<3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

Liikkeistä, muistan pojan odotusajalta sellaisen jutun että hän oli aina pari päivää tosi aktiivinen ja sitten tuli taas parin päivän tosi hiljainen tauko. Kaikki oli kuitenkin oikein hyvin, vaikka pääsi sitä vähän välillä säikähtämään.
Tämä tyllerö ei kyllä päästä äitiä huolestumaan, jatkuvasti myllertää :)

Mekin päästään lauantaina uiskentelemaan lämpimään veteen, ollaan varattu sellainen uimatila yhdestä paikasta. Siellä kävin pojan kanssa aikoinaan vauvauinnissa, nyt varattiin se kahdeksi tunniksi omaan käyttöön. Meillä on tässä taloyhtiössäkin uima-allas, mutta siinä on sen verran kylmää vettä että poikaa ei sinne vielä voi viedä. Itse täytyy ottaa tehtäväksi käydä päivittäin vetämässä siellä pari kierrosta että selkä pysyisi kunnossa. Muu liikunta kun ei tunnu kovin mukavalta enää :/
Saas nähdä miten bikinit menee päälle :eek:

Unohtu taas mitä muuta piti kirjotella....

Lilli ja Tiitti 24+1
 
Mä en ainakaan tietoisesti tunne vielä liikkeitä tai erota niitä =) eilen neuvola ja kaikki oli ok.
Oottelen tässä 4D ultraan menoa innolla. Käytiin katsomassa vaunujakin tänään, olipas vaunuviidakko :LOL:
Mä olenkin tämän viikon saikulla, ku oon flunssassa. Yöt on kyllä ärsyttäviä ku ei saa unta kun meenaa tukehtua limaansa :'(
 
Moikka Mammat ja masut! En oo jaksanu kirjotella, lukemassa oon kyl käyny joka päivä jutut.. Mulla tosissaan oli niit supistuksia viikolta 12 alkaen, nyt ne on loppunu kun seinään ja minkäänlaisia supistuksia ei oo tullut kuukauteen ja hyvä niin sit kuitenkin.. ensvkolla olis ultra ja neuvolakin pitkästä aikaa.. Liikkeistä ootte puhunut, tää poju on niin kova myllertään ettei kyl huolta siitä ettei liiku, aina kun mami pysähtyy niin alkaa potkuharkat :LOL: Öisinkin kyl ottaa välillä pattiin kun ei saa nukuttua kun poju muljuu siihen malliin..

Sairasloma olis loppu nyt ja lauantaina töihin :kieh: Onneks alkaakin loma sit jo 16.5 -> IHANAAA :heart: Tänää kävin taas kirpparilla, löyty paljon potkareita, kuudet taisin ostaa ja makso yhteensä vaivaset 3euroa! Löyty myös semmonen hoitotaso, joka on semmosta vahakangasta ja kovalla pohjalla, kivalla kuviolla ja sekin makso vaan 5euroa.. Halpaa =)

Jahas, eipä tässä kummempaa kai, uutta pakkausta odotellessa että sais ne kelan paperit pistää vetään, jossain palstalla oli puhuttu,että melki samanlaisena pysyy pakkaus, paitsi ne vihreet vaatteet muuttuis oranssiks? En kyllä tiedä pitääkö edes paikkaansa koko info mutta sanoinpa kuiteski =) Ja ne lapsimessut onkin jo reippaan viikon päästä, niin pääsee sinne tsekkaan sen pakkauksen!

Katham ja poju 24+4 :heart:
 
Nyt on konekin uudessa talossa niin pääsee tännekin useammin. Täällä vauveli alkaa myös liikuskella ,kun itse asettu aloille. Kyllä nuo liikkeet onkin ihanan tuntoisia. Nyt ne tuntuvat ja näkyvät paljon paremmin ,kun istukka on takaseinässä. Esikolta istukka oli etuseinässä ja vaimensi liikkeitä.

