<3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

Vappu päivää!

En pääse vieläkään päivittämään. Sanoo koko ajan vaan, että valmis ja tyhjä sivu vaan näkyy. :kieh:

Mä kävin muuten eilen ostaa hennesiltä mamma minarin, muutamat leksit ja ihan normipuolelta paidan, tollasen pitkän mallisen, ni menee sitte raskauden jälkeeki. Ajattelin tänää ne heti pistää päälle vapputorille. =) Ku kiertelin siellä tavis puolella, ni tosi paljon on sellasia vaatteita, mitä voi ostaa ja käyttää jo nyt vaikka on masua. On sitte paljon kauemmin käytössä, eikä pelkän mamma ajan.

Äsken etin monta tuntia mun balleriinoja, ku olivat vielä talvikätköissä, ni siinä samalla tuli sitte järjesteltyä kaikki talvikamppeet laatikoihin. Tyytyväinen, että sain ne pyörimästä jaloista. Toivotaan, ettei tarvi niitä heti kaivaa takasin esii... :whistle:

Ei muuta kun mammat nauttikaahan tänääkin vielä munkkia ja simaa, ja ennen kaikkea tästä ihanasta kevät säästä. :wave:


 
Pitkästä aikaa kirjottelen, lukemassa oon kyllä käyny teidän juttuja ahkerasti. Todellakin aivan mahtavan ihana ilma! Otin masulle reilun tunnin aurinkoo pihassa päivällä. Nautiskelen ihanasta hiljaisuudesta, omat muksut on isällään ja mies lähti poikiensa kanssa mökille yöksi. Pitäs kyllä sen verran saada aikaseks, että vähän järkkäilis paikkoja, niin sitten vois hyvällä omallatunnolla lötkötellä loppuillan sohvalla....

Muutenkin nyt kuuluu pelkkää hyvää, vuotoja ei ole ollut ollenkaan kahteen viikkoon! *koputtaa puuta*... Tilasin jo vauvelille peräti pinnasänkyyn pehmusteen ja katosverhon, sekä pussilakanan ja tyynyliinan. Siinäpä onkin ensimmäiset hankinnat, mutta pakkohan niitä on vaan uskallettava pikkuhiljaa ruveta hommailemaan. Vaunut ostetaan sitten tän kuun lopulla, kun on käyty lääkärillä ja kaikki toivottavasti kunnossa.

Vauveli liikkuu joka päivä, välillä vähemmän ja välillä melkein koko ajan. Nyt näkyy jo päälle päinkin liikkeet. Mun poikaa (10 v) nauratti aamulla, kun katteli miten maha hypähteli vauvelin potkiessa. Pitäs saada aikaseks näpättyä uusi masukuva ja päivitellä tonne profiiliin. On kasvanu TOSI paljon! Muutamat kyselly, josko siellä ois kaksoset tulossa... Tukala kesä varmaan tiedossa..... Mutta onneks ei tarvii töitä tehä, kun tämä kuukausi. Sitten olen kesäkuun lomalla ja alotan äippäloman varhennettuna heinäkuun alusta.

Ihania ja aurinkoisia päiviä toivotellen:

Vimppa + vauveli 23+5
 

Yhteistyössä