<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Hei vaan ihanaiset! :heart:
Ensinnäkin toivotan paljon onnea plussanneille!! <3 Ja voimahaleja heille, joilla menkat tulivat kiusaamaan!!! :/ :hug:
Enpäs ole mitään palstoja käynyt lukemassakaan aikoihin, jotenki pelottaa hirveesti että meneekö kaikki hyvin jne.. :( Koittanu vaan olla stressailematta.

Tänään rv 7+2.. Meillä on nyt perjantaina 8.10 ensimmäinen neuvola, jännittää! =) Ja viikon päästä on sit lääkärineuvola. Oireita ei nyt sen kummemmin ole ollut kuin että väsyttää, väsyttää ja väsyttää. Haluttas nukkua koko ajan! <3
Pahoinvointia ollut useamman viikon ajan, mut ei tällasta niinku nyt tän reilun viikon :x Aamulla on pakko syödä banaani tms. vielä sängyssä maatessa ja sit pötkötellä hetki ennenku uskaltaa nousta..Sit syön vielä jugurttia+marjoja ja leipää yms. ennenku lähen töihin..Töissä on yleensä jo tunnin päästä sellanen ällötys olo jotta.. Onneksi ruokailu on siellä jo kymmeneltä =) No ruokailussa syön toki masun niin täyteen ku mahdollista van siitä tunnin parin päästä saatava taas pientä purtavaa :D Iltaisin on myös sellanen kutvelo olo.

Minä toivotan koko sydämestäni teille kaikille hirmuisesti plussapuhureita ja ihanaa syksyn jatkoa!!! :wave:
 
Valkokulta: Vitsit mä repeilin tota sun viestiä lukiessani!!! :LOL: Varsinkin toi sun miehen roskishaamu oli ihan paras!! Ja naurut tuli tarpeeseen, ihan kamala päivä töissä... Joten KIITOS! :flower:

Arianna
ja Valkokulta, kiitos kun vastasitte mun kysymykseen, huomenna olis 14. päivä ovisplussasta ja todella uhkaavasti alkaa valkkari ruskehtua. Sori, liikaa yksityiskohtia!! :rolleyes:

Shih
: Nyt vähän tieto lisää tuskaa, en edes tienny että Vero Modalla on äitiysvaatteita!!! Mäkin haluun!!!

t84: Toivotaan nyt että se plussa sieltä vielä pärähtäis, voihan sulla voinu olla ovis vaikka vähän normaalia myöhemmin eikä kyytiläinen vielä näy testissä....

Odes: Kiva kuulla sun tuntemuksista! Hyvä jos oot onnistunu ottaan rennosti, sehän se tärkeintä olis! Paljon tsemppiä ekalle neuvolakäynnille! :heart:

).( Huomenna olis gyne aamulla, joten menkkojen ei todellakaan tarvis nyt alkaa ja vielä enemmän siitä toisesta syystä ei tarvis alkaa ollenkaan. Tietty jos ei oo tärpänny niin toivoisin, että päästäis mahdollisimman pian uuteen yritykseen, kiertopäiviä kun on nyt jo se 39. Vähän vielä toiveita elättelen, hullua kyllä...
 
Voi Video, Santana ja perävalot...ihan oikeesti...nyt kp36/35 ja ei vieläkään mitään...AAARG. Ajattelin testata joskus perjantaina jos menkat ei sitä ennen ala, mutta raskaana en ole, siitä oon satavarma. Tai sitten mä kuulun johonkin marginaaliseen ryhmään, jolla ei tule MITÄÄN raskausoireita. Ja jotenkin musta tuntuu, että olisin lauantaina saanut jotain vihiä tehdessäni sen testin (silloin kp34/35), jos olis joku kyydissä....

Taitaa vaan tää stressaava elämäntilanne (työt, vauvakuume...) tehdä tepposia mun kehossa. Tai sit on oikeesti jotain häikkää, voi jee.

Joku kyseli, että onko lemmikkejä. Meillä on puoli vuotias koiruliini <3

Tilasin tänään ovulaatiotestejä ja raskaustestejä mammaksi.fi:stä, ajattelin että jos tää kierto joskus starttais, niin voisin kattoo tuleeko mulle ovulaatiota ollenkaan...tilasin myös gynelle ajan 18.11, niin sit voisin jutella sen kanssa jos nää kierto-ongelmat, yms. jatkuu ja muutenkin jos se vois kattoo ultralla ton alakerran...
 
