<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Hui! satuh83 Olihan vakuutukset kunnossa? On varmasti ahdistava ajatus tuo että joku on seurannut talon tapoja. Mutta onneksi sulla on siellä koirat jotka kyllä varoittaa teita kaikesta. Mua koirat ainakin lohduttaa varsinkin yksin ollessa, kun tiedän että tänne ei kukaan pääse huomaamatta. Jaksamisia teille!

Jännä nähdä reagoiko tuo uros sitten tulevaisuudessa jotenkin mahdolliseen raskauteen, on tosi herkkä peilaamaan mun tunnetiloja. Toinen, narttu, taas on on niin tahvo ettei se varmaan mitään älyä :D Pitääpä seurata tätäkin asiaa...

ON: Tässä nyt koko kierron ajan on ollut paineen tunne kohdussa ja molempia munasarjoja vihlonut välillä ja menkkamaisia kipuja. Tuossa männä viikolla sitten oli yhdyntäkipuja muutaman päivän, meni onneksi ohi. Olisko ollu jotain ovikseen liittyvää tuo... Täällä kevätkiimaa ilmassa, kun lopetin pillerit niin halut palas saman tien. Mies on innoissaan :D Peitto heilunut useamman kerran joka päivä normaalin kerran päivässä sijaan. Ei ainakaan pitäisi olla pulaa simpoista!

Onko täällä muita jotka polttaisi vielä? Tässä koitan tuumailla että lopettaisinko jo etukäteen vai onko ihan kauheeta jos lopetan vasta plussatessa.
 
t84, voi eikä. :/ jospa se kumminkin alkaisi viiva vahvistumaan ja tulemaan uudestaan? Ei saa vielä menettää toivoa muru. :hug: Mikä dpo sulla on nyt menossa?

Tuohon tupakanpolttoon, mie en ymmärrä sitä että jatketaan tupakanpolttoa kun aletaan yrittämään lasta. Kyllä olisi ihan suotavaa heittää se tupakointi pois, koska voihan siitä sitten olla haittaa kun äiti kärsii vieroitusoireista ja on pamahtanut jo paksuksi. Ja onhan se äiti kerennyt olla jo raskaana ennen plussausta ja vetää askillisen päivässä.
Sitten ihmiset itkee että yhyy, miksi ei tärppää kun se askillinen tosiaan menee päivässä. Nii-i, miksi ei. Tämä siis minun mielipiteeni, älkää vetäkö herneitä nenään. :D

Koirista, kyllähän ne vaistoaa muutokset ihmisessä. Onhan noita koiria käytetty esimerkiksi syövän (esim. melanooman) paikallistamiseen. Saa nähdä mitenhän noi omat karvakorvat sitten alkaa reagoida, jos pamahdan paksuksi. Myös omista koirista näkee, että jos itse on kipeänä niin ne kyllä tulee viereen ja koittavat muka hoivata omalla tavallaan, eivätkä edes yritä saada leikkimään kanssaan.

Edit:// Mie oon ihan sekaisin ku kirjoittelen omiani ja en sitte vastaa kenellekään joka minulta jotain kysyy. :D

tiuhti, mie en oo varma omasta dpo:sta, kun sitä ovista en bongannut. Mutta ajattelen sen olleen joskus kp15, että oliskohan sitten dpo 7 nyt? Testailen tuossa ens viikolla, ehkä viikonloppuna 13 päivä kun on miehen syntymäpäivät. :D

satu, voi kurjuus! Miten joku voi tehdä oikeasti tuommosta. Kuulostaa kyllä aika ammattimaiselta tuommonen. Täällä meidänkin talossa nyt on lukollisesta varastosta ja lukollisesta ulkoiluvälinevarastosta kadonnut tavaraa, ja se on ollu joku meidän talosta kun avaimilla menny sisälle. :/

ON: Jos vähän omanapailiski, jotta tuota alaselkää särkee ihan kiitettävästi. Eilen särki lantiota ja tuota oikeaa nivusta, myös oikeaa munasarjaa juilii. Saa nähdä, mitä tääki taas on. Mutta edelleen, tuuli tuule sinne missä tissikipuni on~? Ku ei oo ainaskaan täällä näkyny.
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat SU 6.3.2011



