<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Laretzki
Dremming mulla ei ikinä kyllä oo ongelmia ollu kuivuuden kanssa, lähinnä päinvastoin. Ihan oikeesti välillä ärsyttää kun sänkypuuhissa oon niin helkkarin märkä, ei se tosin miestä haittaa :)D) mutta mua kyllä. Miten tän nyt sanois, kun on liikaa kosteutta niin ei tuu sellasta kitkaa ollenkaan :LOL: Voi jumaliste, tajuskohan joku :D
Mä ainakin tajusin, mulla meinaa on vähän sama juttu :D.

Gallup
Mä en tiiä yhtään kumman haluaisin, mutta jos ihan ihan pakko sanoo, niin sitten tyttö. Meilläkin olisi miehellä toiveena molempia. Harmi kuin ei voi miehen veljistä päätellä yhtään, että kumpia on taipumus tehä(kun aika useinhan se kallistuu enemmän jompaan kumpaan) kun on 2 tyttöö ja 2 poikaa...:D
 
t84
dremming saa täällä udella :D tosiaan yv 2,5 menossa... vähän turhan pitkään kestäny, toivottavasti pikkuhiljaa tärppäis meillekin. Näinkin voi siis käydä, ei se välttämättä tuu sillon kun on suunniteltu... : /

lare ihanaa kun on kohtalotovereita :D
 
t84 anteeks, utelen lisää. Ootteko käyneet missään tutkimuksissa asian tiimoilta? Toivon sulle todella paljon plussatuulia! +++++++ :whistle:

Niin. Sitä aina itsekkin miettii, että onkohan sitä syönyt näitä pillereitä ihan tarpeettomasti kaikki vuodet. : / Ja sekin mietityttää, et jos kierto ei palaakaan ilman lääkitystä urilleen, kun nykyään se on mitä sattuu. :(
 
Viimeksi muokattu:
Dremming, tottakai sinulla on kierto miten sattuu kun sinullahan ei ole ns. omaa kiertoa tällä hetkellä. Vaan pillereillä sitä kiertoa pidetään yllä. Ja minipillereillä yleensä on vaikutuksena se, että kuukautisia ei tule tai jos tulee niin ne tulee sitten miten sattuu. Ja voihan myös pillereiden haittavaikutukset tulla vasta myöhemmin. Monilla saattaa esim. haluttomuus, kuivuus, päänsäryt yms. tulla vasta vuosien käytön jälkeen. Että kannattaa tosiaan miettiä onko pillereissä vika vai missä. :)

Itsellähän kun käytin laastaria niin meni niin pahaksi yhdyntäkivut ja saharuus alapäässä, että oli pakko lopettaa (plus siihen päälle kaikki huonot olot, päänsärky, sumussa kulkeminen ja ainainen väsymys). Kesällä tulee kaksi vuotta lopettamisesta ja nyt alkaa vasta limakalvot ja paikat olla kunnossa. Vieläkin saattaa varsinkin kuukautisten jälkeen sattua seksi ja hassusti pari päivää ennen kuukautisia tulee limakalvojen kirvely ja myös saattaa yhdyntä sattua.

Miepä päivitän tuon pinon huomenna sitten. :)
 
t84
dremming Utele vaan, ihan mielelläni kerron :) Tekee ihan hyvää puhua näistä asioista, kun ei mulla oikeen oo sellasia kavereita kelle voisin näistä kertoa.
En oo vielä käyny tutkimuksissa. Mulla kesti kauan ihan vaan myöntää se että jotain tutkimmuksia tarvittaisiin, pari aikaakin mulla on jo ollu mutta toinen niistä peruin kun romahdin aika pahasti... Toinen oli sitten peruttava kun jouduin sairaalaan, ihan muista syistä. Ja nytkin mulla on aika ens kuun lopussa, tää on aivan mahtavaa kun pk seudulla odottelet kuukausia pelkkää lääkäriaikaa, kun ei satu olemaan kiireellistä ajantarvetta... No, tonkin ajan joudun perumaan kun satuin saamaan samalla päivälle viisureiden poiston joka on pakko hoitaa kun en enää pysty edes syömään kunnolla...
Huokaus, eli ties millon pääsen sinne asti. Tuntuu että mulla on joku huono karma koko asian suhteen...
Ja yksityiselle ei vaan ole varaa :(
 
t84, kannattaa varmaan soitella jo nyt heti seuraavana arkipäivänä ja kysyä, että saisko vaihtaa lääkäriaikaa tai vastaavaa. Vai pystyisitkö vaihtamaan viisureiden poistoaikaa?

