<3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

neitiperho
Pitäisköhän mun myös hankkia jostakin sellanen ylileveä kuljetus paita :LOL:
Vedessä oli kyllä kiva lillua. Sai kuvitella olevansa kevyt niin kuin joskus muinoin, mutta arvaas kun piti nousta ylös vedestä. Kyllä tuntui, että kroppa oli keränny ne nesteet altaasta sisäänsä kun paino tuplaantui..ainakin siltä tuntui.

Täytyy yrittää jossakin vaiheessa - töistä kotiin päästyä - laittaa uutta kuvaa tästä valaasta. Saatte kauhistella tätäkin fanttia :D
 
Pitkästä aikaa...

Kela-papruista: muistaakseni kysytään jossain kohtaa (tarkistettu kohta eli Kohta 9)työnantajan nimeä, osoitetta ja puh.nroa, johon kyllä pistin työnantajani nimen. Papereita en palkanlaskijoilla tai vastaavilla käyttäny, ku tulot ei niin radikaalisti ole nousseet. Eli ottavat tulot vuoden 2006 verotustiedoista. Jos olis noussu 20%:a tuolta ajalta, olis kannattanu laskettaa uudelleen. Mun paperit ei kylläkään ole vielä menneet Kelaan, ku odottelen sitä uutta pakkausta... :D

Kylläpäs on vähäuninen yö takana. Kaveri herätteli minua potkuillaan tunnin välein! En ole ennen herännytkään tuollaiseen... Nyt sitten kärvistelen töissä vielä pari tuntia väsyneenä, ku oon jo alottainut kahdeksalta aamulla... |O

Mullakin on vuorotyö ja teen vielä yövuoroja. Työaikojen tekijät ovat kylläkin vähentäneet niitä todella paljon. Mutta lisänneet näitä pitkiä päivävuoroja älyttömästi! Muka helpottaakseen minua! Kyllä mieluummin tekis vaikka öitä, ku näitä rankkoja 13 tuntisia päivävuoroja. Ja nämäkin vuorot ilman kaveria, ku yleensä pitkissä päivissä on työkaveri... Välillä tuntuu, että tämän raskauden myötä työt ovat vain rankentuneet. Tasan ei käy onnen lahjat... Siksi kai työmotivaatiokin on nykyään nollassa...

Työasuun kuuluvia mammahousuja pidän minäkin töissä, kun tuntuu tuo vatsa kasvaneen viikossa huimasti! Ei kivat housut. Mieluummin istuisin täällä omat ihanat verkkarit jalassa! :p Näissä mammahousuissa kun puristaa tuo alasauma ilkeästi alavatsaan ja kaveri ei tykkää siitä yhtään. Potkii vastaan niin pirusti, enkä minäkään voi asentoa koko ajan penkillä vaihdella, kun on yletyttävä koneellekin kirjoittamaan. Eikä kaveri kyllä tykkää siitäkään, kun joutuu kauan yhdessä paikassa istumaan. Potkii jo äitiään, että liikkuisit välillä! :LOL:

Tulipas tästä valitussaarna :ashamed: Hyvinhän tässä kaikki on, kunhan ei valita...

Kiia ja kaveri 24+6
 
Noista Kelan papruista, niin mun on pyydettävä työnantajalta se lappu, kun haluan että mun äippäraha maksetaan nykyisten tulojen mukaan, on tullut lisää hommia tuon vuoden 2006 jälkeen, että on jonkin verran palkka noussut. Keskiviikkona jos kävisi juttusilla ja ensi viikolla saisi paperit etiäpäin.

Joku tuolla sanoi, että neuvolassa oli ihmetelty, että miksi ensisynnyttäjät niin hanakasti haluavat olla töissä mahdollisimman pitkään, niin omalla kohdalla se on ihan rahapoliittinen kysymys, sillä en haluaisi mennä Kelan sairaspäivärahoille, joille joudun, jos kauhean aikaisin jään saikulle. Raha kun on tarpeen, kun tuota remppaakin ollaan tehty.

Mulla on onneksi vointi ollut mitä parhain, nyt on alkanut tulemaan erilaisia tuntemuksia en sitten tiedä onko supistuksia vain vaan liitoskipuja, mutta ei nuo ole paljoa liikkumista haitanneet, joten vieläkin töissä viiletän. Minähän teen koko ajan yötyötä ja sekin on 100% liikkumista, joko kävellen tai pyörällä, joten hyvä vain että olo on ollut hyvä. Ainoa huono puoli on tuo jatkuva pissahätä, ja joka yö pitää etsiä ainakin kerran joku puska jossa käy kykkimässä.
 