Shih: Sä tuut kyllä näyttää hurjan kivalta sitten kun sulla on iso maha :heart:. Pienet ja hoikat naiset näyttää jotenkin niin herttasilta vauvamahan kanssa, se on niin selkeetä että ne on raskaana (eikä saa loukkaantua sanasta pieni, se oli ihan lämmöllä sanottu =)). Meikäläinen on näyttäny raskaana olevalta jo teini-ikäsestä lähtien tyyliin; mä voisin olla menossa synnärille synnyttämään ja törmäisin samalla kaveriin joka sitten utelis et miks sairaalassa ja vastauksen kuullessaan olis silmät pyörällä päästään: -Ai ootsä raskaana??
Nim. En ole katkera koostani, miten niin?


Hyppy: Meillä on pari koiraa ja muutama kissa (..mistä näitä eläimiä oikein tulee..?) ja on käyny aina joskus mielessä et mitä jos tuleva muksu onkin allerginen niille?? Mä en suin surminkaan halua näistä ökkömönkiäisistäni luopua, päinvastoin ottasin varmaan lisääkin jos tila antais periks (hmm.. mehän ollaan muuttamassa isompaan kämppään..
). Mä oon päättäny murehtia niistä kunnolla vasta sitten kun sellanen aika ei toivottavasti koskaan koita =). (Toivottavasti tota ei nyt joku lapsien saannista päättävä elin, olento, ylimys, jumala, mikälie ota silleen et jaaha, eli noille ei sitten lapsia yhtään ettei niitten tartte murehtia...)

Arianna: Kiitos kohteliaisuudesta, I do my best dear :heart:. Tää kuumeilu on niin tappavan ankeeta ja hankalaa aina välillä.. no okei, useimmiten.. siis oikeestaan aina ennen ku saa sen plussan (ja sitten tietysti alkaa se pysyykö?eiköpysy?pysyykö?eiköpysy?pysyykö? -vaihe) et täytyy yrittää kaikin tavoin piristää itseään ja ehkä muita siinä samalla. Tosta oviksen testauksesta: Pregcheckin ohjeessa lukee että voi tehdä mihin aikaan päivästä tahansa. En tiedä muista merkeistä, toisissa saattaa olla aamukusi kauhian tärkiää mut mä luulisin et olennaisinta on testata joka päivä suurin piirtein samaan aikaan, oli se sitten aamulla, illalla tai vaikka keskellä yötä :D.

t84: Mikä täti? Ei täällä kenellekään mitään tätejä tule. Me ollaan raskaana kaikki :D. *kippaa rekkakuormallisen plussakortteja* Jos ne joskus muinoin viskelemäni olis osottaunu susiks...

Odes: Kaveri pysyny matkassa loistavasti, hienoa kuulla :heart:. Kiva kun käyt antamassa toivoa meille kaikille jo raskaana oleville (ei täällä mitään kuumeilla..)
. Millon sulla on eka ultra? Vai onko se ollu jo? (Hieman pihalla siitä, missä vaiheessa niitä tehdään.)

Gabrielle: Iloni on olla iloksi :heart:. Mun miehellä on kyllä välillä enemmän raskausoireita kun mulla mut kyllä mä luulen et se oli ihan viivanpaikka siinä testissä..
. Hei, aina on toivoa niin kauan kun ei menkat ala, eiks je? Mulla meni viime kierto 41 päiväiseks kun ovis oli vasta kakskutosena, et jos sullakin on ollu ovis tosi myöhään ja vielä antaa plussa siks itsestään kuulua? *pitää hampaita ja hiuksia ristissä* Ei oo ohi enneku lihava nainen (eli siis minä) laulaa ja minähän en aatellu joikaista vähään aikaan yhtikäs mitään. Et siihen malliin ja piste. ;)

AnniSofia: Samat sulle ku Gabriellellekin. Vielä ei luovuteta, tai siis mä en ainakaan luovuta. *pistää vielä säärikarvatkin ristiin* Me kuumeilijat täällä ollaan tän raskautumisen suhteen ku suomalaiset sotilaat sodassa: ne ei koskaan peräänny...ne vaan tekee täyskäännöksen ja etenee..
. Ihan oikeesti toivon kyllä hurjasti vielä että saisit sen plussan :heart:.

