<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

NiQ
Kovasti onnea uusille plussalaisille :flower:

ON: Olipas hassut menkat :eek: eipä ole ennen vielä tuollaisia ollutkaan, että olikos se to-aamuna kun ne alkoi ja pe illalla jo loppui. Hieman kirkasta punaista ja loput sellasta ruskeaa töhinää :attn: tuntui, että kuukuppia sai turhaan yrittää tyhjäillä kun oli vain ehkä 1ml pohjalla...

Mä päätin silloin kun nuo menkat alkoi, että en varmasti kyllä stressaa seuraavassa kierrossa tästä yrittämisestä, en tikuttele ym. ja tdiiiiii! prismassa oli ovistestit poistona -50%. oli kai ne sitten poimittava sieltä kyytiin :D että kai mä sitten taas tikutelen :p
 
Heips!

Tervetuloa uusille joukkoon plussaavaan!

Täällä siis ensimmäinen työpäivä takana, todellinen väsymys koko päivän. Mutta olipahan kiva nähdä taas kaikki muruset töissä.

Tänään kp 30 ja pelottaa, että ne menkat eivät tule ollenkaan tai sitten kierto vain venyy ja venyy. Jotenkin ei toivo ole korkealla raskautumisen suhteen. Mutta ei siis oikeastaan minkäänlaisia tuntemuksia. Se pahoinvointikin meni jo ohi.
 
3.8.2010 Tiistai



anu84.......................kp 108/35........................................yk 25



aamuhapan korppu.....kp 42/30.......................................yk ?



HappyFeet.................kp 35/?........................................08/08
iloksi..........................kp 33/ ?........................................yv 4+
Shih...........................kp 32/27-35...................................yk 6
Tiikkis........................kp 31/33........................................yk 2



Tipetsu.......................kp 29/27........................................yk 7
Jessie82.....................kp 27/24-33...................................yk 17
kirsikkainen19.............kp 22/27-41...................................yk 6
Supuliini......................kp 20/32.........................................yk 1



beabee......................kp 18/35-40...................................04/09
susse83.....................kp 15/30.........................................yk 1
niuku..........................kp14/44-53......................................yk 12
Miipeli........................kp 12/28-36......................................yk 19



NiQ............................kp 7/30-33......................................yk 2
mimmu1984...............kp 6/31-32.......................................yk 3
chiaraa.......................kp 6/28-35......................................yk 3
MyDream....................kp 5/28..........................................yk 8


Plussanneet :heart: :heart: :heart:

Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
An-nie 30.7.2010 yk 3
 
Heissan murut ja anteeksi päivityksen väliin jääminen :headwall: :ashamed:
Pitänyt kiirettä yrityksen kanssa.. siis ei vauvan yrittämisen vaan firman :p
Mutta toivottavasti nyt on taas ajan tasalla, korjatkaa jos on virheitä :)

Superhyperonnittelut An-nie!! :heart: :flower: Tervetuloa uusille ja halit tädin yllättämille :hug: :(
 
Omanapailen.. Ei ne hemmetin testit tulleetkaan tänään eli joudun huomiseen viellä odottelemaan.. Mitäs luulette, kun mulla on huomenna aamuvuoro, niin jos pissin aamulla purkkiin ja testaan siitä pissasta, kun tulen kotiin, niin onkohan se viellä "käyttökelpoista"? :( Tosin jotenkin on semmonen olo, että menkatkin tulee jo ennen sitä.. PRKL :'(
 
Moro

Täällä sitä istutaan töissä, väsyttää niin julmetusti ja palelee :( Ovista en oo bongannut vielä, mutta yritys jatkukoon. Periaatteessahan vasta tänään ja seuraavina päivinä kuuluu alkaa testailemaan ohjeen mukaan mutta otin varman päälle ja aloitin vähän aikaisemmin :p Kun mun kierto nyt ei oo mikään kellon tarkka...

