<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

t84, mä uskon, että parin päivän päästä tuo siun paha mieli alkaa olla jo hiukkasen ohi ja sie oot taas asenteella mukana :) tottakai se ottaa päähän ja vituttaa! oisit muru jäänny kotiin vaan :heart: käyny ostaa vaikka jätskii ja namii ja katsonu leffaa :) ja joo, tuosta vuodosta, mulla oli silloin kun tuli 2 viikon välein niin just tuollasta kirkasta mut mulla tuli ihan hirveesti kans sellasia klimppejä jotka jäi oikein kiinni sinne sisään ja sai suihkutella et saa puhtaaksi.. :ashamed:muoks* niin ja rättiä sai vaihtaa parin tunnin välein vaikka oli tamppooni eli sitä vuotoo tuli hirveesti 2 ekaa päivää, sit tuli kaks normipäivää ja pari tuhrupäivää vielä.. koska sie laitoit ne sinetit? eikö siulla oo tukka kasvanu takasi sitten niihin kohtiin mistä sitä lähti? mun kaverilla tuli ihan kaljuksi pään sivuista ja takaraivosta kun eivät osanneet ottaa pois..
 
Viimeksi muokattu:
t84
tiuhti joo kyllä mun mieli jo vähän helpotti kun mies kerto et oli surffaillu ja lukenu jostain että tällasen jälkeen on hyvä mahdollisuus seuraavassa kierrossa onnistua... Mua lähinnä nauratti ajatus siitä kahlaamassa läpi vauvapalstoja ym :D No, en tiedä pitääkö toi paikkansa ja mistä se sen oli löytäny, mutta sopis kyllä mulle :) Ja mullakin siis tulee seassa sellasia riekaleita, klönttejä vai mitälie...
Ne sinetit otin varmaan pari vuotta (?) sitte, mutta mulla kasvaa hiukset tosi huonosti... Ja koska mulla on abaut tisseihin asti letti niin kyllä siinä hetki menee ennenkun on kasvanu niin pitkäks :D

No, nyt olis jo kp2 eli viikon päästä voi jo ovista ruveta metsästämään :)
 
t84, just tuota asennetta kaipasin, tosiaan, eli viikon päästä jo pääsee bongaamaan ovista ;) siis ihana mies sinulla, kyllä se musta pitää paikkansa että kun tulee tuollanen kemiallinen niin sit on isompi mahis et seuraavassa kierrossa se tarttuu mukaan :) kun kroppa on ns. nyt päässyt mukaan tähän hommaan ja tajuaa et mitä sen pitää tehdä! joo kyllä siinä kestää et ne on saman pituiset, kaveri leikkasi aika lyhyeks sen jälkeen ku oli saanu vähä sitä kaljuuntunutta tukkaa kasvamaan kun sitä häiritsi se niin paljon!
 
Huomenta vaan tytsyt!

Myönnän, eilen illalla testasin. Mies näki negatiivin, mie näin muka jotain viivan paikkaa. Jotenkin vielä hassusti se väri levittäytyi ja minusta siihen viivanpaikan keskelle oli pikkusen väriä tullut, mutta voi olla että kuvittelin näkeväni jotain. :D
Eli huomenna aamusta testaan uudestaan, mutta kyllä olen aika henkisesti valmistautunut ettei tästäkään kierrosta mitään tullut. Ei taida tulla lastaa eikä paskaa tähän perheeseen. Saa nähdä tuleeko koskaan.
 
Chiba, olisit ottanut kuvan!!!! :D me oltais kerrottu sulle sitten.. kauan olit pidättäny pissaa? ja mikä dpo sulla on, 11? jos eilen oli dpo10-11 niin tuskin näkyy iltapissatestissä vielä, joten muru, älä nyt lannistu vielä :heart:

muoks* kävin katsoo niin sulla on ollut eilen joko dpo9 tai 10 jos sulla on ollut ovis KP15 tai KP16! :) nou hätä!
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti, jotain reilu kolmisen tuntia. Ja joo, mie kanssa että varmaan on vähän aikaista testailla mutta en malttanu mieltäni (painostitte :D). Mieskin oli niin innoissaan kattomassa ku pissasin tikkuun ja pohdiskeltiin tulosta. Hyvä ettei sanasotaa tullut ku kummatki änkkää että on siinä jotain, no ei ole. :D Mutta huomenna uusiksi.