Jaamäävai? No mitäs tänne. Tissejä puristellessa huomasin et niihin jäi sellanen hienoinen särky.. mut ehkä mun ei kannattais puristella niitä niin kovaa? En tiiä, en usko että on kyllä sen kummempaa oiretta se, eikä itseasiassa kyllä tänään muutenkaan oo tuntunu oikeen miltään. Muutaman tunnin ollu lievää etomista mut se voi kyllä johtua siitä että on tullu rampattua röökillä aika hurjasti.. Onkohan se oire? Se että kiskoo röökiä kun viimistä päivää, koska alitajusesti kroppa jo tietää että kohta on lopetettava?
 
Otokka
Terveiset minulta ja kyytiläiseltä 5+3 (arviolta...). Viime viikolla vatsaa kivisteli, tai tuntui sellaiselta pinkeältä, mutta tällä raskausviikolla ei ole pahemmin ollut oireita. Suklaata ja makeaa ei vieläkään tee mieli, suolaista kyllä. Jos syö ison annoksen, tulee herkästi vähän paha olo. Muuten kyllä ihmetyttää, että onko siellä mahassa ketään, kun ei esim. okseta tai paljoa väsytäkään :/.

Kahden viikon päästä on alkuraskauden ultra, saa tyydytettyä oman uteliaisuuden ja varmistettua, ettei siellä vaan majaile kahta asukkia (suvusta löytyy molempien puolelta kaksosia). Toivottavasti kyydissä on joku ja saa itselleenkin varmemman olon. Ehkä pitää ensi viikolla jo käyttää viimeinen r-testi ja tyynnytellä omaa mieltään...

Kiva lukea täällä muiden kuulumisia, Puuuuuuhhh Phuuuuuuuuuh plussatuulia :whistle:!
 
Tervetuloa uusille! :)

Mary Jane Onnea oviksen bongaamisesta! Ja kiitos taas tuon pinon ylläpidosta, mä olisin muuten ihan sekaisin kiertopäivistä :D Kiva käydä välillä tarkistamassa täältä.

iloksi Kaikinpuolin on kyllä nyt karppaamisen ajan eli reilun viikon verran ollut tosi hyvä olo, että tälle tielle kyllä pyritään jäämään! Vähän on jo painoakin tippunut meiltä molemmilta eikä ole kummia vatsakipuja tai ilmavaivoja näkynyt eikä kuulunut.

Murmeli88, mimmu1984, NiQ Voi ei, typerä täti tulee aina pilaamaan kaiken :/

Keiju123 Tervetuloa tähänkin pinoon ja onnea ekaan yrityskiertoon!

Hyppy Kolme pientä koiraa löytyy tästä huushollista. Ja ovatkin sitten semmoisia sähliä, jotta oksat pois. Hirvittää ihan, miten pärjätään tuon trion ja vauvan kanssa, kun tukiverkkokin on niin kaukana. Mutta eiköhän se elämä jotenkin kanna. Eikä todellakaan olla luopumassa koirista ellei sitten käy niin, että lapsi tulis allergiseksi tms. äärimmäisen vakavaa. Vielä enemmän muuten pelottaa, että entäs jos tulee vaikka kaksoset, miten ihmeessä sitten pärjätään :O No, aika näyttää kuinka käy...

ON: Mä oon päättäny olla RKTT :D Jotenkin ihan semmoinen tunne, että kyllä siellä kyytiläinen on. On nimittäin iskenyt semmoinen klassinen oire kuin armoton palelu - ja siis niin armoton, että yöllä en meinaa saada nukutuksi, kun varpaat on niin jäässä. Töissä pidän villasukkia ja silti paleltaa, ja näpitkin on jatkuvasti jäässä. Tänään on sitten alavatsa tuntunut vähän erikoiselta, välillä vihlaisee kovastikin ja lenkillä tuntui siltä, kuin joku tökkis jollain terävällä vatsaan sisältäpäin. Lievää närästystä on tänään ollut myös. Ja juu, ihan yhtä hyvin tämä kaikki voi olla mielikuvituksen tuotetta, mutta enpä taas voi olla kuulostelematta itseäni... Alkukierron stressittömyys karisee pikkuhiljaa kokonaan ;) Mut näinpä se varmaan tuppaa olemaan aina loppukiertoa kohti mennessä. Tänään on siis kai kp 22, joten menkkoja odottelen alkavaksi joskus alkuviikosta. Ans kattoo nyt kuinka käy...
 
Gabrielle No NIIMPÄH!!! Arvaa miten tekisi mieli jo niitä päästä ostamaan.. :D:(

Valkokulta Kiitoksia :heart: Tosin mun päälle varmaan räitään tuolla kadulla, jos joskus vauvamahan saan, koska pienuuden lisäksi näytän hyvin nuorelta, vaikken enää mikään teini olekkaan. Menen 16 vuotiaasta ihan heittämällä, vaikka ikää siis 23. Eli mä olisin mieluusti vähän suurempi :)
 
Niin ja lemmikeistä.. Meillä on pienen pieni, kohta kaksi vuotias koiruli, joka on meille kuin oma poika :saint: Hänestä emme siis missään nimessä luopuisi, vaikka vaavi tulisikin. Tietenkin jos olisi ihan ihan pakko, niin lapsi menisi etusijalle, mutta toivottavasti tällaista tilannetta ei tule eteen. Lisäksi pari iäkästä jyrsijää löytyy.
 
t84
Gabrielle en usko että on mitään oviskipuja, tikutin sen ihan normaalisti keskellä kiertoa, ja kaameet kivut alko siitä viikon päästä ja jatkunu tähän päivään, olin jo ihan varma että ne on jotain kiinnittymiskipuja ja olin jo ihan onnessa että on tärpänny...
En kyllä enää tiedä mitä ajatella, tänään tein taas testin, ja ei mitään. Vieläkään ei menkatkaan oo alkanu :/

Tänään siis alko kp 30/28. Alkais nyt jo hel*etti jos on alkamassa, tää hajottaa. Niin kauan toivonu niin ei todellakaan jaksais tällasta kiusaa :(

Vähän puhuttiin että tää vuosi mennään näin ja sitten rupean varailemaan aikaa tutkimuksiin, jossainhan on syy ettei tärppää. No, loppuvuosi vedän greippiä joka muodossa, jos siitä ei sitten hyötyä ole niin tuskin haittaakaan.
 
Huomenia kaikille!

Arvatkaapas tytsit ku täälläpäs ei ne menkat oikeesti alkanukkaan....:/ Tuhrutteli koko viikonlopun, mutta siteeseen asti ei tullut mitään, nyt ei taas tule yhtään mitään. Kp 35/31
Kp 29-31 oli ihan järkyttävä alaselkäkipu ja jouduin särkylääkettä ottamaan. Viikonloppuna taas alkoi hiivatulehdus oireilemaan ja kutina on karsea!! Kp 30, 34 ja tänään 35 negatiiviset raskaustestit tehtynä... Mitä tää on?? Onkohan toi hiivatulehdus niin paha ettei menkat tuu vai eikö mitään näy vielä testissä? mitämitä??? En tajuu.... :(
 
The Esikoisesta Haaveilevat Ti 5.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
anu84………………………kp 171/35………………..yk 25
aamuhapan korppu….kp 111/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………...kp 92/27……………………yk 7
kirsikkainen19………....kp 85/27-41…………….yk 6
Miipeli………………….....kp 75/28-36……………..yk 19



PimpulaPumpula....kp 50/31......................yk 1
susse83..............kp 50/30......................yk 2




Gabrielle.................kp 40/32.........................yk 1
AnniSofia................kp 38/34.........................yk 2
BeBop....................kp 36/31.........................yk 4
mimmu1984.............kp 35/31-32....................yk 4
peikko_..................kp 33/28-30.....................yk 5
Memelisa................kp 31/?...........................yk 4