NiQ Heh... Mäkin oon päättäny etten välttämättä enää testaile ovista tämän kierron jälkeen. Hirveetä puuhaa. Pitää ottaa rennosti eikä miettiä liikaa kierron kulkua!! B) Meillä kyllä peitot heiluu melkein joka päivä joten eiköhän se jossain vaiheessa tärppää sitten.. Lääkäri kyllä sanoi että voisin testailla ovista ihan sen takia, tuleeko sitä edes. Mutta ei huvittaisi! :(
 
Olen tuolla haaveissa vauva 2011-2012 osastolla pyörinyt, pääasiassa taustaillut, kun yllättäen tuo naimisiinmeno veikin kaiken keskittymiskykyni ja vähän päälle, vaikka VANNOIN ettei minusta tule sellaista morsianta. :LOL:

Ja siellä kävin tuossa pari viikkoa sitten julistamassa että yritys alkaa käytännön syistä vasta syyskuussa... Alkoikin nyt. Vähän sillee vahingossa, ja silleen ihan vahingossa osui tähän oviksen hujakoille. Oho. Mites se silleen...

Joten tulen nyt tänne jännäämään, jotenkin vaikea uskoa että heti ekasta nappais, vaikka eihän siihen mitään viiden kerran sarjatulta kait tarvita. Ollaan oltu ilman pillereitä huhtikuusta ja menty kortsuilla (siis minä ja mies, en puhu itsestäni monikossa).

Tietty on nyt pari päivää pitänyt pyöriä sitten äitiysvaatekaupoissa netissä ja miettiä että minkäslaisen talvitakin sitä ostais, kun näähän just on NYT niitä kaikki ajankohtaisimpia asioita, kaksi päivää ekan mahdollisen raskautumisyrityksen jälkeen. Minäkö menisin asioiden edelle, pöh. :ashamed:

edit: Ja yk 1 kp 13/kellontarkka 28
 
Mary Jane tervetuloa!

Tänään siis kp 31. Oireettomuus pelottaa, täti varmaan nurkalla jo.

Täällä erittäin hyvä työntekijä. 5 viikkoa olin kesälomalla, terve kuin pukki. 2 päivää töissä ja kamala tauti päällä. Vie kaikki voimat, räkää pää täynnä ja kurkussa tunne, että olisi kaktuksen niellyt. Jospa tämä tästä, saikkua ei kai heti kehtaa hakea kun pomokin murtuneella kädellä heiluu töissä .. Tänään sain myös erittäin houkuttelevan työtarjouksen, hmm. Mietityttää vain, että uskaltaako mennä -> 4kk koeaika, mitäs jos raskautuu sillä aikaa ja saa kenkää.
 
NiQ
beabee hiukanko on rasittavaa tää oman mielen kans taistelu :p meillä kans peitto heiluu muutaman kerran viikossa (3-4), joten tuskin sitä pelkoo on, että ovis menee ihan totally ohi.. ehkä B) Nyt mä päätin taas muutaman viikon höntsäilyn ja laiskottelun jälkeen alkaa kuntoilee tunnollisemmin, josko veis ajatuksia vähä muillekin saroille kun vauvantekoon. Ja jospa vaikka auttais raskautumiseenki, kun sulais tätä läskiä kropasta (12kg vuoden alusta lähteny, jäljellä...ööö..20kg :snotty: )

Mary Jane tervetullooo!!! :flower:

Tiikkis mää piän sulle peukut ja varpaankynnetkin pystys, että pysyis se täti-pahanen poissa :hug:
 
Täällähän on tullut paljon plussia! Onnea! :flower: :heart:

ON: kp 14/44-53? menossa, eilen tuntui repäisevää kipua illan ajan oikeassa munasarjassa... Liekkö ollut ovis... epäilen että siellä se mun kysta elelee ihan omiaan!!