Täällä tunkee vielä yksi uusi elomassu mukaan. Laskettu aika on 19.8. ja synnytyssairaalana KOS. Mulla on nyt toinen raskaus eli ennestään on yksi iki ihana reilun vuoden ikäinen poika. Tähän asti on ollut ihan helppo raskaus, ainoastaan nivuset puutuvat jostain syystä ja mulla on myös tuota paineen tunnetta alapäässä josta rouses kyseli. Mun kohdalla tuo paine tiesi viime raskaudessa suonikohjuja tuonne alapäähän ja näyttäis siltä, että tulevat tälläkin kertaa :headwall: Siinä tuntee itsensä niin naiselliseksi kun on edessä kohjut ja takana pukamat :LOL:
Onneksi ne kuitenkin yleensä häviävät itsestään synnytyksen jälkeen ainaskin nuo kohjut..

Taidan lähteä vähän vielä nautiskelemaan eli syömään ja löhöilemaan sohvalle..

aatos ja pati 22+6
 
heippa hei kaikille pitkästä aikaa :) enpä ole paljoa tänne kirjotellut, mutta välillä oon käyny teidän kuulumisianne lukemassa..jotenkin omat höpinät tuntuvat merkityksettömiltä kun niin monella on ollut murhetta matkassa :( itsellä tähän asti raskaus sujunut hyvin, vauva on kova potkimaan ja kaikki näyttäisi ultrankin mukaan olevan hyvin. sukupuolta pieni ei kuitenkaan suostunut paljastamaan..oli rakenneultrassa jalat ristissä koko ajan :D itsellä on kyllä niin vahva poikatunne ollut koko ajan..oliskohan se sitten se äidin vaisto?

Triina ja beebis 22+5

ps. niin muuten synnytyssairaala on malmin sairaala pietarsaaressa
 
huomenta!!

joo se miun paita on niitä T-paitoja mitä myyään aina kaikissa markkinoilla ym kojuissa!! miun rakas mies osti sen viime kesänä kaverinsa kanssa miulle :D , kyllä nuo poika kullat osaa sitten olla vitsikkäitä, onnex en tollasista suutu ja oon niin tottunu tollasee huumorii =)

mein äiti sano et mie saan lähtee töistä aina vähän aikasemmi pois ni ei käy liian rankaksi.. ni sit se on joka päivä sen jälkee keksiny hurjasti kaikkee hommaa just iltapäiväx.. :kieh: tais unohtaa mitä tuli sanottua! no kyl mie lähen jos siltä tuntuu.. ei vaan istuminen tunnu hyvältä enää 4-5 tunnin jälkee..vaikka taukoja pitäs kokoaja..

ja ihan tuntuu et kivut tuolla alapäässä ois vähän lieventyny?? tai sit alan turtumaan niihi.. iltasin kyllä huomaa et ne kipeytyy , mut päivällä pystyy kävelee jopa suht reipasta vauhtia :D

Mut nyt pitää mennä pesuille ja töihin, tulee miun sijainen opiskelemaan.. osaankohan opettaa :eek:

äiti lpr 25, enää 15 viikkoo... :eek: :D
 
Viime viikolla huolestelin sitä liikkumattomuutta masussa. Kävin pe neuvolassa ja kaikki oli ihan hyvin. Pikkunen oli vaihtanu paikkaansa niin radikaalisti etten vaan tuntenut sitä, oli ennen vasemmalla jalat edessä, nyt hän on oikealla jalat taaksepäin. Sydän kuului loistavasti ihan erilailla kun aiemmin, tippa linssissä siellä sitte myhäilin. Tuntuu että se on nyt jotenkin "tukevammin kiinni" kun aikasemmin se liikkui niin holtittomasti hölskyen, tai siltä se tuntui. Johtunee ehkä siitäkin että alkaa kokoa hänellä olla jo. Kummasti kantapäät kipeytyy mullakin vaikka painoa ei ole yhtään tullut, housutkin ahistaa vaikka olen ennenkin ollut möhömaha. Mielialat on kuin ennen kuukautisia, hermot kireenä ja tiuskin kaikille.