Nuplu....................kp 29/32-35......................yk 5
Iloksi.....................kp 25/?............................yv 4+
Ella83...................kp 24/31.........................yk 1
Jomi.....................kp 23/30?.......................yk 2
Mary Jane.............kp 21/28-30....................yk 3
niuku....................kp 21/27-53....................yk 14
Valkokulta.............kp 20/30-40.....................yk 10
An-nie..................kp 20/30-35.....................yk 5



Shih.....................kp 19/27-35(43)...............yk 7
soleigh.................kp 18/28..........................5/10
MyDream..............kp 12/28...........................yk 10
Arianna................kp 11/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 10/30...........................yk 8



Keiju123.............kp 7/37-43.........................yk 1
Murmeli88...........kp 5/21- (?).......................yk 3
NiQ....................kp 5/30-33........................yk 4
t84.....................kp 1/28.............................yv 2
Hyppy................kp 0/28.............................yk 0
Nannie......................................................
paivi81......................................................
AnniMu......................................................




Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
 
Viimeksi muokattu:
mimmu1984 :O Jopas nyt on draamaa! Periaatteessahan toi hiiva voi kait häiritä testin toimintaa. Tai ainakin ovistikkujen ohjeissa sanotaan että virtsan epäpuhtaudet voi aiheuttaa testissä virheen. Voi kun sulla oliskin se kyytiläinen! :)

t84 Pidän täällä peukkuja että muuttuisi lussalle vielä sinunkin kohdallasi tuo testi! Varmaan ihan hyvä idea mennä niihin tutkimuksiin jos ja kun itsestä siltä tuntuu, olen jostain lukenut että vuosi aktiivistä yritystä riittää. Tsemppiä ja haleja! :hug:

Kaikille tippuneille suuren suuret sympatiat... :'(

Lemmikeistä Vietin viime viikonlopun ystävän luona (siitä tämä hiljaisuus ja päivittämättömyys). Sillä on kaksi kissaa, toinen puolivuosikas ja toinen 12 vk pikku pörrö. :heart: Vaikka olen henkeen ja vereen koiraihminen niin täytyy sanoa että ko. otukset olivat varsin viihdyttäviä, kun olivat vielä leikki-ikäisiä.

Itsellä on vauvakuumeen lisäksi hauvakuume, mutta ollaan isännän kanssa yhtämieltä siitä että elukka tulee vasta kun imaginääriset muksu/t ovat kaikki kouluikäisiä.

ON: Ovis tuli lopulta hyödynnettyä oikein hyvin, ja viikonlopun vietin tosiaan tyttöillen ja sikaillen vieraassa kaupungissa (omaa pesää ei tule liata :saint: ). Joskus aiemmin joku tupakoinnista puhui, itse olen siis lopettanut puolitoista vuotta sitten, mutta aina välillä menee turmioelämän sivuvaikutuksina rööki tai pari. Tänä viikonloppuna tosin kiskaisin askillisen ja ai sattana kun oli paha olo ja kurkku kipeänä. Yhhyh, ei kyllä ole tehnyt yhtään mieli enää...


Asiasta ovennuppiin, arvatkaa kuka parantumaton ruven nyplääjä ja hampaidenheiluttelija onnistui saamaan varpaaseensa märkivän tulehduksen.


Leikkasin varpaankynnen liian lyhyeksi toisesta reunasta ja kun se alkoi kasvaa sisäänpäin, yritin kaivella sitä itse ulos ja tuloksena on nyt sitten sisäiset ja ulkoiset antibiootit. prkl. hmph. Kysyin siltä lääkäriltä hetken emmittyäni että saako näitä käyttää jos on ehkä raskaana niin se otti ihan asiallisesti oppaan esiin ja tarkisti, ei pitäisi olla vaaraa.

