<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Hyvvää huomenta, ja ihanaista naisten päivää murut. :heart:

Mikella, mie vähän komppailen t84 mitä hän sanoi tuolla ylempänä. Ikuisuuskysymys ja jokaisella on omat mielipiteensä asian suhteen. Minäkin totesin että jokainen tekee loppujenlopuksi miten parhaaksi näkee ja taisin myös sanoa että jokaisella on omat mielipiteensä, mutta kyllä minulla vähän omaan korvaan rasahti ikävästi "Minä ja veljeni ollaan tupakkalapsia, ja terveitä ollaan. Joten en ota stressiä omasta lopetuksesta" eli voisit hyvin leikkiä oman lapsen terveyden kustannuksella. Mutta edelleen, tarkoitus ei ollut loukata. Mie nyt saatan vähän kärkkäästi sanoa mielipiteitäni ja keskustelupalstat on yleensä sitä varten, että mielipiteitä saa sanoa. :)

t84, voi miten tyhmää. Minä olin aivan varma että teillä olis tärpänny. :hug: älä nyt lannistu muru, ethän?

ON: Täällä on jotenkin RKTT olo mennyt ohitse, tai tavallaan se on mutta tavallaan ei. :D En mie tiiä, noh.. sen näkee sitte viikonloppuna. Jos se plussa nyt pärähtäis ruutuun, niin vois sitten sen lääkärinajan perua.
 
Chiba, pidä nyt yllä vaan se RKTT olo, meinaan sitä sä oot.. :D nyt toivotaan, että sen lekurin sais perua ja pääsisit muru masunkasvattajiin! :heart:

joku muuten kysyi mitä tuo RKTT tarkoittaa, en tiedä vastasko kukaan, mutta se tarkoittaa RaskaanaKunnesToisinTodistetaan :D

Ansku83, hyvä hyvä!!! nyt eikun sit vaan odottelee, meillä vähä sama tilanne :D mullakin joko DPO7 tai 3 :D

niin mä ihan unohdin :ashamed: OIKEIN HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE MEILLE IHANAISILLE :heart: :flower:
 
Viimeksi muokattu:
lemonade onnea plussasta!! :) pitää sen verran sanoa, että yritysaikana päätin olla juomatta, ainakin oviksen tuntumilla.. Noo päätin sit että hitto, en jaksa stressata enää, ei sitä lasta kuitenkaan ihan heti kuulu ja vedin hirveet perseet tammikuun vikana vkloppuna :D kuinkas ollakkaan, 16.2 tein plussatestin, eli hedelmöittyminen oli juuri ilmeisesti tapahtunut ennen juhlimista. Huoletti se eka itteänikin, mutta ei se niin aikaisin voi mitenkään vaikuttaa, ole huoleti! :heart:

Iso plussapuhuri kaikille ++++++++++++:whistle: JA OIKEIN IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE!! :heart:

Niiskuneiti ja 7+4
 
tiuhti, yritetään. :D vähän jo jänskättää viikonloppu, että voisko sieltä se plussa tulla. Saa nähdä.

Tässä vähän jo parina päivänä mietiskellyt, että mitähän Gabriellelle kuuluu. Pitäisiköhän hälle laittaa vaikka yksäriä ja kysellä kuulumisia, vai onkohan liian tunkeilevaa. :<
 
niiskuneiti90, voi että :heart: tulehan muru kertomaan kuulumisia ultrasta sitten! :)

Chiba, mie oon miettinyt samaa että mitähä Gabriellelle kuuluu :ashamed: ja mietin samaa et onkohan liian tunkeilevaa alkaa utelemaan.. miulla on vähä ikävä häntä varsinki nyt kun ei ole ollut täällä ja kävi huonosti :'( noh, eiköhän Gabrielle tuu meille ilmoittamaan kuulumisiaan piakkoin! ainakin mie toivon niin kovasti..

ja Chiba, minuuki jänskättää sun puolestas :D tulis nyt vaan se plussa!!!!! ++++++:whistle: ainaki oireet puhuis sen puolesta! onko tissit kipeet?
 
tiuhti, niinpä. Noh, ehkä sitä uskaltaa kysellä kuulumisia jonkin ajan kuluttua jos ei ala G:stä mitään kuulumaan. Ainakin on meidän ajatuksissa. <3

Ja ei ole. :D mikä on kyllä kummallista koska kyllä tässä vaiheessa alkaa jo tissikipua pikkuhiljaa tulla. Minusta kyllä minun tissit on vähän turvonneet, tavallaan semmoset pehmeät kun yleensä on kivikovat kun alkaa tissikipua tulla. Ja nännit näyttää erilaisemmalta, mutta voipi olla että kuvittelen. :D
 
