<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Täällä mennään samoilla vanhoilla kuvioilla. Eli kp 26 eikä minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Eli tuskin tärppää. Seuraavaa kiertoa jo odotellaan :)

Hellettä piisaa. Tänäänkin käyty jo 4km lenkki ja sauna. Tosi fiksua näillä keleillä!

EdlaOnni ja Luulotauti, peukutanpeukutan. Puhureita!
 
EdlaOnni oii pidän sulle peukkuja. Testailethan heti kun siihen kykenet? Odotan malttamattomana :D

Anteeks en nyt kommentoi mitään muille. Ei vaan oo aikaa. Mutta pakko oli silti tulla pikapikaa käymään. Mulla ei menossa mitään erikoista... Kohtapuolin alkaa ovistestailut!

Tasapuolisesti kaikki plussapuhureita ja tsemppiää! :D :whistle:
 
29.7.2010 Torstai



anu84.......................kp 103/35........................................yk 25



An-nie.......................kp 38/30-35...................................yk 3
aamuhapan korppu.....kp 37/30.......................................yk ?
HappyFeet.................kp 30/?........................................08/08



iloksi..........................kp 28/ ?........................................yv 4+
MyDream....................kp 28/28.......................................yk 7
Shih...........................kp 27/27-35...................................yk 6
chiaraa.......................kp 27/28-35...................................yk 2
Tiikkis........................kp 26/33........................................yk 2
Tipetsu.......................kp 24/27........................................yk 7
Jessie82.....................kp 22/24-33...................................yk 17



Supuliini....................kp 15/32.........................................yk 1
beabee......................kp 13/35-40...................................04/09
susse83....................kp 10/30.........................................yk 1



niuku..........................kp 9/44-53......................................yk 12
Miipeli........................kp 7/28-36......................................yk 19
NiQ............................kp 2/30-33......................................yk 2
mimmu1984...............kp 1/31-32.......................................yk 3


Plussanneet :heart: :heart: :heart:

Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
 
No niin, ei-toivottu täti tuli elikkäs kp 1/28-35, yk 3 lähtee.

Mul oli eilen vasta kp 26, ei oo ikinä ennen alkanut noin aikasin. Ja oli ihan hassua kun ei oo ollut mitään menkkaoireita enkä oo joutunut syömään vielä yhtään särkylääkettä, normaalisti joudun yleensä ottamaan buranaa jo pari päivää ennen menkkojen alkamista.

Vaikken oikeen uskonutkaan että olisin raskaana, niin kyllä tää silti taas vakavaksi veti. Tais tulla pari kyyneltäkin. Ei sen takia, että olisin ajatellutkaan että tää helppoa olisi ja tulisin saman tien raskaaksi. Jotenkin vaan rupes ajattelemaan, että mitä jos tästä tuleekin joku vuosikausia kestävä prosessi.. Miehen kanssa juteltiin tosi pitkään ja meillä oli loistava keskustelu. Nyt on jo parempi mieli, toi oli onneks vaan joku heikko hetki..

Eli ei kun odottelemaan seuraavaa ovista :)

Sori tää omanapailu, mutta on kauhee kiire ja oli vaan pakko päästä purkamaan..
 
Huomenta... |O Kylläpä väsyttää, en ees mielestäni nukkunut mitenkään huonosti :eek: Oon kyllä pari päivää unohtanut ottaa mun kilpparilääkkeet, voiskohan olla vaikutusta :whistle:

Eilen tuli ovistestit postissa, tänään vois testailla ekan... Koska eilen jo jotakin nippailuja mahassa ja tuli vähäsen valkovuotoa. Eikai se ovis voi vielä olla? Vai voisko toi olla että se on tulossa? No testailemallahan se selviää sitten B)
 
:eek:

Tein tänään testin.

Aamupissaa en jaksanut pidätellä että olisin ehtinyt testin käydä ostamassa, mutta näköjään sillä ei ollut merkitystä. Plussa tuli. :heart:

Nyt täytyy vaan vielä toivoa että se on oikea plussa. :D En ihan vielä tiedä, uskoisinko vai en, hämilläni olen ja koitan totutella ajatukseen.

Kiitoksia tukijoukoille, oli kiva jakaa kokemuksia täällä teidän kanssa! Jahka tästä uskallan tuonne odottajien puolelle siirtyä, niin toivon teidän tulevan pian perässä! :)
 
An-nie hurrjan paljon onnea ja tarrasukkia. Ihanaa!

Täällä siis kp 28. Ei minkäänlaisia menkka tuntemuksia. Mutta viimeisinä parina päivänä ihme pahoinvointia. Välillä heti ruoan jälkeen ja välillä ihan yhtäkkiä. Myös mahaan sattuu samalla oudolla tavalla. Väsynyt olen kuin mikäkin, mutta se nyt voi johtua muutenkin oudosta unirytmistä. En tiedä, mutta outo olo on. Tänäänkin autossa rupesi huimaamaan ja erittäin oksu-olo ..
 
Tää niinku plussas taas. Tällä kertaa ei oo näkyny menkkoja ja viiva oli vahvempi ku viimeks millää kerralla noissa liuskoissa..
Eli plussa tuli kp 32 :heart:
Toivotaan et tällä kertaa pysyy mukana =)

Niin ja Onnea An-nielle kans :flower: Ja edlalle ja annalle kans :flower: :flower:
 
kiitoksia :)

Anu, ens kuun alussa pitäs tulla viimestään aika lapsettomuustutkimuksiin.. Eli luomusti nyt sitten plussasin..

Viime kierrossa siis tuli menkat jo kp 27 tai alko sitä ennen tuhruilemalla ja ei tuhruilemalla ja muutenki oli niin oudot nii tesmin ja sain plussan ja kävin verikokeessa joka oli plussa ja pissatestit näytti vaan haaleeta senki jälkee nii pyysin siihen hcg-mittauksee lähetteen ja siinä sit tuli tulos et alle 5 nii en ollu raskaana. Eli kemiallinen tai tosi varhainen keskenmeno.
Nyt sit mietin pitäskö mun soittaa jo heti vai ei ja pitäskö pyytää verikoe vai ei ja ääh.. Ehkä mä oottelen vielä.. Vaikka oli toi vahvempi jo ku ne aiemmat liuskatestit ollenkaa.. Jos vaikka ylihuomenna vielä tesmis onko vahvistunu..
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :) Ostin vielä yhden testin varmistellakseni huomenna onko tulos edelleen sama - hullua kun pitää koko ajan epäillä!

HappyFeetille hurjasti onnea ja pikkuiselle tarrasukkia ^^
 
Onnea kamalasti plussanneille :hug: Mitäs muille kuuluu?

Tarvitsen nyt apuanne/mielipiteitänne. Elikkäs mähän bongasin oviksen tikuilla tässä kierrossa tuolloin 21.7 (kp 19). Tänään on kp 30/27-35. Eilen ja tänään tuli paperiin vessassa käydessä ihan kirkasta limaa. Hieman huono-olo on ollut ja ruoka/tupakka eivät ole oikein maistuneet. Tein sitten äsken huvikseni ovistestin ja siihen pärähti sitten kaksi yhtä vahvaa viivaa.. Mitäs tämä nyt sitten on..?
 
Huomenta!

HappyFeet oi paljon onnea! :flower: Paljon tarrasukkia pikkuiselle jotta pysyisi tällä kertaa matkassa!

MyDream pahoittelut tädistä :hug: Älä menetä toivoasi vielä, ei ole mitään syytä ;)

Shih toivottavasti on sitä miltä kuulostaa ;) Testaile äkkiä raskaustestilläkin :)

).( Ovista oon nyt muutaman päivän ajan testaillu mammaksi.fi tilatuilla ovisliuskoilla, mutta en oo vielä saanut minkäänlaista viivaa, en siis minkäänlaista (siis sen kontrolliviivan (?) lisäksi), eikö siihen aina pitäis tulla joku haamu? Valaiskaa mua...
 
oi, täällähän on käynyt oikea plussapuhuri kylässä :) Toikos se Asta myrsky muutakin kun vaan tuhoja ;) onnea siis paljon plussanneille!! :flower:

beabee: Ei siihen tarvii tulla haamua, mulla ei ainakaan oo tullut niinä päivinä ku ovis ei oo tullu. Vasta ihan muutama päivä ennen kunnon viivaa on alkanu tulemaan haamuja. Riippuu varmaan testistäkin...

ON: täällä viimeisiä vuotopäiviä viedään... Tylsää oviksen odottelua, nyt kp 5/31-32. Tosin nyt ajattelin tän kierron ihan rennosti vetää, en tikuta ovista ja yritän muutenkin olla hössöttämättä.. Ainut uusi tälle kierrolle että otin noi raskausvitamiinit käyttöön, meillä töissä kävi esittelijä ja se kovasti niitä mainosti, et myös raskautta yrittävien kannattaa käyttää..
 
Kiitos beabee. Ovistestissä edelleen tänäänkin kaksi yhtä vahvaa viivaa ja se viiva tuli siis HETI siihen tikkuun. R-testi tilaus lähti eilen menemään.. En kehtaa mennä tohon meidän apteekkiin ostamaan, kun joudun duunin puolesta siellä käymään ja myyjät ovat tuttuja *nolo* :ashamed: Mutta jos ne viimeistään huomenna tulisivat..
 
Mimmu aijaa, mä luulin että siihen tulee aina joku pieni viiva. No mut hyvä jos olin väärässä. Oon tässä nyt testaillu joku 2-3 kertaa, eilen jäi välistä... Ei oo mitään viivoja näkynyt. No täytyy jatkaa yritystä. Saa nähdä testailenko enää tämän kierron jälkeen, tosi rasittavaa puuhaa ;<

Äsken vihlaisi alavatsasta oikealta puolelta ihan kunnolla. Ja sen jälkeen kipu vielä jatkui jonkun aikaa??? Whats that? Jotain ovisjuttuja vaan vai jotain pahempaa?

Muoks: kyllä se kipu näköjään tuntuu vieläkin, silloin kun nousee ylös tai kävelee. Ei mikään älypaha kuitenkaan :(

Shih jännään sun puolesta. Kuulostaa kyllä aika varmalta mun korvaan :) Tsemppiä!
 
Täällä olis kans yks kipeästi esikoisesta kuumeileva. :) Kp 21/27-41 ja yk 6, vaikka en tykkääkää puhua yrittämisestä.. Se siks, ku eipä tässä ihminen paljo muuta voi tehä ku heilutella peittoja ja odotella ja pitää peukut pystyssä.

Oireitahan mulla on, tottakai kun liikaa ajattelee:
- joku päivä en meinannu päästä ylös sängystä kun etoi ja heikotti niin kovin, lopulta kun pääsin ylös niin viimeistään jääkaapille päästyä piti juosta vessanpytylle yökkimään.
- Pahoinvointia, kuvotusta heti jos syömisestä taukoa pikkuisenkaa yli 3 h (ennen saatoin olla tosi pitkiä aikoja syömättä)
- Väsyttää väsyttää väsyttää... Koko ajan ihan vetämätön olo.

- Ja vielä yksi josta mietin että mitähän lie, kun kasvojen iho tuntuu lähes koko ajan tosi rasvaiselta vaikka normisti kuiva iho?

No, kyllähän sitä toivois että nuo olis jo niitä raskausoireita, mutta kovin optimistinen ei uskalla olla jos/kun taas kuitenki joutuu pettymään... :/
Että tällainen tilanne mulla ja anteeksi tämä omanapailu. Plussatuulia kaikille! :)
 

Yhteistyössä