Ellet sitten käy yksityisellä ensimmäisissä tutkimuksissa ja pyydä sitten lähetettä julkiselle puolelle. :)
 
t84
No hammaslääkärille on vielä pidempi jono ja toi oli peruutusaika niin sitä en kyllä voi siirtää... Kyllä mä taas maanantaina yritän soittaa ja siirtää sitä lekuriaikaa, on vaan niin hiton hankala kun sinne voi vaan tunnin soittaa, ja oon just sillon töissä ja kiireisin aika. Niin perseestä nää palvelut täällä. No mutta katotaan kuin pitkälle seuraava aika menee, kyllä mä sit sinne yksityiselle meen. nyt on vaan mukavasti koirat sairastanu ja autoakin piti fiksaa niin ei kyllä olis ylimäärästä...
 
t84, eikö ukko ole ilmoittanut mitään missä oikein piileksii? :/ mie varmaan olisin herneytynyt jo tuommosesta. Ja kannattaahan sitä soitella ja kysellä, jos vaan mahdollista. Mie voisin soitella sun puolesta jos pystyisi mutta ei varmaan taida onnistua, kerta mieki kotona päivät olen. :D

Ja joo, meillä kanssa tulis nyt auton katsastus ja olen varma, että siinä jotain nivelissä on. Plus pitäisi uudet kesärenkaat ostaa ja koirista kaksi rokotuttaa. Kelakaan osaa asioitansa, pöh.
 
t84
siis sillä on ollu tän viikon autoprojekti menossa, niillä on vähän kiire aikataulu niin se on nyt menny koko viikon töiden jälkeen suoraan sitä laittamaan ja mä oon ollu nukkumassa jo kun on tullu, se lupas tänään koittaa päästä aikasemmin kun on tää meidänkin projekti täällä, mut ei oo vielä päässy. Eli ei tosiaan olla talletuksia tehty niin taitaa mennä tää kierto harakoille :(
 
Laretzki
Tää on niin tyypillistä, että sitten kun mies tulee taas käymään parin viikon jälkeen opiskelukämpille, niin mä oon ku siili piikit pystyssä. Ärähtelen puhuessani ja mies tekee kaiken väärin.
Rupee pikkasen oleen takki tyhjä (tuntuu siltä että alan kohta taas itkee kaikkee koulu stressiä), ja tämän päivän tenttikin meni ihan vituralleen. Ja huomenna(kin) pitäisi jaksaa raahautua kouluun opiskelemaan. Voi ketun kakkarat, kun melkein jatkuvasti alkaa olemaan mielessä että jätän koulun kokonaan kesken...
 
t84
Huomenta tytöt!

lare voi kurja. Noin se mullakin meni ja lopputulos oli se että koulu jäi kesken. Ei sen aina pidä kivaa olla ja tottakai on stressiä eikä aina nappaa, mutta kun se oli joka päivä taistelua ja itkua niin mä valitsin lopettaa sen kokonaan. Enkä kyllä oo katunu.
Enkä nyt siis sulle antanu neuvon että lopeta, mutta ymmärrän miltä susta tuntuu...

Täällä edelleen odottelen ovista. äsken tuhlasin digitestin, mutta se ei mulle hymyilly. No toisaalta onneks, kerkee vielä käyttää se hyväks kun on nyt tosiaan ollu makkarin puolella aika hiljasta :ashamed:
 
Huomenta!

t84, nyt heti varastoimaan. Simppoja on kuulemma aamuisin kaikista eniten liikkeellä ja vilkkaimmillaan. ;) yllätät vaikka nukkuvan miehen mönkimällä peiton alle tekemään juttuja. :D

Ja mie tiedän kanssa mitä toi koulunkäynti voi olla kun se stressaa ja pistää vihaksi, mutta sinnillä mie kävin läpi kun enää ei paljoa ollut jäljellä. Noh, nyt ollaan työttömiä ja mietin kyllä tuota uudelleen kouluttautumista alalle, missä vois ehkä olla töitä. :D
 
G: Me haluttais poika. Mut ihan kumpi vaan käy, kuhan on terve. :)

On: Mä tein Digi testin tänään, se näytti et ei raskaana. Hyvä kiinnittymis yritys tais se toissa päivänen haamu olla. No nyt odottelen tätiä kylään sit :kieh: Mä en ymmärrä miten voi olla näin vahvat oireet et ois raskaana, nytkin huono olo jne. :(
 
Heipaa vaan kaikille tällekin päivää! :)

t84 Saa kertoa ihan vapaasti huolista. Eikös me täällä sitä varten olla. :) On varmaan tosi vaikea myötää tosiaan itselle sitä, että joku tässä mättää. Eipä sitä vielä itsekkään osais kuvitella, et saattais tulla ongelmia omalle kohdalle kun ei ole vielä päässyt edes yrittämään. : / Mutta mistä sen tietää, vaikka itte ois hoitojonossa muutaman vuodes sisällä. :( Mutta se on sitä jossittelua se. Mutta reippaasti vaan sinne tutkimuksiin. Jospa se syy siellä selviää, pääset asiassa sitten eteenpäin. :) Asiasta viidenteen; onko sulla tossa kuvassa kaks belggaria?