oiskohan 21+3
 
Kiva kuulla eccu, että vauvalla on kaikki hyvin!! kyllä sitä vaan kummasti alkaa hikipisarat virrata jos huomaa et vaavi ei ookaan liikkunu pitkään aikaan :|

esikon aikana sain huolestua monta kertaa, nyt on vaavi vähän vilkkaamman olonen :heart:
 
Kun ootte ollut flunssassa raskausaikana, oletteko saaneet mitään lääkitystä, jos flunssa kestää kauan?
Mulla kestänyt 1½-viikkoa ja en mitää ole saanut, koska olen raskaana. Ei muuta mut välillä meenaa tukehtua limaan ni ei kiva :(
Me ei olla vieläkään ostettu mitää vauvaa liittyvää, mut sentää vaunuja ollaa käyty katsomassa. Tietenkään en saa sen värisiä mitä haluisin :'(
 
Heip.. en oo jaksanut muutamaan päivään kirjoitella ja onpas taas tullut paljon viestejä.

Jotenkin säikähdin sitä perjantain juoksujuttua ja oon ollut hermoheikkona, et vauva ei (muka) liiku yhtään niin paljoo kuin ennen ja liikkeet tuntuu "laimeemmilta". Tossa aamulla sitten kokeilin laskee liikkeitä, 10min aikana tuli jo 5 liikettä joten luovuin laskusta, eihän siellä masussa mikään ole hätänä, kunhan äiti taas hermoilee... senki takia ajattelin pysyä näiltä "hysteria-palstoilta" pois, et ite pysyisin rauhallisena... :D en mä yleensä stressaa raskautta, mut jotenki tuo vaan säikäytti...

Täällä Oslossa on ihan kesä. Ihmiset kulkee t-paidoissa ja sortseissa! Itekin eilen vaihdoin kesämekkoon ja sukkahousut siellä alla oli ihan liikaa! Jotenki sitä vaan järkevänä suomalaisena ei uskalla vielä huhtikuussa olla kesäinen. Pojalla vaihdettiin pipo lippikseen ja hän on siitä enemmän kuin innoissaan. On mankunut lippistä jo pitkään, mut ilkee äiti pakottanut käyttämään pipoa...
Eilen käytiin shoppailee, oli tarkotus ostaa jotain kivoja kesähameita ja caprit, mut ei vaan löydy pieniä kokoja!! L ja XL on kaupat pullollaan mammavaatteita, mut missä on S tai edes M? Yhdessä äitiysvaateliikkeessä oli kivat caprit, jopa kokoa S, mut maksoivat n.600kr ni en raaskinut ostaa... pari ei-äitiyspaitaa kyllä ostin, toinen on a-mallinen ja nauhat tulee taakse, korostaa älyttömän hyvin massua ja on ihana! Anopilta sain trikoisen mekon synttärilahjaksi (oli jo kk sitten), sitä oon nyt pitänyt ja se myös korostaa masua nätisti. Jee. Päivitän oman masukuvan profiiliin. Olihan tuo kasvanut, kun vertasin aiempiin kuviin, vaik tuntuu, ettei masu omissa silvissä kasva yhtään... etenki kun tänne tulee näitä "valaskuvia" ;) , taidan itekin jo kuulua kerhoon. :D

Liitoskivut palasivat sitten eilen illalla. Seksin jälkeen alkoivat, mut tuskinpa se niitä aiheutti? En tiiä, alkaako mullakin paikat kuivua, kun jotkut asennot alkaa "kirvellä", tähän asti on muuten luistanut ihan entiseen malliin :p :heart: . Johan tuo mahakin kyllä alkaa olla tiellä... kohta saa miehen pyytää ajelee karvoja, vielä onnistuu ite, kun oikein taivuttelee ja kurkkii... sen sijaan liikkuminen onnistuu kyllä oikein hyvin, kun joku sanoi, ettei esim. lattialta meinaa päästä ylös. Sängystä joutuu nousee varovasti, kun ei voi vatsalihaksia käyttää, mut muuten. Ja on ihanan energinen olo! Ehkä näillä keleillä on jotain vaikutusta asiaan! B)


Hemuli 22+3
 
Ja Niiskuneiti, mä en oo saanut flunssaan ikinä lääkkeitä... on kestänyt välillä jopa yli kuukauden ja lääkäri sanonut vaan, et on huono tuuri, ollut monta flunssaa pötkössä. Lepoa ja lämmintä juotavaa on ollut resepti. Kuumalla suihkulla saa aukastua hetkeksi röörit tai höyryhengityksellä, tuo suihku auttaa ainakin mulla enemmän.
 
