntuu et varmasti joku muukin on tätä Gallupiks miettinyt mutta ei oo uskaltanu kysyy :D ja kysymykseen ei ole pakko vastata jos ei tahdo!

minulle se on aivan sama kumpi sieltä tulee, mutta mies haluisi esikoksi pojan, koska kokee, että pojan kanssa olisi helpomi toimia :) mutta toki hänen ensisijainen ajatus on että kunhan lapsi ois terve!
 
Vaikka koiraihminen oon itsekin niin mä ehdottaisin että jätetään noi koirankoulutuskeskustelut niitä käsitteleville palstoille. Koirien koulutustapoja kun on yhtä monta kun omistajiakin niin oikeaa vastausta ei vaan ole ja jokainen koira on yksilö. Tiuhti_lle ja Mikellallelle tsemppiä uuteen kiertoon ja Tiuhti_, mä oon ihan varma että nyt koira tietää tehneensä väärin kun sait rysän päältä kiinni. Meillä pikkukoira lopetti pöydälle kiipeemisen kun jäi kerran nalkkiin itse teossa. :D

Täällä ei mitään uutta, masukivut jatkuu ja pissittää ja ihme ja kumma mulla on koko ajan hirveän kuuma. En oo kuullu semmosesta oireesta ennen että kai mulla jotku ennenaikaisen vaihdevuodet on ja masukivut johtuu munassarjojen kuolemasta . :D

Muoks.... Gallluppiin Ehdottomasti tyttö jos saa toivoa. Ja mies on samoilla linjoilla. Tyttö lähinnä siksi että sillä olis enemmän kavereita ystäväpiirissä. Mut ei se maailman loppu oo jos poika tulee, saisinpa ilkkua velipojalle joka on siittäny kolme tytärtä. :D
 
Viimeksi muokattu:
t84
No mä voin kyllä suoraan sanoa että poikaa toivotaan kovasti, ei sillä tietenkään väliä ole kunhan on terve, mutta jos nyt saisi päättää niin poika. Mies kovasti haluaisi puuhastella autojuttuja ja ostaa jonkun pienen mopon sille (joo ja tästä sit keskustellaan!) ym. Mutta toki sille tyttökin kelpaa, sillon yrityksen alussa se vitsaili että joudutaan niitä lapsia sitten tehdä sen verran kunnes poika tulee :D Ja sitten kun ei ruvennut kuulumaan niin muuttui siihen että se sitten muuten tytölle ostaa kans autoja ym :D
tiuhti ei mulla sitä digiä oo täällä töissä mukana niin en sitä vielä oo tehny :D
 
No kun mulla on ollu vasta kolmet menkat pilsujen lopettamisen jälkeen niin en oikeen tiedä mikä on "normikierto". Eka oli 28, sit 41 ja sit 54 jolloin alotin terot ja sain pco-diagnoosin niin vaikee tässä on sanoa että millon testaa :D :D Varmaan sit kun on kp 55 kun sillo vasta virallisesti myöhäs. :D
 
t84, aaa, okei ;) eli digit vasta kotona! :D

juu miunki mies puhuu aina siitä et saa poika sit remppaa isin kanssa mopoja ja prätkää :D ja et sit ois joku joka ottaa isin kans kovat löylyt kun ei tytöistä oo mihkään! tuolla aijemmin tästä jo kerroin, mut puhuin lapsesta, kun en viittiny sanoo että poika ois toiveissa.. mutta kyllä mies sen tytönki ottais ihan avosylin, toki ois varmasti hieman pettynyt aluksi, mutta kyllä se varmasti siitä ohi menee heti kun näkee pienokaisen :)
 
Viimeksi muokattu:
Niin mä ajattelin että jossain tossa 28-30 testaisin että sanooko mitään. Eikä mulla ole niitä teroja just nyt, gyne käski syödä yhden 10pv kuurin ja sit odottaa jos tulee luomumenkat tai vauva. Vasta kun mennään uudemman kerran noissa kp 40+ niin saan alottaa uudet terot. Tosi sekavat ohjeet mut niillä mennään :D
 
Namppis, minulla kanssa on noita kuumia aaltoja ihan hirveästi. Oli sitten menkat, tai ovulaatio, tai kuu jotenkin hassusti taivaalla niin aina puskee hikiä. Mainitsinkin siitä lääkärissä käydessäni ja katsotaan nyt, että johtuuko hormonitoiminnasta vai mistä.

