<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Mary Jane Perkule kun täällä kaupungissa ei tarvita kuskeja... jotakin olis kyllä hyvä keksiä, sillä kyllä sitä yleensä nyt jotakin juo, vaikka harvoin mitään perskännejä vetääkään. Nyt on vaan tyystin sellainen olo että en varmana juo, sillä jos jotain tuolla masussa onkin aluillaa niin ei mitään riskejä halua ottaa. Voisikohan testissä tuolloin lauantaina jo näkyä, jos tekis jollakin herkällä mallilla ja aamuvirtsasta?

Chiaraa oi ei.. :) Vähänkö naureskelin ääneeni täällä töissä..onneksi huoneen ovi oli suljettuna :) Hjih... siinä taisi kuitenkin sun ajatus ja viestin sisältö kohdata ;)

Shih Miehen siittiöt tosiaan elävät parhaimmillaan tuon 6vrk, eikä se ole edes kovin tavatonta. Naisen munasolu on hedelmöittymiskykyinen 12-24h, joten olisi tosiaan hyvä että siellä olisi jo valmiina siittiöitä, kun munasolu irtoo... Onhan myös mahdollista, että testi ei vain vielä sinulla näytä, sillä joillakin naisilla raskaushormonin erittyminen alkaa kovin laiskasti. Oireiletko mitenkän?
 
chiaraa, sain myös hyvät naurut pikku lipsahduksesta ;-)

Supuliini, eikös niissä erittäin herkissä lupailla, että pitäisi näkyä 3-4 päivää ennen kuin oletetut menkat alkaisivat. Mutta vaikka silloin näyttäisi negaa niin voihan se siitä parin päivän päästä plussaksi muuttua :)
 
Hellurei!

Ja nyt vaan omaa napaa, pahoittelut :flower:

Menkat edelleen kadoksissa ja raskausoireet senkun jatkuu, juilimiset nivusiin asti yms. ja eilen en enää voinu mahallani nukkua koska tuli niin kova paineen tunne alamahaan...Eilen aamulla tuli tosi tosi tosi haalee viiva liuskaan, mutta tänä aamuna iha puhdas nega clearblue-testiin :'(

Soitin neuvolaan ja sain lähetteen huomiseks verikokeisiin. Ellen oo raskaana ni sit meen lääkärille selvittämään mistä nää oireet ja kivut johtuu..


Sellasta tänne...
 
Supuliini ja muut oireistani kiinnostuneet: Oireita on ne helvetin (sori ) näppylät ja nipistely alavatsassa ja nivusissa. Nännit oli kipeet, mutta sekin meni jo ohi.. Myös paineen tunnetta vatsassa on.. Noh odotellaan ja kattellaan.. :ashamed:
 
moikkelis taas pitkästä aikaa... ollut hieman mieli maassa eikä ole hirveesti tehnyt mieli kirjoitella mihinkään :( kp 20/44-53 menoillaan... tänään käyty lääkärissä ja kysta oli kadonnut. tli myöskin selväksi etten ovuloi ilman apuja. siispä määrättiin clomit avuksi.

plussa tuulia tänne ++++++++ :whistle:
 
haaveilija87, toivottavasti selviää pian mistä on kyse, tulethan kertomaan sitten kuulumiset! Pidetään peukut pystyssä että sinä olet niitä joiden hormonitaso vain lähtee nousemaan hitaasti. d:)b

niuku :hug: toivottavasti clomit alkavat puremaan ja jos se kiertokin vaikka tasoittuisi...

Shih, mää täällä jännään sun puolesta, peukut pystyssä että tulee vielä lussaa!

ON: Kengät märät, tukka likainen, naama kukkii, väsyttää. Pääsiskö jo takaisin lomalle kits. Koopee 20/28.... Superherkällä vois testaa jo viiden päivän päästä. Tänään en kyllä ole raskaana. Ehkä huomenna taas psykoyököttää.
 
Supuliini ja muut, joo kyllähän mä varmaan alitajuisesti tota juuri ajattelinkin :) mutta oikeesti se oli ihan puhdas vahinko. Ja osta joku mahdollisimman herkäksi luvattu testi, ehkä vois jo plussa näkyä!!

haaveilija87 Hyvä, että pääset näin nopeasti verikokeisiin ja saat ainakin selvyyden siitä, oletko raskaana vai et. Ja jos et ole, niin ainakin sitten päästään selvittelemään, mistä noi oireet johtuvat.