Chiba, jos Gabista ei ala viikon päästä kuulumaan niin sit kyl laitetaa viestiä, kävin katsoo profiilia (anteeksi urkkiminen :ashamed:), niin on viimeksi ollu 1.3 täällä illalla.. eli samana päivänä kun on suru-uutisen kertonut.. noh, mutta Gabrielle tarvii varmasti aikaa nyt.. ja tosiaan :heart: mietteissä on Gabi muru!

ja noista siun oireista vielä :D siis mie oon varma et tärppi käyny! noh, joko on tullut se "viiltävä kipu" massussa? :D (huom. ei sitä kaikilla tuu varmaan edes!) ja elä sie puristele sit niitä tissejä ettei tuu kipeiks :D
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti, no en mie tiedä viiltävästä kivusta mutta on jomottanut. Yöllä kun käänsin kylkeä niin alkoi jomottamaan kohdun tietämillä. Mutta nivusta särkee ja lonkkaa on vähän särkeny, plus välillä nippailee kohdulta ja silleen. Ja en mie ole pahemmin puristellu tissejä, ihan pikkusen vaan aina kokeillu. :D Ja niin, alaselkä on kipeä ja jokseenkin jäykkä.

Voi, tulis jo viikonloppu niin pääsis tästä piinasta. Tai edes perjantai. :D

Sokruli, Gabrielle sai keskenmenon. :<
 
Sokruli, ei muru kaikkea voi tietää :heart:

Chiba, no mut onhan sulla sit ollut "viiltoja" alavatsassa, ja tarkoittiko tuo et perjantaina on eka testipäivä? :D

Epa_88 siulle myös oikein mukavaa naistenpäivää ja pikkuiselle myös :heart:

Hei miulla on kysymys, meinaatteko tytöt mennä varhaisultraan KUN plussaatte? :) mie mietin tätä ja joo, haluaisin mennä ja ottaa miehen mukaan, mut mua jotenki ahdistaa se et mies joutuu katsomaan kun lääkäri laittaa sen ultran alapäähän :D kun eihän sitä saa mahan päältä tehtyä.. ja kyllä me siis seksiä harrastetaan ihan valot päällä yms. mut jotenki se tilanne nolottais mua :ashamed:
 
tiuhti, ehkä. :D varmaan testaan perjantaina jos en jaksa odottaa sunnuntaille, mutta sen näkee sitte. Ja en mie osaa mieltää noita viilloiksi, kun monet aina kuvailee että kuin puukolla viiltais tai sukkapuikolla tökkis, minulla on vaan jatkuvaa jomotusta. :D

Ja galluppiin, kyllä aion. :D Tai näin ainakin olen miettinyt että varhaisultraan haluan ja mies tulee kyllä mukaan. Ja tiuhti, ehkä se mies katsoo enemmän sitä näyttöä entä sitä, että ultraussauvaa tungetaan sinun toosaan. :D Ja muista, jos mies on synnytyksessä mukana niin luultavasti tulee näkemään kun kakkaat synnytyspöydälle ja lapsi tulee ulos. ;) Olenpas ihanan kaunosanainen. :D
 
Galluppiin: Aion ehdottomasti mennä! Tunnen itseni enkä pystyisi odottamaan jonnekin vkolle 12 että sais konkreettisen varmistuksen että jotain on matkassa. Suunniteltiin miehen kanssa jo että varhaisultra-kuvalla (jos sellaisen saa otettua) kerrottaisiin vanhemmille. Mies varsinkin sellainen hölösuu ettei malta kovin kauaa salaisuutena pitää :D Mies eilenkin pisti pään mun mahan päälle ja kysyi että onko siellä toukka? :heart: Aika pitkälle vietyjä haaveita meillä :D

P.S itse ainakin olen vakaasti päättänyt olla kakkaamatta synnytyspöydälle :D Ja aion pyhästi kieltää miestä katsomasta kun toosa repeää, saa killittää mua vaikka silmiin sen aikaa, kyllä sen vauvan ehtii nähdä sitten kun se on ulkona :D
 
Viimeksi muokattu:
siis joo, mies tulee mukaa synnytykseen :D mutta en mä haluu et se näkee kun kakkaan pöydälle :D saavat kyl luvan antaa sellaset peräruiskeet ettei kakkaa tuu :D ja joo, mieki meinaan miehelle sanoo, ettei kattele sinne värkkiin kun lapsi tulloo :D saa sivusta katsoo muttei tarvii tuijottaa suoraan!

siis voi herranjumala mitkä naurut mä sain tästä :D oon ihan sekasin.. en edes ollu miettiny tota et se paska voi oikeesti tulla sinne pöydälle! :D oonko lapsellinen tai jotain :ashamed: ja kyllä, vieläki naurattaa :D porukka kattoo varmaan töissä et mitä helvettiä hihitän täällä!

toivottavasti mies kattoo sit sinne ruutuun :D pitää sanoo sille mun pelosta :ashamed:
 
tiuhti, sanot vaan miehelle että tämmönen nyt vähän jänskättää. Tai kato voittehan aina köhköh "harjoitella", mies leikkii ultraajaa dildolla ja silleen. Ehehehehe, olipas huono rivo vitsi. :D Ja tänään on vasta tiistai, tuommoset pitäis jättää perjantaille.