Josta päästäänkin seuraavaan asiaan, eli määkin oon taas tässä kierrossa raskaana! :heart: RKTT-club, ilmoittaudun remmiin. Uskomattoman nopeasti meni tämä kierto vaikka aluksi tuntui etten nuo päivät ikinä tule pääsemään edes toiselle kymmenelle. Mutta niin sitä taas ollaan jännäysviikolla, ja oiretta on kehitelty: palelee, maha sekaisin ja nipsuttelee alavatsaa. Ja sitten se elohiiri siellä hyrisee myös. TOSIN kärsin kroonisesti niin pahoista ilmavaivoista että elohiiri voi olla ihan karannut pierukin... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Valkokulta, elä mitään, itse oon kans vielä niin pihalla kaikesta mut tuollon 15.10 se eka ultra pitäs olla :)

Hui, piti soittaa neuvolatätille tänä aamuna kun valkovuodon seassa oli illalla ja nyt aamulla ihan tositosi vähän vaaleanhaaleanrusehtavaa limaa..:( Kyllähän siinä kerkesi ennen nukahtamista ja nyt aamulla miettiä ja panikoida vaikka sun mitä.. Itkukin meinas tulla ennen töihin lähtöä. Jotenki hirveesti pelottaa että tää pieni viedään pois.. :'(
No, neuvolatäti (joka puhelimessa vaikutti todella ihanalta ihmiseltä) sano et tuo on ihan normaalia alkuraskaudessa, mutta jos tulee kipuja ja ihan veristä vuotoa alkaa tulla ni päivystykseen mennä..Van mulla ei ole ollut onneksi mitään kipuja..
Kovasti avokin kanssa pidämme peukut pystyssä että pienellä olis kaikki hyvin, sitä vaan on niin säikky ja kaikki "epänormaali" saa hirmuisen paniikin ja pelon aikaan.. Mutta tuo panikoiminenkin varmaan on ihan luonnollista, ottaen huomioon että kaikki on uutta ja ihmeellistä..:) Ku ei tätä uskalla vieläkään todeksi uskoa, sitä odottaa nyt varmistusta sieltä ekasta ultrasta =)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa, ja hyvää syksyä kaikille kuumeilijoille!
Yksi olisi taas lisää tulossa porukkaan.
Elikkä sunnuntaina lopetin pillerit, neljän vuoden jälkeen. Ja tyhjennysvuotoa odotellessa. Kierrosta vaikea sanoa mitään, pillereitä käyttäessä aina 28, mutta ennen pillereitä todella epäsäännölliset, joten odotellaanpa ja katsotaan miten tämä lopettaminen vaikuttaa asiaan
Lukenu olen ainakin, että pillereiden lopettamisen jälkeen mahdollisuuksia olisi, joten tässäpä sitten odotellaan mitä tapahtuu, ja peitto heilumaan!

Onnea yrityksiin!
 
Kiitos tervetulo-toivotuksista :) Yritän päästä mukaan teidän juttuihin, kun on aikaa selailen tarkemmin ketjua ja sisäistän asiat :D

Nopeasti luettuna huomisin muillakin olevan kiertojen kanssa olevan ongelmia. Ainakin Annasofien bongasin. Olen epäilevä miten nopsaan tärppää, kun munkin kierrot pyörii tossa 40 päivän tietämille. Oviksen ainakin viime kierossa bongailin tikulla, jotain kai tapahtuu :)

Plussaa kaikille :)
 
Mulmeli on täällä lukenu muiden juttuja joka päivä.. Möksöttää vähän enään, harmitus suurimus..Suuret voimahalit muille kanssasisarille, joille tuli vihattu täti kyläilemään..
Valkokulta ja Mary jane Teijän ihanat kirjotukset tuo hymyn väkisinkin huulille..Teistä tulee niin hyviä äitejä ihan persoonien perusteella.. :flower:
Ja niin tulee kyllä kaikista meistä täällä, kunhan saadaan se matkailainen ensiksi vaan kyytiin.. Pitää varmaan laittaa lastin mukana liimaa ja tarrasukkia, että pysyis sit kyydissa kanssa heti! :D
Mä meen nyt syömään suklaata ja möllötän sohvan uumenissa.

Hyvät yöt ihanaiset! :heart:

Niin ja meinasin ihan unohtaa, mutten unohtanut haha!!

Lämpimästi Tervetuloa uusille:flower::flower:
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
t84 suurensuuret voimahalit :hug:

AnniMu tervetuloa mukaan kuumeilemaan :)

Murmeli kyllä me tästä noustaan! :)

Mimmu mä pidän sulle tuplapeukut, että sulle tulee vielä plussa ja pahapaha hiiva menee pois :) saitkos sä sen oviksen tikutettua tai muuten bongattua? että mitkä mahtaa olla dpo:t? jännää...

