<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

t84
tiuhti hui sentään! Pakko kyllä sanoa että oot harvinaisen ihana ja positiivinen tyyppi vaikka sulla on yhtä sun toista kremppaa... :ashamed: :heart:

Ja tää mysteeri ratkes tähän, kp 1 yk 1000000.... :(
 
t84, voi eikä. Mie olin niin varma että olis tärpänny. :< paljon halauksia.

tiuhti, crohnin tauti on kyllä ilkeä. Entisellä luokkakaverilla on kyseinen tauti ja ei kyllä näyttänyt kovin mukavalta, oli vielä ilmeisesti vasta diagnosoitu ja oli päässyt pahaksi ärtymään. Mutta oot sie kyllä sisukas neiti, jaksat porskuttaa eteenpäin vaivoista huolimatta. :heart:
 
voi ei t84 :hug: voi muru :heart: nyt mun on pakko sanoa tämä sinulle, siellä oli pikkuinen, joka yritti kovasti tarttua kiinni, siksi varmaan menkatkin myöhässä ja oli masu kipeä.. mut pikkunen ei jaksanu tarrata kiinni, kun todennäköisesti sekin oli pipi.. eli nyt muru tiedetään, että noinkin pitkän ajan jälkeen on mahdollista että tulet raskaaksi :heart: ja minä oon varma, että ensi kerrasta tärppää! nyt oli upea yritys ja sinulla oli aivan mahtava asenne viime kierrossa, ota se sama asenne käyttöön tässä kierrossa, uskon ettei tuu enää 100001 kiertoa :)

Ansku83, joo, tää odottaminen on kyllä tuskaa :D haluis jo testata mut kun tietää ettei siellä vielä mitään näy :ashamed:

kiitos t84 ja Chiba :heart: mie oon päässy yli katkeruudestaa, olin pitkään vihainen näille sairauksille (crohn ja alopecia (eli siis mulla ei ole tukkaa tai muitakaa karvoja, paitsi nyt on ihme tapahtunut, mulla on 3 p**** karvaa ja kainalokarvoja :D)), meni pitkään ennenku tajusin, mut on luotu tällaiseksi ja miksi olisin vihainen ja haaskaisin aikaani sellaiseen, ilman näitä sairauksia ei olis MINUA :) en olisi tällainen.. eli siksi mun positiivinen asenne on ja pysyy!

mäki olin tosi huonossa kunnossa vuosi sitten, 2kk tippui paino 12 kg :) 5 vuotta tappelin lääkäreiden ja kovien kovien vatsakipujen takia (*lääkärit sanoi vaan et mulla on laktoosi-intoleranssi tai vaan vatsatauti) ja lopulta jouduin osastolle kun tulehdusarvot oli 200 paikkeilla ja verta tuli paskan mukana norona.. siitä sain sit diagnoosin :) ja lääkkeet ja hoidon! painoin vuosi sitten pahimmillaan sen 49 kiloa, nyt painoa tullut takasin kiitettävästi :ashamed: painan nyt 58kg.. ja mulla on varaa syödä roskaruokaa koska mun pitää säästää "pahan päivän varalle" kiloja :D mutta, tällaista on elämä :) ja tähän tottuu ja nyt kun suoli on terve, ei koko sairautta muista! mut yksi asia mua aina varjostaa, kun on yksi tällainen sairaus, yleensä sille tulee 2 kaveria lisäksi, ja siksi pelkään nyt tuon selän kanssa, josko se oiski reumaa tai jotain.. meinaan se on crohnin kaveri, esiintyy suunnillee 50% crohnin tautia sairastavilla.. noh :) mutta se on sen ajan murhe :D

nyt oli tullut kasa testejä postissa :D 10 herkkää ja sit se oriola lähetti mulle kaks testiä hyvitykseksi! ja arvatkaa, ne ihan varmasti alkaa polttelee jo huomen aamuna :D :ashamed:
 
tiuhti mikä asenne! Totaallisen ihailtava! Mahtavaa! :D Tulin itekki oikee hyvälle tuulelle kun luin tuon siun positiivisen tekstin! Ai että! :D

Chiba miulle vois seuraavan päivityksen yhteydessä vaihtaa sitte tuon kokonaiskierron...laitetaan 21/35-37, eli tuo ois tänää! =) Kaks vikaa kiertoo menny noilla ni kokeillaan sitä! :)
 
t84 Voihan täti sentään! :hug:

Chiba Testailehan jo, kuulostaa niiiin lupaavalta. *nostaa peukut pystyyn*

tiuhti_ Voihan sie ja siun selkä ): Paranemisia <3

ON
Eipä tässä oo oikein mitään sanottavaa, ovista odotellessa :)

Ihana kevätsää, aurinkoista kevättä kaikille! Jospa se plussa sieltä kaikille ilmestyis, ku alkaa olla kevättä rinnassa ;)
 
Iso kiitos kaikille onnitteluista <3 Toivottavasti jokainen tulee mahd pian perässä odottajien puolelle :) Mä kyllä taidan täällä teidän kanssa vielä jutskailla, kun on tää raskaus vielä sen verran aikaisessa vaiheessa ettei menkkojenkaa ois kuulunu viel alkaa :O Et jos mua ei ihan vielä plussanneisiin laiteta.. :) Jos vaikka sitte ku menkkojen kuuluu alkaa :--D

Tiuhti sulla on kyllä oikeesti todella ihailtava asenne :) Oot kyllä ihailtavan positiivinen myös :)

t84 oivoi :( pahoittelut tädistä :( mutta seuraavassa kierrossa sitten. Peukut ja varpaat pystyyn ;P
 


The Esikoisesta Haaveilevat KE 9.3.2011



Skooby...............................kp 74/28-31...............yk 3
Miimau...............31..............kp 58/?.....................yk 7



lemonade............25..............kp 46/42....................yk 7-11
-Ella-..................26.............kp 42/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 37/?.......................yk ?
AnniSofia............27..............kp 34/28-30................yk 6
Kumikvatti...........20..............kp 32/35.....................yk 2



Ella83................ 28..............kp 29/26-57................yk 3
Chiba..................22..............kp 25/30-35...............yk 10
Mikella................19..............kp 23/30-32...............yk 3
Ninni-Ilona............................kp 23/39-46...............yk 3
iloksi...................28..............kp 22/30-34...............yv 4,5
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 22/27....................yk 3
Ansku83..............27..............kp 21/35-37...............yk 3
Lapanen87............................kp 21/30....................yk 16
Jomi....................24.............kp 20/30-32...............yk 7



viida....................25.............kp18/29.....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 18/30....................yk 3
Hey.....................22.............kp 17/26-65...............yk 3
tiuhti_.................21.............kp 17/25-28................yk 5
Mirwu..................24.............kp 17/28....................yk 3
Namppis88...........22.............kp 16/28.....................yk 4
Laa84.................26.............kp 16/26-29................yk 6
Ambrosia85..........26..............kp 14/29-32...............yk 4
Lilli88..................23..............kp 12/?.....................yk 3
Pamsu*...............26..............kp 10/35...................yk 7




Satuh83..............27..............kp 8/32-34................yk 4
AnniMu...............20..............kp 7/32-87.................yk 4
t84.....................27.............kp 1/26-28.................yv 2



HAAMUJENGI/RKTT


Lemonade
Kumikvantti

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
 
voi kiitos kaikille :heart: tämän takia mä pidän tästä pinkasta, olette kaikki niin tunteellisia ihmisiä, että välitätte myös muiden hyvinvoinnista ja oloista, en olisi koskaan uskonu että netissä saisi tällaisia ystäviä :)

AnniMu, mikäs kp sulla on suunnilleen ovis? KP18 mun laskujen mukaan jos 32 mukaan laskee.. ei ole kuin viikko ja se menee äkkiä! :)

Kumikvatti, siulla oli kyllä niin hieno plussa noin aikaisin, monta päivää eli dpo:ta luulet että on oviksesta? :) ja kerrohan meille oireesi :D

joo ja niinku AnniMukin sanoi ja t84 jo aikaisemmin, YHDYN :D *reps* eli olen samaa mieltä, et nyt Chiba jo testiä kehiin! toi kyl kuulostaa pervolta kun sanoo yhdyn :LOL: onhan sulla jo testejä kotona?
 
Chiba Mulla on One step- liuskatestejä. Siinä sanotaan, että parhaimman tuloksen saa kun aamulla tekee. Tuntuu, että tänä aamuna oli vieläkin hailakampi viiva. Mulla ei oo kyllä ollu vielä mitään oviskipuja eikä limoja niin en usko, että ovis on menny. En tiedä raskinko tehdä useampaa testiä päivässä..

AnniMu Mulla on käytössä Terolutit. Söin 10 päivän kuurin, jotta saatiin kierto taas alkamaan. Mulla oli 60 päivää viimeisin kierto. Nyt sitten pitäs ottaa niitä kolme kiertoa ja katsoa miten tasoittuu. En oo kauheena mitään sivuvaikutuksia huomannu, paitsi paria päivää ennen ku edelliset menkat alkoi, mulla oli ihan järkyttävä masennusolo yhden päivän.

t84 Pahoittelut tädistä! Pää pystyyn ja uuteen kiertoon!

Tiuhti Mä yhdyn muihin ja ihailen valtavasti sun positiivista asennetta! :) Tuntuu, että itse vain valittaa asioista, jotka ei oo mitään verrattuna tuollaisiin ikäviin sairauksiin! Kauheasti tsemppiä! :heart:
 
tiuhti: dpo 12 luulisin, mut menkkojen kuuluis alkaa vasta pe :D

Oireita ei oo kyllä vielä paljoo ollut! :D

-Tissit TODELLA kipeät, välillä vihloo
- Menkkamaisia kramppeja, jotka kestää n. 1 min. (Viime yönä heräsin niihin kun tekee niin kipeetä :/)
-Hieman pahoinvointia. Varsinki jotkut hajut aiheuttaa esim. tänään parsa ja jonkun hajuvesi
- Ja sit tää on aika hauskaa, mutta jos esim. lehdestä luen että koiraa/kissaa yms on pahoinpidelty tai jtn vastaavaa niin reagoin TODELLA vahvasti. Reagoin kyllä ennenkin, mut nyt sen huomaa jotenki, ku mietin sitä asiaa jopa pari päivää :DD + Muiden tunteisiin reagoin, tänäänkin melkein koulussa kävin itkemään kun yksi tyttö oli niin surullinen :D

Et ei muuta vielä :) Ainiin oon ollut nyt vuorokauden polttamatta! Heti loppu ku tuli plussa :D Eikä tee edes mieli! :D
 
voi miten upeeta kumikvatti tuo tupakan lopettaminen! tosi hienoa :) noh, ei sitä varmaan edes tee mieli kun tietää mikä siellä masussa on! sullahan on ihan selviä oireita, mäkin odotan jo nyt noita masukipuja :D ja heti jos nippaa niin mietinj "et nyt se kiinnittyy siellä"

muuten, Chiba kun sanoi että odottaa sitä maagista vihlasua niin mä odotan sitä kiinnittymisvuotoa :ashamed: eli ramppaan wc kattoo koko ajan ku tuntuu et jotain lorahtaa et tuliko! :D siis mulla tulee vieläki ovisliman tapasta valkkaria :confused: ja sitä ihan lorahtelee, pakko pitää pikkuhousunsuojaa! :x
 
tiuhti_ Oviksesta ei oo hajuaka, ku ikinä en oo sitä saanu bongattua. Ekassa kierrossa kp 12 lähtien tuli viikon verran pientä vuotoa ja nippaili vähä mahasta ja kp 15 sain melko vahvan viivan ovistestiin, ei kuitenka ollu yhtä vahva ku kontrolliviiva, sillo ois ovis voinu olla. Sen jälkeen ei oo mitää oireita ollu. Pitää tässä kierrossa rueta tikuttelee joskus kp 11 ja tikuttaa kaks kertaa päivässä nii jospa se sieltä löytyis :)
 
Lilli, ovistestejä voi pistää tavallaan puoleksi, että jos tuntuu ettei raaski tehdä montaa testiä päivässä niin halkaisee testin kahtia. Viivat pystyy kumminkin tulkitsemaan ihan hyvin.

tiuhti, on kaksi Davidin liuska r-testiä, ovistestejä kyllä löytyy nipullinen mutta olen malttanu mieleni. Kyllä mie perjantai-aamuna sitte testailen, en viitsi vielä kummiskaan kun vasta kummiskin 25 kiertopäivä ja ovis oli luultavasti kp 15, tai näin uskoisin.
Mutta mie kanssa aina vessassa käydessä katson, että onko tullu kiinnittymisvuotoja tai mitään. :D Valkovuoto minullakin lorisee ihan kiitettävästi ja hei, kannattaa muistaa että pikkuhousunsuojat yleensä lisää valkkarin tuloa. Että jos kotona on ja häiritsee valkkarin tulo, niin ainahan voi vaihtaa pikkuhousuja tiuhempaan. ;)

Vähän omanapaa, että ai kauhea, ku palelee. Lämmöt oli 37c ku tuossa aamupäivällä mittailin kainalosta. Ihmekkös kun on paleltanutkin eilen ja tänään ihan kauheasti. Väsyttäiski mutta pakko se on lähteä käymään kaupassa, että saa jonkinlaista murua nassun alle. :D
 
Chiba testaa ny :D

AnniMu mulla oli terolutit 10pv kun kierto venyi. Nyt kokeilen ilman josko kroppa tietäis mitä tehdä :D

ON En mä kyllä tiedä noista oviksista nyt yhtään..... eilen iltamyöhällä tuli taas melko vahva viiva mut ei niin vahva kun kontrolli :confused:
 
Lilli88, minusta ihmiset kokee asiat eri tavalla, eli esim. sinun masentavat ja pahat asiat tuntuvat sinusta muru varmasti yhtä pahalta kuin minun, eli ei saa ajatella että valittaa turhasta :heart: toisille vain sattuu ns "kauheampia" asioita, mutta ei saa vähätellä omaa pahaa oloaan tai sattumia! :) esim. moni arastelee puhua minulle siitä kuinka heidän hiuksensa tuntuu ja näyttää kamalalta koska minulla niitä ei ole ollenkaan, tai eivät uskalla edes sanoa että ovat käyneet kampaajalla, ei se minua haittaa, silloin kun menetin kaikki ihokarvat tuli paha mieli kun ei saa itse kokea samaa asiaa ja "minulla ei ole hiuksia ollenkaa, ja sulla sentään jotain", mutta nykyään olen sanonutkin kaikille tutuille ettei saa arastella sanoa ja kehua omia hiuksiaan, sehän on upeaa ja he ovat oppineet, ettei mitään kannata pitää itsestään selvänä, niinkuin minä olen ennen tehnyt, ei mulla tullu mieleenkän että menetän tukkani! eli siis, ei saa vähätellä omia asioita rinnastamalla niitä muiden kokemaan :) kurjuutta ja pahaa mieltä saa tuntea :)


siitä muuten galluppi, minkälaiset hiukset teillä on? väri? pituus? itselläni oli ennen tummanruskeat pitkät luonnonkiharat hiukset, sitten leikkasin lyhyeksi ja värjäsin monin eri tavoin, esim. välillä oli tumman liilat ja etutukassa vaalea raita yms.. nyt mallina siis aito nahkatukka :D

Chiba no nyt oon satavarma sun tärpistä ;) siellä se pikkunen rakentaa pesää ja tekee mammalle vilunväreitä ja palelua! :heart: ja välillä vähä nipistääkin mammaa..
 
Oon pitänyt nyt hiljaiseloa vähän aikaa, mutta haluan tulla tänne myös kuuluttamaan onnestani. Tänään kp 46 sain testipuikkoon tekstin: raskaana 1-2. Yk4 siis tärppäsi ja yrityskuukausia takana 6. Niin ihana olo. :D
 
kumikvatti Onnea, onnea!! :flower:

t84 :hug:

Tein tänään digitestin ja se näytti RASKAANA 3+ :heart: Eli ohjeiden mukaan raskaus on ainakin viidennellä viikolla :D Viime menkat alkoi 22.1, mutta ei mitään käsistystä milloin ovis ois ollut kun en sitä bongannut ja kierrot epäsäännölliset.
 
HelenaM. Hirmuisesti onnea! Toivotaan että pikkuinen pysyy mukana loppuun saakka! :)

lemonade
Onnitteluhalaus sinnekin! Milloin eka neuvola? :)

Onpas paljon tullukki vähälle aikaa plussia, nyt tytöt plussataan kaikki! Jospa tää ihana kevät nyt tekis tepposensa ;)

Galluppiin:
Mulla on olkapäille ylettyvät, vaaleet hiukset, joissa alla ruskeaa. Nyt on vähälle aikaa ollu ties mitä väriä päässä. Välillä oli violettia, välillä ruskeeta ja pinkkiäki hetken aikaa. Täytyis keksiä jotain taas :D Syksyllä oli vaaleet pidennykset, jotka houkuttelis laittaa takas, ei oo vaan saanu aikaseks näpertää..

ON Koko illan ollu iha hitonmoinen mahakipu ja ilmavaivoja! Eka meinasin et johtuisko tästä mun laktoosi-intoleranssista (joka ei kylläkään oo oireillu aikoihin mitenkä), mut en kyllä oo mitää maitotuotteita tänään syöny. Kumma juttu. Kuplii ja nipistelee koko mahaa koko ajan ): Mut ei kai tässä nyt raskaana voida olla ku vasta menkat loppu, ja tuskin se oviska iha kp 7 on tulossa. Mikä lie :/
 
Kiitoksia kaikille onnitteluista! Toivotaan, että mukana pysyy..Nyt jo öklö olo alkanut, ainakin hyvä merkki, että siellä jotain kasvaa:) Onnea myös teille muille plussaneille! Nyt odottajien puolelle mars!