Mie kyllä sanoin miehelle tuossa että et sitte huomauttele mitään tai naura minulle, jos kakkaan pöydälle. Ja olen hyvin valistanut että näinkin voi käydä, kuten myös pöydälle pissaaminen. :D

Ja Viida, meillä mies eilen teki saman. Laitto päätä minun mahalle ja oli, "Mooooi, onko siellä ketään?" oli niin söpöä. <3
 
voi että viida ja Chiba, ihanat söötit miehet teillä :heart: nyt toivotaan että siellä on pikkuset salamatkustajat mukana ja rakentavat siellä pesää itselleen :heart:

ja joo :D pitää sanoo et nyt mennää harjoittelee ultrausta makkariin :D siis joo, anteeksi yksityiskohdat, mut useimmiten se on meillä mies joka laittaa mulle hiivalääkkeen alapäähän eli en mä pienistä nolostu mut jotenki vaan se ultraus.. niinku itteä muutenki jännittää jo käydä gynellä! :D
 
HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ KAIKKI IHANAISET!:heart:

Pahoittelen, en oo voinut jättää tätä pinoo vielä lukematta ja käyn päivittäin vakoilemassa, et mitä täällä tapahtuu..;)
Tuohon tupakointiin vielä, itse ehdin polttaa noin 8 vuotta, lopussa meni noin kaksi asia joka päivä. No mä lopetin tuossa vuodenvaihteessa kokonaan, helpotti kummasti kun mies ei polta..:p Niiinnniiin, lopettamisesta pari kuukautta ja tärppäsi, en tiedä oliko vaan sattumaa, mutta ymmärtänette pointin..;)

PLUSSIA KAIKILLE RAKKAILLE!:heart:

Äippä ja Kirppu 5+1
 


The Esikoisesta Haaveilevat TI 8.3.2011



Skooby...............................kp 73/28-31...............yk 3
Miimau...............31..............kp 57/?.....................yk 7




lemonade............25..............kp 45/42....................yk 7-11
-Ella-..................26.............kp 41/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 36/?.......................yk ?
AnniSofia............27..............kp 32/28-30................yk 6
Kumikvatti...........20..............kp 31/35.....................yk 2



Ella83................ 28..............kp 28/26-57................yk 3
t84.....................27..............kp 26/26-28................yv 2
Chiba..................22..............kp 24/30-35................yk 10
Mikella................19..............kp 22/30-32................yk 3
Ninni-Ilona............................kp 22/39-46................yk 3
iloksi...................28..............kp 21/30-34................yv 4,5
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 21/27....................yk 3
Ansku83..............27..............kp 20/30-40?..............yk 3
Lapanen87............................kp 20/30....................yk 16




Jomi....................24.............kp 19/30-32................yk 7
viida....................25.............kp17/29.....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 17/30.....................yk 3
Hey.....................22.............kp 16/26-65...............yk 3
tiuhti_.................21.............kp 16/25-28.................yk 5
Mirwu..................24.............kp 16/28....................yk 3
Namppis88...........22.............kp 15/28.....................yk 4
Laa84.................26.............kp 15/26-29.................yk 6
Ambrosia85..........26..............kp 13/29-32.................yk 4
Lilli88..................23..............kp 11/?.......................yk 3




Pamsu*...............26..............kp 9/35......................yk 7
Satuh83..............27..............kp 7/32-34..................yk 4
AnniMu...............20..............kp 6/32-87................yk 4



HAAMUJENGI/RKTT


Lemonade

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
 
t84
Ehdottomasti varhaisultraan KUN plussaan! En todellakaan malta odottaa. Sitä en vielä tiedä tuleeko mies mukaan...

Ja joo toki mäkin oon päättäny etten synnytyksessä kakkaa pöydälle :D
tiuhti mä oon muuten tollasessa ultrassa jo joskus käyny, eikä sitä kannata jännittää :) Ja kohta on hei kesä, eli sitten voi tsippailla hameella ja sitä ei tartte kun pikkasen nostaa siellä, niin ei tartte niin esillä olla kun se sitä sisälle tunkee :D Ota se mies siis mukaan!
 

Yhteistyössä