Skooby...............................kp 71/28-31...............yk 3
Miimau...............31..............kp 55/?.....................yk 7




lemonade............25..............kp 43/42....................yk 7-11
-Ella-..................26.............kp 39/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 34/?.......................yk ?
AnniSofia............27..............kp 30/28-30................yk 6



Kumikvatti...........20..............kp 29/35.....................yk 2
Ella83................ 28..............kp 26/26-57................yk 3
t84.....................27..............kp 24/26-28................yv 2
Chiba..................22..............kp 22/30-35................yk 10
Mikella................19..............kp 20/30-32................yk 3
Ninni-Ilona............................kp 20/39-46................yk 3



iloksi...................28..............kp 19/30-34................yv 4,5
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 19/27....................yk 3
Ansku83..............27..............kp 18/30-40?..............yk 3
Lapanen87............................kp 18/30....................yk 16
Jomi....................24.............kp 17/30-32................yk 7
viida....................25..............kp15/29.....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 15/30.....................yk 3
Hey.....................22............. kp 14/26-65...............yk 3
tiuhti_.................21.............kp 14/25-28.................yk 5
Mirwu..................24.............kp 14/28.....................yk 3
Namppis88..........22..............kp 13/28.....................yk 4
Laa84.................26.............kp 13/26-29.................yk 6
Ambrosia85..........26..............kp 11/29-32.................yk 4




Lilli88..................23..............kp 9/?........................yk 3
Pamsu*...............26..............kp 7/35......................yk 7
Satuh83..............27..............kp 5/32-34..................yk 4
AnniMu...............20..............kp 4/32-87................yk 4



HAAMUJENGI/RKTT




TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
 
t84
chiba tänään olis dpo 12 mun laskujen mukaan... Täti abaut ylihuomenna saattais tulla.
En tiiä mitä ajatella, koska vaikka miten vääntelin niin en nähny testissä mitään, eikä mieskään. Silti on ihan törkeesti oireita (voiko niitä edes oikeesti olla näin aikasin, näin pahoja, vai keksinkö vaan?) tissit ihan jumalattoman kipeet, ihan vaan esim istahdin silleen ripeesti sohvalle ja ne hölsky pikkasen niin tuntu tosi pahalta. Miehen mielestä ne on isommat. Koko eilinen ja tää päivä ollu kamala olo, tosi oksettava ja tekis mieli syödä kokoajan, tuntuu kun ei olis vuorokauteen syöny. Kolmeen yöhön en oo nukkunu kun pieniä pätkiä, syytä ei oo mutta en vaan saa unta, pyörin tunteja. Hirveet ilmavoimat jo monta päivää... Tosi paljon eri tuntemuksia, pistoksia ja viiltoja.

Tupakanpolttoon, mä lopetin tossa pari vuotta sitten, sillon kun "kunnolla" alettiin yrittämään. Mies yritti sillon mun kanssa mutta sille se oli vähän vaikeempaa niin tuli ehkä puolisen vuotta perässä. Kyllä se ihan oikeesti kannattaa lopettaa jo ennenkun plussaa.

satuh hui kuullostaapa ikävältä! Mutta tosiaan koirat tuo kyllä turvaa, meilläkin isot kyltit ovella ja pihan portilla, että täällä on koiria. Varmasti mahdollinen varas miettii murtautumista kaks kertaa ja ehkä valitse kuitenki naapurin jossa koiria ei ole...
 
ihan ekaksi, t84, älä nyt saakeli luovuta, ei sun tissit tulis kipeämmiksi ja muuta.. josko et katsonut oikean valon kanssa? hcg tuplaantuu n. 48h välein! eli huomenna vaan uutta testiä, tai jos sulla on testejä, testaa illalla jos jaksat pidättää pissaa! nyt et muru luovuta :heart: mä oon ihan varma, että aamuisessa testissä oli joko jotain vikaa tai sitten luovutit sen tiirailun liian aikaisin :hug:

Chiba, eikun siis odottamaan 13 päivää :D eli viikon verran!

satuh83, hui saakeli sentään! varmasti sinua pelottaa! saiko poliisi kiinni varkaita? jos ei niin toivotaan että saa, tuosta koirat on hyviä, meidänki koira tunnistaa tuttujen autot, mutta heti kun pihaa tulee vieras auto koita varoittaa!