Mary Jane Hymyilyttää toi sun "TÄNÄÄN en kyllä ole raskaana" :LOL: Ehkäpä taas huomenna olet :)
 
" Tänään en ole raskaana" :LOL:

Mulla on ihan hirvee olo, en tiiä mistä johtuu. Vatsa on jalkapallo, närästää...tosiaan sellanen olo, että ois ilmapallo vatsan sisällä...Ärsyttävää, jos tää pillreiden loppuminen aiheuttaa tällästä oiretta, toivottavasti ois vaan tässä ekassa luomukierrossa :|

Tää istuminen töissä koneen ääressä ei ainakaan helpota yhtään olotilaa... :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnniSofia:
/snip/ Vatsa on jalkapallo, närästää...tosiaan sellanen olo, että ois ilmapallo vatsan sisällä...Ärsyttävää, jos tää pillreiden loppuminen aiheuttaa tällästä oiretta, toivottavasti ois vaan tässä ekassa luomukierrossa :|

Tää istuminen töissä koneen ääressä ei ainakaan helpota yhtään olotilaa... :x
Mä olen erikoistunut ym. olotilaan, diagnosoitiin ärtyvän suolen oireyhtymäksi joskus muutamia vuosia sitten. Oon kokeillut vaikka ja mitä, mutta ainoo mikä OIKEASTI taikoi oireet pois oli sokeriton, leivätön ja perunaton ruokavalio, eli täysin ilman hiilareita ja/tai niiden vähentäminen. Ja siis mä en ihan oikeasti ole mikään alakarppaus fanaatikko, mutta näin vain kävi. Ei pieretä enää! :D
 
Heippa :wave:

Tää on nyt tälläinen pikakäynti, ei jaksa kirjoittaa mitään maratooneja. Sorry en nyt kommentoi kaikille, kun on tullut niin paljon viestejä viime käynnin jälkeen, mutta tsemppiä ja onnea kaikille, ja pahoittelut niille, joilla on jotakin vastoinkäymisiä tullut. :heart: :heart: :heart:

ON: En mä kai sitten ovuloi, kun en oo saanut mitään viivaa yhteenkään ovisliuskaan. Ainoastaan nyt parina päivänä saatoin nähdä todella hailakan viivan, mutta eihän sekään mitään merkkaa. Todella turhauttavaa. Pitää lääkärille puhua tästä seuraavan kerran kun ollaan yhteyksissä, jos vaikka saisi clomit avuksi tai jotain. En tosiaankaan tiedä mistään mitään :( Ja kun mulla on kaikkia ovisoireita (tissit kipeet ja on edelleen) mahasta nippailee jne. kertokaa mulle mitä tää sitten on?
 
Heippa! Äsken sain verikokeen tulokset, enkä ole raskaana. Se arvo alle 25 :'(
Puhui jostain aikaisen vaiheen keskenmenosta jos vuoto nyt alkaa päivän kahden sisällä, tiedä sitten :'( Ja sillä selittyis nää kauheet kivut ja nippailut ja vihlomiset...

Sain lääkäriajan viikon päähän ja menen näyttäytymään siellä.

Eli ei muuta kuin uutta yritystä siis :'( Olishan se nyt ollu niin hyvä tuuri jos osi heti tärpänny..eli yk 2 alkaa kunhan ne menkat nyt vaan tulis. Tosiaa kohta puol toista viikkoa ollu myöhässä...Eli ei hajuakaan minkä pitunen kierto mahtaa tulla...

Plussapuhureita kaikille!!!! :heart:
 
Onnea kaikille plussanneille ja tsempitykset niitä tarvitseville. =)

Omaa napaa: Täällä on kovasti pupuiltu. :p Oviksesta kun ei ollut mitään tietoa,joten pitänee vain pitää peukkuja, että joku kerta edes olisi osunut oikeaan aikaan. 11 päivää olisi odottelua jäljellä mikäli menkat alkaa samaan aikaan kuin viime kuussakin. Meillä on vasta ensimmäinen yrityskerta menossa pillereitten pois jätön jälkeen eikä siksi vielä kovin suuria odotuksia ole, mutta ainahan voi haaveilla. =)

