<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Chiballe tosiaan peukut pystyyn, ai että jännittää :p

tiuhti_ Sä ET VOI olla plussaamatta, kuulostaa niiiin hyvältä ;) *pitää peukkuja*

viida Mullaki on ollu kerran kuituletit, kerran kuiturastat ja kerran niiden sekoitushässäkkä. Ai että niistä tykkäsin! Pitäisköhän kaivella ne rastat jostain kaapinperukoilta, pesasta ja laittaa päähän. Et ois muistuttanu, nyt rupes himottaa :D Ja tosiaan noista aitohiuksista, niitä voi värjätä tummemmaks, mut vaalennusta ei suositella. Joten eikun värjäyspuuhiin vaan! :)
Mullaki pukkaa urakalla finnejä. Pillereiden aikaan ei tainnu olla yhenyhtä, nyt on aina vähintään pari naamassa. Naamaan (kulmakarvoihin tarkemmin sanottuna) tosiaan mulle tulee niitä, ei niin kiva. Ja tissien väli on toinen :D Mut mulla ainaka tuskin on oire raskaudesta, johtuu varmastikkin niitten pillereiden lopettamisesta..

ON: Valkovuoto alko taas, jokohan se ovis sieltä pikkuhiljaa ois tuloillaan.. Noh, täytyy varmuuden vuoks harrastella petipuuhia vähintään jokatoinen päivä, ettei varmasti nyt jää hyödyntämättä, jos en vaikka sitä ovista onnistu bongaamaan. Meinasin et jos tässä kierrossa en sitä löydä nii sit kyllä soittelen neuvolaan ja kyselen oisko asialle jotain tehtävissä. Onko kellään Clomifenistä kokemusta?

Nyt vielä oikein iso kevätplussatuulahdus kaikille! Tässä kuussa tulee paaaaaljon plussia, eikö?!
 
t84
Testigalluppiin mä tosiaan ennen oon tilannu noita sofi testejä ja oon ollu tosi tyytyväinen. Ovis on joka kerta löytyny eikä oo turhia viivoja tullu r-testiin, paitsi nyt tietty :mad: Mut mä luulen ja toivon ja haluun et se oli aiheellinen viiva, että jotain tosiaan yritti tapahtua :)
Hinta/laatusuhde mun mielestä hyvä, olisko ollu 30kpl/jotain 19e? Ei tunnu niin pahalta niitä käyttää vähän huolettomammin :D Olisko ollu kotitesti.fi mistä oon tilannu.

Ja hiuksista vielä... Joku puhui että lilat olis ihanat, niin mullahan joskus oli... Olihan ne hetken (viikon?) kivat, mutta väri tosiaan haalistu melkeen heti ja mulla oli aivan harmaat hiukset sen jälkeen :D Itte en edes silleen tajunnu, vasta kun muut rupes huomauttelemaan :ashamed:

tiuhti jeejee kiinnittyminen tapahtunu! Bileet!! :heart:
 
anteeksi, nyt on pakko vähä omanapailla :ashamed:
siis mulla on tissit ihan pirun kipeet ja hiki valuu kainaloista vaikka on kylmä, ja nyt tiedän miksi sitä verta tuli valkkarin kanssa, mulla on HIIVA :x sitä ei olekkaan ollut nyt vuoteen! ja joo, toi tissikipu ja hiki enteilee menkkoja.. :ashamed: et musta tuntuu et kohta starttaa YK6.. niin ja mikä oudointa mulla ei ole nyt ollut pariin päivään mitään ihmeellisiä masunippailuja, paitsi eilen oli muutama kun pahvilaatikoita nostin lattialta.. mutta seki voi johtuu selästä.. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
t84
tiuhti no voihan :(
Mä oon muuten miettiny... Että voisko mullakin olla toi? Siis kun mullahan VIELÄKIN on ne samat oireet mitkä aikasemmin, pissiminen tuntuu vähän epämiellyttävältä ym. Ei auttanu toi ab kuuri juuri ollenkaan, ei tää ehkä niin pahana oo ku aikasemmin mutta on kuitenkin vielä. Mitä oireita tossa hiivassa on...?
 