Tässä vähän odottelen jo jotain menkkaoireita. Yleensä alkaa muutamaa päivää ennen kuukautisia limakalvojen kirvely ja sahara, no nyt on kyllä valkovuoto loppunut tulemasta hirveällä lorinalla. Saapa nyt sitte nähdä alkaako tänään kirvely, tissejä on vähän särkeny ja ne on turvoksissa jonkin verran.
 
no mutmie uskon et testasit Chiba vaan liian aikaisin ;) katotaa huomenna aamulla uusiksi, ja ota sit kuva kans meille nähtäväksi :D anteeksi ku painostettiin :ashamed:

pakko vähä omanapailla: selkä on taas ihan pirun kipee, näin aamusta se on ihan jäykkä eikä yhtään voi nojaa eteenpäin tai silleen venyttää ylöspäin selkää kun meinaa taas mennä jalat alta.. huomasin muuten, että noissa mun lääkkeissä sanotaan ettei suositella raskaan oleville, mulla on siis nyt tulehduskipulääkettä, on muuten hyvä lääke, eilen otin niin meni puoli tuntia kun kipu hävis :) eli joku tulehdus siellä on.. mutta ei kai tuo nyt vaikuta vielä jos siellä jotain on? :ashamed: ja mulla on tullut niitä kipeitä mustelmalta tuntuvia kohtia lisää tisseihin ja vähänkö sotkee nyt kun en tiedä onko dpo8-9 vai dpo 6-7.. :confused:
 
Chiba Toivottavasti huomenna näyttää plussaa! :) Toi tissejen turvotus ja särky on tosi hyvä oire, toivotaan että viittaa raskauteen! :)

Tiuhti Mun tietääkseen ei pitäis vielä vaikuttaa :) !

Mä en malttanut tänään mennä koululle, kun ei aamulla ollut enää tissit kipeet ja kramppejakaan ei yöllä kuulunut! Menin jo ihan paniikkiin, mut äsken just kramppas taas mahaa :) Eilen muuten tuli jo Davidin puikkotestiin plussa (ei vielä vahva, mutta selvästi nähtävissä) ! Noi liuskatestithän pitäs olla herkempiä, mut ne näyttää haaleampaa ku puikkotestit :D
Tänään saunaan <3 jos voisin hemmotella itteeni limpparipullolla tänään! :p
 
t84
Niin just chiba, missä kuva!? :D Kaikesta pitää olla dokumenttia meille, mielellään vielä eri suunnista ja valoa vasten ja ja....

Mulle tuli muuten tosiaan se uus testiläjä eilen (voi herrajumala oon taas tilaillu :ashamed:) ja nää oli nyt sit eri merkkisiä, noita david. Ennen tais olla sofi merkkisiä, niin onko noi nyt sitten yhtä luotettavia? Jotenkin paketteja kun kattoo niin noi sofit oli jotenkin asiallisemman näkösiä tai jotain... En tiiä, tuli vaan sellanen hmmm olo kun näin noi :D
 
t84 Mä oon koko ajan käyttäny noita Davidin testejä. Niillä en oo saanu ovista bongattua KERTAAKAAN. Aina on iha samanlainen viiva, selkeä mut ei vahva. Mut voi olla käyttäjästäki kiinni, ehkä en vaan ovuloi :( Ja sit noista sineteistä, mä pidennyksiä suunnitellessani harkitsin kans et otanko sinetit vai micro ringit, päädyin kuitenki micro ringeihin, ja tyytyväinen olin valintaan. Hiuksia lähti pois ottaessa, mut ihmeen vähän! Niissä oli vaan se huono puoli et niitä ei voinu laittaa ku tosi alas tonne niskaan, muuten ois näkyny ne ringit. Mut harkitsen tosiaan josko uudestaan jo laittais ne :) Suosittelen!

Chiba
Kuvaa kaipailisin mieki, jännittää. Kuulostaa niiiiin lupaavalta :) *peukuttaa*

ON kp 8 vasta, mut pakko oli tehä ovistesti ku illalla oli ne ihmekivut. Viiva siihen tuli, niinku aina ennenkin. Ei kovin vahva mut selvästi nähtävissä kuitenkin. Hitto ku en raaski mitää kalliimpia testejä mennä ostelemaan :/

Gallup: Tästä on ollu varmaan aiemminki puhe, mut kiinnostais tietää et minkä merkkisiä ovis- ja raskaustestejä käytätte? Missä ois hinta-laatusuhde kohdallaan? Mulla ois kohta taas tilailu edessä, nii mietin et vieläkö tyydyn noihin Davideihin vai raaskisinko tilata jotain muuta. Ja mistä muute ootte niitä testejä hankkinu? Netistä, apteekista?
 
t84, mie tilasin aikanaan noita Davidin testejä. Ihan ok paremman puutteessa, mutta seuraavalla kerralla jos tilaan tai ostan jotain, niin kokeilen noita Sofin testejä vai onkohan mammaksilla jotain toisen merkkisiä, en tiedä, en ole perehtynyt. Mutta kuulemma ihan cittarista ostetut ovistestit on hyviä, mie joskus testasin niillä ja sain heti selkeän ja luotettavat viivat. Davidin testejä kun käyttää niin digiä kannattaa käyttää vierellä. Ja kannattaa odottaa aina, että testi pikkusen kuivahtaa, viivat tulee selkeämmin esille.

Tukkagalluppi, itsellä on tällä hetkellä yli olkapäiden pituudelta. Aina välillä kyllästyn pitkiin ja kynin tukan aivan lyhyeksi. Nyt sitten päätin että tukka saa kasvaa niin kauan, että tulee plussa ruutuun. Eli varmaan kasvaa pitkäksi. :D Etuhiukset leikkaan aina itse, ja tällä hetkellä väri on oranssi/ruskea/punertava/mahonki eli kaipaisi värjäystä. Teinivuosina oli musta tukka ja etuhiukset oli ihanan pinkit. <3 nyt olen jämähtänyt tämän punaisen/mahongin väriin. :) Luonnollisesti olen semmonen pellavapää.

Ovisgallup, alussa kävin aina ostamassa apteekista/cittarista r-testit, mutta sitten tilasin raskauskeijusta Davidin testejä, r-testejä ja ovistestejä. Enää en ainakaan Davidia tilaa, CB:n digiä olen käyttänyt rinnalla ja tykännyt kovasti. Harmi kun on kallis vekotin.

Ja sori tytöt, testi meni eilen roskiin. :D laitoin roskiin sen takia ettei tule sitten kuikuiltua ja toivottua jotain roskishaamua. Katotaas huomenna mitä näkkyy testissä, että olisko siinä sitte kuvamateriaalia. :)
 
AnniMu, mie oon jämähtäny noihin citymarketin ovistesteihin :) 9,90 maksaa 10kpl ja musta ne on parhaita! niillä mä saan ainaki ovisplussan näkyviin! ja musta hinta on ihan ok, 90 senttiä kpl.. sofin testit eli kotitestiltä tilatut on musta huonoja : / kun sain sittarin testiin ovisplussan niin sofin testi näytti haaleaa viivaa! raskaustesteistä mä tykkään ihan sofin testeistä ja noista pregcheck testeistä tykkäsin ennen, mutta nyt säin noita tyhmiä viivoja niihin oviksen aikaan :kieh:

Kumikvatti, ihanaa hemmottelua :) limppari! mie tykkään omppulimusta ja muumilimusta! :D voisit ottaa jonku kasvonaamion ja hiusnamion kanssa :) ja kuorinnan :) se kruunaisi kaiken! :D

HUI APUA, nyt tuli sitten sitä vaaleanpunaista valkkaria ku kävin äsken wc!!!!!! :D
 
tiuhti voi vitsi! : )) Toivottavasti enteilis jtn oikein kivaa ;)

Mä tykkään eniten kokiksesta, mut kun oon ruvennu syömää terveellisesti, ni jätin kofeiinin litkimisen kokonaa pois :( Mut muumilimu tulee hyvänä kakkosena nami! :p joo ja kasvonaamio pitää kyl laittaa ! :D