Lääkäri ja neuvola käynneistä oli puhetta. Meillä on lääkäri kolme kertaa raskauden aikana, neuvola kerran kuussa, 30 viikolta joka toinen viikko ja lopussa joka viikko. Sitten on np- ja rakenne ultrat. Neuvolassa oma ultra ,jolla vauvelia katotaan joka kerta. Nyt käyn neuvolassa noin kolmen viikon välein ,kun tehostetusti seurataan ,koska esikko syntyi ennenaikasena ja samat suppari oireet nytkin.

Mä en ole vielä mitään muuta vauvalle ostanut kuin yhden potkarin. Toivon ,että ensi viikon neuvolassa saataisin sukupuoli selville niin sitten voisi paremmin shoppailla :) . Jotenkin nyt ,kun uuteen kotiin on saannut niin kamalasti kaikkea ostaa, niin ei edes huvita ostoksille lähteä.

Taidanpa mennä nukkumaan. Jospa saisi jo vähän paremmin nukuttua. On tämä uusi ympäristö vähän unia häirinnyt.
-Poni ja Manteli 21+1
 
katham Mä oon kaks viimesintä synnyttäny khks:ssa ja täytyy kyllä sanoo et mun kohdalle on osunu molemmilla kerroilla tosi kivat kätilöt, ne on oikeesti ottaneet mun toiveet ja sanomiset tosissaan ja olleet kannustavia....
Ja sitten lapsivuode osastolla on ollu kyllä kans pääosin mukavat hoitajat, viimeks sattu yks sairaanhoitaja kohdalle, joka oli aika tökerö, mut laitoin sen sit sen piikkiin et oli tosi nuori vielä, eikä ollu varmaan paljoakaan työkokemusta. Se on kaikinpuolin hyvä paikka synnyttää, en oo kuullu muiltakaan huonoa sanottavaa...

Täällä kans yks joka tuijottaa vaakaa, nyt on tullu joku 6-7 kg painoa, eihän se oo ees liikaa, mut jotenkin se hirvittää ja pelottaa et kuinka paljon sitä oikein tulee... esikosta tuli lähes 20 kg, mut muista ei oo tullu ku noin 10 ja vähä alle. En kyllä haluu et tulee lähemmäs 20, kun siitä on sit niin vaikee päästä mun ainaki eroon. Tokihan täytyy syödä niin että vauva saa ravintoa tarpeeksi, mutta herkut, niitä vois aina rajottaa!! :|

Mulla tää toinen kolmannes raskaudesta on aina ollu helppoa aikaa, eihän sitä ees taho muistaa et odottaa ees, ei siis supistele eikä muutenkaan ole mitään vaivaa, tietty jos lenkille lähtee ja koittaa olla liian reipas, ni maha ilmottaa et nyt hiljennä... Mut aika reipasta vauhtia saa viel mennä. Pahin on sit se viimenen kuukausi, kun ei enää saa nukuttua ja muutenkin niin raskas olo, et täytyy nyt nauttia tästä helposta olosta

Tai no joo, onhan mulla tässä raskaudes tullu ihan uus vaiva, nimittäin ilmaantu eka suonikohju, olenkin nyt puoltoista kuukautta käyttäny tukisukkia (stay up mallia) ja voin kyllä suositella kaikille, vaikkei ois noita kohjujakaan, ei jalat oo illalla ihan poikki... mut täytyyhän näihinkin vähä totutella...

Poipi koht 25 (oisko 24+5)
 
Huomenta!!

joo esikoltakaan ei ollu yhtään supistuksia, ku vasta sitten ku lähettii synnyttää, mut en mie tajunnu et ne on supistuksia..miuta vaan koski tosi kovin :D

Vitsi en kerenny eile sinne hamekaupoille, mut jos tänään ehtis, ois niin kiva saada jotain uutta itelle.. ens viikolla pääsen kampaajalle!!! vähänkö ihanaa!!