Ja tsemiä muille yritykseen ihan suunnattomasti! :)
 
t84
Kiitos kaikille, vähän kyllä v*tuttaa silleen lievästi sanottuna :( tiuhti mäkin koitan kokoajan ajatella että se yritti kovasti kiinnittyä muttei siitä olis siihen ollu... Kiitos sunkin sanoista :heart:
Kai tää on sit ihan normaalia, että jos siellä jotain vähän yritti tapahtua, niin nyt on sit kivut sen mukaset, meinasin jo oikeesti jäädä kotiin tänään, sattuu niin pirusti. Ja ÄLLÖVAROTUS vuoto on tosi runsasta ja kummallisen väristä, siis ihan sellasta kirkkaan punasta, "tuoreen veren" väristä... Sori jos oli aamupala kesken :D

Ainiin kyselit hiuksista, mulla on nykyisin vaaleet ja suht pitkät, ennen lisäksi tosi paksut. Sit halusin vaihtelua ja otin sinettipidennyksen joka oli elämäni virhe... Poistossa meni jotain pieleen ja puolet hiuksista lähti mukana. Joo kyllä kaikki lohdutteli että aina lähtee irronneita hiuksia tossa, mutta kun ne näki tän mun pään niin tajusivat... Tällaset nää on nyt ollu siitä lähtien, en oo uskaltanu edes kampaajalle ton jälkeen :ashamed:

kumikvatti onnittelinkohan sua jo, en muista, no mutta vielä kerran onnea paljon :heart:

chiba JOKO TESTASIT!? :D

HelenaM. Hurjasti onnea sullekin! :heart:
Jopas näitä hyviä uutisia nyt tulee, tää on näköjään hyvä kk! Kaikki siis peliin, mäkin kerkeisin ehkä vielä tähän kuuhun jonkun haamun saada jos ovis tulis ajoissa :ashamed: :D
 
voi että, täällä on ihania uutisia heti aamusta :heart:

HelenaM., nyt pikkuiselle isot plussapuhurit ja vaiuvaliimat ja kunnon pesänrakennustarvikkeet mukaan että pysyy kyydissä :heart: onnea :flower:

lemonade, hui :D siis sullahan on sit pitäny olla ovis jo aikaseen! onnea vielä muru :heart: katoin äkkiä kalenterista niin sulla olis ovis ollut joskus 2-5 päivä helmikuuta niin sitten sulla olis sen 5+ viikot :heart:

AnniMu, varoitan, vatsatautia on liikkeella! mut kannattais testaa ovistestillä ihan varmuudeksi :) itse haaveilin aikoinaan että olis ollut vaalea alta ja tumma päältä mutten ehtinyt sitä toteuttaa :)

Namppis88, kauanko meni et totuit niihi lyhyisiin :D mua harmitti silloin aikoinaan kun leikkasin puoleen selkään ylettyvän tukan vähä yli olkapäiden, mut kylllä siihen tottui :) mun oli vaan vaikeampaa laittaa se silloin ku mulla oli noon luonnonkihara tukka, että se taipu mihin sattuu joka aamu :D niin ja tuosta siun oviksesta.. katsoin että sinun normikierto on 28pv, niin noin KP14 siulla ois ovis, minkälainen viiva silloin tuli? voihan ovis myöhastyä ja joillakin voi se luteaalivaihe olla 12 päivää eikä 14 :) eli olettehan heilutellu silti peittoja vaikkei tikkuun ole tullut yhtä vahvoja viivoja! ekat kaks kuukautta (jos ehtii niin kauan tikuttaa ;)) menee ihan vaan siinä et katsoo koska se mahdollinen ovis vois olla tikkujen mukaan, eli vielä kerran, kaikilla ei tuu yhtä vahvaa viivaa :)

niin joo ja onhan mulla nytkin "tukka", tummanruskea, olkapäille ylettyvä missä on vaaleita raitoja, eli ihan perus, sit siinä on otsatukka! en usko et kukaan edes tajuu että se ei ole aito :D onneks:ashamed:

uskalsitko Chiba jo testaa? :D vai jaksatko huomiseen? :D mie en taida jaksaa oottaa sinun testitulosta :D
 

Yhteistyössä