Heippa tytöt!
Siitä on kuukaus (siis KUUKAUSI, huh) ku oon viimeks kirjotellu. Oon koittanu saada nää vauva-asiat mielestä pois, jos se sitten tärppäis. Mut nyt tuli jo niin iso ikävä teitä, että pakko vähän kirjoitella.
Plussanneita alkaa olla jo hurja määrä, onnitteluni kaikille! :flower:
Ja halauksia
niille, joita on paha täti tullut kiusaamaan. Ei kiva.
Kasapäin on
uusiakin saapunut joukkoomme, tervetuloa kaikille! Toivotaan, että visiittinne jää lyhyeksi
Täällä mennään
kp 2/26-87. Eli Teroluttien ansiosta tää kierto jäikin lyhyeks, kivaa. Tässä kierrossa siis aloitan kolmannen Terolut-kuurin. En saanu tikutettua ovista (eikä kyllä mitään oireitakaan ollu?) viime kierrossa, nii ajattelin, jos tässä kierrossa alottaisin Terot vasta about kp 17, jos se ovis kerkeis sit kunnolla tulla. Pitää tikutellakin vähä tiuhempaan. Petipuuhia on kyllä harrastettu vähintään joka kolmas päivä, kierron keskivaiheilla jopa päivittäin. Ei vaan tärppää nii ei. Mutta eihän tässä montaa kiertoa oo keretty yritelläkään, kun tuo yks kierto niin pitkäks venyi (kp87), että ei tässä hätä ole. Ois vaan niiiin hirmuinen hinku saada se oma pikkuinen jo syliin <3
Semmoista tällä kertaa. LUPAAN tästä lähtien käydä vähintään kerran viikossa jutustelemassa! Ja anteeks omanapailuni. Oon vaan vähän sekaisin, et missä mennään, ku en oo pitkilleen käyny täällä. Jospa sitä nyt tästä skarppais ja kävis vähä useammin teitä moikkaamassa
Hirmu kasa plussaonnea kaikille sitä tarvitseville! Ja lämpöistä kevätaurinkoa koko porukalle!