Miulla kanssa luikertelee tossa reiden päällä sellanen tosi iso verisuoni..mutta se ei oo kyllä koholla, ehkä vähän.. ja ollu ennen raskauttakin siinä, mutta alkaako ne suonikohjut tollee?? vai mikä niissä on idea :D ..

oon kaksi viikkoa käyttäny trikoo housuja täällä töissä ku ei pysty muute istumaan ja nyt laitoin tavalliset housut, ni jo rupee alamahassa tuntumaan.. tosi tylsää.. onkohan miun maha liian alhaalta alkava tai jotain.. mites työ muut jotka tekee istumatyötä?? painaako housut tai muuten jo hankalaa istua?? miulla on tosi hankalaa.. mutta onneksi pääsee usein jalottelemaan!!

Nyt pitää tehä töitä..

Äiti lpr 24+3

*LISÄYS* Äitiys raha päätöksenkin sain eilen, ihan hyvältä kuulosti!! ainut mikä ärsyttää on se hemmetin veroprosentti, miulla on normistikin 22,5 ni ottaax ne oikeesti 24,5 % sitte miulta?? älytöntä ja samaten ne keillä on reilusti alle 20% ni niiltäki sitte otetaa se 20% tyhmää..

ja pakkaus pitäs tulla parin viikon sisään ihanaa päästä hypistee niitä vaatteita!!!
 
Huomenta Mammat :hug:

Kiitoksia Kuopion vinkeistä sain H&M:ltä hiukan äitiysvaatteita. Vaikka ensin ajattelin etten osta mitään äitiysvaatteita, kun onhan tämä kumminkin aika lyhyt aika. Mutta pakko oli. Nimittäin olen kanssa istumatyössä, kuten äiti lpr:kin mainitsi ei ihan tavallisilla housuilla pysty olemaan, muuten tuntuu ilkeältä. Joten nyt on 2 mammahousut töihin. Farkut ja joustavat siistit suorat housut (mahan päälle). Ja tarttuihan sieltä myös mukaan yhdet "rennomat housut" ja muutama paita... :LOL: Äippä kun oli mukana niin sitä tulee ostettua. Tosin koko pakkaus maksoi alle 100 euroa. Kuitenkin siinä oli 3 housut ja kaksi paitaa... Ainiin ja äidin oli pakko ostaa muutama body tulevalle lapsenlapselleen... Niitä on nyt sitten pitänyt hypistellä. Ihan neutraaleja värejä, kun ei tiedetä sukupuolta (paitsi mieheni on edelleen sitä mieltä, että se on poika...) =)

Äitiyspakkauksesta olitte puhuneet. Jostakin kuulin, että se olisi ollut sinivoittoinen? Joten kumpikohan nyt sitten pitää paikkansa tuo oranssi vai sininen. Tosin miun lemppari väri on vihreä, joten toivon että uudessa olis vihreetä... Tai sitten pitää kiireellä hakee, jotta saa vanhan. Kunhan vain sais jostain varmuuden ennekuin viimevuotiset loppuu. :(

Täälläkin "nestori" on kova liikkumaan. Ei meinaa yöllä saada unta! Mutta olen keksinyt yhden keinon joka toimii minulla 80% varmuudella... Eli menen lähelle miestäni niin vaavelikin rauhoituu :heart: Kyllä miehenikin on potkut tuntenut, mutta kunhan pitää kättä mahan päällä ja juttelee vauvalle, niin se rauhoituu tosi nopeesti... Ihmeellinen taika! Mutta ah niin käytännöllinen yöllä kun haluaa nukkua! =) Kummankohan pitäisi jäädä kotiin sitten hoitamaan vauvaa? :p

Mutta nyt töitä tekemään
:heart: :lla Pippuri ja "Nestori"
 
