<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

t84, mie oon ihan varma kanssa että tulen taas pettymään aika rankasti. Vaikka en ottanut isoja odotuksia tälle kierrolle, mutta jotenkin tuntuu niin oudolta kun tissit ei ole tulleet kipeiksi, on ollut tuo alavatsa hassuntuntoinen ja argh, ihan hölmöä. Ole sie nyt kummiskin raskaana, ok? :heart:

tiuhti, unohtu ihan sinun kysymykseen vastata, mutta ei ole tullu. Tai aina jos jotain vähän kipuilee alavatsa niin koitan työntää kivut muun piikkiin, esim. ilma kulkee vatsassa tai vastaavaa. :D

Äääh, miten mie saan itseni hereille. Olen ihan oikeasti aivan töttöröö, vois vaan mennä takaisin sänkyyn kuolaamaan tyynyä. Ärsyttävää kun illallakin väsyttää mutta kun sänkyyn pääsee niin tuntuu ettei heti sitten uni tulekkaan. |O käy se täytyy keittää jämäkät kaffit, vaikka kahvia en ole juonu herranaikoihin.
 
Tiuhti Meinasitko millon testailla uudelleen? :) *malttamaton* , minä niin eilen googletin pitkään etsien tietoa näkyykö ovis r-testissä, joku oli sitä lääkäripalstallaki kysyny johon lääkäri vastas ettei näy koska ovulaation aikaan ei erity istukka hormonia, ja istukkahormonia erittyy vaan raskaana ollessa :p anteeks, :headwall: en vaan millään voi käsittää että ovis näkys.. luulen että mur murillakin oli kemiallinen raskaus takana juuri oviksen jällkeen... :)

t84, Chiba ja öö... olikohan muita ?? No ainakn te, meinasitteko testata millon? tulkaahan pian plussauspuolelle, niiiiiin kaipaan teitä kolomea! :heart:

Hyppy ja rakas poksuuuuuuu 17+0
 
Hyppy, en mie vielä aikoihin. Minullaki vasta kp 20 menossa että mietittiin miekkosen kanssa, että jos 13.päivä kun ukkelilla silloin on syntymäpäivä ja jos täti ei ole tullut. Jospa saatais sille se lahja sitte.
 
siis t84, mä oon ihan satavarma et nyt on tärppi käynyt! ootko normisti mitannu lämpöjä? entä Chiba, oletko sinä mitannu lämpöjä? tuosta testaamisesta, mä tosissaan toivon jos joku muukin vois joskus testaa samaan aikaan kun ovista niin myös r-testillä, meinaan haluun tietää onko muita vai onko mulla jotain ihme hormooneja :D

Tryffe tervemenoa muru :heart: tuu kertomaan meille kumminkin kuulumisiasi! meinaatko muuten mennä varhaisultraan =) ??
 
Anteeks omanapailu... Kp 3/32-34 menossa, kunhan tästä toetaan niin aikomus olis kokeilla koko kierron ajan joka toinen päivä, josko tärppäis tällä kertaa. Jos ei niin sit testiä ovistestiä kehiin seuraavassa kierrossa varmaankin. Oon omaa vauvakuumetta käynyt kasvattamassa toissa päivänä veljen luona, sillä kun on viime elokuussa syntynyt poika...

Mä olen varmaankin edelleen linjoilta poissa nyt kun isä on viime yönä joutunut sairaalaan. Kaikki ikävät asiat pyörii koko ajan mielessä. Eikä tässä alkukierrossa nyt varmaan mitään kertomista oliskaan...
 
t84
tiuhti nokun mullakin vaihtelee kokoajan, välillä oon ihan satavarma että joo ja sit taas välillä että ei :D Mut samantien masennuin taas, sattu olemaan ovistesti laukussa (kaikkea mäki kannan mukana :D) ja sen kun tein äsken niin ei tullu kyllä kun se yks viiva ja toinen tositosi haalee, hyvä kun näki :( Kai senkin pitäis olla vahvempi jos olis tärppi käyny...
Mä oon kyllä ihan satavarma että sä oot seuraava meistä joka siirtyy täältä pois!
Niin joo ja en siis kyllä oo lämpöjä mittaillu kun satunnaisesti, aina se normi 36,7... Ehkä oon vaan kipeeks tulossa :(

satuh83 voi ei :( jaksamisia ja voimia :hug:
 
tiuhti, en ole. Joskus yritin kyllä alkaa lämpöjä mittailemaan, mutta tuntu ettei saanut koskaan mitään tasaista lämpökäyrää ku laittelin lämpöjä ylös, niin jätin sitten mittailematta. Täytyis se varmaan jossain vaiheessa taas alkaa uudestaan mittailemaan.
 
Hyppy, just kävin apteekissa, ja ostin gravidan 2kpl pakkauksen testit ja digitestin :ashamed: meinasin nyt kumminki jos tässä hetken panttaan pissaa niin testata.. :ashamed: niin häiritsee tää juttu.. mäkin oon googlettanu ja ettiny tästä tietoo enkä muualta kuin täältä ole saanu sen tiedon että vois reagoida ovikseen..
 