Muuten hiusgalluppiin: Itselläni on pitkät mustat hiukset :) Aikaisemmin oli piiiitkät blondit, mut sit ne rupes vihertää(!!) ku meidän asunnon vedessä oli kuparia. Ei edes syväpuhdistavat shampoot tehonnu :---D
 
ei saa vielä innostaa minuu liikaa :D eilen kyllä oli sänkypuuhia niin voihan se ärtyä siitäkin! nyt sit alkaa wc ravaaminen :D ja harhaluulosuus! eli kohta oon taas niin RKTT!

mie meen nyt keittää kaffet ja luen uuden viherpiha lehden, voi ihanaa, kohta on kevät ja kesä ja kukkaset! viime syksynä laitoin uusia kukkasipuleita pihalle ja viime kesänä istutin ihan hirveesti kasveja ja tein 4 uutta isoa kukkapenkkiä :) nyt on sit kaunis piha ja odotan innolla että tuleeko niistä uusista kukkasipuleista mitään vai jääkö suutareiks! :D mie rakastan kukkia ja puutarhaa!

Kumikvatti, joo mie yhdyn Chibaan, sitruunalla saa hyvin pois vihreyden tukasta! sillä ku pesee jonki aikaa niin johan lähtee vihreet! meillä on huomenna saunapäivä ja sitten mie voisin kuoria koko kropan ja laittaa naamion kasvoille ja sitten jotain hyvän tuoksusta rasvaa!

siis täällä meidän pinkassa on suurin osa sellaisia "rivoja" hiuksien suhteen :) eli siis on ollut liilaa ja vaalenpunaista.. :) itse haluaisin ihan tumman liilat hiukset eli melkein mustat ja sitten siihen etutukkaan pari raitaa silleen että se kurkkis sieltä alta vähäsen se vaalea, eli päällä ois vähä liilaa ja alla sitten vaalea raita! sellainen miulla on ollu ja se oli kaunis, silmät tuli hyvin esiin kun miulla on vihreän ruskeet simmut :) mieskin kehui silloin tukkaa ja silmiä!

tuli muuten mieleen, meidän esikoispinkan odottajista Päivänsäde82lla on kohta laskettu aika! hurraa :) eka maailmassa! :heart:

mitenhän mie maltan nukkuu huomenaamulla, pitää laittaa kello soimaan :D ja tulla kattoo joko se Chiba on plussannu :D nyt murulle ihan hirvee plussapölypuhallus ja plussatuuli (ulkona tuulee niin kovaa, että varmasti saat perille) +++++++++++++++++++++++++++++++:whistle: :kiss:
 
Tukkagallup Mä kävin viikko sitten kampaajalla ja otin vaaleita raitoja tumman ruskeeseen pohjaan ja etuhiuksetkin leikattiin. Tuli tosi luonnolliset ja kivat. Mulla on tummanruskea tukka luonnostaan. Pituutta on vähän olkapäiden yli.

Testigallup Mulla on Halpa-testi.fi sivulta tilattuja One step- ovistestejä sekä raskaustestejä. En osaa noista mitään kummempaa sanoa, kun ei ole vielä ovista ollut. Ainakin olivat edullisia ja siksi ostin nuo. Voisin kyllä kokeilla tiuhtin suosittelemia Cittarin testejä seuraavaksi kun nuo loppuvat. Eivät nekään ole näköjään kalliita. Digiovistestiä en raski ostaa ainakaan tässä kierrossa. Mulla on viikkonäytöllinen raskaustesti tosin laatikon pohjalla, jonka käytän sitten joskus jos se plussahaamunen liuskaan tulee. On ne vaan niin kalliita..

tiuhti_ Jännittävää! Voi kun se plussa tulis sulle seuraavaksi! Oot sen ansainnut! :heart:

Ei vieläkään ovisoireita ja tänäkin aamuna testi oli nega. 15. kiertopäivä eli lauantaina pitäis aloittaa Terolutit taas, jotta tämä kierto olis vihdoin normaalipituinen. Olispa ovis ennen sitä kun en oikein tiedä miten tuo lääke vaikuttaa raskaaksi tuloon..Onko kellään tietoa?
 
tiuhti_ Lupaavalta kuulostaa!! Peukut pystyssä että on tärpännyt!! :)

Täälläkin jännitetään Chiba:n huomista testiä... :D

Tukkagallup: Oli vielä viikko sitten pitkät blondit hiukset ja nyt sit ruskeat :( Sama homma kävi kuin Kumikvattilla eli vihreäksi veti vain viikko siitä kun omaan kotiin muutettiin. Työkaverit alkoi huomauttelemaan jo niin pakko oli tehdä asialle jotain. Ja kaikkea muuta tulikin kokeiltua paitsi ei tuota sitruunaa, mutta myöhästä se nyt on :D Toisaalta vaihtelu virkistää, onhan tää blondin aikakausi kestänyt tolkuttoman pitkään.

