<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

mimmu Jospa tulis kuitenki plussa! ;)

Mulla tuntui eilen menkkajuilinta ja tänään pikkiriikkisen nippaillu.Nännitkään ei oo niin arat,että eiköhän se täti tähän osotteeseen tule viim. sunnuntaina.On kyllä ollu kumman oireeton tää kierto verrattuna muihin,jolloin aina muka kuvottaa ja janottaa ja vessattaa jne..
En kyllä taaskaan oota yhtään mitään tältä kierrolta,vaikka pupuilut osu aika nappiin. Jotenkin ei vaan jaksa enää nostaa toiveita missään kierrossa,koska jokusen kerran saanu pettyä verisesti. Nyt siis oottelen vaan kiltisti että menkat jää joskus tulematta ja ilosesti testaan plussan!Testejä kaapissa kolme kipaletta,mutta ei oo kyl mitään tarvetta katella negoja,liian aikaseen varsinkaan.Nyt kp 22/27 ja dpo 10.
Joskus kyllä tulin siihen tulokseen,että plussa-kierto on oireeton,koska negakierroissa on jos jonkinlaista oiretta,mutta täti vaan pamahtaa paikalle.

Nyt plussia tähän pinkkaan naiset!!:)
 
Supuliini tervetuloa ja plussaisiatuulia!

Täällä vain odotellaan, että kiertopäivät lähenisi tuota viimekertaista 33. Nännit hieman arat, mutta ehkä sitä tosiaan infoaa tänne kaikki pienimmätkin toivon rippeet ;-)
 
mimmu toivotaan että tuliskin plussa!!

Tervetuloa Supuliini! Mä oon kans armottoman huono tulkitsemaan oman ovulaationi ajankohtaa, senpä takia nyt tässä kierrossa ekaa kertaa käytin ovistestejä ja jos testiin on luottamista niin ovulaatio oli kyllä ihan muulloin ku mitä olisin itse veikkaillut..

Kp 25 menossa ja tuntuu että yritän väkisin etsiä jonkinlaisia oireita. No eipä oo muuta kuin että rinnat on aika kipeät. Nännit ei yhtään arat mutta jos muualta vähän painaa niin sattuu. Ja kun kävelin kotona pelkällä aamutakilla ilman rintsikoita niin oli koko ajan sellanen tunne, että pitäis "kannatella" rintoja kun muuten teki niin kipeää kun ne "heilahteli" :)

anu84 En muista sun taustoja, niin onko sulla tutkittu mitään? Ts. onko sulla jotain tietoa mistä toi sun älyttömän pitkä kierto johtuu?
 
Supuliini ja chiaraa itse en myöskään osaa oikein tulkita tuota ovista. Tässä kierrossa ehkä bongasin jotain ovikseen viittaavaa "ovislimaa". Muuten ei juurikaan olo ollut erilainen. Olen myös ajatellut niitä testejä tilailla jos ei meinaa muuten tärpätä.
 
Pitkän tauon jälkeen aion vain omanapailla, suokaa anteeksi. :ashamed:

Tajusin että tänään on meneillään jo kp 36/30-35. :eek: Menkkajuilintoja on ollut useamman päivän ajan ja olenkin odottanut menkkojen alkavan... Vaan ei tätiä näy eikä kuulu. Olen koko kuukauden ollut tosi pessimistinen ja "tiennyt" että tässä kierrossa ei tärppää, sen takia myöskin jättänyt testit tekemättä ja ostamatta... Nyt oon ihan äimänä kun ne menkat ei ala vaikka ilmoittelee tulostaan koko ajan. Oletetusta oviksestakin on kulunut jo reilu kaksi viikkoa. Perjantaina testiä kehiin ellei täti sitä ennen tule.
 
An-nie mulla oli menkkatuntemuksia(ihan sellai olo et menkat alkaa) viikon ennen plussaa ja pari viikkoa plussauksen jälkeen.. menkat oli siis myöhässä mulla sen 4 päivää ennen plussa testiä.. :)

esikko pinossa haaveillut ja plussanut TB ja tytteli nyt 8,5kk :heart:

Paljon plussatuulia kaikille... :whistle:
 
TB, olen lukenut nyt noita muidenkin oireita ja alkanut miettimään että mitä jos nää ei oliskaan menkkaoireita... Nyt vaan kun toivo alkaa nostaa päätään, pelottaa miten paha pettymys on kun täti tuleekin. :| Aika näyttää, ei kai voi kuin odotella.
 
28.7.2010 Keskiviikko



anu84.......................kp 102/35........................................yk 25



An-nie.......................kp 37/30-35...................................yk 3
aamuhapan korppu..kp 36/30.........................................yk ?
NiQ............................kp 34/30........................................yk ?
mimmu1984..............kp 33/31........................................yk 2



HappyFeet................kp 29/?.........................................08/08
iloksi..........................kp 27/ ?.........................................yv 4+
MyDream...................kp 27/28........................................yk 7
Shih...........................kp 26/27-35...................................yk 6
chiaraa......................kp 26/28-35...................................yk 2
Tiikkis........................kp 25/33........................................yk 2
Tipetsu......................kp 23/27........................................yk 7



beabee......................kp 12/35-40....................................04/09



susse83.....................kp 9/30.........................................yk 1
niuku..........................kp 8/44-53....................................yk 12
Miipeli.........................kp 6/28-36....................................yk 19


Plussanneet :heart: :heart: :heart:

Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+


 
Huomenta. :) Täällä töissä taas istuskelen ja on enemmän kuin aikaa hengailla kaksplussassa :LOL:

An-nie pidän peukkuja et olis plussa B)

NiQ pahoittelut tädistä. Joo en mäkään enää luota yhteenkään "oireeseen" (no en vissiin niin, katotaan taas jokusen viikon päästä...) On se kumma kun joka kerta toiveet herää sellaisen oireen kohdalla, minkä tietää tulevan joka kuukaus ennen menkkoja (esim. mulla rintojen arkuus) "jos vaikka nyt tää olis jotain erityistä..." Ja sitten toisaalta, jos mitään oireita ei ole, niin sekin viittaa aina raskauteen x) Ja joka kuukaus petyn.