äiti lpr ja pippuri: en mäkään oo aikoihin voinu enää pitää muita ku mammahousuja ja -hameita, istumatyössä minäkin. nyt on alkaneet oman kokoset sukkiksetkin puristaa tosi ikävästi. vähän mietin, että ostanko sitä isompaa kokoa vai luovunko niistä kokonaan tältä vuodelta. mulla on nimittäin myös "lämpö" noussut eli mulla on aika usein tosi kuuma, enkä enää palele yhtään, kuten yleensä, joten voi olla, etten ees tarvii sukkiksia enää. tavallisia sukkiakaan, jos niissä on resori, ei voi enää pitää, pitää olla puristamaton resori.

mä en oo ite ostanut vielä ku käytetyn kantoliivin ja tuttipulloja, mutta sitäkin enemmän kamaa mulle on vaan ilmestynyt! kotona on jo 4 muovikassillista vauvanvaatetta, tulossa on kuulemma vielä "pari jätesäkillistä" uutta ja vanhaa, meillä on kehto, tulossa turvaistuin, imetystyyny ja vaikka mitä. nyt on jopa tiedossa jo fillariin lapselle istuin :D
tosi ihanaa, että ihmiset kierrättää tavaraa. minäkin oon kyselly, että no, mitä voin maksaa, mutta kun nää tulee sukulaisilta ja tuttavilta, niin ei he sitten niistä mitään ota. osan palautan takaisin, osa sitten saa lähteä taas kiertoon multa.
me ei varmaan tulla ostamaan ite muuta ku vaunut (niihinkin on jo sponsorointi, pitää vaan valita), siihen ja kehtoon kissaesteet ja vaippoja. niin ja vauvanvakuutus pitää ottaa, mutta muuten tää näyttää menevän nyt ihan omalla painollaan tää "turvavarustelu"! me ollaan ihan ihmeissämme tästä, mutta tietty - tosi kiitollisia :)

irtis ja jumppahullun kansan villi edustaja 23+2
 
Minä olen myös istumatyössä ja töissä en ole voinut käyttää omia housuja enää helmikuun jälkeen. Puristivat tosi inhottavasti. Mammahousuilla täällä mennään. Tosin harmittaa, että epäonnistuin farkkuostoksissa ja ne ovat sellaiset lökäpöksyt ettei niitä kehtaa pitää töissä. On mulla kuitenkin parit housut, joita voi pitää töissä. Ja sitten on hame odottamassa ilmojen lämpeämistä.

Ja vaikka yleensä olen palelevainen, niin tässä täytyy tosissaan alkaa harkitsemaan täkistä luopumista. Olen herännyt viikon ajan joka yö siihen, että mulla on tosi kuuma. Sitten en saa enää kunnolla unta. Väsyttää ihan pirusti, kun samaan aikaan myös hemoglobiini on laskenut 110:en. Kävin tänään neuvolassa ja siellä tuo tarkistettiin. Ehkä rautatabletit ja pelkällä pussilakanalla nukkuminen auttaa. Toivottavasti. Muuten alkaa käymään työnteko raskaaksi, kun ei silmiä saa pidettyä auki.

Minäkin sain tänään neuvolasta laput joilla pääsee hakemaan Kelan avustuksia. Täytyy saada heti ensi viikolla postiin, jotta pääsee hypistelemään niitä pikkuisia vauvanvaatteita! ;) Mulle on ihan sama tuleeko uusi vai vanha paketti, joten ajattelin laittaa hakemuksen heti kun vain saan sen täytettyä.

väsynyt Marikki ja pikkuinen 22+3
 
Pakko korjata!