Aikasemmin mulla on ollut violetin mustaa tukka, pinkkiä, kuiturastat, rastat, kuituletit x 4, avopidennys sineteillä, avopidennys ompelemalla lettiin jne jne :D kaikkea kokeiltu! Vielä ois ollu yks satsi tuota pidennystukkaa jäljellä mut nythän se on sit vaaleeta, tietääkö kukaan voinko värjätä sitä ihan normisti?? On siis aitoa hiusta, ois ihana nyt laittaa uuden värin kunniaks :)

Testigallup: Tilasin ihka ensimmäisen kerran netistä r-testejä, jännittävää ja kaikkia kiinnostaa :D Mut siis davidin puikkotestejä raskauskeijulta ja kaupanpäälle tuli joku hyper-herkkä liuska. Ajattelin tuon erittäin herkän tehdä la aamuna (jos ne kerkee tulla), kun pitäisi sillon lähteä juhliin, että onko alko vai alkoton. Vaikka tuskinpa kuitenkaan uskallan juoda varmuuden vuoksi...

ON: Eipä juuri enää oireita. Nännikipu kaikonnut ja enää satunnaisesti nippailee ja puoli vaihtuu koko ajan, välillä vasemmalta ja seuraavaks taas oikeelta puolen. Ja eipä oo tullu mitään tuhru-vuotoa. Tuleeko kiinnittymisvuotoa keskimäärin kuinka suurella osalla, tietääkö joku? Ainoa mistä työkaveri sanoi että SÄ OOT RASKAANA oli kun sanoin että hitto kun naama rasvottuu ja finnejä pukkaa :D :D Onks tääkin nyt vai oire mistä en oo ollu tietoinen???

Niin ja ISOT ONNITTELU HALAUKSET PLUSSANNEILLE!!! :flower:
 
viida, juu-u :D tuo on yks lupaavimmista oireista jos on raskaana et naama rasvoittuu (ja tukka) ja tulee finnejä, mutta, se voi olla myös menkoista! aina ei voi tietää.. mun mielestä jos on aitoa tukkaa ne pidennykset niin niitä voi värjätä, mut ite en uskaltais vaan veisin kyllä kampaajalle et ihan kampaamovärillä värjättäisi :) ja ekankerran kun tilaa testejä, se jänskättää :D mua ainaski, nykyäänki se jännittää, meinaan mä aina vannon etten tilaa mut silti tilaan ja sit vielä jännitän sitä :D

Lilli88, voi kiitos muru :heart: tuo oli kauniisti sanottu! mie en valitettavasti tiiä tuosta terolutista!
 
Kiitos tiuhti_ tiedoista :D Mulla on teininä ollu tosi huonona tuo iho ja lääkekuurinkin siihen syönyt. Sen jälkeen ei oo ollu ikinä mitään ongelmaa vaikka luomuna ollu tässä vuosiakin sen jälkeen, viimeks viime kesänä :) Oon vielä aika untuvikko näiden oireiden suhteen, en ees tiedä mitä on ovislima :D :ashamed:

Täytyypä tehdä koevärjäys noille vanhoille hiuksille mitä oon säästänyt niin ei tarvii uutta tukkaa pilata. Mulla on nyt puoleen selkään tukka mutta pidennyksillä saa melkeen tuonne pyllynpäälle, on se niin ihana sitten kun on aina jumissa joka paikassa tukkansa kanssa. Oon mm ajanu autoa ja ihmetellu mikä siellä ulkopuolella vauhdissa ikkunan takana viilettää, niin omat hiukset jääny ikkunan väliin :LOL: blondi oli kyllä mulle niin osuva väri :D
 