Meillä äiti oli radiosta kuullut että psyykkisistä oireista kärsivillä on kuumia aaltoja. Että masentuneilla ja semmosilla, että kai me ollaan masentuneita sitte. :D

Galluppiin, yhdessä vaiheessa oli että haluaisin tytön.. oma ihana pieni prinsessa. Nyt taas jotenkin ajatus on muuttunut että poika olisi ihana, oma pieni prinssi. :D Eli ilmeisesti minulle on ihan sama kunhan se lapsi sieltä tulee ja on terve. Miehen puolen suvussa on paljon poikia, että olen jo henkisesti valmistautunut siihen, että joskus vaipan vaihdon yhteydessä saan sitte pikku kikkelistä pissasuihkut päälleni. :D
 
tuli muuten mieleen tosta pissasuihkusta :D aikoinaan kun vaihdoin pikkuveljelle vaippaa, poika päätti sit pierasta ja lensi kakat mulla naamalla, ja huuleen kaiken lisäksi :D että oli siinä sit paha kun nauratti ja ällötti samalla :D eikä suuta voinu aukasta ja vaippa piti loppuun asti laittaa kummiski ennenku pääs naamaasa pesemään.. :x että näin.. mun nuorin veli on siis 3 vee :)
 
niin ja kuumista aalloista vielä.. siis mulla tulee niitä näin menkkojen aikaan, kainalot on ihan märät ja välillä tulee ihan läikät paitaan :ashamed: kiva olla duunissa!!!!! just nytkin kainalot on jokseenki märät ja varmaan kohta sit on paitakin märkä kainaloista, ja tää vaiva alkaa yleensä noin viikkoo ennen menkkoja ja kestää viikon menkkojen alusta, et 2 viikkoo on tällaista.. ärsyttävää :kieh:
 
tiuhti, itsellä on kanssa että vaikka istun sohvalla ja katson telkkaria, niin yhtäkkiä puskee aivan järkyttävä kuuma aalto ja olen aivan märkä sen jälkeen hiestä. Yöllä monesti tulee herättyä siihen kun lakanat on märkänä kun on puskenut niin hikeä, vaikka mekin nukutaan aika viileässä. Noh, mie menen ensin koekaniinina lääkäriin ja tutkimuksiin, jos jotain löytyy kuumiin aaltoihin niin sitte teki voitte mennä. :D

Ja aika helmi tuo vaipanvaihtojuttu, ehkä pikkuveli ajatteli että samalla rakas sisko saa kakkanaamion naamalle, oikein luomua ja luonnonmukaista tavaraa ja silleen. :D

Mikella, pahoittelut tädistä. Noh, tää on sitte se meidän kierto, eiks je? :)
 
Voi tiuhti, koita kestää! : /

Galluppiin:
Kyllä tytön oon aina ennemmin halunnut, mutta toisaalta luulen, et poika ois helpompi. Ainakin, jos tyttö yhtään minuun tulis niin vaikeuksia ois luvassa. :D Myös mun tuttava-/sukulaispiireissä ois enemmän kavereita tytölle.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille.. Rankkaa tämä on.. Tänään ihmeen hyvin mennyt, toistaiseksi, sekin tietty kerkee muuttua.. Jää vain tyhjä olo.. En tiedä miten tästä eteenpäin, jäi kyllä melkoiset traumat lääkärireissusta.. en koskaan enää halua tuollaisia uutisia.. varsinkaan yksin..

Onnea kaikille oviksien ja plussien metsästykseen, toivottavasti tänne voisi palata viimeistään kesän aikana takaisin :heart:
 
Hey
t84 Eihän niitä saisi vertailla niin mutta minkäs teet:D mun oli tarkoitus siis vaihtaa davidid pregchekiin ja sitten sain pregillä yhtä vahvan viivan kuin kontrolli niin oli pakko tehdä seuraavalla kerralla molemmat testit kun oli vielä yksi david jäljellä..vaikea vaan sanoa että kumpaa sitten uskois! Digi ollut koko ajan nega joten tuskin on ovista vielä ollut, digiin nimittäin taidan luottaa eniten. Toivottavasti sinä saat davidilla oviksen bongattua!!:heart:

tiuhti_ Voivoi en ole raskaana :D Luulenpa vaan että nyt olisi Pco muniksen vuoro ovuloida ja siksi kierto venyy ja paukkuu..sitä en kyllä ymmärrä miksi toinen testi näyttää haaleaa viivaa ja toinen yhtä vahvaa kuin kontrolli. Taidan nyt jättää testailut ja kuunnella tätä kroppaa. Nyt vaan toivon ettei kierto veny kamalasti niin pääsisi taas uuteen yritykseen.
Typerä täti kun sinne rysähti. Olisi saanut jättää kyllä tulematta!:hug:
Mulla myös käytössä se Valion greippimehu, kokeilin myös sitä R&D mehua mutta ei meinannu mennä alas:O jotenki siinä oli joku outo maku. Onhan se valion aika kirpakka mutta aika hyvin se nyt jo menee..:D