Siis miullahan on ollu äippähousut käytössä melkeen koko raskauden ajan, ja nyt voin olla töissä vaan trikoisissa äippähousuissa. ns. normaalikankaiset äippähousut puristaa ja kiristää istuessa.. tylsää..

ja olipa äsken kiva käyä pissalla, ihan täysi rakko ja vauva potki/tökki samalla sitä rakkoa :kieh: , kauheen tuntusta..hälle varmaan tuli lisää tilaa :D
 
Mullakin on aika alusta ollut äippähousuja käytössä tuon istumatyön takia. Ainoo et yhet niistä on h&m:ltä, missä koot tuntuu olevan normaali reippaampia. M-koko roikkuu päällä kuin säkki :D Eilen löysin lindexistä tarjouksesta hyvät mamma-rintaliivit. Olin koko päivän ihmetellyt, kun ne ainoot liivit mitkä mulle mahtuu päälle tuntuu painavan toisen rinnan alta niin pirusti. Sieltähän oli kaarituki katkennut ja se pää törrötti suoraan ihoa vasten :LOL:

Nyt mäkin rupesin toivoon sitä vanhaa pakkausta, jos se uus on sinipainoitteinen. Musta vihree sopii hyvin pojallekin. Jotenkin vieläkin on tyttöolo vaan, vaikkei tiedäkään. Onneks vein hakemuksen jo alkuviikolla, joten eiköhän sieltä se vanha tule.

Meil on hirveen huonosti tuttavia tai sukulaisia, joilta saisi vaatteita :| Kaverit on joko jo antanut kaikki pois tai vasta saamassa lapsia. Sukulaisten kans on niin hirveen vähän tekemisis ettei kehtaa ihan pelkästään vaatteiden perään soitella :D
 
Marikki, mulla oli esikoista odottaessa koko ajan kuuma! Sillon oli vielä talvi, paukkupakkaset ja mä valittelin, miten on jokapaikassa kuuma. Normaalisti oon vilukissa ja tän raskauden aikana tuntuu, et paleltaa entistä enemmän. No, jospa kesä menis sit helpommin... esikoisen syntyi maaliskuussa ja silloin oli kesällä vasta alkuraskaus menossa, mut ne helteet oli ihan kamalia.

Nyt kun ääneen menin sanomaan tän oireettomuuden ja hyvän olon, ni jopas sain tänään muistutuksen, että raskaana sitä ollaan. Lähin "vähän" myöhässä kotoa ja jouduin juoksee melkein koko matkan junalle ~10min. Ihan kamalat supparit, kipeät, eivät tuntuneet menevän ohi millään, sellainen "kestosuppari" ja muun hyvän lisäks vielä vauva lakkas liikkumasta... junassa istuin sen 10min ja toiset 10min sit kaverin autossa, sen jälkeen piti kävellä varmaan 200m ja huh, että oli vaikeeta. Uskomatonta. No, nyt iltapäivällä olo on taas ollut mitä parhain ja vauva liikkuu ihan entiseen malliin. Pitää kyllä nyt vaan muistaa jättää nuo juoksemiset kokonaan pois... soitella sit ja sanoo tulevansa myöhässä... jotenki se vaan ois täällä ollut niin kamalan noloa, kun tää on vasta eka viikko, mitä teen tässä toisessa vaihtopaikassa ja... seliseliseli. Loppupäivän otan rauhallisesti, meinasin ottaa kirjan mukaan ja lähtee sitä lueskelee pihalle (viereisen barnehagen pihaan), saapi tuo esikoinen purkaa energiaansa siellä ja tää mamma vaan lepäilee.

Me ollaan taas mietitty nimiä ja mies tossa totes, et meidän on saatava 2 tyttöä ja 1-2 poikaa, että saadaan kaikki hyvät nimet käyttöön :heart: Nyt alkaa olla melko varma nimi myös tytölle, jos tää vauveli on tyttö.

Veronpalautus laput tuli tänään postissa ja... :D :D :D Se on sit bileiden aika!!! Matkaa pukkaa ja saadaan hyvin lisäsäästöjä kesän 2009 sauna- ja kylppäriremppaan. Jiihaa!

Hemuli ja masukki 21+6
 


tänää otettu valas päivitys :D

Miullakin oli vähän tuskanen olo tossa ku kaupassa meni yllättävän kauan ja sit piti äsken viel tehä pojun kaa piirakka uuniin, ni alko koskee/puristaa tosta mahasta.. mutta ei se kohtu kovetu, mutta voishan ne harjotus supistukset kai tuntua eritavalla joillakin..?? tiiä sitten, mutta kaikki mikä ei tunnu kivalle, ni yritän levätä, ja nytki ku oli 5min. tossa sohvalla, ni olo helpottu!!

Mutta illan jatkoja!!

Äiti lpr 24+3
 
äiti lpr, herttinen minkä kokonen masu sulla jo on! :eek: Mulla ei tainnu esikosta ollu loppuajastakaa noin komia.

Täällä ei uutta, närästää, närästää ja närästää taas kerran. :headwall:

Nyt yöunille. Öitä masut ja mamit!

 
Hoh hoijaa...Heräsin tossa neljältä yskimiseen ja tässä sitä ollaan suihkussa käyty. Tulihan sitä nukuttua vajaa 5 tuntia :headwall:
Kohta pitäisi lähteä heppakisoihinkin ja voi olla, että uni meenaa tulla kesken kaiken. Oon ollu jo viikon kipeenä ja ei sais mitää yskänlääkettä ottaa, ku on raskaana ja astma. Sairaslomaa on huomiseen asti ja sit taas maanantaina uudestaan lääkäriin.
Kiva on yskiä, kun välillä mahasta repii niin kovaa :(
 
Heipsan!

Täällä minä kans kovassa yskässä, räkätauti alkaa EHKÄ jo pikkuhiljaa luovuttamaan. Mahanpohja ihan arkana kun saa köhiä koko ajan, pitää vaan lämpimään saunaan mennä höyryttelemään niin helpottaa oloa. Ihana keli ulkona, aurinko paistaa jo niin lämpimästi =)
Masu-asukki on viettänyt rauhallista elämää viime päivinä, ehkä silloin tällöin voi huomata pienen potkun tulevan äipän masuun. Ehkä minä itsekki olen ottanu nyt vaan ihan rennosti =)

Eilen huusin huuto.netistä vaunut pienelle, Emmaljungan Duo Edget. Seuraavalla viikolla päästään hakemaan ne jo kotiin/mummolaan, ei ne oikein vielä mahdu "romottamaan" tuohon paikalleen meille. En kyllä malttaisi millään niitä jättää mummon hoiviin, mutta parempi niin. Kesällä voi sitten alkaa jo pikkuhiljaa hilailemaan niitä kotia päin. Kirpparilta oon löytäny julmetun paljon hyväkuntoista vaatetta, mutta ainakin täällä Jyväskylässä päin huomaa sen että poikien vaatteet kirppareilta lopussa, onkohan nyt joku poikavauvabuumi iskeny tänne? ;)

Neuvola on vasta kuun lopussa, saan kuulema silloin kaikki hakemukset mutta ajattelin jättää ne mahdollisimman viimetinkaan että pääsee käsiksi uuteen pakkaukseen, oli se nyt sitten millainen tahansa. Oliko joku menossa täältä sinne lapsimessuille? sitten kamera käteen ja kuvia paljon tänne!! B)

Mutta nyt minä lähden siivoilemaan, ihanaa aikaa kun mies lähti kolmeks päiväks kavereidensa kanssa hihhuloimaan ja minä saan ihan omaa aikaa!

Voikaahan mammat paksusti!! :heart:
 
Hej på dig!
Voi että on ollu kauniit ilmat nyt monena päivänä, jatkuiski tällaisena!!:) Masu tuntuu paisuvan ja paisuvan, potkut tuntuu (ja NÄKYY) milloin kyljissä, milloin navassa tai ihan alhaalla.:D Pääosin Mötky on poikittain kyllä, hassu vauva :heart: Heti kun isi laittaa käden massulle niin potkut loppuu, ja heti kun käsi lähtee pois niin mojauttaa kunnolla äitiä!;)