Viimeksi muokattu:
viida, ihana piristys tuli tuosta sun jutusta kun kerroit et tukka roikkunu auton ikkunan välistä :D musta ovislima on sellasta kirkasta venyvää limaa.. enpä osaa oikein muuta sanoa :D ja sitä tulee paljon! no mut sittenhän tuo kuulostaa oikein lupaavalta jos oot ollu ennenki luomuna ja nyt tulee tuollaisia oireita, plussapuhuria muru :heart: +++++++++++++++++:whistle:
 
AnniMu Kiitos! En oo vielä ollut yhteydessä neuvolaan, menen ensi viikon ke polille varmistamaan raskauden. Lääkäri halusi vielä itse nähdä tilanteen =) Ja muutenkin niin outo fiilis, että en tiiä miten saan neuvolaan soitettua! Niin epätodellinen olo!!

tiuhti_ :heart: Siis ihan ihme, että raskaus on jo niin pitkällä. Ja että ylipäätänsä olen raskaana!!

Pitäis jotenkin koittaa laittaa mun plussat tänne kuvina..jos osaan..
 
Tiuhti_ Kohta sä täräytät plussat tikkuun ;) Ja mun "normikierto" on ollu tasan kerran pillereiden jälkeen sen 28 päivää :D En tiedä miksi listassa niin lukee kun oikein olis 28-54 :D Mut mulla on tosissaan kotitesti.netistä tilattu noita sofi one stepin ovis ja raskaustestejä että jos ne kerran näyttää haaleeta viivaa oviksen aikaan niin sitten täällä on ovuloitu kp 14 tai 15. Silloin oli viivat vahvimmillaan. Nyt kp 17 (kai :D) ja viiva haalennut selkeesti. Onneks tuli hyödynnettyä ja tehokkaasti. ;) Ja tukasta, totuin tosi nopeesti lyhyeen koska oon tehny saman tempun vanhojen tanssien jälkeen. Seuraavan kerran leikkaan tukan lyhyeks kun esikoinen syntyy :D

Pidennys on mullakin ollu sineteillä eikä mulla kyllä lähteny tukkaa sen enempää kun "piti". Normaalisti ihmiseltä lähtee 100 hiusta päivässä ja jos sinetit on esim 2 kk niin kyllähän siinä tukkaa ehtii irtoomaan ja jäämään niihin sinettiliimoihin.

Mulla on ainakin iho ruvennu kukkimaan ihan hirveästi kun jätti pillerit pois. Onneks ne vaan tulee selkään eikä naamaan mut sais olla vähemmän kipeitä näppyjä. :(

Jos mulla tosissaan oli ovis sillo kp 14 niin tänään on sit dpo 3?? :D
 


The Esikoisesta Haaveilevat TO 10.3.2011



Skooby...............................kp 75/28-31...............yk 3
Miimau...............31..............kp 59/?.....................yk 7



lemonade............25..............kp 47/42.....................yk 7-11
-Ella-..................26.............kp 43/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 38/?.......................yk ?
AnniSofia............27..............kp 35/28-30................yk 6
Kumikvatti...........20..............kp 33/35....................yk 2
Ella83................ 28..............kp 30/26-57...............yk 3



Chiba..................22..............kp 26/30-35...............yk 10
Mikella................19..............kp 24/30-32...............yk 3
Ninni-Ilona............................kp 24/39-46...............yk 3
iloksi...................28..............kp 23/30-34...............yv 4,5
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 23/27....................yk 3
Ansku83..............27..............kp 22/35-37...............yk 3
Lapanen87............................kp 22/30....................yk 16
Jomi....................24.............kp 21/30-32...............yk 7



viida....................25.............kp19/29.....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 19/30....................yk 3
Hey.....................22.............kp 18/26-65...............yk 3
tiuhti_.................21.............kp 18/25-28................yk 5
Mirwu..................24.............kp 18/28....................yk 3
Namppis88...........22..............kp 17/28-54...............yk 4
Laa84.................26..............kp 17/26-29...............yk 6
Ambrosia85..........26..............kp 15/29-32...............yk 4
Lilli88..................23..............kp 13/?.....................yk 3
Pamsu*...............26..............kp 11/35...................yk 7



Satuh83..............27..............kp 9/32-34................yk 4
AnniMu...............20..............kp 8/32-87.................yk 4
t84.....................27.............kp 2/26-28.................yv 2



HAAMUJENGI/RKTT


Lemonade
Kumikvantti

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
 

Yhteistyössä