<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

t84
Aamulla testaan, enkä muuten malta odottaa!
En kyllä oo kourinu niitä ollenkaan, tosiaan toi tuntu ekan kerran kun makasin vatsallani ja aloin niitä sitten testailemaan, ja löyty pelkästään toi yks kohta. Ei oo nännit ollenkaan kipeenä. Mulla tuli vaan heti mieleen että apua nyt siellä on jotain mitä ei pitäis olla, mut toivotaan että olis vaan pirun tyhmä oire :D
 
Tulet sitte kanssa heti kertomaan, että minkälaista tulosta tuli! :)

Hitsit, meikäläisellä nyt jomottanut hetken aikaa aika kovastikin oikeaa nivusta ja munasarjaa. Saa nähdä mitähän tuollakin nyt on tekeillä vai onko taas jotain kuvitelmia. Alaselkä myös on ollut nyt paripäivää vähän jäykkänä ja kipeänä.
On se ku yrittää ettei ajattelisi oireita tai mitään, mutta heti ku jotain pientä tulee niin alkaa ajatella sitä että mitä jos sittenkin, inhottavaa. Dislike. :D Ja minun muka piti ottaa rauhallisesti ja meinasin, etten hirveästi listaisi oireita. Pyhpah, tässä sen taas näkee.
 
t84
chiba tottakai, tuun heti :D
Sunkin oireilut kuullostaa niin lupaavilta! Ja joo, mähän päätin kans etten löydä mitään oireita tässä kierrossa, no mitäpä muuta kun taas löytyy vaikka ja mitä. Ihan uskomaton tää ihmisen mieli..

Mä oon kuulkaas ihan myyty tohon greippimehuun :D On nyt jääny tavaks vetää noi vitskut lasillisella kyseistä mehua, ja oikeesti, oikeen nautin siitä! Ei oo yhtään niin pahaa kun alussa! Nyt jääkaapissa odottaa seuraavaks valion mehu, oon tähän mennessä totta r&d vetäny, katotaan onko toi yhtä hyvää :)
 
t84Täällä kans yks greippimehuun hurahtanut. :) Varaudu siihen että se valion mehu on aika paljon happamampaa. Itte aloitin samalla kuin sinä mut kuulemma Valion mehu toimii paremmin. Tiedä siitä sitten. :D Ihan älyttömän hyvää se nyt kuitenkin on ja just vitamiinit saa aamulla hyvin uppoomaan. Toivotaan vaan että siitä olis jotain hyötyäkin ja todella ovuloisin tässä kierrossa. Vielä ei ainakaan tikuissa ole näkynyt kun haamun haamun haamuja :D

Mä oon kans vähän ihmeissäni kun tuntuu että oon tyyliin ainoa joka täällä käy iltaisin. :O Käykö kaikki töissä? Itse en siihen pysty. Kiva kyllä lukea kolme sivua tekstiä joka ilta, tuntuu kun olis ollu viikon poissa.

Omaa napaa: Mä sain tänään töitä :) Aloitan parin viikon päästä 3kk sijaisuuden kun pääsen tuolta hemmetin (palkattomasta) harjoittelusta pois. :)
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
tiuhti mun mielestä mur-mur joskus selvitti jonku valmistajan kanssa asian, ja ne kertoi että raskaustesti saattaa näyttää oviksenkin jos se on voimakkaana (tai esim. irtookin kaks munista). Mut toivotaan että tämä ovis tuottais tulosta ja olisit pian tuolla meidän kanssa odotuspuolella, plussia myös kaikille muille! (jännittelee innolla t84 tilannetta)

NiQ & Pena 21+1 (joka tänään rakenneultrassa oli 326g painava EHKÄ tyttö <3)
 
Heippa tytöt!

Siitä on kuukaus (siis KUUKAUSI, huh) ku oon viimeks kirjotellu. Oon koittanu saada nää vauva-asiat mielestä pois, jos se sitten tärppäis. Mut nyt tuli jo niin iso ikävä teitä, että pakko vähän kirjoitella.

Plussanneita alkaa olla jo hurja määrä, onnitteluni kaikille! :flower:
Ja halauksia niille, joita on paha täti tullut kiusaamaan. Ei kiva.
Kasapäin on uusiakin saapunut joukkoomme, tervetuloa kaikille! Toivotaan, että visiittinne jää lyhyeksi ;)

Täällä mennään kp 2/26-87. Eli Teroluttien ansiosta tää kierto jäikin lyhyeks, kivaa. Tässä kierrossa siis aloitan kolmannen Terolut-kuurin. En saanu tikutettua ovista (eikä kyllä mitään oireitakaan ollu?) viime kierrossa, nii ajattelin, jos tässä kierrossa alottaisin Terot vasta about kp 17, jos se ovis kerkeis sit kunnolla tulla. Pitää tikutellakin vähä tiuhempaan. Petipuuhia on kyllä harrastettu vähintään joka kolmas päivä, kierron keskivaiheilla jopa päivittäin. Ei vaan tärppää nii ei. Mutta eihän tässä montaa kiertoa oo keretty yritelläkään, kun tuo yks kierto niin pitkäks venyi (kp87), että ei tässä hätä ole. Ois vaan niiiin hirmuinen hinku saada se oma pikkuinen jo syliin <3