no mulla ainaki on ihan turvonnu koko alapää, ja kutina, voi helvetti! ja sit just kirvelee ku pissaa, mulla menee aina niin pahaksi tämä heti.. ja ab kuuri yleensä pahentaa asiaa :D eli jos mä syön antibioottikuurin niin yleensä siitä saan hiivan :|ja seksin jälkeen vasta onki ihan kipee alapää! kun sinne ainakin mulla tulee pieniä haavoja sen hiivan takia ja ne aukee seksin aikana.. :kieh:
 
t84
tiuhti vitsi noita "raskausoireita" on oikeesti ärsyttävä lukea! Siis ihan kaikki on oireita. Ei mikään ihme että tuntuu kokoajan kun olis tärpänny... :ashamed:
Miten tota hei sit hoidetaan, saaks apteekista vaan jotain millä se lähtee, ja voisinko mä ihan vaan koittaa sitä vaikkei tää nyt varma oo?
 
jos ei koskaan ole ollut hiivaa niin suositelaan et kävis lääkärissä! mut voit sä käydä apteekista hakemassa esim. canesten kombi pakkauksen, siinä on voide ja sellanen puikko mikä laitetaan illalla ja se hoitaa hiivan pois, toi voide auttaa siihen kutinaan, sit on kyllä pelkkää voidetta jota laitetaan 3 iltana peräkkäin emättimeen.. ja sit on kans puikkoina et laitetaan 3 iltana peräkkäin! ja sit on inhottavaa kun sen illalla laittaa niin se valuu se lääke seuraavana päivänä ulos!

nyt mie lähen apteekkiin hakemaan lääkettä :) ja Chiban olis parempi olla kertonut sillä aikana hyviä uutisia :)
 
Hey
EIIII hermo menee, kirjoitin pitkän tarinan tähän ja yhtäkkiä se vaan hävisi...huooooh!!!:mad:

Noh, uusi yritys!! Eli huomenta tytöt!!:wave:

Chiba testituloksia myös minä odottelen kuumeisesti täällä, joten äkkiä kertomaan! Jännäää!!:heart:

tiuhti_ toivottavasti nämä olisi nyt vihdoin NIITÄ oireita, vaikka hiiva ikävä vaiva onkin!: /
Ja myös minun on pakko sanoa että aivan ihailtava asenne sinulla vaikka suuria kolhuja olet jo elämässä kokenut!:hug::heart: wautsiwau murunen!

t84 mulla hiiva oireili vain ja ainoastaan kirvelynä virtsatessa, ja oli siis erilaista kirvelyä kuin virtsatietulehduksessa...
Hei, vajaa viikko ja pääset jo ovista bongailee!! Nyt on pakko tärppi tulla, eikö?!
Ja aivan varmasti joku yritti mukaan tarrata, en vaan usko että r-testi muuten näyttäisi noin selvää haamua!! Nyt peukut ja varpaat pystyyn tähän kiertoon!:heart:

Hiuksista: vielä viikko sitten oli puoleenväliin selkää asti suht ruskeat, nyt olkapäiden yli ja vaaleat, alaosa tosin tummempi sillä sen vaalentaminen on vähän vaikeampaa kun aiemmin ollut kovinkin tumma ja päältä tuhkanvaalea. Nyt tarkoitus saada kaikki hiukset suht vaaleiksi ja luonnollistaa sitte vaaleanruskeilla raidoilla. Mulla ei koskaan ole mitään "rajua" ollut. Todella pitkää, todella lyhyttä, ruskeaa, mustaa, vaaleaa ja ihan blondia, siinäpä se :D

ovistesteistä Nyt käytössä Davidin liuskat, en vielä osaa sanoa olenko tyytyväinen niihin..jos oviksen näillä bongaan niin hyvä. Cb:n digi myös lisäksi käytössä varmistusta varten.
Ajattelin kuitenkin seuraavaksi kokeilla Sofi testejä tai cittari/prisma testejä..toki toivotaan ettei seuraavaa kiertoa enää tule.:D