Mites Gabriellen tohtorireissut meni? selviskö jotain uutta?

Annisofia jokojokojokojokojoko?? :)

ON: Noniin, vehnänalkioöljykapselit on ostettu! Vielä ku heitän noi greippimehut kehiin niin eiköhän se siitä :D Muistaaks joku että kuinka tota greippimehua piti nauttia, 1 lasillinen päivässä, mut olikse alkukierrosta ovikseen asti? Nyt tästä kierrosta on jotenki sellanen fiilis, että vois vaikka tärpätä (eli RKTT!!!). Tuli vasta ekat ihan oikeet kauheetkunnon menkat nuvan lopettamisen jälkeen (toukokuusta siis). Jos nyt olis limat vastaanottavaisempia :) :) Hassua, nyt on koko päivän ollu alamaha jännän kipee. ihan niin ku olis vatsalihaksia tehny tuhansia ja alaselkä edelleen toiselta puolelta jo kolmatta viikkoa kipee :p
 
Otokka: Mä toivon sulle oikeen pahaa oloa tästä eteenpäin ;). Vaikka mä kyllä uskon että kaikki on ihan kunnossa siellä ja kaveri vaan aattelee päästää äitiänsä nyt helpolla. (Se venaa kato murrosikää... :D) Tsemiä ultraan!

Jomi: Sä oot ihan varmasti raskaana :heart: *pitää vatsamakkaroitaan ristissä* ...öh, tuo taisi olla vähän turhan öllöä.. *pitää sittenkin varpaitaan ristissä* :D.

Shih: Teinimamma.. :LOL:. Ei vaan, ymmärrän kyllä jos harmittaa. Mut aattele, sä tuut näyttää vielä hyvin pitkään hyvin nuorelta ja uso pois, sä kiität sitä piirrettä vielä jossain vaiheessa. (Ainakin viimeistään vanhainkodissa kun sä saisit kaikki ukot... ;)).

t84: Sanatonna.. :hug:. Voimia murunen.

Mimmu: Ei osaa kylä tämä tyttö yhtään sanoa et mitä tollanen vois olla? :confused: Alivuokralainen!! Se on alivuokralainen!! Sen on pakko olla. *heittää koko kropan ristiin ja toivoo nimmanperk..pirusti*

MaryJane: Mä sitä röökiä sillon vuonna kivi ja miekka kyselin kun muistelin sun joskus sanoneen et oot lopettanu =). Mä luulen että mulle tulee vielä tiukat ajat eteen sitten kun sen plussan joskus saan. Röökaaminen saa luvan loppua ku seinään mut hitto mikä henkien taisto siitä melko varmasti tulee. Mut ei se mitn, mä oon valmistautunu:
.
Täällä myös toinen krooninen nyppijä ja just viimeks leikkasin kans toisen isovarpaan toisen reunan aivan liian lyhyeks ja seuraavaks se sitten kasvaa varmaan hienosti sisään... huoh. Mut sitä on sitte kiva nyppiä pois
. Elohiiripieru...
.

soleigh: Toi mekko on cute :heart:.

Odes: Kovasti tsemppiä ultraan ja ota tosta varoiks tarrasukkien lisäks nauloja ja vasara ja ruuveja ja akkuporakone ja ...joo mä tiedän että nää kuulostaa kauheen rajuilta, mut nykyajan naisen on varustauduttava kaikkeen.. ja kuumaliimapistooli.. ja *kaivelee työkalupakkiaan* no, eiköhän noi nyt riitä alkajaisiks. Tuu sitten hakee lisää kun tuntuu siltä et tarvis =).

AnniMu: Tervetulloo :flower:. Toivottavasti et viivy kauaa. ;)

Murmeli88: Oh, olipa kauniisti sanottu *punastelee*, kiitos kovasti :heart:. Mut niinku sanoit niin kyllä me ollaan kaikki täällä aivan upeeta äitimatskuu, kunhan vaan tosiaan saadaan ne kaverit, joille olla se äiti. Kiva kuulla et harmitus alkaa kaikkoamaan, ei muuta kun pikkuhiljaa uuteen nousuun
.