Semmoista tällä kertaa. LUPAAN tästä lähtien käydä vähintään kerran viikossa jutustelemassa! Ja anteeks omanapailuni. Oon vaan vähän sekaisin, et missä mennään, ku en oo pitkilleen käyny täällä. Jospa sitä nyt tästä skarppais ja kävis vähä useammin teitä moikkaamassa :)

Hirmu kasa plussaonnea kaikille sitä tarvitseville! Ja lämpöistä kevätaurinkoa koko porukalle! :)
 
t84, VOI APUA KYLLÄ SE ON HAAMU! Ihanaa, mie ajattelinkin jo eilen illalla että pääsen tänään aamusta heti lukemaan ihania uutisia! Voi vitsit, alkaisipa nyt viiva sulla vahventua eli paljon tarrasukkia ja liimaa nyt sinne, ja plussapuhkumista että vahvistuis entisestään. :heart: Ja halauksia sinne, mie niin tiesin että kyllä siellä jotain on. <3
 
t84
No tiuhtin paskojen testitulosten jälkeen en kyllä osaa tosta vielä iloita, mutta hitto että oon pillittäny koko aamun :D
Mies lähti aamuyöstä ajamaan tollasta 600km matkaa kummisetänsä hautajaisiin, mä en mukaan voinu lähtee kun ei koiria saatu mihinkään hoitoon... Soitin sille tietty heti mutta en viittiny kertoa mitään kun samassa autossa oli miehen siskot kanssa... No kyllähän se arvas ja laitto heti perään viestiä että onko mulla testiuutisia :) Nyt vähän harmittaa että menin hätäilemään, ehkä olis pitäny odottaa että on varmaa, nyt sekin pettyy kamalasti jos tää on väärä hälytys.

AnniMu tosi kiva kuulla sustakin!

Ja pakko mainita vielä greippimehusta, korkkasin tänään haamun kunniaks valion mehun ja hyi saakeli :D Miten te pystytte tota juomaan!
 
t84, valion sininenhän on kaikista parasta vaikka oikeaa greippiä ku söisit niin se on paljon makeampaa ja parempaa. :) No mutta en mie ainakaan pystyis olemaan hiljaa jos saisin haamun testiin. Kyllä mie kertoisin heti miehelle asiasta. :D Saa nähdä mitenhän sitä sitte ku on joskus plussannu, niin pystyy olemaan hiljaa.

Mutta tuosta greippimehusta, sitähän suositellaan juotavaksi kp1 - ovulaatioon asti, muistaakseni kun lueskelin niin sillä saattais olla jotain "huonompaa" vaikutusta sitten siihen itse kiinnittymiseen ja vastaavaan. Täytyy jostain vielä kaivaa tietoa tuosta asiasta, en tarkalleen muista että miten se oli.
 
siis APUA :D t84, siellä on haamu!!!!!!!:heart: voi että sentään.. siis nyt pikkuselle ihan hirveesti vauvaliimaa ja tarrasukkia että jaskaa kunnolla tarrata kiinni!!!!!!!!! ihan itkun nyt sait mulle silmään :heart: voi että mä olen onnellinen! mutta kyllähän sen noista oireista arvasi!!!!!

joo siis tiedättekö mitä mä luulen :confused: mulla on ihan hyvin saattanu olla kaks ovista peräjälkeen, meinaan taas on nännit kipeet eli ovis meni :D ja toivottavasti nyt edes toinen ois hedelmöittynyt! :D

*muoks, siis kuinkahan usein naisella tulee tuplaovis? , koska mullahan oli koko viikon suht vahva viiva ovistestissä, tänään se sit haaleni vasta, eilen iltapäivällä toinen viiva oli selvästi vahvempi kuin kontrolliviiva..

siis mä oon niin sekaisin tosta t84 testistä! ja hei, mä en usko, et tuo valehtelee.. eli älä mun testeistä muru välitä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Chiba, koskas sulla on eka testipäivä? :D entä mikä dpo? siis nyt kyllä mä luulen, että te menette peräjälkeen t84 kanssa masunkasvattajiin!
*puuhaltaa ihan hurjasti* +++++++++++++++++++++++++:whistle: kaikille nyt isot plussapuhurit menemään! ja varsinki t84 et nyt ihan oikeesti saadaa pikkunen tarraamaan kiinni!:heart:
 
t84
Ihanaa kun kaikki jännäätte mun kanssa :D
Tää on kyllä ihan uskomaton tunne, vaikka mä yritän ottaa ihan iisisti. Tekis mieli vaan kiljua! Mä vielä katoin testiä että nöyp, ei mitään, ja olin heittämässä pois. Valo sitten jotenkin osu siihen ja olin jotain näkevinäni niin oli pakko tohon ikkunan eteen luonnon valoon mennä ja siinähän se oli :heart:

Voikohan muuten koirat aavistaa tollasta jo? Meinaan pari iltaa toinen koira, herkempi tapaus, sellanen joka muutenkin reagoi mun mielentilaan, on ollu vähän kummallinen. Eilen se käperty sohvalle ihan viereen ja laitto pään mun mahalle ja oli siinä vaikka kuinka kauan, ei se IKINÄ tollasta tee. Sitten se on jotenki haistellu mua enemmän muutaman päivän ja mitä vielä... :confused:

chiba ai siis että greippimehua ei sais juoda enää? Mä oon sitä vetäny ensin ovikseen ja sitten huvikseen kun se on niin hyvää :p Paitsi nyt tosiaan tää uus... Mutta siis pitäiskö mun lopettaa sen juominen?