Mutta plussatuulia niin maan hirmuisesti ++++++++++ :whistle:
 
Kiitos kaikki ihanat onnittelijat :flower:

Jospa mä nyt uskallan siirtyä tonne odotuspuolelle ku tein tänää digitestin ja siinä luki raskaana 2-3 ja se passais hyvin ku tänää ois 5+0 menkoista laskettuna (todennäkösesti ovis kuiteki pari päivää myöhemmin ollu)

Elämä on ihanaa <3

Mä oottelen teitä tuola toisella puolella :)

 
Huomenta |O

Tervetuloa mukaan Mary Jane :flower:

Tiikkis toivottavasti pysyis täti poissa :heart:

NiQ joo no onhan liikunta aina hyväksi :) Sanon minä sohvaperuna. En oo oikeestaan ikinä innostunut kuntoilusta, välillä oikein yritän tsempata mutta aina se jää. Mulla ei oo tarvetta ollut laihduttaa, päinvastoin, mutta ihan sen liikunnan tuoman hyvän fiiliksen (eikös noin sanota) vuoksi olis ihan hyvä :) Ratsastusta oon harrastanut monta vuotta, mutta sitäkään en enää paitsi satunnaisesti :ashamed:

Niuku Kyllähän tuo ovikselta kuulostaa :)

HappyFeet Ihanaa, paljon onnea ja pikkuiselle tarrasukkia! :flower: :heart: Sun ei paljoa tarvinut odotella viime kerrasta :) Nojoo, perässä tullaan!! Ainakin toivottavasti pian. Olis ihana päästä jo tuonne odotuspuolelle (vaikka ei sillä, te ootte parhaita ja tää on maailman paras vertaistukipaikka, ja taatusti tulee ikävä kun mun aika tulee) :)

ON: En oo edelleenkään saanut plussaa ovistestiin (tai sitten mä en vaan osaa käyttää niitä ) :( Kuitenkin koko ajan jotain ovistuntemuksia, vatsasta viiltää, nippailee, nyt on tissit kipeät (vaikka ikinä ei oo tähän aikaan kierrosta) valkovuotoa ei oo paljoa tullut. :headwall:
 
Palailen tänne teidän joukkoon, tosin aluksi taustaillen ja mahdollisesti syys/lokakuussa alkaa jälleen yritys. Pikkuinen hyppäsi tänään pois kyydistä. :'(

Aamulla herätessä kaikki tuntui olevan vielä ok, mutta aamupäivällä töissä alkoi mahaa vihloa kovasti. Tuttuun tapaan kun porukkaa on liian vähän töissä, en ehtinyt ollenkaan huilimaan välillä. Ennen puoltapäivää alkoi sitten pikkuinen tulla pois...

Aluksi oli vaikea uskoa siihen että on raskaana... ja nyt sitä, että ei enää olekaan. :'(


An-nie ja Enkeli (5+2)
 
HappyFeet Alas mennä siitä :D Nauti odottamisen ilosta :heart:

An-nie Voi eii :( Olen niin pahoillani :heart: Varmasti kamala tunne :hug: :'( Jaksamista sinulle.

ON: Tänään saapuivat testit ja päiväpisusta tein.. Totah.. jotain pientä ja hentoa siihen piirtyi MUTTA se saattaa olla vain viivanpaikka.. Hieman väriä mä siinä luulen näkeväni, mutta enpä usko :/ Blaaah.. Testailen aamu pissasta uusiksi ja katsellaan sitten.. Ellei menkat ala ennen sitä. Mulla on nyt ollut menkkajuilintaa mooonta päivää, vaikka yleensä alkaa kyllä vasta edellisenä/samana päivänä. Lisäksi tänään vatsaan sattui töissä nostojen ja muiden rankempien suoritusten jälkeen. Nivusia ja reisiä särkee ja kasvukipumaista särkyä on ollut viime yöstä lähtien. Nytkin oikeaa jalkaa särkee niin *elvetisti :kieh: Nännit on kipeät. Muttah.. Eiköhän se täti sieltä pian kurvaa ja saa taas pudota korkalta.. =) On tää aika syvältä..
 
Heihou!

HappyFeet, onnea matkaan! :flower: Toivottavasti täältä tullaan pian perässä.