NiQ: RKTT To The Bone!
En osaa neuvoa greippimehun suhteen mut mä tiedän et tää tulee olee sulle Se Kierto =).

JaaMääVai? Tänään oli ihan kakka päivä iltaa lukuunottamatta. Koko päivän ollu tippa linssissä ja jos mä en kärsis tällasista syyttä tulevista paskoista päivistä aina aika ajoin, niin tän olis voinu laittaa r-oireiden pariin. Mutkun. Etonu on tänään jonkin verran ja muutaman kerran tullu sellanen pienen hetken kestävä jomotus (= jomahdus...? :D). Etominen voi ja varmaan johtuukin kyllä eniten siitä että kahdet edelliset yönunet jääny tosi vähiin. Mua ei silti kummemmin oo väsyttäny :confused:. Kaikenkaikkiaan sanosin silti et oireetta on menny tämäkin päivä. Onkohan se hyvä vai huono juttu *pähkäilee*. Mut eipä se mitää, huomenna alkaa testirumba! :D Sit saa taas kirota ynnä muuta mut siihen First Signaliin en enää koske, mä luotan nyt Pregcheckiin kun se on näyttäny aivan oikein aina (sillä siis tuli se vartin haamu sillon edellisessä kiekassa), eli negat negoina ja ...no, sitä haamua lukuunottamatta negat negoina.. : /. Mut pian tulee ihan varmaan plussat plussana? :D
 
Täällä tänään kp 1! Eli kierron pituudeksi tuli nyt 37 päivää (YK 2). Edellinen kierto oli 35 päivää... ois kiva kuulla jotain onnistumistarinoita näinkin pitkän kierron omaavilta (tiedän että tämä esikoispino on huono paikka etsiä :) ) Eli siis joku joka on tullut normaalisti raskaaksi pitkällä kierrolla....

Mutta siis jos joku päivittää pinoa, niin mulle vois merkata: kp 1/ 35-37, YK 2

Voipi olla että musta ei taas kuulu vähään aikaan, mutta kaikille aktiivisemmille ja vähemmän aktiivisille palstailijoille toivon tsemppiä kovasti :)
 
Aloin olla jo ihan varma että nyt se tärppäs, mutta.....
Viime yönä tuli täti lorinalla kylään, eli mulle voi päivittää kp1/31-35 yk 5. Kiitokset kuiteskii teille kaikille tsempityksistä! Nyt ei onneks osannu harmittaa, ku itkut tuli jo viikonloppuna itkettyä. Eikun uuteen nousuun!! Toivon kyl totisesti et noi kierrot pikkusen etes tulis säännöllisemmiks!
Tällä kierrolla en tikuttanu ollenkaan ovista, mietin kyllä et pistäsinkö johonkin tilauksen menemään vai meniskö tänkin kierron stressaamatta ja laskematta päiviä...

Haleja kaikille muillekin joilla täti tullut kylään!:hug: Mie niin toivon plussia meille kaikille!!:whistle:

Tänään oon menossa lääkärillä käymään (yksityiseltä varasin ajan), josko saisin siihen hiivaan jonkun lääkkeen.. Mietin jo että perunko koko ajan ku menkat mut aattelin et eihän se vaiva häviä mihinkään vaikka ne menkat onkin. Taidan samalla puhella näistä vauvatoiveista.. saas nähdä mitä sanoo...
 
t84
Kiitos kaikille :heart: kyllä tää tästä vaikka vähän pahalta tuntuukin.
Eikä muuten helpota oloa yhtään että on aivan törkeet menkkakivutkin tällä hetkellä, meinasin jo jäädä kotiin tänään kun tuntu ettei pystyny edes nousemaan. Sekin on käyny mielessä että liittyiskö noi kovat kivut siihen että ei vauvaa näy eikö kuulu, aina oon noista kärsinyt mutta en oo lekurille jaksanu vaivautua. Endometrioosi tietysti kummittelee mielessä, ja muistaakseni voi aiheuttaa lapsettomuutta... Hankala on vaan lekuriin päästä kun itsekin teen 8-16 vuoroja, eli samaan aikaan kun lekuri on auki...
Ei muuta kun buranaa naamariin.

Mimmulle isot halit, harmi että sullekin kävi noin :(
 

Yhteistyössä