Heips! vm82 vauvakuumeilija liittyy joukkoonne e-pillerit oon lopettanu tuossa 21.6 ja siitä lähtien mieheni kanssa yritetty vauvaa.. kuukautiset siinä tulikin sitten 21.7 eli ei ihan heti tärpänny ja nyt olis odotuksis sit et tärppääkö nyt vai alkaako seuraavat menkat sit siinä joskus 18 päivä..ihme oloa on kyllä jo ollut..tiedä sit mitä lie..on ollut alavatsa kipua nyt tässä viikon ajan tai sellaista paineen tuntemusta..eilen nukkumaan mennessä en saanut unta ja selkää särki ja oli vähän heikko ja levoton olo ja sit jääkaapille piti lähtee syömään lihapullia päivemmällä mulla teki mieli hirveesti kaikkee hedelmiä ja raikasta salaattia..vilu mulla on aina öisin..vettä oon alkanu kittaa enemmän ku yleensä..eli janottaa aika paljon..ja vessassa ravaan öisin ainaki 2 kertaa..nännit on kipeät..yhessä vaiheessa oikeesta nännistä tuli kirkasta nestettä hieman ku puristi ja sit parin päivän päästä tuli valkoinen tippa..tosin tuo oli sillon ennen ku kuukautiset alkoi(21.7) enää ei ole tullu nestettä..lantio mulla on myös kipeä..tai ku kävelee lähden koneelta niin hieman särkee lantiota..tuota ei ennen ole ollut vaikka koneella paljon istunkin..mieheni mielestä rintani on hieman kasvanu tai turvonnut..omastanikin mielestä suurennusta havaittavissa koska aina ennen olen pitänyt rintojani pieninä..:s
mitä mieltä te muut odottajat olette mun oireista?
vauva kovasti toiveissa <3 se olisi meille ensimmäinen
mitä mieltä te muut odottajat olette mun oireista?
vauva kovasti toiveissa <3 se olisi meille ensimmäinen