ja mä uskon, että koirat vaistoaa raskauden! meidän koira on mun kuukautisten aikaan ihan hullu, se repii mun vaatteitakin kun on yksin :ashamed: ja tää siis tapahtuu aina vain menkkojen aikaan.. ja se vahtii kans, esim. jos mies kutittaa mua ja mä huudan ja nauran kovaa niin koira menee heti ojentaa iskää :D

ja tuohon tupakanpolttoon :ashamed: nyt hävettää.. mä poltan.. mutta ennen poltin sen askin päivässä, nyt maksimi on 5!!!! eli alaspäin menen koko ajan.. ja mun strategia on, että viikossa puolikas tupakka pois ja näin mä oon saanu sen toimimaan! eli huomenna maanantaina saan polttaa enään 4 ja puoli tupakkaa ja sitä rataa, MUTTA jos meillä tärppää, niin se loppuu saman tien! ja mä lupaan, että 5 viikon päästä VIIMEISTÄÄN, olen lopettanut :ashamed: *nolostuu kovasti* meinaan olen polttanut 8 vuotta ja tää ei ole mulle mitään helppoo tää lopettaminen.. ja nyt KUN PÄÄSEN :D eroon tupakasta, niin en varmasti ala enää koskaan polttamaan! LUPAAN!

omasta navasta sen verran, että tänään ois jo dpo1 :) tai 2..
 
t84 :hug: Aamulla vaan uutta testiä, pakko sen toisenkin viivan on tulla siihen.. :)

Tupakanpoltosta inhottavaa myöntää mut mä poltan, oon kuitenkin vähentäny siihen 10 kplseen päivässä.. Ja heti kun plussa tulee testiin ni lopetan sen kokonaan.. :)

On eli mun ovis tais olla siinä, nyt ei taas oo mitään kipuja alavatsassa. Onneks on hyödynnetty ihan kokonaan nyt. Sit vaan alotetaan jännäily. :headwall: Mä tuun hulluks tän odottelun kanssa :ashamed:

Ihanaa sunnuntaita kaikille :heart:
 
tiuhti, hyi sua. :D mutta se on hyvä että kokoajan vähennät ja vähennät. Mie kyllä arvostan sitä että yrittää vähentää tupakan polttoa, mutta sitä en ymmärrä että vedetään sitä röökiä posket lommolla puolen tunnin välein ja ei puhettakaan että lopettais. Tuossa törmäsin jopa yhteen tyyppiin, joka tuli raskaaksi mutta ei kyennyt lopettamaan tupakan polttoa, kun oma pää muka hajoais. On niin vastuuntunnotonta että huhhuh, sama kai sille omalle päälle jos se hajoaa, kunhan sisällä kasvavalle lapselle ei tule mitään.

t84, en mie usko että sie oot keksiny noi oireet. Kyllä siellä varmasti jotain on tapahtumassa, minulla ainakin on semmonen kutina. Huomenna sitte tuot heti aamusta ihania uutisia, eiks je? :)

Namppis, ovistestiin voi tulla haamua vaikka ovulaatio ei ole edes lähellä. Se haamu voi kertoa että ovis on tulossa, mutta voi taas olla jo mennytkin. Jos viivat alkaa vahvistua niin sitten voisi ajatella, että ovis olisi tulossa.

ON: Mie oon kanssa aika huonosti nukkunu viime yönä, en ymmärrä että mikä valvotti. Tuntu että pyörin sängyssä ja ei tule uni vaikka kuinka yrittää. Ja yöllä tuli ihan hassu onnellisuuden tunne, että nyt olen raskaana. :D ihan kauheaa, melkein itkua väänsin kun tuli niin olo, että nyt olen raskaana. On tää naisen mieli ja hormonit kyllä ihan älyttömiä välillä.
 
Chiba mä oon tikuttanu kp 7 alkaen ja vain yhdessä tikussa on ollu haamua (kp8) ennen tätä niin mä ainakin toivoin sormet ja varpaat ristissä että sieltä olis ovis tulossa kun viimeks oon sen tunnistanu lokakuussa. : / Ja noi mielialavaihtelut on niin tuttua. Itken nykyään varmaan kerran päivässä vaikka minkä syiden takia. :D

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!! :heart:
 
Heipä hei taasen!

Huh, on vissiin taukoa tullut, mutta se on tullut kyllä tarpeeseen! :) Tääl on kovin ovisteltu jo viikko sitten, elikkäs jännät ajat edessä taas..