no onhan tuo hemulinki maha jo kivan kokonen =)

Ja mie olin se kuka ei pääse lattialta ylös, enkä sohvalta, ja törmäilen mahan kanssa joka paikkaan :kieh: . en siis osaa hamottaa enää minkä kokonen olen!! ja noita karvoja en pysty enää ajamaan.. aattelin kokeilla tänää peilin avustuksella, tai sitten mies saa hoitaa homman, pojan mentyä nukkumaan :D

ja flunssaa miulla ei oo koskaan ollu ku korkeintaan kerran talven aikana. mutta nyt on ollu melkeen koko ajan joulukuun alusta.. välillä se on pois ja sitte tulee taas uudestaan ja plah.. kerran kävin hakemassa silmätipat silmätulehukseen, mutta flunssaan en halunnu mitää, eikä se lääkäri kai ois ihan helpolla kirjottanukaan mitään.. nytki on flunssaa..aamusin tukkosempi ja sitte iltapäivään kohti parempi..että en tiiä onko siite pölyistä vai vilustumisesta..

Ihanaa kuulla et joku on saanu jo vaihtaa vaatteet kevyemmälle..mie niin ootan sitä aikaa et saa vaan lipokkaat jalkaan ja jonku jätesäkin päälle :D ja menox!! tai ehkä sen menox voi jättää pois, tod.näk. en pääse eteenpäin enää siinä vaiheessa ku suomessa saa vaihtaa kesävaatteet!!!

mut nyt taas töihin.. ei jaksais enää..

kesäloman alkuun 30 työpäivää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
 
Ihanaa että Hemuli80 on päässyt kulkemaan jo kesähepeneissä! Tänne on luvattu nyt pariksi päiväksi yli 15 astetta lämmintä, mutta mekossa en vielä uskalla ulos mennä :D
Tänään aion kuitenkin käydä katselemassa jos löytyisi tälle mahalle sopivia mekkoja, ja kesäisempiä paitoja tarvitsisi myös muutaman. Onneksi nuo tunikat ovat villityksessä nyt! Pakko siellä äippävaatepuolella on silti käydä katsomassa ;)

Lauantaiksi pitäisi jotakin tekemistä keksiä. Mies lähtee joukkueensa kanssa piknik-risteilylle ja sieltä tottakai vielä jatkoille :) Illaksi ainakin ostan itselleni irtokarkkeja ja jätskiä, niitä on tehnyt jo monta päivää mieli :) Jos päivällä kävisi kirppiksellä shoppailemassa vauvalle vaatteita, jos se sukupuolikin torstaina varmistuisi...

Minä olen kyllä ollut onnekas, en ole kuin pikku nuhassa ollut kerran tämän raskauden aikana. Vaikka mies ja poika ovat olleet kipeinä, ei ole minuun vain tarttunut. Sen takia olenkin heitä joutunut passaamaan aina kun he ovat olleet kipeinä :)

Masuun ei kummempia, Tiitti riehuu tavalliseen tapaansa!

Lilli ja Tiitti 24+6
 
Noista kelan papereista sen verran, että minä ainakin vein työpaikalle sen paperin. Koska firman sairuskassa hoitaa tota asiaa. Kiinnostais se uus äitiyspakkaus, mutta otin kuitenkin rahana kun täytyy uudet yhdistelmät ostaa. Tai siis ei "täydy" mutta kun haluu :ashamed: Niin ja päätöksenkin sain jo äitiysrahasta, saman määrän saan ku sain edellisistä =)
Viikon päästä onkin neuvola, josko siellä katottais hemoglobiini kun viimeksi ei katottu ja edellisellä kerralla se oli pudonnut.
Kuopuksen 2-v synttäreitä juhlittiin viikonloppuna, lauantai meni koko päivä leipoessa (pari tuntia sain onneks levättyä kun miehen veli puolisoineen kävi jo silloin). Aamulla aloitin klo 8 aikaan ja illalla kävin sohvalle kattomaan telkkaria kymmenen aikoihin tunniksi, ylös kun piti nousta niin ensin oli selkä niin jumissa ettei meinannu suoristua ollenkaan ja jaloille ku pääsi niin ei meinannu eteenpäin päästä ku jalat oli niin pirun kipeet. Noh, nyt on sekin urakka ohi ja seuraavaan onkin aikaa. Esikoisella on synttärit elokuussa, mutta kattoo nyt miten niiden kanssa käy. Esikoinen on syntynyt 18. pvä ja laskettu aikahan on 14. pvä =)

