<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

katotaa uskallanko mie testaa huomenna aamulla :ashamed: tänäänki teki jo vähä vaikeaa olla testaamatta mut onnistuin kumminki olla testaamatta! :D mut taas toisaalta mua vituttaa jo valmiiksi se tyyli puhdas blanco nega.. :kieh:

ja mie oon samaa mieltä kuin Hey, mie oisin murtunut jo pari kertaa jos teitä ei ois täällä, meinaan mä luulin et tää ois helppo homma :ashamed: tyylin et kerrasta nappaa.. hävettää edes et olen ajatellut niin :ashamed: ja viimeks kyllä iski aika kovaa kun alkoi KP1.. mut onneksi täällä in niin ihania ihmisiä jotka jaksaa tsemppaa toisiaan, vaikka itselläkin on vaikeaa! :heart:
 
Hey
tiuhti_ myös minä ajattelin että joojoo vähän peittoja heilutellaan niin raskaana ollaan. No, kyllä myös hävettää ja paljon, eihän se vauva sitten alkuaan saanutkaan ihan pelkästään miehen kalsareita haistamalla..:ashamed: mutta mulla vielä niin alussa tämä homma ettei ole varaa vielä sanoa mitään. Nyt kun lähtökohdat on tiedossa, on tästä hyvä aloittaa yrittäminen oikein kunnolla!

Ei lannistuta murut, plussa tulee varmasti meille jokaiselle ennemmin tai myöhemmin!!:heart:

Sokruli joo testaa testaa!! silloin voisi jo jotakin näkyä!!:heart:
 
tätä tää on, mä aina vannon etten testaa vastaku menkat myöhässä mut viimeistää dpo10 oon jo testi kourassa :D

ihanaa kun oot noin varma Sokruli, toivottavasti on käyny tärppi :heart:

hui, siellä on taas ollut hirvee maanjäristys Japanissa ja tsunami iskenyt.. ja iskee muuallekkin :'( kohta on taas monta orpoa lasta ilman vanhempia.. ja vanhemmat ilman lapsia.. pahaa tekee!
 
tiuhti&Hey, mie oon toitottanu varmaan tätä kymmenen kertaa mutta meidän äidin puolen naiset on todella kovia sikiämään. Tietääkseni ei ole kenelläkään ollut vaikeuksia tulla raskaaksi. Noh, minä sitten olen nähtävästi ensimmäinen jolla on hankaluuksia tulla raskaaksi.

Äitikin oli silloin niin varma, että tulen heti raskaaksi ja jaksoi toitottaa "Jos tulet yhtään meihin niin olet heti raskaana kun näet likaiset bokserit!" No kiitos äiti, enpä ole. Nyt se koittaa puhua "Kyllä se lapsi sieltä tulee, varmasti parin vuoden päästä!"

Välillä tuntuu, että hankala se on helposti/nopeasti sikiävien (kuten äidin, serkun yms) ymmärtää, minkälaista se on odottaa sitä lasta, minkälaisia tunnevyöryjä sitä käy aina menkkojen alettua läpi ja kuinka paljon tulee ajateltua, että vika on minussa. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, se on totta, mutta jotenkin vaan tuntuu että se jokin puuttuu kokoajan. Tuntuu niin inhottavalta kun ei voi antaa miehelle sitä omaa jälkeläistään, sitä rakkauden hedelmää. :<
 
Chiba, niinpä, rakkauden hedelmä :heart: mä en omalle äitilleni tai kenellekkään ole puhunu pihaustakaan yrittämisestä, koska en jaksaisi sitä kun hän sanoo sen että se on hellpoa ku heinänteko :ashamed: kyllä mie ajattelin kanssa et tuun sukuuni ja tulen heti raskaaksi.. äitikin tuli pillereistä huolimatta raskaaksi ja tuloksena on minun siskoni..

voi luoja et iski kauhea kaipuu omaa lasta kohtaan, miten sitä voikaan kaivata jotain sellaista mitä ei ole koskaan saanut tai kokenut :ashamed: tänäänkin aamulla mietin kun tein puuroa itselleni, että mielellään tässä keittäisi parille muullekkin samalla ja syötäisiin yhdessä keittiön pöydän ääressä.. ja iltaisin olisi ihanaa laittaa oma rakas nukkumaan ja sanoa että rakastan sinua kulta, hyvää yötä ja antaa yösuukon tai lukea iltasatua :heart: saahan sen nyt tehdä miehelle, mutta... yhtään ei haittaisi yöheräilyt tai kakkavaippojen vaihdot.. kunpa vain saisi sen pienen nyytin syliin!
 
tiuhti, minulla kanssa oli tuossa yks päivä ihan hirveä vauvan kaipuu. Olisin melkeinpä voinut tehdä mitä tahansa, että olisin vain saanut sen oman lapsen syliin, nuuhkutella pienen hiuksia ja imettää omalla rinnalla. Voi apua, mie en kestä.

Varsinkin kun tuntuu, että naamakirjassa monet niin hehkuttaa sitä omaa lastaan tai vastaavaa. Tai että juuri kun itse on kaupassa, niin joku rantapallomaha tai pieni kaukalonyytti tulee vastaan. :<
 
Hey
Chiba uskon että paineet on kovat kun suku on niin helposti sikiävää, ja siksi minusta onkin hienoa miten silti jaksat olla positiivinen ja nousta aina uudestaan! Uskon ja toivon todella että saat pian sen oman nyytin nuuhkuteltavaksi. :hug: Tiedän ettei nämä tsemppaukset aina jaksa piristää kun on kuullut samat asiat jo useaan kertaan kierto kierron perään mutta silti, paljon paljon tsemppiä muru! :heart: Se on totta että ihmisillä on usein se käsitys että lapsia vaan putkahtaa..sitten kun sitä oikeasti alkaa yrittämään voi joutua huomaamaan että lapsi todellakin on lahja, ei itsestäänselvyys vaikka toiset tulevatkin raskaaksi pillereiden kanssa ja miehen kalsareita katsomalla. : /:D
Minulla myös kova oman nyytin kaipuu..tosiaan tuntuu siltä että jokapaikka kuhisee isoja vauvamahoja, vauvauutisia, vauvanvaunuja...lista on loputon. :(
 
Viimeksi muokattu:
t84
Voi kuulkaa, mulla on ihan sama...
Tiiättekö mä oon ruvennu paapomaan miestä ja koiria ihan hirveesti :ashamed: Mullakin on se että haluun jonkun jota hoitaa ja joka oikeesti tarttee mua. Noista koirista onkin tullu vähän porsaita kun ne on sellasia mamman mussukoita ja saa tehdä oikeestaan mitä vaan... Mä aina höpöttelen niille että "tuu tähän mamman kainaloon" "tuo mammalle pallo" "anna mammalle pusu"... :LOL: Oikeesti, tosi noloo.
Tää on ihan kamalaa, taas tuli sellanen MÄHALUUNMÄHALUUN olo...
 
:'( voi että kun Chiba sanoit tuon että sais nuuhkutella oman murun tukkaa, tippa tuli silmään! se pieni ihme! voih että :heart: mut mie luotan sen verran luojaan, että me kaikki täällä saadaan vielä se pieni nyytti syliin hoivattavaksi! oli keino mikä tahansa!

ens kierrossa mie otan kovat käyttöön, tupakka loppuu maanantaina ja meinaan ostaa greippimehua ja digiovistestin :) ja nostaa jalat ilmaan seksin jälkeen..

muuten, mulla ois kysymys, kuinka nopeesi te pesette siemenet pois seksin jälkeen? vai pesettekö ollenkaan? mie pesen melkein 5min siitä kun ollaan hommattu, joskus jopa aikaisemmin, ehtiiköhän sieltä yksikään matkaan ennenku pesen pois? kyllä sinne jää vielä tavaraa mut pelkään et pesen kaikki pois :D
 
t84, mieki syyllistyn tuohon koiran paapomiseen vähäsen :ashamed: mut nyt se on viime päivinä taas vähä perseilly niin pakko alkaa ottaa itteesä niskasta kiinni ja lopettaa se yltiömäinen rapsuttelu ja "saat tehä tän kerran noin".. ennenku se hyppii kunnolla silmille :ashamed: kummiski meidän koirulilla on murkkuikä parhaimmillaan!
 
