Tuli mieleen tuosta
turvotuksesta jota monilla vielä odottavilla on täällä kovastikin, että itselläni oli myös loppuaikoina ihan järkyttävä turvotus varsinkin jaloissa, laitan siitä kuvan, niin saatte nauraa, tuo on otettu jotain viitisen päivää ennen synnytystä. Siis normaalisti mulla on aika sirot nilkat, ja jalkapöydän luut näkyy selvästi, ja luut tms..tuon kuvan aikoihin jalan koko oli kaksi numeroa isompi kuin normaalisti, ihan turvotuksen takia..B)
Mulla tuo turvotus alkoi laskea heti synnytystä seuraavana päivänä, ja noin kolemn päivän päästä ei ollut enää mitään.
Niiksu joo muistit oikein, kissoja on meillä 3 kpl. Tosin kaksi on hoidossa tuttavalla, ollut siitä saakka kun Vili syntyi. Täällä on nyt vain rauhallisin kissa, ajattelimme kokeilla ensin tämän kanssa miten lähtee sujumaan. Kille-kissa on aika arka, ja ainakin kun Vili karjaisee, niin kissa lähtee sängyn alle kuin Naton ohjus.
Muuten Kille katselee ja ihmettelee Viliä, vartioikin tätä lähistöllä, ja joskus menee kurkkamaan Vilin koppaan, muttei ole kertaakaan yrittänyt hypätä sinne. Yksi meidän kissoista vaan on vähän villimpi. Tässä lähiaikoina kun ne kaksi tulevat hoidosta, kokeillaan miten tuo villein Viliin suhtautuu. Jos ei siitä tule mitään, tämä jolla ne ovat hoidossa, on lupautunut ottamaan tämän villin tapauksen tarvittaessa kokonaan.
Rockmummy kantoliinaa on kokeiltu vasta kerran, ja Vili ei siinä oikein viihtynyt. Täytyy vaan kokeilla vielä uudestaan. Rintareppuakin kokeilin eilen jonkin aikaa, ja siinä viihtyi vähän paremmin, saas nähdä kummasta tulee meille se käyttökelpoisempi kantosysteemi.
Mulla oli laskettuna päivänä just samankokoinen maha kuin sullakin, harmittaa kun ei keritty ottaa masukuvaa enää, kun sinä päivänä jouduin sairaalaan, eikä tullut siellä otettua, viimeisin masukuva on mulla 39+0 otettu. Toivotaan että tuo olisi sun viimeinen viikkojenpoksumismasukuva!
Ihana mies sulla!!:heart:
Kiitos tsempityksistä, :flower: olen jo melko varma että Vilillä on sekä vatsavaivaa, että osittain myös persoona sellainen, joka ei omissa oloissaan juuri viihdy. Mies nauroi, että vaikkei Vilillä mun geenejä olekaan, jotain on ainakin multa jollain tavalla perinyt, koska itselläni on melko kärsimätön ja malttamaton luonne, kaiken pitäisi tapahtua nyt ja heti, tai mieluummin eilen.
Onnea
Taiguliinille pikku prinsessasta! :flower: :heart:
Suzyanne ja Vili Vilperi, 2 vk 1 pv :heart: