<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

minäki puhun koiralle et missä isi, tuu mamman viekkuun yms.. kissa on toinen, seku yleensä nukkuu meidän vieressä sängyssä jayleensä jomman kumman masun päällä tai ihan kainalossa niin se saa kyllä joka ilta kuulla luritukset ja paapomiset :D koira nukkuu erillään meistä kun se tuhosi kämppää niin pakko oli erottaa se muualle nukkumaan ettei sit seuraavana aamuna ollut niin pahaa se yksinjääminen..

t84, voih :) nyt vaan sama homma käyttöön! minäki meinaan ens kierrossa olla sitten niin etten pese heti pois!

oon muuten miettiny et auttaisko jos kuukupin laittais heti hommailujen jälkeen ettei ne pääse valumaan pois sieltä :D

ja toi on aika pelottavaa et vaan 25% mahdollisuus tulla raskaaksi per kierto ja VAAN JOS KAIKKI ON KUNNOSSA :stick:
 
Käyn vieläkin täällä kurkkimassa! :) Silloin kun meillä yritettiin vauvaa niin seksin jälkeen jäin sänkyyn makaamaan 15-25 min jalat ylhäällä, sen jälkeen joko menin vessan kautta suihkuun tai sitten jätin aamuun ne pesut, joo yöks! Ei kovin kivaa. t84 Mulle lääkäri sanoi että seksin jälkeen naisen olisi hyvä käydä pissalla jotta ei tulisi niin helposti virtsatientulehdusta ja varsinkin jos on taipumusta virtsatientulehdukselle.
 
t84
Siis tökkiiks tää muillaki?? Aamulla en päässy tänne, ja nytkään en pariin tuntiin...? Siis ihan kamalaa, joutu keksii muuta elämää, siivosin jopa keittiön! :O

Epa_88 mä saatan tosiaan muistaa väärinki mut ihan kun olisin lukenu ettei heti kannata mennä... Vai olisko se sit eri jos just on virtsikseen taipuvainen?
No tuli mulle mitä vaan niin seuraavassa kierrossa jätän simpat taas yöks seikkailemaan :) Jos tällä kertaa löytäis ihan perille asti.

Ja mä luulen että tossa 20-25% on kirjotusvirhe, kakkoset lipsahtanu... Prosentit on enemmänki 0-5% ainakin mun kohdalla...
 
Meillä kun on se mammakoira nyt pois niin tuo toinen on nyt saanu ihan liikaa hellyyttä. Ja se on jo valmiiks vähän ongelmalapsi niin tästä ei hyvä seuraa kun toinen tulee kotiin :D Täytyy viikkoa kahta ennen mamman kotiutumista aloittaa uusi kuri tolle junnulle.

Mun on pakko mennä pesuille touhuilujen jälkeen kyllä viimeistään vartin jälkeen. Tulee niin öklö olo. Sitä paitsi luin jostain ihan alan opuksesta että kyllä ne simpat siellä seikkailee että se on vaan se oheisneste mikä valuu saman tien ulos.

Voi vitsi tulin just kotiin kaverin luota, jotka yritti toista lasta 13!! vuotta ja nyt pikkukakkonen on 4viikkoa vanha. Se oli IHANA, nukkui mun rinnan päällä ja tuhisi pikku mussu :heart::heart::heart:

Nyt plussat esiin leidit ++++++++++++++++++++:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
Näitä juttuja on ihan hirvittävän mielenkiintoista lukea, pakko käydä päivittäin kattoo, vaikkei kommentoitua tulekaan, koska muuten kertyy niin monta sivua että huh huh luku-urakkaa :).

Täällä on kanssa yksi jolla olis jo ihan hirveä hinku päästä elämää vauva-arkea. Ja välillä tuntuu ettei ole mitään kanavaa purkaa sitä kuumetta, kun yritys ei ole vielä alkanut, eikä nuo opiskelutoverit (20 ja vähän päälle veet) todellakaan ole kiinnostuneet lapsista, se on kyllä käynyt selväksi joskus ohimennen keskusteluista. Onneksi täällä voi käydä kattelemassa :)

Ja siinäkin mielessä mielenkiintoista (vaikkei tietenkään tunnu asianomaisista kivalta) ja opettavaa, ettei se lapsi todellakaan ole mikään itsestään selvyys kun sitä alkaa yrittämään. Mies tuntuu toistaiseksi uskovan siihen, että homma onnistuu ihan nappia painamalla, itselle tullut jo sellaista, ettei se välttämättä ole niiiin yksinkertaista kuin mitä aikaisemmin oletti, osaa ehkä jo vähän varautua.

Voin muuten tunnustaa, että mäkin harrastan kissoille mamittelua :D. Varsinkin kun toinen kateista on varsinainen vauva, koska sen lempipaikka on kiipetä mun rintaa vasten pää olkapäälle. :heart:
 
Huomenia!

t84, en ole. Voipi olla että en enää testaakkaan. Jos tätiä ei ala kuulumaan niin ehkä sitten. Katsos nyt on helppo malttaa mielensä kun ei ole enää r-testejä kaapissa. :D

Tissit on turvoksissa mutta eipä oikeastaan kipeät. Ihmeen pehmeät kun yleensä ne on semmoset kovemmat, ehkä vähän on nyt toisen tissin nänni arka. Myös tuota vasempaa tissiä pistänyt sisältäpäin. Noh, tätiä odotellessa. En mie usko että tuolla mitään on. Jotenkin kaikki oireet hävis ku teki pari negaa testiä. :D Tää on ollu niiiin valeraskaana.
 
Laretzki
t84 Pillerit loppuu toukokuun alussa, enkä vanhaa reseptiä aio enää uusia. Vähän on vielä mietinnässä pitäisikö käyttää kumia jonnekin kesäkuun loppuun, kun mun opiskelujen kannalta olisi kaikista parasta, jos tulis raskaaksi vasta loppukesänä. Tosin nyt koulu on alkanut nyppiä niin rankasti, että tuntuu olevan ihan sama mulle, jääkö se jotenkin hassusti kesken vai ei.
 
t84
chiba noin mäki yleensä ajattelen, joka negan jälkeen, että huomenna en enää testaa... No, aamulla käsi vie testikaappia kohti kuitenkin... :D
No mä silti uskon ja toivon että siellä jotain on, mikä vaan pitää sua jännityksessä :heart: Eikös se ollu vasta huomenna kun halusit sen miehen synttärilahjan? :)

Lare kovasti tsemppiä sitten alotukseen, toivotaan että teillä se yritys jää lyhyeen!
Ei tartte kun muutaman kk enää odotella... ;)

Hyi kamala kuulkaas kun nyt vasta oon seuraillu tota järistystä ja tsunamia, en todellakaan tajunnu että se oli noin vakava, ja nyt siellä on räjähtäny joku ydinvoimala! Ihan kun toi eilinen ei olis tarpeeks kamalaa ollu...

Omanapailuun ei mitään... Menkat pian lopuillaan ja tossa ens viikolla alkaa oviksen metsästys :)
 
t84, joo huomenna taitais olla kp 29, että olis ihan ok aika testailla jos testailee.

Ja tosiaan, kauhea tuo Japanin kohtalo. Itse olen aina ollut ns. japsiernu-fani, Japani lähellä sydäntä ja tuota anime/manga puolta tullut 11-vuotiaasta lähtien katsottua (eli siis jo ennenkuin Suomi edes tiesi mikä on manga/anime ja tuli tämä hirveä Japanibuumi :D).
Mutta tosiaan ei ole vielä ydinvoimala räjähtänyt, tai no on räjähdys sattunut (luultavammin reaktorin jäähdytysnesteen takia) mutta itse ydinonnettomuutta ei ole tapahtunut. Ja onneksi reaktorit ovat kevytvesireaktoreita, että jos nyt jotain isompaa sattuisi niin vahingot on paljon pienemmät, mitä aikoinaan Tshernobylissä.
 
Huomenia leidit :)

tuo ydinvoimalajuttu on ihan hirvee, saakeli jos sieltä joku ydinreaktori pamahtaa niin se on puol maailmaa sit tuhoutunut, tulee varmaan sama ku tsernobylistä... onneks ei tänne asti taida vaikuttaa kummiskaa!

mie en testannut, jouduin käymään yöllä 3 kertaa wc kun join illalla saunassa niin paljon limua ja vettä et turhaan varmaa ois edes testannut!

ja toiseksi, mulla on kyl nyt niin vahvat menkkaoireet että uskon et kohta alkaa YK6 :ashamed: illalla alkoi alamasukipuilut ja nipistykset ja tissit on niin perhanan kipeet niinku aina ennen menkkoja.. eli mulla on pakko olla ollu ovis jo joskus KP6 koska tissit tulee noin 3 päivää ennen menkkoja kipeeksi.. tai sit on joku poikkeus ja tissit tulee kipeeksi jo viikko ennen menkkoja :ashamed:

meillä menee tiistaina koira pallileikkaukseen :D siksi kysynki nyt teiltä koiraihmisiltä joilla uroskoira, vaikuttiko se paljonkin teidän koiraan?
 
t84
tiuhti kukaan ei kysyny mutta voin kertoa että meidän narttuun vaikutti kovastikin :D Siitä tuli ihan pentu, leikkii ja riehuu niinkun pienenä... No eihän se mikään vanha vielä oo, 7v, mutta olihan se jo vähän rauhottunu. Eli en tiedä oliko toi nyt sitten hyvä asia :D
Ja olisit nyt vaan testannu!
Herrajumala, testatkaa nyt joku, mä en kestä! :LOL:

Ja mä oon nyt muuten litkiny ton yhen purkin tota valion greippimehua ja hyi saakeli, en vaan totu mitenkään. Mutta kai mä nyt sit tota vedän tän kierron jos kerran o parempaa, mutta hyi sentään...
 
mie voin huomenna kokeilla onneani ja testata :D mut mua vaan jotenki pelottaa ja vituttaa valmiiks se negatesti :ashamed: mä oon ihan alkanu pelkäämään sitä! kun se lyö niin maihin kun on vaan se yks viiva testissä!
 
niin ja eiköhän se vaikuta urokseen ihan samalla tavalla melkeinpä, paitsi mie toivon että siitä tulis vähempi dominoiva kun nyt on ettei sen tarviis kerran viikkoon alkaa kyseenalaistamaan mun johtamistaitoja.. mut se kuuluu kyllä koiran ikäänkin :) ja toivon että hajut kiinnostais pihalla vähä vähemmän ku ällöttää se kusien ja paskojen nuoleskelu :x ja kesällä ois tarkoitus kokeilla oisko meijän rontista agilityyn, josko se kuuntelis ja keskittyis paremmin!
 
tiuhti, ei puol maapalloa räjähdä. :D Onhan Japaniin aikoinaan heitetty ydinpommi ja hyvin selvisivät. Ja Venäjälläkin oli aikoinaan se ydinonnettomuus ja silloin oli tosiaan paljon huonommat vehkeet käytössä mitä nykyisin.

Ja meillä on kummatkin urokset leikattu. Lyhytkarvainen leikattiin ihan nuorena piilokiveksen takia ja on ollut rauhallinen, vanhin koira leikkautettiin tuossa joku aika sitten ja hyvin pystyi olemaan juoksuisen nartun kanssa samassa taloudessa. Tuntu että tuo LK oli enemmän sekaisin tuosta nartun juoksusta että vanhin pitkäkarvainen. :D
Ja PK kyllä rauhoittui, hyvin viriili ja naisten perässä oleva uros. Enää ei oikeastaan niinkään. Tottakai jotain hajuja pitää haistella mutta ei jää kauheasti lipittelemään kusia.
 
Huomenta naiset (tuli sit nukuttuu viime yönä 13h) :D

Ja lisää oireita alkaa tulemaan, nyt on oksetus olo, ja viime yönä heräsin kaks kertaa vessaan.. Ja toi masu tuntuu ihan oudolta, kova ja ihan ku siel ois painetta :D Voi vitsi mä tuun tippuu korkeelta taas jos menkat alkaa :stick: Mut nyt ollaan niin rktt :D
 


The Esikoisesta Haaveilevat LA 12.3.2011



Skooby...............................kp 77/28-31...............yk 3
Miimau...............31..............kp 61/?.....................yk 7



lemonade............25..............kp 49/42.....................yk 7-11
-Ella-..................26.............kp 45/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 40/?.......................yk ?
AnniSofia............27..............kp 37/28-30................yk 6
Kumikvatti...........20..............kp 35/35....................yk 2
Ella83................ 28..............kp 32/26-57...............yk 3



Chiba..................22..............kp 28/30-35...............yk 10
Mikella................19..............kp 26/30-32...............yk 3
Ninni-Ilona............................kp 26/39-46...............yk 3
iloksi...................28..............kp 25/30-34...............yv 4,5
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 25/27....................yk 3
Ansku83..............27..............kp 24/35-37...............yk 3
Lapanen87............................kp 24/30....................yk 16
Jomi....................24.............kp 21/30-32...............yk 7
viida....................25.............kp 21/29....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 21/25-30...............yk 3
Hey.....................22.............kp 20/26-65...............yk 3
Mirwu..................24.............kp 20/28....................yk 3



tiuhti_.................21.............kp 19/25-28................yk 5
Namppis88...........22..............kp 19/28-54...............yk 4
Laa84.................26..............kp 19/26-29...............yk 6
Ambrosia85..........26..............kp 17/29-32...............yk 4
Lilli88..................23..............kp 15/?.....................yk 3
Pamsu*...............26..............kp 13/35...................yk 7
Satuh83..............27..............kp 11/32-34...............yk 4
AnniMu...............20..............kp 10/32-87................yk 4



t84.....................27.............kp 4/26-28.................yv 2



HAAMUJENGI/RKTT


Lemonade
Kumikvantti

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
 
Viimeksi muokattu:
Meillä on vain narttu koiria niin en tiedä miten uroksilla käytös muuttuu mutta kuulemma moni koira lihoo kastroinnin jälkeen niin varmaan sitä puolta kandee seurailla.

En tiedä mikä ihmeen RKTT mullakin on päällä. Olin tänään töissä pitkästä aikaa vuodeosastolla ja hyi hitto miten kävi kaikki hajut tosi pahasti nenään... En oo ennen esim. lääkkeitä jakaessa tullu oikeasti huonovointiseksi niistä hajuista mutta tänään oli pakko pitää hengitystaukoa ettei lennä laatta. Ja oon syönykin ihan hyvin että ei se mitään matalaa verensokeriakaan ollu..... :D No ens viikolla vois testailla.
 

Yhteistyössä