Ja noista kynsistä :D Mä oon ihan hurahtanu! Jo varmaan pari vuotta käyny samalla tyypillä joka laittaa ihan uskomattoman hienoja. Tossa ei edes nää millaset nää on mutta näistä varsinkin tykkään hirveesti.

Voi että mä en malta odottaa huomiseen että pääsee testaamaan josko olis vahvistunu! :heart:
 
Ihanaa, onnea kaikille plussanneille :hug::heart:

On: Mä oon vietelly taukoa tästä palstailusta. Mut nyt eilen oli ovis, ja torstaina alotettiin pupuilu. Jos ei nyt tällä kierrolla tärppää, ni alotetaan tjot:tailu :) Viikon päästä alkaa kuitenkin taas oireilu, ja sit tiputaan korkeelta taas ku täti tulee kylään.. :headwall:
 
Laretzki
t84, Mä oon aivan varma siitä, että kyllä ne koirat haistaa ja aavistaa asioita paljon paremmin kuin me ihmiset. Muistaisin jostain lukeneeni, että joskus ennen aikaa olisi käytetty koiria sairaiden hoitamisessa, siis siinä mielessä että jos vika on ollut jotain sisäistä niin koira on jotenkin osannut paremmin paikantaa sen. Ja eikös niitä kerrota juttuja vanhusten koirista, jotka on sit aavistanut omistajansa lähdön jne. :) Onnea ihan sikana. Täällä on niin kiva hypettää muitten plussia kun oma konkreettinen aloittaminen on sen verran vielä kaukana :)
 
Onnea t84!! Ja kaikki muutkin haamuilijat ja plussailijat!!

greippimehusta pakko sanoa, etten jaksanut kuin 2 viikkoa tuota Valion mehua, hyi =) Muuten tykkään ihan törkeesti greipistä, mutta tuosta puuttui se sokeri ;) Oiskohan onnistunut jos ois vähän sokeria sekoittanut mukaan?? Joku on kehunut jotain Lidlin greippimehua..?

Omaa taas: Eli en tosiaan bongannut ovista tästä kierrosta, ja nyt alkaa lähestyä pikkuhiljaa kp46 joka siis pisin kesän jälkeen! Ja otin Terotkin, joten kyllä on kumma! Toinen tissi ollut kipee pari päivää, saa nähä mitä tuokin enteilee. Lämmöt olleet pari päivää myös koholla?? Ainakin viikko sitten tein negatiivisen testin, mutta ehkä ens viikolla olis hyvä tehdä uus jos ei vieläkään ole alkanut!! sais nyt kerrankin alkaa kun olis tuo clomi-resepti odottelemassa.. :headwall:

Niin ja tällä viikolla joka yö olen joutunut heräämään keskellä yötä vessaan?? Whaat?? Ihan ihme touhua..
 
Viimeksi muokattu:
t84 Oon ainaki lukenu näilt kaikennäkösiltä palstoilta et koirat ja kissat on ruvennu käyttäytyy eritavalla, varsinki suojelevasti, kun emäntä on raskautunut. Ja voipa ne vissiin tehä sen vaik olis vieraskin kyseessä. Miul on ollu hirvee kyttääminen aina loppukierrosta mite mein porukoitten koirat käyttäytyy! :D
 
Varovaiset onnittelut t84 haamusta!! Ja mä ainakin uskon että koirat vaistoaa asioita tosi herkästi. Yhden kaverin chihu (uros) vartioi tätä mun kaveria kaiken aikaa aina sillon kun kaverilla oli menkat... sen lähelle ei miehet päässeet! :D Esim. saunaan tunki aina mukaan ja istui kaverin ja sen miehen välissä.

Omaan napaan ei kuulu muuta kun huonoa... Mun auto varastettiin eilen aamulla ja iltapäivällä löytyi poltettuna yhdeltä soramontulta. Sitä oli käytetty meidän taloyhtiön varaston tyhjentämiseen. Vaikuttaa siltä että joku on seuraillu meidän talon touhua jonkin aikaa kun tiesi mistä saa koko parkkiksen pimennettyä (lamput ja liiketunnistin) ja missä meidän taloyhtiön varastettavaks/myyntiin kelpaavat tavarat on. Mä en ole viime yönä saanut nukuttua ollenkaan ja iltaa myöten alkaa ahdistus valtaamaan mielen... Pelkään jokaista rasahdusta ja säikähdän aina kun koirat haukahtaa jotain. Ahdistaa ajatus siitä että joku on kyttäillyt täällä...
 

Yhteistyössä