ON: Eilen siis gynellä käyty, vasen munasarja PCO-tyyppinen, oikea normaali.
Johtofollikkelia ei vielä näkyvissä kummassakaan mutta kohdun limakalvo hyvin paksuuntunut kiertopäiviin sopivasti ja kaikki muutenkin näytti hyvältä. Luomuna nyt mennään ja jos syksyyn mennessä ei mitään ole tapahtunut tai kierrot heittävät härän pyllyä sitten terot/clomit käyttöön.
Tyytyväinen olen että kävin, tästä on hyvä jatkaa! Ovista edelleen odottelen ja toivon.:)
 
Huomenta vaan!

Olisin tullut aikaisemmin mutta viime yö oli aika kamala ja en ole nukkunut varmaan kuin neljä tuntia. Meillä on yks koirista vatsataudissa, eilen oksensi ihan kunnon paineella. Nytkin juuri siivosin yhden oksennuksen, että saa nähdä tuleeko eläinlääkärireissu. Miksi aina eläimet sairastuu viikonloppua kohti? Varmaan ihan tahallaan, että joutuu lähtemään päivystykseen mikä maksaa helvetisti, mutta eivät osaa edes asiaansa.

Mutta negatiivinen. Puhdas nega, minkäs teet. Mie vähän arvasin että negahan se, pessimisti ei pety mutta silti tuntuu pahalta. Ei minusta taida äitiä koskaan tulla. :'(
 
Hey
Voi Chiba kyllä sinusta vielä äiti tulee tavalla tai toisella aivan varmasti!:hug:
Anteeksi huonomuistisuuteni jos olet jo aiemmin asiasta maininnut mutta mikä dpo nyt siis olisi ja onko mahdollista että ovis olisi ollut vasta myöhemmin? Oireet ovat kuitenkin niin lupaavia eikä tätiä näy..toivoa siis vielä on!!

Toivottavasti koiralla on vain ohimenevä vatsatauti ettei tarvitsisi lääkäriin lähteä..kurjaa. : /
 
Hey, ovista mie en bongannut ku mentiin vähän tulee jos on tullakseen -meiningillä, kun mies oli kipeänä ja silleen. Mutta luultavasti ovis oli 15-18 kiertopäivillä.

On se ku piti tuota kuivunutta testiä mennä kääntelemään. Mieli tekee taas tepposia, kun ei siinä pitäis kyllä mitään olla. Noh, onneksi testit loppu niin ei voi niitäkään ihmetellä. Katsoo sunnuntaina jos ei ole tätiä kuulunut niin tekis uuden testin. Tissit ei ole edelleenkään kipeät eikä limakalvoja ole alkanu kirveltämään.

Edit:

Tiuhti, nythän saa apteekista sitä suun kautta otettavaa hiivalääkettä ilman reseptiä. Ei tarvitse alkaa turhien puikkojen ja voiteiden kanssa räpeltämään.
 
Viimeksi muokattu:
t84
chiba voi ei :( :hug: Mutta eikös sulla oo aika aikanen dpo vielä? Ei se välttämättä näin aikasin näy. Ja mustakin tuntuu usein että hitto antaa sit olla, en mä ikinä lasta saa... Ryven siinä sitten hetken, kunnes se ahdistus ja surku vaihtuu vihaks, että HELVETTI VARMASTI MEILLE TULEE!! Ja jotenkin saan ihan uutta puhtia. Ja ihan varmasti teillekin muru tulee! :hug:

Ja hei, meilläkin on koiralla jo viime viikosta asti ollu joku pöpö, se ei mun tietääkseni oo oksentanu mutta maha on aivan ruikulilla, paastolla ja riisillä saatiin monta kertaa rauhottumaan mutta heti kun sekaan heittää vähänkin nappuloita niin sama toistuu :( Odotan maanantaille ja jos vielä vaivaa niin sit vien lekurille...

hey todellakin nyt tulee tärppi, näin me päätettiin!! :mad: (nyt on tosiaan se raivopuhti minkä tossa aikasemmin mainitsin :D)
 
Viimeksi muokattu:
t84, kannattaa hakea apteekista nutrisal plussaa tai jotain kivennäislisää koiralle, jossa on mahaa rauhoittavia aineita. Toi Nutrisal on aika kallista, tahnatuubi 15e mutta on kuules hyvääki.