ON: Eipä tässä nyt montaa päivää enää ole kun alan testailemaan ovista. Testit ei ole vielä tulleet, mutta luultavasti tänään tai huomenna<3
 
NiQ voiskohan noi tissit kipeytyä ihan vaan sen takia, että niitä puristelee niin paljon? Mä alan ainakin loppukierrosta aina "kokeilemaan", että onko ne nyt arat. Aluksi ei välttämättä oo, mutta sitten vähän ajan päästä... :p

 
NiQ niimpä ;) Tässä kuussa aion kyllä jättää tissiparat rauhaan. Ja muutenkin mennä ihan rennosti tutkailematta oireita. Sitten jos menkat on myöhässä, niin testaan. Thats it. Miten helppoa (voi kun oliskin oikeesti...) xD

ON: Lääkäri soitti just tossa jonkun aikaa sitten. Kilppariarvot alkaa lähennellä jo normaalia! Nyt odottelen kutsua polille, siellä mua tutkitaan ja testaillaan kilpirauhasenvajaatoiminnan ja prolaktiinin liikaerityksen takia ja sillä pohjalla että vauvaa yritetään. Odotan innolla, jos sais jotain tuloksia... ; )

On tänään taas todella toiveikas päivä :)
 
Moikka taas pitkästä aikaa, mut saa kans lisätä listalle kp 21/24-33 yk olisko 17-18?, olinkin jo tuolla edellisessä listassa ennen uutta pinoa :) oon seurailluit tätä keskustelua taustalta ja nyt oli pakko ottaa kantaa kun menee homma niin kummaksi.

Eli viimiset 3kk mulla ollut ovis kp14-15, tässä kierrossa oli ovis kipuja ja limaa tolkuttomasti jo kp 9, mut empä tehny testiä aloin tikuttaa ovista vasta kp 11 ja tikutin kp 18 asti aina joko vain kontrolliviiva tai sit hailakka testiviiva, eli negaa. No nyt sit eilen oli taas kovat kivut vatsalla ja aattelin et teenpä piruttain ovistestin ja tulos oli lähes yhtävahvat viivat no tänään eli kp 21 tein taas ovis testin niin tuli erittäin vahva viiva, onkohan tämä nyt myöhäinen ovis vai voisinko olla raskaana. R.testi ei taida näyttää vielä mitään... jos huomenna tekis vielä ovis testin ja perjantaina r.testin... että sitä taas kuvittelee kaikenlaista. Pitää pupuilla kumminkin varmuuden vuoksi :)
 
Jessie82 Voishan tuo olla myöhäinen ovis :) Ainakin tuli eka mieleen. Mutta testaile vielä huomenna ja mahdollisesti muinakin päivinä niin saat tietää. Jos olis ovis ollu, niin huomenna näyttää jo haaleempaa viivaa. Kerroppa sitten heti miten kävi, kun tiedät =)
 
Heihou!

Tänään tajusin, että mun viime kierto taisikin olla vain 30 päivää eikä 33. Mutta sama kai tuo, eli odotellaan josko ne sitten ensi viikolla alkaisi.

Täällä ei mitään, eikä tunnu missään.
 
Kiitoksia kaikille peukuista. Tänäänkään ei ole tätiä näkynyt. Masua sen sijaan edelleen nipistelee ja rinnat on niin arat että piti yöllä tarkkaan miettiä missä asennossa sitä nukkuis. :D

chiaraa: tää on vasta kolmas kierto yritystä, mutta ehkä se nega ja sen tuoma pettymys pelottaa niin paljon että odottelen mielummin vielä huomisen päivän, ennenkuin ryntään testiä ostamaan... Oon ollut niin varma tän kierron ajan että ei tärppää, et ei oo tullu mieleenkään hakea testiä varalle. :eek:
 
Huomenta!! :wave:

Mulla tänään kp 1/31-32 yk 3.. Täti näytti naamansa jo ihan kunnolla tänä aamuna, joten tästä se taas lähtee uuteen nousuun! =)

An-nielle tsempit!! toivon totisesti et sun täti jää tulematta!!
 
Kauhia kun on tullut tekstiä! :D
Minulla on kahtiajakautunut olo.. Elikkäs, lauantai iltana alkoi tihuutella kirkasta vuotoa..Ja siitä muuttui lähes ruskeaksi (tiedän,yööök).Loppui eilen.
Tänä aamuna heräsin, niin ihme olo, oksetti ja kuumetta hurjat 37,6..Niin vetämätön olo.
Uutta testiä en ole vielä tehnyt...Kun en kykene mihinkään menemäänkään! :/ Outoa.Muuten erittäin raskautunut olo, paitsi rinnat ei enää niin kipeinä ja turvonneina..
Eli, täällä vielä vatvon ja ihmettelen.... Jospa sitä pääsisi hiljalleen taas uutta viivaa metsästämään...Ja toivottavasti tämä nyt on sitä itseään.Ettei aivan turhaan sairasta ja kärsi.

Paljon plussia teille muillekin päin.. Ja onnea Annalle!!! :heart:

EdlaOnni&Luulotauti(ko)?
 

Yhteistyössä