Mie myös syyllistyn koirien ja noiden gerbbujen paapomiseen. Koirille puhun aina "Missä isi on?" ja kyllä nuo ymmärtää, että kenestä puhumaan. Ja mie puhun aina että tule mamman luo, mamman poika, mamman tyttö. Ja aina koirille jotain ostamassa. Ja kun mies oli kipeänä niin hirveää kanaemoilua. Ai kauheaa. :D

tiuhti, yleensä n. 10 - 15minuuttia niin sitten käyn pesemässä. Nyt olen parissa kierrossa tehny niin että oletetun oviksen aikaan ollaan iltaisella hommailtu, niin olen jäänyt sänkyyn nukkumaan. Pesulla sitten joskus parin tunnin päästä tai sitten aamusta, riippuu miten tulee nukuttua. Tuntuu ällöttävältä ja sitä se onkin, mutta kaikkea sitä tekeekin että saisi sen nyytin. :D

Mutta kyllähän niitä simppoja jää sinne emättimeen, vaikka osa tavarasta valuukin pois. Onhan noita lapsia tullut ihmisille, jotka tykkäävät ratsastaa miehen päällä ja mällit tulleet melkein samantien ulos kun ollut päällä.

Mutta tosiaan, sehän on vain ihanteellisessa tilanteessa 20-25% mahdollisuus tulla raskaaksi kierrossa. Onko tuo ihanteellinen nyt semmonen, että simpat kunnossa, naisella kaikki kunnossa, ovis oikeaan aikaan jne. Kuun asento varmasti vaikuttaa ja silleen. :/
 
Hey
tiuhti_ Mulla nyt myös käytössä se valion greippimehu ja Ohho, jopa tykkään siitä! Tykkäänkö siksi että se on oikeasti hyvää vai siksi että tarkoitus on hyvä..sitä en tiedä.:D

Mä pesen myös hyvin nopeesti siemenet pois..joskus kyllä yritän jäädä lojumaan ja pitkittää etten pesisi heti mutta se on epämielyttävää kun jossain vaiheessa kuitenkin ne ylimääräiset sitten valahtaa housuihin jos on liikkeessä:D uskon kyllä että se mitä tarvitsee, niin jää kyllä pesujenkin jälkeen oikeisiin paikkoihin :p

Chiba niinpä! 20-25% ihanteellisessa tilanteessa, (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan) ja silti jotkut saavat sen kuulostamaan niiiiiiiiin helpolta. :|
 
Viimeksi muokattu:
t84
Nyt viime kierron tein niin että jäin joka kerta nukkumaan ilman pesua, hommailtiin siis tarkotuksella aina ennen nukkumaanmenoa. No hyvältä idealtahan se vaikutti ;)

Jostain luin että pissalla ei pariin tuntiin sen jälkeen kannattais käydä...
 
Viimeksi muokattu:
Hey
Juu kyllä sitä aika paljon on valmis kokeilemaan kaikenlaista jotta plussa tulisi!:D

Ja voi hurja, juuri havahduin siihen että vapaapäivän kunniaksi en näköjään sitten ole muuta tehnytkään kun palstaillut täällä aamusta asti..koukuttavaa..todella koukuttavaa!:ashamed::D

Kai se on sohvan pohjalta noustava ja alettava siivoomaan..eihän täältä kyllä malttaisi olla poissa! :ashamed:

Nyt tytöt perjantain kunniaksi peitot heilumaan ja paljon plussia tulemaan!:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä