<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Heips! vm82 vauvakuumeilija liittyy joukkoonne :) e-pillerit oon lopettanu tuossa 21.6 ja siitä lähtien mieheni kanssa yritetty vauvaa..:) kuukautiset siinä tulikin sitten 21.7 eli ei ihan heti tärpänny ja nyt olis odotuksis sit et tärppääkö nyt vai alkaako seuraavat menkat sit siinä joskus 18 päivä..ihme oloa on kyllä jo ollut..tiedä sit mitä lie..on ollut alavatsa kipua nyt tässä viikon ajan tai sellaista paineen tuntemusta..eilen nukkumaan mennessä en saanut unta ja selkää särki ja oli vähän heikko ja levoton olo ja sit jääkaapille piti lähtee syömään lihapullia :D päivemmällä mulla teki mieli hirveesti kaikkee hedelmiä ja raikasta salaattia..vilu mulla on aina öisin..vettä oon alkanu kittaa enemmän ku yleensä..eli janottaa aika paljon..ja vessassa ravaan öisin ainaki 2 kertaa..nännit on kipeät..yhessä vaiheessa oikeesta nännistä tuli kirkasta nestettä hieman ku puristi ja sit parin päivän päästä tuli valkoinen tippa..tosin tuo oli sillon ennen ku kuukautiset alkoi(21.7) enää ei ole tullu nestettä..lantio mulla on myös kipeä..tai ku kävelee lähden koneelta niin hieman särkee lantiota..tuota ei ennen ole ollut vaikka koneella paljon istunkin..mieheni mielestä rintani on hieman kasvanu tai turvonnut..omastanikin mielestä suurennusta havaittavissa koska aina ennen olen pitänyt rintojani pieninä..:s
mitä mieltä te muut odottajat olette mun oireista?
vauva kovasti toiveissa <3 se olisi meille ensimmäinen :)
 
Noniin, eli tein testin eilen illalla enkä malttanut odottaa aamuun :ashamed: ja :'( nega se siis oli...Mutta mitä ihmettä, miten voi olla...oireita löytyy ja menkat viikon myöhässä. No, jospa onkin jotain hormonaalista häikkää :/ :/
Kävin ostamassa nyt uuden ja toisen testin, eilen tein apteekin omalla ja nyt ostin clearbluen.. Sen teen maanantai-aamuna ellei menkat nyt ala..ja jos edelleen on nega niin täytyy varmaa mennä sit gynelle, ettei oo munasarjoissa mitään, ku joku aikaa sitten sieltä löyty puhjennut kysta..Äh!! |O

Anteeks oma napailu, mutta kaikille paljon plussapuhureita!!!!! :heart:
 
NiQ
Mary Jane ja chiaraa heihei! Teidän tehtävä olis vähä niin ku pudottaa tällanen haaveilija maanpinnalle, eikä rohkaista :LOL: :LOL:

En tiiä, tilasin eilen testejä, ei tullu tänään. Sunnuntaina lähen muutamaks päiväksi reissuun. Kai se sit pitää kipsutella kiltisti kauppaan ja ostaa testi tänään. Mulla järki vaan takoo että "kyllä sulla oli oikeet menkat, et sää pönttö voi olla raskaana!" :p Nyt siis pari päivää taas ollu tota valkkaria vaikka muille jakaa, alamaha välillä kipeä ja tuo aamullinen yhtäkkinen oksentaminen ilman mitää varoittavaa mahakipua tai huonoa oloa. Ai niin, ja tää väsymys! oon nyt ollu kohta kaksi viikkoa lomalla, joka ikinen yö nukkunut 10-12h. Viime yönä nukuin 11h ja nyt äsken vielä 2h päikkärit... aina oon kyllä ollu hyvä nukkuun mutten ihan näin hyvä :LOL: Nännit on edelleen vähä kipeet, muttei niin paljon mitä ennen oletettuja menkkoja... Niiden "menkkojen" tai menkkojen jälkeen näitä oletettuja raskausoireita ei ollu muutamaan päivään, tai sitten en vaan tutkiskellut itseäni, koska oltiin miehen kans oikein rakkaus-hemmottelulomalla pitkä viikonloppu kylpylässä <3 (nyt katsos on taas aikaa tutkia ja oireilla kun oon ite lomalla ja mies päivät töissä :D ). Anteeksi omanapailu, ajatukset hieman sekaisin B)
 
NiQ
Älähan haaveilija vielä lannistu, tiedän monia, jolle ei piiitkään aikaan vielä näy testissä mitään vaikka on menkat myöhässä :hug: :flower:

*muoks* ja tervetuloa päivänsäde :flower:
 
haaveilija87 Pahoitteluni negasta :hug: Koska sä olitkaan lopettanut ehkäisyn? Onko luomukiertoja tullut jo? Mulla meinaan pillereiden lopetuksen jälkeen on kierto heitellyt ihan miten sattuu, vaikka aikoinaan ennen pillereiden aloituksta kierto oli kellon tarkka 28.