Mut nyt tytöt kaipaan teittien mielipidettä ihan tosissaan! : /
Elikkä. Oon nyt siis syöny näit cerazetteja vuoden ja joulukuusta asti on ollu vaikka minkälaista vointia. Huimausta (joskus ehkä kerran viikos tai kuukaudes tulee heikotus/huimauskohtaus), huonovointisuutta, maha sekaisin (sonnalla parhaimmillaan 5x päivässä), viimepäivinä herännyt myös yöllä käymään vessas siis pissalla, jalat on voimattomat, yleistä uupumusta, painon nousua, niskajäykkyyttä, päänsärkyä, kaiken kattavaa heikkoutta, ahdistusta, rytmihäiriöitä jne. Luin tossa noita cerazette-palstoja ja aika monella siellä lähestulkoon samankaltaisia oireita. Oon yleensä kauhean touhukas ja energinen, en osaa olla paikoillani tekemättä mitään, mut tää kevät on ollu jotain kauheaa. Mikään ei kiinnosta, väsyttää, vois vaan maata sohvalla, masentaa. Niin ja se kuivuus... Ja petipuuhatkaan ei kiinnosta kuin ennen. Ihan kamalaa! Välillä pelkää, et on jo joku sydämen vajaatoiminta tms. :( Maanantaina lääkärille aika, ajattelin sitte kysellä kaikki asiat siel läpi mitkä mieltä kaihertaa, mut pitäiskö teidän mielestä heittää nuo pillerit jo mäkeen?
 
Viimeksi muokattu:
Dremming, sinuna heittäisin pois. Ainakin keho kerkeää alkaa toipumaan hormoneista ja oma hormonitoiminta lähteä käyntiin ennenkuin alatte yrittämään. Tuo kuivuus voi tehdä hallaa limakalvoille, itse tosiaan venytin liian pitkään laastarin lopettamista että meni paikat huonoon kuntoon.
 
t84
sokruli voi ei :( Onks toi digitesti kuinka herkkä, kun en nyt muista? Jos ei se sitä vaan vielä tunnista? Kylläpäs nyt on paljon huonoja uutisia :( Vielä on kuitenkin toivoa, kun ei tätiä vielä näy! :hug:

dremming miten sä noin pikkusesta kuvasta voit mitään nähdä :D Ei oo belgejä, tossa etummaisessa piskissä on sitäkin kyllä, mutta toi taaempi jättiläinen on pitkäkarvainen sefu.
Mä en tiedä mitä noi sun syömät on, mutta jos voisin hypätä takasin ajassa, en olis ikinä alkanu mitään ehkäisypillereitä syömään. Lihoin niistä, ja monenlaista muutakin oiretta oli, pahin se että tosiaan seksihimot lopahti. Eikä muuten oo palautunu senkään jälkeen kun ne pillerit lopetin... Mä en todellakaan suosittele kenellekään sekaantumaan oman kehon toimintaan, itellä ja monilla kamuilla niin huonot kokemukset. Kyllä mä lopettaisin noi, mutta vaikea sanoa toisen puolesta : /.
 
t84
Niin joo ja eipä talletusta tehty vieläkään... Mulle iski näköjään joku pöpö, pari kertaa jo käyny tänään oksentamassa ja olo on ihan kamala. Lisäks noi oviskivut on ihan hurjat, tekis mieli lyödä jotain, viivat näyttää jo lupaavalta.
 
Kiitos tytöt mielipiteistä! Muidenkin kokemuksia kuuntelen mielellään! :) Tulee meinaan välillä sellainen olo, et nää kaikki oireet on vaan mun pään sisällä. : /

t84 mä en kato tahdo nähdä muuta kun belgejä, kuvassa kuin kuvassa. :D Itellä niitä kaksi.
Chiba kaikkee sä kerkeet tosiaan lukee. Luin ihan silmät pyöreenä tota juttua tuolta sivulta! :O :D Mut onhan tuo tietty vaihtoehto. :)
 

Yhteistyössä