Mikella, anteeksi! siis tosiaan, minä en väittänyt sinua selkärangattomaksi, on todella upeaa, että olet noinkin reippaasti vähentänyt 60 kpl! se on jo suuri askel! mutta jokaisella meillä on mielipiteensä ja niinkuin sanoin se on jokaisen oma asia tupakoiko vai ei! enkä minä tuomitse sinua, ei! poltanhan itsekin.. olen nähtävästi liian suorapuheinen ihminen, älä muru ota sitä itseesi :heart: sinä teet niinkuin parhaaksi näet, et missään nimessä ole huono ihminen tai huono tuleva äiti :hug: anteeksi jos sain sinun mielesi pahaksi :ashamed: ei se ollut tarkoituksenani, vaan tarkoituksenani oli saada pohtimaan kokonaan lopettamista! ja tosiaan, edelleenkin sanon, on todella upeaa pudottaa noin vaan 55 tupakkaa pois päivästä, se on huikea saavutus, tsemppiä muru! :heart: ja toivottavasti et suuttunut minulle lopullisesti :ashamed: ja nyt muuhun aiheeseen
jokos sie oot oviksen bongannut? eikös meillä ollut suht samat kiertopäivät?
nyt minäkin suljen sanaisen arkkuni tämän asian kanssa! edelleenkin, olen kovin pahoillani jos pahoitin jonkun mielen, anteeksi :hug: nämä on tällaisia ikuisuuskysymyksiä josta jokaisella on omat vahvat mielipiteet!
Sokruli, eikun siis aloittamaan ensi maanantain tsempityksiä :heart: ihanaa, että saan vertaistukea, kiitos muru :heart: ja vielä upeampaa olisi jos miehesikin lopettaa, hänelle myös suuret tsempit! minä meinaan esim. tänään polttaa vain 4 tupakkaa! eli puoli tupakka pois päivässä, mutta sunnuntaina pidän huolen siitä, että saan kaikki tupakkani poltettua pois
t84, paskapaskapaska testi! :hug: mutta, täti ei ole tullut, eli toivoa on! :heart: nyt hirveet tsempitykset sulle muru! siis ootko nyt kattonut ihan oikeassa valossa sitä testiä?
ON: siis nyt on meikäläisen maailmankirjat sekaisin, mä pillitän vähä väliä, esim. aamulla NRJ oli puhetta naissankarista ja yksi äiti kertoi kun hänen lapsi oli pudonnut keinusta ja kuinka eräs lääkäri oli hänet pelastanut ripeällä toiminnallaan ja leikkauksella
voi luoja et itkin! ja eilen itkin american idolissa.. sekä nyt on alkanut jo menkkajomottelu ja syömähimo ja turvotus, eli tutut PMS oireet :'( tissitkin tuntuu aroilta jo..