Tupakoinnista, itte poltan ja en tiedä lopettamisesta kun/jos plussa pärähtää.... Oon yrittänyt lopetella, kun ennen yritystä epäiltiin että ollaankohan tässä raskaana ja pärjäsin kohtalaisesti yhdellä tupakalla / vrk... Siitä se pikkuhiljaa lähti taas kasvamaan, ja joku maks 15 kipaletta roihuaa päivittäin nykyään :ashamed: Tupakoinnista tullu tosi, tosi ikävä tapa jo pienestä pitäen ( aloitin 11 vuotiaana säännöllisen tupakoinnin) ja pahimmillaan mennyt 60 kipaletta päivässä... Mies ei kuulemma aio lopettaa, vaikka hänki vähentänyt pikkuhiljaa meijän suhteen aikana.. Henkinen koukutus tässä on tsiljoona kertaa pahempi kuin fyysinen, ja fyysiset vierotusoireet ruokkii taas henkisiä entisestään.. HUOH. Kovasti haluaisin lopettaa tupakoinnin vauvan hyvinvoinnin takia, mutta superkalliisiin nikotiinihommeleihin en rahojani törsää, niilläkin kun samat koukuttavat ja haitalliset vaikutukset..

Ehkä en ota hirveitä paineita kuitenkaan lopettamisen suhteen, sillä minä ja minun veljeni ollaan molemmat "tupakka-vauvoja" ja aina oltu terveitä; äiti kertonut polttaneensa pahimmillaan raskaana ollessa tuon pari maksi askillista.. :O Itse kun tiedän pystyväni vähentämään tupakoinnin 1-5 kpl / päivä kun oikein kovasti yritän... Mutta ehdottoman ei:n on mulla saanut alkoholi, sitä en kaipaa lainkaan.
 
Tupakoinnista sen verran, että kyllä itsekin tupakoin. Oon koittanut jo 2 kertaa lopettaa, mutta aina oon ratkennut :( Mutta jos raskaana oisin ni sauhuttelu loppuis heti, mulle raskaus on kyllä niin iso juttu, että kyllä motivaatiota riittää! :)
Ja oonki nyt päättänyt olla loppukierron polttamatta (tai poltan vaan puolet normaalista eli n.5 tupakkaa/pv), koska nyt on tullut NIIN vahva tunne, että oisin raskaana :) Ainakin tissit on ihan kosketusarat ja menkkamaisii kramppeja tulee välillä! Tekis niin mieli jo testata, mutta vasta 30/33-35 ja jos nega tulee niin sit uskon, että greippimehun litkiminen pistää kyl kierron ihan sekaisin!! :( Anteeksi omanapailu :/
 
Chiba, kiitos kommentistasi tupakanpolttoon :ashamed: mua se hävettääkin jo niin paljon, etten polta enää töissä ollenkaan ja teen sen suurimmaksi osaksi jemmassa muilta! eli kyllä, mulla on suuri halu lopettaa se todellakin, varsinkin nyt! en minäkää ymmärrä sitä et vedetää aski päivässä kun vauvaa aletaan yrittämään, ja vielä vähemmän niitä jotka kävelee maha pystyssä ja rööki huulessa! mutta, :) niinku sanoit, mulla on suunta oikeaan! ja nyt tuli ihan tosissaan eilen kun mietin sinun sanojasi (kiitos muru), niin meinaan vähentää tällä viikolla reippaasti pois ja ensi maanantaina josko se lakko alkaisi jo etuajassa :) ja ikuinen tupakkaraittius! kiitos sinun sanojesi siis :heart: ja kaiken kukkuraksi, mun mies ei polta eikä ole koskaan polttanut :ashamed: joten luulis et ois helppoa, muttakun osaan mä yksinki mennä sinne ulos sauhuille! :ashamed:

t84, joko?!?!?!?!?!? :heart: täältä tulee kunnon plussapuhuri sinulle muru ++++++++++++++++++:whistle:

Kumikvatti hui =) nyt tsemppiä muru loppukiertoon! koskas testaat? :D

Mikella, joo, just se henkinen puoli, mulla ei esim. tuu muutakuin hirveitä limapalloja :x ja ärtyneisyyttä, ei muita oireita jos olen ilman tupakkaa! mutta tuo mun korvaan vähä särähti ettet tiedä lopettamisesta jos plussa pärähtää :ashamed: kyllä musta pitäis olla sen verta selkärankaa, et jos kerta vauvaa haluaa niin ei sitten myrkytä sitä tupakalla siellä masussa, en halua olla ilkeä! vaan tsempata sua lopettamaan! :heart:

OmaaNapaa: siis mä sain eilen ihan ihmeellisen itku nauru kohtauksen :D *reps* mies repäsi mun reikäisen sukan kun sukka oli jalassa ja se meni rikki kun repi siitä reiän kohtaa, aloin nauramaan mut samalla tuli itku :O vähänkö mies katso kauan mua kun itkin ja kyyneleet valu silmistä mutta samalla nauroin :D tänään ois DPO2 tai 3 jo :)
 
Viimeksi muokattu:
t84 voi kulta muru :heart: älä nyt helvetti luovuta! nyt ainakin tiedetään, että joku siellä on yrittänyt kiinnittyä (tai on kiinnittymässä) ja näin ollen raskaus on mahdollinen! ja vielä kaiken kukkuraksi, täti ei ole tullut joten toivoa on! :hug: nyt et heitä sitä kirvestä kaivoon, jos nyt ei tästä kierrosta tärpännyt, niin olen varma, että seuraavasta tärppää! sä et saa muru luovuttaa oikeesti nyt, vaikka yritystä on takana jo nuinkin paljon, ei saa luovuttaa :hug: me tarvitaan sua täällä :ashamed: toivottavasti nämä sanat oli kannustavia, eikä pahoita sinun mieltäsi! muisteleppa anu84, hänelläkin pitkään yritystä takana, ja viimein tärppäsi ja loi toivoa muillekin pitkämatkalaisille! mä nostan sinulle hattua :hug: oot jaksanu tsempata täällä muita, vaikka itselläsi on pitkä matka jo takan! joten vielä kerran sanon, älä muru luovuta :heart:
 
Chiba Saat laittaa mut haamuilijoihin =)

Koettiin tänään pieni ihana järkytys, kun ajattelin tehdä raskaustestin vaan sen takia että saan rauhassa ootella menkkoja. No hyvänen aika, ihmettelin että miten siinä nyt sitten näkyy toinenkin viiva!! En millään tajua kun en havainnut ovista ja niin edelleen. Nyt harmittaa kun viikko sitten join alkoholia.. :ashamed: Mutta yritän ajatella että on niin alkuvaiheessa vielä..

Toivotaan, että vauva pysyy mukana :heart: Soitan polille tänään ja lääkäri saa sitten ilmoittaa "tuomion". Oon kyllä ihan sekasin!!
 
lemonade, voi ihanaa :heart: nyt plussapuhuri viivan vahvistumiseksi +++++++:whistle: ei se haittaa kun oot viikko sit juonu alkoholia, musta se on rv6 kun istukka alkaa toimimaan niin sitten se ois haitallista.. mutta siis nyt kun oot plussannut niin eihän se enää ole hyväksi juoda :D
 
tiuhti_ Kiitos puhurista =) Tämä on just tätä, kun on muuten ollut juomatta kun vauvaa on yrittänyt, ja nyt sitten mennyt juomaan kun vauva salaa masussa :stick: Argh! Ärsyttää vaan periaatteesta :D Toivottavasti pääsen pian lekurille varmistamaan salamatkustajan todellisuuden ;)
 
lemonade, älä nyt oikeesti ota ressiä siitä alkoholista :) meidän äippä joi normisti alkoholia vielä kun olin masussa viikolle 12 asti, koska hänellä tuli menkat normisti viikolle 9 asti..niin olin todellinen salamatkustaja :D ja ihan suht tervejärkinen mä oon :D
 
t84
tiuhti kiitti tsempityksestä... : /
Ja varotan jo etukäteen, kaikki mitä mun näppikseltä tänään irtoo on pelkkää itsesäälissä rypemistä ja pahan maailman manaamista :mad: Eka tiuhtin paskat viivat, sit tää, mä en luota enää yhteenkään testiin! Minkä hiton takia pitää tyrkyttää jotain saakelin viivaa, sit seuraavana päivänä vetää matto alta. Kai tää sit joku hemmetin kemiallinen oli, mä en ikinä enää tee noita herkkiä testejä.
Mun tekis mieli vaan lähtee kotiin ja parkua pari päivää.

lemonade paljon onnea, toivottavasti teillä pysyy paremmin matkassa! :heart:
 

Yhteistyössä