Päivänsäde82:n kanssa näköjään mennään aika samoissa ajoissa. Me jätettiin pillerit pois 20.6 ja ekat menkat tuli 20.7. Voidaan samassa jännityksessä odotella plussatuulia. =)
 
heips taas..:) elikkä viime kierto oli 27päivää jolloin menkat alkoi..epäsäännölliset ne varmasti on koska pillerit lopetin kesken liuskan..ja ne viimeset menkat alkoi siis 21.7 joten tässä nyt sit odottelee et alkaako ne tuossa joskus 18päivä jälkeen..:eek: toivotaan että ei ja testi näyttäs plussaa ^^ tosin toinen yritys vasta..en tiedä oliko ovulaatio sitten tuossa joskus 29-30.7 päivinä..ainaki sillo makkarinpuolella touhuumista riitti :LOL:
huvittavaa ku mies kokoajan sanoo et kyllä sä olet raskaana ku tississ pullottaa noin ja oot aamu kärttynen :LOL:
 
Mä jätin myöskin pillerilaatan kesken ja kuukauden päivät sai odotella menkkoja. Nyt tässä myöskin odotellaan et koska seuraavat alkaa. Oireita on jos jonkinmoisia,mutta en tiiä viittaavatko menkkoihin vai raskauteen. :LOL:
 
Ke 11.8.2010 The Esikoisesta Haaveilevat



anu84.......................kp 116/35........................................yk 25




aamuhapan korppu.....kp 50/30.......................................yk ?




iloksi..........................kp 41/ ?........................................yv 4+
Shih...........................kp 40/27-35...................................yk 6




Tipetsu.......................kp 37/27........................................yk 7
Jessie82.....................kp 35/24-33...................................yk 17
kirsikkainen19.............kp 30/27-41...................................yk 6




Supuliini......................kp 28/32.........................................yk 1
beabee......................kp 26/35-40...................................04/09
susse83.....................kp 23/30.........................................yk 1
niuku..........................kp 22/44-53......................................yk 12
Mary Jane....................kp 21/28..........................................yk 1
Päivänsäde82..............kp 21/27.........................................yk 2
Miipeli........................kp 20/28-36......................................yk 19




AnniSofia...................kp 17/28(?)........................................yk 1
NiQ............................kp 15/30-33......................................yk 2
mimmu1984...............kp 14/31-32.......................................yk 3
chiaraa.......................kp 14/28-35......................................yk 3
MyDream....................kp 13/28..........................................yk 8




Tiikkis........................kp 7/32-33........................................yk 3




Plussanneet :heart: :heart: :heart:

Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
 
ON: Täällä mennään nyt siis kp 28/32 eikä oikeastaan mitään oireita, joten tuskin sitä ollaan raskauduttu...eipä tässä mitään hätää sillä yk1, mutta jotenkin sitä vaan niin kovin haaveilee, että jotain saisi aikaiseksi :heart: Saapa nähdä, miten tytön käy... Jotenkin se, että oireita ei ole laisinkaan mietityttää..vaikka kiertoakin on vielä jäljellä... Lauantaina päätin testata aamupissasta jollain herkkisherkkis testillä... jos negaa niin tätiä odottelemaan...

Shih mullakin tuota nännien kipuilua oli, mutta enään ei kyllä mitään sen suuntaista oiretta..ilmeisesti liitty ovulaatioon... kirjoittelehan kuulumisiasi :hug:
 
Päivänsäde82, parhaan ymmärrykseni ja laskutaitoni mukaan sut tuonne päivitin, samoilla päivillä mennään. :wave: Hmph, m'oon muutenkin niin perkeleen ihana aamuisin että musta ei ainakaan sen perusteella voi mitään päätellä...

haaveilija87, :'( ihan perseestä. :hug: Toivotaan että saat sen ferrarin mahd. pian niin pääset sitten laittamaan uutta matoa koukkuun.

beabee, ootko vielä kaynyt lääkärissä? Katsoin että teillä on yritystä kumminkin yli vuosi takana, josko sieltä jotain apuja irtoaisi. Sorry jos tämä keskustelu on käyty jo aiemmin!

Shih, :wave: Kuuluuko mitään uutta?

ON: Vääääsyyyyyttäääääää. Urpo mies on kauheen hyvällä tuulella ja pirteä koko ajan eikä anna mun nukkua. Luikertelee aina peiton alle kutittelemaan just ku meinaan nukahtaa. |O
Tuntemuksia "siellä", mutta en nyt niitä tässä sen tarkemmin analysoi. :snotty:
Eilen jo tuli Raskauskeijulta tilatut testit postissa, polttelevat nyt vessassa valmiina tositoimiin. Viikko vielä, lallallaaa......
 