Mapsu rv. 23+5
 
Moikka mammat! Ensin kauhea valitus.. Heräsin viimeyönä tosi tosi kovaan vatsakipuun.. Siis en ole ikinä kokenut niin kovaa kipua. Tuntui vatsan vasemmalla puolella ja säteili pitkin ja poikin ja yhtään ei pystynyt olemaan makuuasennossa.. Menin sitten suihkuun, lämmin vesi helpotti, sitten tulikin jo oksennus ja p*ska lensi.. Ja kipu jatkui, mietin jo hetken että nyt alkaa synnytys ja mä kuolen kohta.. Istuin sit vessassa pari tuntia lämmin pyyhe mahan päällä, helpotti ja sain sit unestakin kiinni.. Eipä lääkäri osannu sanoa kun että mahatauti tai jotain.. Kävin eilen meinaa mäkissä syömässä.. Ei tainnu maha tykätä siitä ruoasta..

Iloisempia asioita, kävin tänää ultrassa, kontrolliultra supistusten takia, kaikki hyvin <3 pippeli näkyi edelleen, eli poikaa pukkaa, ja poika sai painoarvioksi 833grammaa.. Lähes yläkäyrällä on tähän asti kasvettu.. Helpotus oli että vauvalla kaikki hyvin ku se viimeyön kipu oli ihan hirvee.. Siis mähän kuolen synnytykseen jos se kipu on niin kovaa kun eilinen mahakipu.. :)

Iskias vaivaa täällä ja todella pahasti!! Mä olen ihastunut nyt sit niihin herquleksen vaunuihin missä on kolme pyörää.. Ihanat! Mun äiti lupas meille ostaa vaunut, säästöä siis <3 Mulla alkaa loma jo 16.5, ei enää montaa viikkoa.. Siinähän sitä omaa napaa olikin taas :)
On teillä mahtavia massuja!! Oon kade :) kesää odotellessa ja hamekelejä! Katham ja poju 25+2
 
moiccis taas! Oon tässä parina päivänä pyöräilly töihin, oonki miettiny et onkohan se järin viisasta puolessa välissä, et onko se ok? eilisaamuna tuntu et masu meni ihan kovaks välist mut ei sen jälkeen niinku tänäänki ku kotia poljin niin mitn. tuntunu, huomasin vaan että kylläpäs onki mielettömän huono kunto! noh, esikoinen on ainaski tykänny kyydistä! näkee paljon paremmin kaikki autot ja isot koneet ym!

teil on ihan mielettömän ihania masuja! :) meitsil ei näy läheskään noi paljoa, vaik ei oo ku pari viikkoa eroa! :whistle: :)
välist tuntuu et masu pömpöttää ihan edessä ja sit se ihanku painuis sisään välist, aamuisin mä oon huomannu et masun huomaa ihan selvästi ja tuntee, mut sitte ku nousee, syö ja touhuilee niin sitte se menee "piiloon" tonne läskien sekaan.. :LOL:
tai tota päällyskerrostahan se painaa etiäpäin! ja liikkeistä, huomasin vloppuna et tuntu ihan mielettömästi liikkeitä, mut heti ku arki tuli taas niin ei niin usein taas tunne niitä liikkeitä! isukki on saanut myös tuntea liikkeitä, vaikka alkuun pien ei potkinu laisinkaan kun isukki käden masun päälle laittoi vaan heti sen jälkeen alkoi mötkiä, mut kyllä anto ihan mojovat potkut kuitenki isinki kädelle! :D noh, mut eipä tässä nyt muuta tuu mieleen.. taas itteeni..
 
Sain sitten tänään suru-uutisia. Minun rakas pappani kuoli tänään puolilta päivin... :'( Onneksi tapasin ja halin häntä viimeksi ku kävin lapissa lomilla, nyt harmittais valtavasti, jos en edes muistaisi, koska näin hänet viimeisen kerran. Hän ei sitten ehtinyt nähdä meidän lasta ollenkaan...

Taitaa tuo kaverikin masussa tietää, että äiti on levoton, ku möyrii entistä enemmän. Tai onkohan nyt sellainen aika raskaudesta, että vaavi liikkuu valtavasti? Ei öisinkään ole antanut rauhaa. Taitaa opettaa äitiään jo yövalvomiseen...