NiQ Kuulostaapas jännittävälle ;)

Tervetuloa Päivänsäde

ON: Ei tätiä täällä. Huoh.. :ashamed: Odottelen viikonlopun yli ja maanantai-aamuna testailen, jollei täti siihen mennessä ole tullut.
 
NiQ, peukkuja peukkuja! Sieltä tulis vaikka pllussa!

Haaveilija, pahoittelut negasta. Jospa se siitä vielä plussaksi muuttuu. Jaksuja!

Päivänsäde tervetuloa.

ON: Eilen illalla tein sitten päivystykseen vierailun ja sain kuurin. Molemmat korvat tulehtuneet, täh! Eli täällä siis ensimmäinen työviikko meni vähän himmailessa ja viikonloppu sairastellessa.

Mukavaa viikonloppua ja plussiaplussia!!
 
Heh, oli pakko tulla tänne kertomaan.. Tuo minun ukkoni on ollut aika skeptinen tämän mun raskautumisen johdosta.. Tai siis esimerkiksi nyt ei usko mun olevan raskanaa (niin kun en itsekkään ).. Äsken kuitenkin tuossa takapihalla sanoi, että "Kyllä sulla nyt jotain hormooni hommaa on meneillään, koska sun otsaan ja rintaan on tullut tollasia näppylöitä". Ja totta tosiaan.. Prkl mun hyvä ihoni on muisto vain ja otsa sekä rinta on ihan täynnä sellaisia pieniä värittömiä näppyjä ja nyt ne uhkaa levitä jo selkäänkin :$ Helkkari sentäs. Ukko tosin lupasi rakastaa mua näistä näpyistä huolimatta :LOL:

Ei mulla muuta tällä erää =)
 
Heippa ja kiitos kaikille kommenteista. Tuntuu ihanalta kun voi jollekkin kertoa ja purkaa ja saa jotain vastauksia ja tukeakin :D :flower:
Itteäni harmittaa kovin..Mutta maanantai-aamuna sitte uusiks...

Äsken söin hesen kana-aterian ja kesken aterian alko ihan sikana tökkimään, olin varma, et tulee ylös jos vielä jatkan :eek: No ei ollenkaan huono juttu lainkaan :LOL:

Mullakin on noita ihmeellisiä värittömiä näppylöitä ilmestyny naamaan, varsinkin tonne kulmien läheisyyteen sivulle :whistle: Mitäs ne sit mahtaa olla?? Siis SHIH:llä näkyi oelvan samoja ja siitä tuli mieleen kirjoittaa...

Ja menkat on tullu luomusti nyt kahesti vai kolmesti..Pillerit jätin toukokuussa ja ehkäsy kokonaan kesäkuussa...

Mutta tosiaan kiitos kommenteista ja tuesta, toivotaa tosiaan,että tuo nega muuttuis plussaks..Muuten mä alan huolestumaan!

Ihanaa viikonloppua kaikille ja paaaaljon plussapuhureita!!!
 
NiQ
ON: (anteeksi!) Kyllä osaa tunteet heitellä... ihan hirvittävän etova olo ollut nyt illalla, oliskohan se sittenkin vaan mahatauti tulossa tai jotain. No, huomenna aamulla testaillaan. Kerroin miehelle aamullisesta oksa-reissusta heti kun hän tuli töistä, innostui kovasti ja piti lähteä heti testikin ostamaan (eikä tietenkään kelvannut mikään muun kuin CB:n digitesti :D ). Mä oon niin ikuinen pessimisti, että en usko että olisin raskaana. aamulämpö oli 36,7. normaalisti 36,0 paikkeilla. eikös ne lämmöt kuuluisi enemmän nousta jos olisi raskaana? sinne yli 37? vai onko se yksilöllistä...?

*PPPPUUUUUUUUUUUUUUH* plussia mulle ja kaikille muillekin leideille :flower:
 
Noniih....ukkokulta läks matkaan, ja nyt on jo kamala ikävä :ashamed:

Kaikki tehtiin, mitä tehtävissä oli tämän kierron suhteen :heart: vaikka toiveet ei nyt kovin korkealla olekkaan, niin mukava sitä on kuitenkin jännäillä =)

Mukavaa viikonloppua kaikille, meikäläinen lähtee hoitamaan kamalaa ikävää shoppailuterapialla :LOL:

-AS kp 13/28
 
Shoppailuterapia rulez ok! :D

Itse olin eilen ekaa kertaa yksin avioliittomme aikana (joka on siis kestänyt nyt huimat 3 viikkoa), ja heti karkasin nuohoamaan vielä viimeiset alennusrekit. Kaikkee pientä kivaahan sitä mukaan tarttuikin. :ashamed:

NiQ, no voi höh. Mutta toisaalta, jos nyt oot kp 11, niin seuraavaan ovikseenhan ei oo enää pitkä matka! Uutta matoa koukkuun vaan.

Haaveilija & Shih, hyvältä kuulostaa!!! Aika outoa muuten hihkua että Ihanaa! kun kuulee jonkun kärsivän pahasta olosta ja näppylöistä... :LOL:

Tiikkis, pikaista paranemista!

ON: Miehelle eilen totesin, että onpas kovat ovulaatiokivut. Se sitten multa kysäisi että ootko jo hankkinut sen semmosen hedelmämittarin. Johon minä huutonaurua. Sitten kun toivuin niin sanoin sille että ei, en ole ajatellut vielä alkaa ovista tikuttelemaan. Pitkä hiljaisuus. "Mitä tekemään?" "O-vis-ta ti-kut-te-le-maan." "Miten se tapahtuu?" "No pissan kanssa." Hiljaisuus syvä kuin hauta. "Siis, kummasta ovesta?"

Niin. Kannattiko mennä basistin kanssa naimisiin, kannattiko?

*muoks* Tervetuloa Päivänsäde, lisäilen tai Miipeli lisäilee sut seuraavaan listaan! :flower:
 
NiQ :hug: Onneksi ovis ovella! :)

Annisofia Tsemppiä yksinoloon. Mä oon nyt lueskellut oviksesta paljon jokapuolelta ja yhdellä saitilla ihan tohtoris immeinen sanoi, että siittiöt voivat hedelmöittää munasolun jopa kuuden päivän jälkeen. Ja, että niin on kaikista parhaimmat mahdollisuudet raskautua, kun siimahännät on siellä valmiina kytiksellä, kun h-hetki tulee. Että älä turhaan vaivu synkkyyteen :hug: :heart:

Mary-Jane :LOL: :LOL: :LOL: Räkätän täällä ääneen. Ihan MAHTAVA ukko sulla :LOL:

ON: Ei menkkoja.
 
Ma 9.8.2010 The Esikoisesta Haaveilevat



anu84.......................kp 114/35........................................yk 25



aamuhapan korppu.....kp 48/30.......................................yk ?



iloksi..........................kp 39/ ?........................................yv 4+
Shih...........................kp 38/27-35...................................yk 6
Tipetsu.......................kp 35/27........................................yk 7
Jessie82.....................kp 33/24-33...................................yk 17



kirsikkainen19.............kp 28/27-41...................................yk 6
Supuliini......................kp 26/32.........................................yk 1
beabee......................kp 24/35-40...................................04/09
susse83.....................kp 21/30.........................................yk 1
niuku..........................kp 20/44-53......................................yk 12



Mary Jane....................kp 19/28..........................................yk 1
Miipeli........................kp 18/28-36......................................yk 19
AnniSofia...................kp 15/28(?)..............................................yk 1
NiQ............................kp 13/30-33......................................yk 2
mimmu1984...............kp 12/31-32.......................................yk 3
chiaraa.......................kp 12/28-35......................................yk 3
MyDream....................kp 11/28..........................................yk 8



Tiikkis........................kp 5/32-33........................................yk 3



Plussanneet :heart: :heart: :heart:

Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
 
Musta tuntuu, että mulla oli ovis jo to-pe aikana. En vaan osannut pillereiden jälkeen ajatella oireita niin, mulla oli nimittäin jomotusta vatsassa (+ painon tunne) ja kamala liman eritys tuolloin (silloin siis kp11-12). lauantaina ei enää mitään samanlaisia tuntemuksia ja ei edellenkään...eli sen sijaan, että oltais oltu ajoissa liikkeellä oviksen suhteen, oltiinkin ehkä vähän myöhässä...