MaryJane Juu kävin lääkärissä n. pari kk sitten. Muuta vikaa ei todettu paitsi kilpirauhasen vajaatoiminta ja prolaktiinin liikaeritys (nämä saattaa haitata ovuloimista), olen nyt syönyt kilpirauhaslääkkeitä ja odotan kutsua polille jossa näitä tutkitaan ja hoidetaan tarkemmin. Lääkäri sanoi, että voi olla, että kun kilppariarvot saadaan kohdilleen, niin alan ovuloimaan normaalisti, mutta jos en, niin hän määrää mulle clomit jossain vaiheessa. Elikkä nyt vain yritän raskautua ja odotan kutsua polille (pitäis kai tässä kuussa tulla, jos ei tule, lääkäri pyysi soittamaan hänelle). Toivottavasti tajusit tän sepustuksen :) Muuten kaiken pitäis olla kunnossa, lääkäri teki sisätutkimuksen ja ultras, ja kaikki oli täydellisesti siellä. :)
 
NiQ
Noniin, reissu heitetty ja kotona jälleen oman kullan kainalossa <3

Mary Jane aivan loistava tuo hedelmämittari. Ulvoin ihan huutinaurua kun sitä luin ja mies siinä ihmetteli mikä voi noin hauskaa olla. Luin sen sitten miehelle ääneen, jonka jälkeen se vaan tuijotti mua vakavalla naamalla ja totes "Mitäs hauskaa tossa muka nyt oli, mies-parka yrtti parhaansa!". HehHEHHeeee! :)

chiaraa Automaattinen tekstinsyöttö tekee joskus mukavia :)

Anteeksi, en ehdi nyt kommentoida kaikkia :heart: puhureita ja tsempityksiä!

ON: Viime pupuilu lauantaina ja eilen tiistaina vasta seuraava. Nyt kp15, toivottavasti ei vaan myöhästytty oviksesta. Tänään tikutin, ja tuloksena vaan ihan haalea viiva. No, onneks on kumminki noinkin pitkä kierto niin ei taida olla pelkoa että meni ohi :)
 
MaryJane niinno joo periaatteessa tiedän missä vika, mutta silti koko ajan pieni pelko (niinkun varmaan muillakin täällä?) että lasta ei tulekaan, vaikka kaiken pitäis olla ok, onhan niitäkin tapauksia, että syitä lapsettomuudelle ei ole. :( Mutta toivottavasti me kaikki saatais nopeesti omat pikku nyytit syliin :heart: =)

Toi hedelmämittari- juttu oli kyllä hauskin pitkään aikaan, nauroin ihan vedet silmissä :LOL: On nuo miehet hupsuja :)
 
Heippa kanssakuumeilijat!

Oon kirjoitellut lähinnä tuolla Vauva haaveissa 2011-2012 -ketjussa, mutta nyt ajattelin liittyä tähänkin porukkaan. Miehen kanssa ollaan siis vihdoinkin samalla aaltopituudella vauvahaaveiden suhteen! Viimeisen e-pillerin söin maanantaina ja nyt odotellaan tyhjennysvuotoa, jonka pitäis alkaa lauantaina. Silloin VIHDOINKIN käynnistyy yk 1 tässäkin taloudessa :heart:

Mä täytän vajaan kuukauden päästä 24 vuotta ja mies on 25-vuotias. Molemmat opiskellaan vielä, mutta ollaan silti mielestämme valmiita tähän uuteen elämänvaiheeseen. Perheeseen kuuluu meidän ihmisten lisäksi kolme koiraa, minkä johdosta panikoin jo nyt sitä, miten kerron äidille, jos ja kun (tässä vaiheessa oon vielä huomattavan optimistinen, saa nähdä kuinka käy ) vauva ilmoittaa tulostaan... Vilinää ja vilskettä tulee siis taatusti riittämään enemmän kuin omiksi tarpeiksi, mutta eiköhän me pärjätä. :saint:
 
Moikka B)

Tänne ei mitään erikoista, menkkoja odottelen. Ovista en usko tapahtuneen, joten en varmaan raskaanakaan ole. Toivottavasti täti vaan tulis ajallaan, ettei taas kierto veny niinkuin viimeks (n. 55 päivää ) :/

Jomi tervetuloa mukaan ja onnea yritykseen! :flower: :)

Plussapuhureita :whistle:

Eipä mulla nyt muuta. =)
 
Heippa! Omia kuulumisia päivittelisin..Eli menkkoja ei näy ei kuulu...Kivut helpottuneet tänään ja muutakaan oireita en oo tänään tuntenut.. On tosi outo olo kun yhtään ei tie mitä tapahtuu ja mitä tää oikein tarkoittaa. Mutta tätiä ootellessa...
 

Yhteistyössä