Beabee : On juu pitkä yritys takana.. Ollaan iteasiassa nyt vuosi yritetty tk:n kautta saada lähetettä laps.polille tutkimuksiin & hoitoihin. Mutta eivät ole antaneet. Vaikka takana on vain km:ja, sekä kemiallinen.. Jotenkin tosi nyrpeitä olleet. Tässä sisuunnuin sit yhtenä päivänä, ja päätin, että menen yksityiselle, ja sieltä saatiin se lähete 1,5vk sitten. Eli nyt ollaan jonossa ja odotellaan että loppuu loma polilaisilta.(toivottavasti ei tarvitse käyttää lähetettä...)
Tosiaan yksityinen ultrasi, niin ei löytänyt johtavaa follia, ja siihen sanoi et voi olla niinkin, että olen raskaana, tosin on niin alussa, ettei vielä näy ultrassa. Ja sen takia ei sit laittanu reseptiä mihinkään.. Käski vain odotella ja testailla.
Tämä siis luomua tällä kertaa.Siinä vain pelottaa niin paljon tuo, että onko kemiallinen, tai jos ihan oikeasti olen raskaana, niin kestääkö miten pitkälle..Jos ei noin montaa huonoa kokemusta olisi takana, niin ehkäpä sitä uskaltaisi luottaa paremmin tuohonkin tulokseen.
Mutmut, näillä mennään ja yritetään olla pohtimatta liikaa..(as if!!!)
Tosiaan yksityinen ultrasi, niin ei löytänyt johtavaa follia, ja siihen sanoi et voi olla niinkin, että olen raskaana, tosin on niin alussa, ettei vielä näy ultrassa. Ja sen takia ei sit laittanu reseptiä mihinkään.. Käski vain odotella ja testailla.
Tämä siis luomua tällä kertaa.Siinä vain pelottaa niin paljon tuo, että onko kemiallinen, tai jos ihan oikeasti olen raskaana, niin kestääkö miten pitkälle..Jos ei noin montaa huonoa kokemusta olisi takana, niin ehkäpä sitä uskaltaisi luottaa paremmin tuohonkin tulokseen.
Mutmut, näillä mennään ja yritetään olla pohtimatta liikaa..(as if!!!)