Tiuhti voi, anteeks muru :flower: mä vaan painostan täällä vähän väliä, ihanku ei sulla muuten ois jo hämmentyny olo! <3 no, mut jos se nyt näyttää vielä haamua/viivaa nii mä en usko et se johtuu oviksesta! =) Jännittää! Ihanku ite ois menossa testii tekee...
 
Hih, ei kannata sit liikaa noihin lämpöihin luottaa! :) Mie ite sillo mittasin vähä väliä, no monta kertaa petyin ku ei ollu 37.. ja sitte ku raskaaksi tulin, mittailin ja alussa ei noussu ollenkaan ja sit joinakin päivinä nousi 37,1.. ja siitä se romahti 35 yhtäkkiä ja olin jo maani myyny et "nyt meni kesken" .. :)

Joo minä oon jääny nyt näköjään "päivystämään"/asumaan tänne palstalle takas.. :D
 
Noh, lämmöt oli nyt (kainalosta mitattuna) 36,8. Yleensä se on sen 36,5 - 36,7. Yleensä iltaa kohden lämmöt nousee ja kun kierto menee pitemmälle.

Mutta ei tää lämpöjen mittaus oikein meikäläisen hommalta tunnu, tai ainakaan vielä en ole sisäistänyt vaikka parilla kertaa olenkin yrittänyt heti kierron alusta.

Huhhui, ihania kuumia aaltoja. Välillä puskee hikiä niinkin kovasti, että vois vaan repiä vaatteet pois. Inhottavaa. Taitaa minulla olla jo vaihdevuodet, ku eilen tuli vuosiakin lisää. :D
 
tiuhti, ei ole. :D en mie viitsinyt mitenkään huudella että nyt täällä vanhetaan, vaihdoin vain kaikessa hiljaisuudessa itselle uuden iän pinoon. :D

Mie olen mitannut yleensä suusta ovisasioissa, myös miettinyt että jos alkaa joskus taas mittailemaan että pitäisikö ihan emättisestä mitata. Kun kainalolämpö ei kuulemma ole pätevä.
 
Juu no nyt sit testasin, ja tyylipuhdas nega :ashamed: eli kyllä, raskaustesti voi reagoida ovulaatioon.. noh :) onneksi tänää on vielä toivottavasti mahis tallettaa simpat ja josko sit parin viikon päästä sais sen oikean plussan.. :| kyllä vähä meni maku noihin sittarin (eli apteekin omiin) testeihin..
 
t84
tiuhti no ei voi olla totta! :O Mun mielestä kirjotat tosta valmistajalle, ei se r-testi nyt oikeesti voi noin toimia...

chiballe :flower: onnea, vaikka ryökäle vietit synttäreitä vaan kaikessa hiljasuudessa :D Tärppi olis just mahtava lahja miehelle!

Niin joo ja mä oon ruvennu mittailemaan suusta aina lämmön.
 
kyllä mä laitanki sinne viestiä, ihan varmasti laitan! meinaan kyllä mie ehdin jo aikalailla innostua kun se viivakin vahveni.. :|ja kun kerran on jo käyny näin ja se oli km.. ellei nyt käy samalla tavalla ja kohta ala taas vuoto? :O mut silloin oly kyllä ihan veressä hcg.. nyt en edes jaksa mennä mittaa ja vuot alkoi aika äkkiä.. noh, mutta ei se mitään :) tällaista tää on.. säästetää se pahempi pettymys kun YK6 alkaa kahen viikon päästä :D
 
Kurjaa! siis ihan kamalaa, ompahan todistettu että tosiaan voi reagoida ovikseen. Mutta ehottomasti viestiä tehtaalle, tiiä vaikka saisit uusia testejä ;) No, onneks pupuilut on ainakin sattunu kohilleen.. mutta tosi epäreilua ja mrr......
 
t84
Ootteko hei huomannu että täällä on aamulla ja päivällä hirveätohina mut sit illalla täällä ei juttele ketään :D

tiuhti hyvä homma! Luultavasti saat läjäpäin testejä :D No mut mä tosiaan testaan r-testillä ens oviksen aikaan, muistuta mua sit vielä jos unohdan!

Mua nyt oikeesti ärsyttää toi mun tissikipu, mikäköhän sekin on? Se on tasan toi toinen, toista voin murjoa miten vaan eikä tunnu missään, ja se on vaan toi tietty kohta. Sattuu oikeesti aika paljonkin kun siitä painaa, lähinnä sellanen kipu kun siinä olis mustelma jota menee painamaan. Tollanen nyt ei varmasti oo mikään raskausoire niin mikä helvetti se sit on :confused:
 
t84, mie oon ainaki huomannu. :D aamulla tohistaan mutta sitte iltapäivästä on hiljaista, välillä ihan harmittaa ku iltapäivästä kukaan ei enää kirjoittele mitään. Voisko se tissikipu olla, ku sie oot niin paljon sitä tissiä kourinut että mennyt vain kipeämmäksi? Tai sitten se on sitä itseään, eli raskausoireita.

Noh, kohta taas testailemaan niin eiköhän se syykin löydy. :D oliko sinulla nännit olleskaan kipeinä?
 

Yhteistyössä