An-nie, olen todella pahoillani. :'( Paljon jaksamista <3

ON: Tänään olo eilistä huonompi, lenssu siis vaivaa. Nyt kp 32 eikä edelleen tätiä näy eikä oireita. Päätin, että lauantaina (kp 35) aamulla testailen jos ei täti kurvaa paikalle ennen sitä.
 
Hei,

Eli uusi haaveilija ilmottautuu! pillerit lens nurkkaan heinäkuussa, nyt siis YK1, kp 10. Tässä ensimmäisessä luomukierrossa ei kamalasti ole mahiksia raskautua, kun mies lähtee työmatkalle 2 viikoksi nyt lauantaina aamuyöllä....vaikka tietenkin kaikki on mahdollista :heart:

Muutenkin olen varautnut nyt aluksi ainakin siihen, että raskautumiseen menee hyvällä tuurilla n. puoli vuotta....lähipiirissä sen verran lapsettomuutta, että en voi uskoa että omalla kohdalla homma sujuisi naps vaan.

Itse olen siis 26-vuotias ja miehellä ikää 30. Minkä ikäisiä te muut olette?
 
Kiitos tervetuliaistoivotuksista!

An-nielle pahoitteluni ja plussanneille onnittelut!!!

Olen 26 - syksyllä 27 - ja mies täyttää su 35. Biologian opettaja joskus lukiossa oli sitä mieltä että keski-ikäisyyden raja on 35... En ole alkujärkytyksen jälkeen juurikaan ajatellut tätä meidän 8 vuoden ikäeroa, mutta kun itse kokee itsensä parikymppiseksi (mikään ei ole helpompaa kuin itsensä huijaaminen, eikö?) ja toinen nakuttaa muka keski-ikää niin kyllähän se vähän hymyilyttää. Mutta ollaan aina oltu samalla aaltopituudella ja tarjotaan kyllä toisillemme tosi hyvin se mitä toinen eniten tarvitsee. :heart:

Mä halusin tän vauvahomman kanssa olla ihan varma siitä ettei tule katumapäälle sitten kun on liian myöhäistä, lähinnä sen takia että en ole esim. koskaan viettänyt mitään railakasta opiskeluaikaa (railakasta aikaa noin harrastusten puolesta kyllä :) ). Mies olisi ollut valmis jo muutama vuosi sitten, mutta itsellä otti aikaa tottua ajatukseen.

Shih, käly miehineen yritti esikoistaan vuoden, olivat jo varanneet ajan tutkimuksiin kun sitten tärppäsi. Välillä niillä vehkeksillä vaan vissiin kestää pidempään tajuta että mikä se niiden virallinen käyttötarkoitus taas olikaan. =)
 
Ihanaa!! Juuri ajattelin, että olenkohan ainoa kenellä on enempi ikäeroa, mutta Mary Jane pelasti!

Itse olen ollut 16v ja mies 24v kun ruvettu seurustelemaan. Eli pian 5 vuotta takana yhteis eloa. Itse olen aika paljon kypsempi kuin monet ikäiseni (näin ainakin kuullut), railakas elämä vietettiin silloin 14 - 16 vuotiaana. Eli kai tässä kuitenkin aika rauhassa elellään ja samat harrastukset yhdistää. Ei se rakkaus sitä ikäeroa katso. Ei meitä kukaan ole asian suhteen koskaan tuominnut.

Aina olen halunnut lapset suht nuorena tehdä, jotta niiden kanssa jaksaa sitten touhuta ja ei itse ole vielä eläkkeellä kun ne kotoa pois lentää, joten on sitten vielä aikaa matkustella yms. Eli tämä hetki on meille juuri sopiva aloittaa lasten hankinta :)
 
NiQ
Eihän tuo fyysinen ikä mitään sano (tosin naapurille ja kylän mummoille se saattaa olla paha paikka :D ). Musta ainakin tuntuu, että mies on silti henkiseltä iältään yhtä kakskymppinen ja mä tunnen olevani se liki keski-ikäinen :D
 

Yhteistyössä