Ja joo, noin se minullakin menee että hetken ryven itsesäälissä ja sitte uuteen nousuun vaan. Aina miehelle että nyt päätetään että tää on se kierto.

Vielä hauska kun tälle kierrolle en mitään suuria toiveita edes ottanut, kun mies oli kipeänä ja itsekin flunssainen, ja tässä sitä nyt ollaan. Ihme oireita vaan pukkaa kokoajan. :<
 
Hey
Chiba siksipä oireesi nyt toivottavasti ovat todellisia ja se plussa sieltä vielä tulee! Ehkä ovis ollut hiukka myöhemmin..Kovasti plussaa sinulle toivon! Ihailtava on sinunkin asenteesi, pitkään olette jo yrittäneet ja aina jaksat jostain sen uuden uskon ja positiivisen mieleen seuraavaan kiertoon löytää!:heart:
 
voi Chiba muru :heart: nyt odotellaan pari päivää :) sitä 13 päivää, teidän onnen päivää! sinulla on aikaset dpo:t ja ei välttämättä näy vielä testissä! mie oon sitä mieltä! ei noita oireita voi tyhjästä tulla!

tuohon koiruli hommaan, meidän koira tulee aina kipeeksi just perjantai iltana tai lauantaina, ja se maksaa, aina vähintää sata euroa! viimeksi söi toisen koiran nahkaremmin ja se piti viedä sit oksennuttaa sinne lääkärille.. 120€!!!! :kieh:

toi uus hiivalääke kuulostaa hyvältä, meidän apteekissa ei sitä tainnu ola niin otin ihan sen normi canesten puikon kun rasvaa on kotona! ku tuo apteekki on ihan paska, siellä ei esim. ole kuin apteekin oma r-testi.. ei muita..

t84, wau :D nyt on asenne kohdillaan!!!! :heart:
 
Chiba :hug: Ei saa nyt luovuttaa.. Kyllä se plussa viel tulee siihen testiin :)

On Nyt on niin rktt olo.. Koskaan ennen ollut tällästä tunnetta masussa.. Mahalleen en pysty olee yhtään, ihan ku masussa ois painetta :) Dpo7 on nyt, voi olla et mä taas kuvittelen kaiken, eihän tässä vaiheessa voi vielä mitään oireita olla.. vai voiko? :D
 
Viimeksi muokattu:
Hey, sulla on positiivinen asenne :) vaikka toisesta löytyi pco:ta niin et ole masentunut, tuo on upeaa :) nyt tärppionnea muru :heart: kuulostaa oikein hyvältä, että limakalvot on hyvät, pikkunen kiinnittyy kunnolla! nyt eikun oviksen bongaukseen!!!! puuh +++++++++++:whistle:
 
Hey
Ja taaaaaaas teksti hävisi..:mad:

tiuhti_ Kiitos!:) Yksi suuri syy positiivisuuteeni on tämä pino! Olette kaikki aivan mahtavia ja teidän positiivisuus ja usko onnistumiseen innoittaa minuakin, vaikka monilla on tilanne paaaaaaljon vaikeampi! Kiitos siis teille!:heart:
Olen päättänyt että äidiksi tulen tavalla tai toisella tuli mitä tuli joten eteenpäin ja ovista odottamaan! Ja mikä parasta, saa jakaa odottelun täällä teidän kanssa! :D

sokruli olen samoilla linjoilla tiuhtin kanssa, kyllä tuollaisia oireita voi jo varmastikin olla! ei muuta kuin RKTT! Ja paljon plussatuulia puuhpuuh+++:whistle:
 

Yhteistyössä