No juu, voihan nuo tuntemukset olla ihan vaan jotain pillereiden loppumiseen liittyvää oireilua, kuka tietää :)
 
Täällä taas.. olen ollut kauan pois koneelta ja palstalta..olette kaikki kuitenkin olleet ajatuksissani ja paljon on ehtinyt tapahtumaan tämän viikon aikana. Ensinnäkin rutkasti onnea plussanneille ja lämmin tervetulotoivotus uusille ja sitten ruuuuutkaaassti plussatuulia meille kaikille niitä tarvitseville Toivotaan että tämän LAHJA-myrsky toi lahjoista parhaimpia

ON: Täällä menossa kp. 26/32 ja dpo 7 (olettaisin). Puputeltu ollaan ennen ja jälkeen oviksen aivan kiitettävästi, joten täällä jännäillään suhteellisen kovasti. Oireita tällähetkellä nännien arkuus, joka voi toki liittyä myös ovikseen tai lähenevään tädintuloon. Lisäksi virtsani on alkanut haisemaan kummalliselta? On myös alavatsakipua molemmilla puolilla vatsaa, samanlaista kuin alkavat menkkakivut, mutta hieman lievempinä. Saas nähdä mitä tästä kierrosta tulee Meillä olisi lauantaina bileet, ajattelin, uskaltaisinko testailla jo lauantaiaamuna, jotta tietäisin voinko naukkailla muutaman siiderin. Jos tulee plussaa niin en juo, jos tulee negaa niin en juo siltikään mutta jotenkin kaipaisin tietoa... lauantaina olisi siis kp 30/32 ja dpo 12.
 
Mary Jane On ne miehet niin ihania <3 Mä laitoin eilen miehelle tekstarin, johon piti kirjoittaa että "Nähdään kohta!". Mies tuli kotiin ja tokaisi, että eikös me sovittu ettei ainakaan vielä mennä tolle linjalle, että rakastellaankin sun ovulaation mukaan.. En yhtään tajunnut mistä se puhui ja vasta hetken kuluttua selvisi että olin tosiaan kirjoittanut, että "Naidaan kohta!". Jees.. on toi ennakoiva hyvä keksintö :) Kirjoitin viestin ulkona kun aurinko paisto suoraan niin enpäs sitten ollut heijastukselta nähnyt mitä olin oikeesti kirjoittanut..

Shih Onko sulla vielä mitään menkkaoireita? Ehkä se on vaan joku myöhäinen plussa..? ;) Ja mä oon kans lukenut tosta että siittiöt voi elää naisen sisällä 5-6 vuorokauttakin, kun taas munasolu elää vaan n. vuorokauden. Sen takia kai suositellaankin, että yhdyntöjä olis suht tiheesti vähän sen jälkeen kun menkat on loppuneet siihen asti että ollaan yli kierron puolivälin. Sillä tavoin varmistetaan, että siittiöitä olis siellä jo valmiina odottelemassa, kun ovulaatio sitten tapahtuu.

Tervetuloa, Päivänsäde82!

ON: kp 12 menossa, alotin tänään oviksen testailun, vaikka mun mies ei siitä oikeen diggailekaan. Hän pelkää että rupeen liikaa stressailemaan kun testailen.. :)
 
AnniSofia, täällä kanssa yksi ovulaation kanssa eksynyt. :wave: Mulla on kanssa yleensä MIELESTÄNI ollut ovis aikaisin, eli tyyliin kp 9-11. Mutta nyt on ollut pitkin viikonloppua nipistelyä ja juilintaa. Eilen illalla vihlo ihan tosissaan. Yritän nyt kovasti ajatella että mun ovis tuli eri aikaan ja kyse ei ole mistään muusta joka vihlontaa saattaisi aiheuttaa.

Supuliini, mä ratkaisin ton sidukkaongelman lauantaina lupautumalla kuskiksi. ;)

chiaraa, ihana freudilainen lipsahdus. :LOL: Mä olen kanssa yrittänyt olla puhumatta sen kummemmin mistään hyvistä päivistä tai muuta, ollaan vaan oltu silleen ihan tosi paljon, mikä nyt ehkä muutenkin on vastanaineille ihan sopivaa. :heart:

ON: Kehittelen itselleni jos jonkinlaista tuntemusta, kolotusta ja yökötystä... Tilasin raskauskeijulta valmiiksi kotiin pari raskaustestiä. No okei, neljä, MUTTA ne oli tarjouksessa. Jumalattoman pitkät päivät on edessä. Nyt siis VASTA kp 19/28. Taittuu se kierron selkä. huok. Onneksi ei ole pitkä kierto normaalisti.
 

Yhteistyössä