En oo nyt moneen päivään kerenny täällä lueskelee teidän kuulumisianne, oon viihtyny paremmin tuolla kestovaippainfon ja kankaiden äärellä :D Iski tuo vaipanompeluinto minuunkin, yhden vaipan oon saanu melkein valmiiksi :LOL: Pitäis ostaa uudet kangassakset, hermot menee nuilla vanhoilla ährätessä, ja sitä suttuista lopputulosta katsellessa :kieh:

Sisko oli ostanu vauvalle sinisen pipon, ilmeisesti "poikaolo" melko vahvana hänellä ;) Samoin kyllä itselläki nyt (piiiitkän linea negran vuoksi;) ) ja miehellä ollu kokoajan.. Alkuun oli outo sopeutua ajatukseen pojasta, kun koko alkuodotuksen ajan oli tyttöolo ja ajattelin että tyttö sieltä syntyy.. Mutta oikeesti ihan sama, kunhan syntyis jo :heart:

Apua, 6viikkoa yo-juhliin (ja kesäkuun alkuun!!!) :x Pelottaa että kompuroin....Siks tilasinki sovitukseen yhet ihanat juhlaballerinat :heart: Toivottavasti ois hyvät niin ei tarvis korkoja laittaa alle!!!

Nyt menox, ihanaa päivän jatkoa kaikille!!

tummakarvamahainen Upp3 ja Mötky 23+4
 
Iltaa!!

Onhan tuo masu ihan kivan kokone.. ja oikeesti kauhistuttaa mite paljo se vielä kasvaa elokuuhun mennessä :eek:

tänää käytii ravintolassa ja kaikkee.. kauheesti ollaa tapeltu tuon uhmakkaan 4 vuotiaan kanssa :kieh:

vaavi on kyllä kovasti hillunu tuolla masussa!! ihanaa!!

mut nyt sohvalle pötkimään!!

äiti lpr 24+4
 
Mistäköhän sekin johtuu, että pikkuiset rauhoittuvat, kun isän käsi tulee masulle. Täällä isä ei ole päässyt kokemaan vielä potkuja, koska masussa rauhoitutaan aina juuri sillä hetkellä, kun isän käsi tulee mahan päälle. Minä olen itse tuntenut potkut mahan päältäkin, ja varsinkin eilen oli ihan kauheat bileet käynnissä vatsassa. =)

Tosi ikävä se bussionnettomuus Espanjassa. Luin hesarin sivuilta, ettei Espanjassa ole vuosiin tapahtunut yhtä pahaa bussionnettomuutta, ja nyt sellainen piti tapahtua suomalaismatkailijoille. :'(

Ja joo. Univaikeudet jatkuvat edelleen. Heräsin 5:30. Ihanaa... Lisäksi rautalisä on tainnut pistää vatsan sekaisin, koska sain herättyäni juosta pöntölle. Ihanaa...
 
oikeen hyvää huomenta.....
Ilta meni oikeen rattosasti, melkeempä yksinään täällä kotonakotonani, kun muut meni setäni mökille (matkaa alle 500m), itsellä hirveän huono olo niin jäin sit kotiin.. Mieshän sieltä puolen yön aikaan kotiutu, ja nukku jonku aikaa ja heräsi sitte (kun mä potkin sitä:D).. Istuskeli hetken sängyn reunalla ja aavistin mitä tuleman piti.... Eikun kaikki kaljat ja viinat ulos vaan siihen lattialle!! Onneks oli vaan herran omia vaatteita tulilinjalla (nakkelin ne aiemmin illalla sinne lattialle suutuspäissäni), ja kyll kai se anteeks pyyteli kun hyppäsin ylös ja karjuin... Ite siivos jälkensä, ja edelleen nukkuu tuolla haisevana lemuavassa huoneessa.... Jos lähtis tästä vointia kyselee.....

Hauskaa sunnuntain jatkoa!

muoks. en siis hypänny ulos, vaan ylös :D
 

Yhteistyössä