Gallupiin molempia haluaisin mutta vaikea sanoa kumman ensin. hmmm, ehkä pojan...TULISI NYT EDES JOMPIKUMPI! Kyllähän tuo mies kalakaveriksi pojan ottaisi :D
 
tiuhti_ ja Mikella Pahoittelut tädistä! Nyt tämä kierto on Se kierto, eiks olekin! :)

Gallup Mä toivoisin tosi paljon tyttöä. Ei ole väliä tuleeko se ensimmäiseksi, mutta toivoisin, että jossain vaiheessa tyttö tulisi. Toiveena kuitenkin olisi kolme lasta. Mies täälläkin toivoo enemmän poikaa ensimmäiseksi lapseksi. Molemmat ovat kuitenkin enemmän kuin tervetulleita! :)

Ihan tyhmää vaan ootella ja ootella kun ei oo oireita mihinkään suuntaan ja ovista en oo bongannut. Maanantaihi asti täytyy teroja syödä. Viikon päästähän sitä pääsisi testaileen..Ei kyllä oo yhtään toiveita enää tälle kierrolle!
 
Pikavastaus Galluppiin: Poika ois täällä toiveissa. Mies on sanonu iha samalla tavalla ku t84nki, et vauvoja tehdään niin kauan ku poika tulee. Saas nähdä sitte. Toki molemmat ois tervetulleita. Ja jos eka on poika niin se ei tarkota sitä et siihen loppuis lastenteko ;)

ON kp 16, piti oikein listasta tarkistaa, oon iha pihalla. Ja toinen Tero-päivä menossa. Viimeinen Tero-kierto siis, saas nähä mitenkä kierrot sen jälkeen heittelee.. Oireita ei mihinkä suuntaan, ovista tuskin oli, muutamana päivänä koitin tikutella ja aina se sitä samaa viivaa näytti, otappa niistä selvää, luovutin sen suhteen. Ens kierrossa en taida ees tikutella, niitten kans menee vaan hermo! :(
 
Voih sairasloma... Onneksi ulkona ei paista tänään aurinko, ei harmita niin paljon täällä sohvalla makailu. : /

Tuolla toisessa pinkassa oli keskustelua kuivuudesta. Onkos täällä muilla sellaista ongelmaa? Mä ihmettelin useamman viikon sänkypuuhissa, että mikäs nyt on ku alapäässä on saharan autiomaa kun normaalisti siellä on Niili? Noh, kävinpä sitten papassa reilu viikko sitten ja neuvolan täti vaan tuumas, että onkos hiivaa? Mä, että MITÄ? Ei pitäis. :O Noh, hain sitte lääkkeet pikku hiivan karkoitukseen, mutta ainakaan toistaiseksi sadekausi ei ole saapunut saharaan. : /

Niin ja päätin, että kun tämä tauti JOSKUS menee ohi, aloitan oikein juoksulenkkeilyn. Jos vaikka vähenis tuo tupakointi-innostus ja karisisi nämä kilot. Kävin meinaan puntarilla (kun näytin peilistä niin mukavan hoikalta, ajattelin, et puntarikin lukematkin näyttää mukavalta), mutta voi järkytys! Kiloja vaan tulee lisää joka viikko!?!?! :O Oisko minipillerit? Vuoden oon kyllä niitä jo syöny, et miten niitä kiloja nyt vasta tulee? Pian heitän ne kyl roskikseen. Eihän tässä oo enää mitään tolkkua! :kieh:
 
t84
Dremming mulla ei ikinä kyllä oo ongelmia ollu kuivuuden kanssa, lähinnä päinvastoin. Ihan oikeesti välillä ärsyttää kun sänkypuuhissa oon niin helkkarin märkä, ei se tosin miestä haittaa :)D) mutta mua kyllä. Miten tän nyt sanois, kun on liikaa kosteutta niin ei tuu sellasta kitkaa ollenkaan :LOL: Voi jumaliste, tajuskohan joku :D

Hey jännä kyllä jos ne noin paljon erottaa, vaikka eri merkkisiä onkin? Onks se varmasti ovistesti, ettei vahingossa r-sellanen? :D

ON Täällä on kyllä ihan kamalat krampit, siis en muista kyllä tällasta muissa kierroissa olleen... Siis ihan kun pahimmat menkkakivut :confused: Selkä varsinkin, mä teen niin kuolemaa. Nyt pitäis mies kellistää, kunhan se kotiutuu, mutta suoraan sanottuna ei näiden kipujen takkia ihan ensimmäisenä oo puuhailu mielessä... : /
 

Yhteistyössä