Kiia ja kaveri 25
 
Kiialle :hug:
Eilen laitoin sähkösesti meneen kelaan ne paperit ja tänään vein sen todistuksen raskauden kestosta paikanpäälle. Töistä odottelin sitä palkkatodistusta turhaan, kun olivatkin lähettäneet sen suoraan sinne..Vaikka pyysin sitä kotiin :kieh: No, pääasia että inessä ovat :D Sitten tajusin siellä luukulla istuessani että en hakenu olleskaan lapsilisää ja hain sitä sitten äskön :saint: On sitten aivan sairaan kätevä systeemi!!Jotain positiivista kelan suunnaltakin!
Että päätöstä odotellessa :D Masussa ei mitään uutta. Siellä möykkäilee ja lasken jo nytten niitä liikkeitä vaikkei vielä tarvis :heart: Ostin hirmu kasan tyttöjen pieniä vaatteita tutulta euron kappale :heart: Ja jos sieltä poika ny sitten tulee niin annetaan eteenpäin :D ..Tosin uhkailin miestä että jos nyt tulee toinen poika niin pitää tehdä vielä yksi vauveli et jos vaiks tulis se tyttö :LOL:

fosfori ja pampula 25+2 (5 viikkoa lomaan :D )
 
Aurinkoista iltaa mammat ja massut!

Eipä saa mitään aikaiseksi vaikka on aamuvuorossa. Töistä tultua jäin pihaan lasten ja naapurien kanssa ja sitten pitsat sain väännettyä ja sitten pitää huilata sulattelemaan ja sitten iskeekin väsymys! Siivoaminen jää tältäkin päivältä. Lapset alkaa olemaan jo niin väsyneitä ulkona touhuamisesta että menee itkemiseksi ja tappeluksi. Saiskin nuo ajoissa petiin.

Isäntä edelleen töissä, meni aamu kaheksaksi.... tällästä tää elämä on...

Saa nähä saanko tai haenko sairaslomaa. Torstaina olis neuvola ja aion sanoa selkä ja mahakivusta. Nyt on parina päivänä mennyt töissä olo tosi tuskaseksi selkä ja mahakivun takia ja on alkanut supistelemaan useamman kerran päivässä aika kipeästi. Vieläkun kuukauden jaksais olla töissä niin sais jäädä lomalle hyvillä mielin. Iltasin jalkoja särkee ja turvottaa ja suonikohjut on tosi kipeät, nyt jo, saa nähä mitä sitten kesällä jos on kuuma!

Vauveli myskää ja vaihtaa asentoaan koko ajan mahassa ja välillä oikein koko maha heilahtaa kunnolla kun kaveri jyskää menemään! Kolmas "terroristiduudsoni" tulossa ilmeisesti
:LOL: Toivottavasti olis poika ja kiltti ja rauhallinen sellainen, tytöt ei ainakaan ole! Keppihevosestakin tuli sählymaila! Majat pallonpotkimiset kiinnostaa ja kunnon riehuminen. Vanhempi on kohta viis ja ei prinsessajutut juurikaan kiinnosta! Enpä minäkään kyllä oo pienenä sellasista juuri välittänyt, majoja tehtiin naapurin poikien kanssa.

Saako sen pakkauksen valita kumman ottaa, nyt jaossa olevan vai uuden kun ollaan tässä just vaihtumisaikaan hakemassa sitä?! Tuleeko tai jääkö niistä kuvat yhtäaikaa näkyviin? Tuo nykyinen pakkaus on tosi kiva mutta en viittis laittaa sitä jos uus onkin vielä kivempi :D

Mutta nyt meen kehystämään yhtä julistetta! Heipparallaa!!
 
Siis mullahan oli flunssa melkeen 4 viikkoa ja ei siihen mitään muuta kuin sairaslomaa annettu. Poskiontelontulehdukseen oli pakko syödä yksi antibioottikuuri. Neuvolatäti vain sanoi, että raskauden aikana tulee usein poskiontelotulehduskierre helposti. Onneks nyt ollaan jo terveenä.

Mulla on töissä ollut ongelmana se, kun mahaan tulee epämukava fiilis kun joutuu istumaan pitkiä aikoja. Meillähän töissä on tooooosi ergonomiset tuolit, varsinkin näin raskaana :D Noh jos tän viis viikkoa vielä jaksais. Ei hyvältä kyllä näyttänyt, kun uudessa vuorolistassa oli kuus päiväsii viikkoi melkeen kaikki *huoks*
 

Yhteistyössä