<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

PilkkuPantteri Täällä kanssa ei sormuksia ole tarvinnut sormiin laittaa :wave: Ja yöllä tosiaan vessaanlähtö on ihan tuskaa. Ensin istuu sängynlaidalla hetken ja sitten varovaisesti ylös. Taas pitää hetki olla paikoillaan ennenkuin uskaltaa ottaa ensimmäistä askelta. Ja otettava seinästä tukea. Mä olen ihan varma, että joku yö olen nenälläni lattialla, kun ei jalat otakaan askelta eteenpäin. Sitten kun pari askelta on köpötellyt, niin sitten alkaa taas sujumaan. Mä en meinannut ehtiä tässä kerran vihreillä liikennevaloista yli, kun kävelin niin hitaasti tien yli. Rollaattorillakin mummot ohittaa :LOL:
 
Niiksu Meillä on juu nuo kaksi ISOA koiraa ja ihan kamalia sählääjiä..!! Joten itse jännitin/pelkäsin vauvan kotiin tuontia, MUTTA Aivan turhaan.. :)

Kun tultiin kotiin minä tulin ensin yksikseen sisälle ja moikkasin koiria annoin namupalat ja sitten mies tuli vauva kopassa sisälle jota koirat vain nuuhkas ja jätti siihen.. siinä sitten moikkailtiin ja kun koirat oli rauhottunut mies otti kopan ja laski sitä koirien tasolle jotta koirat sai nuuhkuttaa lisää.. eikä vieläkään niin edes tajunnut että siellä joku on..(Vauva nukkuin) :D Noh, sitten kun vauva päästi ensimmäisen itkun ni sillon koirat säpsähti että siellähän on joku ja todella innokkaasti yritti nähdä sylistäni vauvaa.. hyppikin mutta kiellettiin ! Laskeuduin aina kun rauhoittuivat alemmas ja annoin nuuhkia jalkoja ja vartaloa mutta ei päästetty naamalle.. nyt ollaa jo annettu hiukan nuuhkutella naamaakin mutta ei ihan kuono kiinne siihen .. ! Meillä vauva on sohvalla makaillut tyynynpäällä ja ei koirat edes välitä,joskus ohi kävellessä nuuhkasee/lipasee...
Hyvin se menee! =)
 
Voi PilkkuPantteri mua niin harmittaa sun puolesta kun joudut odottaa noin kauan! Voin vaan kuvitella miltä tuntuu noilla viikoilla kun mullakin tuntuu pää leviävän vaikka on viikkoja vasta 40+1! Ärsyttää eniten kun yrittää jollekin avautua v*tutuksesta niin kaikki on vaan että "kyllä se sieltä tulee, ei sinne oo kukaan jäänyt".. No tiedetään ja ymmärrän että ihmiset yrittää vaan lohduttaa mut jotenkin enemmän auttas jos joku sanois että ymmärrän että sua ottaa päähän ja sulla on siihen täysi oikeus! TSEMPPIÄ sulle PilkkuPantteri kovasti!!! Onko sulle neuvolassa puhuttu muuten jostain yliaikaiskontrollista, mietin vaan että jos ite oon ens viikolla samassa tilanteessa..? Samoin Heidsulle voimia kestää niitä suppareita jotka ei vaan ota voimistuakseen!

RockMummy rv 40+1
 
Suzyanne
Tuli mieleen tuosta turvotuksesta jota monilla vielä odottavilla on täällä kovastikin, että itselläni oli myös loppuaikoina ihan järkyttävä turvotus varsinkin jaloissa, laitan siitä kuvan, niin saatte nauraa, tuo on otettu jotain viitisen päivää ennen synnytystä. Siis normaalisti mulla on aika sirot nilkat, ja jalkapöydän luut näkyy selvästi, ja luut tms..tuon kuvan aikoihin jalan koko oli kaksi numeroa isompi kuin normaalisti, ihan turvotuksen takia..B)

Mulla tuo turvotus alkoi laskea heti synnytystä seuraavana päivänä, ja noin kolemn päivän päästä ei ollut enää mitään.

Niiksu joo muistit oikein, kissoja on meillä 3 kpl. Tosin kaksi on hoidossa tuttavalla, ollut siitä saakka kun Vili syntyi. Täällä on nyt vain rauhallisin kissa, ajattelimme kokeilla ensin tämän kanssa miten lähtee sujumaan. Kille-kissa on aika arka, ja ainakin kun Vili karjaisee, niin kissa lähtee sängyn alle kuin Naton ohjus. :LOL: Muuten Kille katselee ja ihmettelee Viliä, vartioikin tätä lähistöllä, ja joskus menee kurkkamaan Vilin koppaan, muttei ole kertaakaan yrittänyt hypätä sinne. Yksi meidän kissoista vaan on vähän villimpi. Tässä lähiaikoina kun ne kaksi tulevat hoidosta, kokeillaan miten tuo villein Viliin suhtautuu. Jos ei siitä tule mitään, tämä jolla ne ovat hoidossa, on lupautunut ottamaan tämän villin tapauksen tarvittaessa kokonaan.

Rockmummy kantoliinaa on kokeiltu vasta kerran, ja Vili ei siinä oikein viihtynyt. Täytyy vaan kokeilla vielä uudestaan. Rintareppuakin kokeilin eilen jonkin aikaa, ja siinä viihtyi vähän paremmin, saas nähdä kummasta tulee meille se käyttökelpoisempi kantosysteemi.

Mulla oli laskettuna päivänä just samankokoinen maha kuin sullakin, harmittaa kun ei keritty ottaa masukuvaa enää, kun sinä päivänä jouduin sairaalaan, eikä tullut siellä otettua, viimeisin masukuva on mulla 39+0 otettu. Toivotaan että tuo olisi sun viimeinen viikkojenpoksumismasukuva!

Ihana mies sulla!!:heart:

Kiitos tsempityksistä, :flower: olen jo melko varma että Vilillä on sekä vatsavaivaa, että osittain myös persoona sellainen, joka ei omissa oloissaan juuri viihdy. Mies nauroi, että vaikkei Vilillä mun geenejä olekaan, jotain on ainakin multa jollain tavalla perinyt, koska itselläni on melko kärsimätön ja malttamaton luonne, kaiken pitäisi tapahtua nyt ja heti, tai mieluummin eilen. :LOL:

Onnea Taiguliinille pikku prinsessasta! :flower: :heart:

Suzyanne ja Vili Vilperi, 2 vk 1 pv :heart:
 
Paljon Onnea kaikille vauvan saaneille! :heart: :heart:

Oi, kolmekos meitä nyt sitten on, ketkä synnyttää juhannuksena? Vau, ettei yksin tarvi sinne asti kärvistellä. :saint: Toki suunnitelmissa on jakautua jo paljon ennen sitä, mieluiten tänään, mutta kun ei ala synnytys, vaikka miten supistais! Meinaa huumorintaju loppua... :kieh:

Eilinen ilta ja alkuyö oli taas kipeä, mutta muuten yö meni ihan hyvin. Sain kahden unettoman yön jälkeen nukuttua oikein sikeästi.

39+3 :heart:
SYNTYIS JO!
 
tää ei ole mun päivä-pinna jotenki super kireellä.Soitin miehelle,että käy ostaa gigantista imurin tarjouksesta,ku on pakko saada nää hiekat,leivänmurut ja riisimurot jne lattialta pois.

Suzyanne: voi sun jalkaa. Tiedän niin ton tunteen.Mulla allkaa olee aika samaa luokkaa turvotus,ei ihan vielä.Mun turvotus on puoleen pohkeeseen saakka. Viime raskaudessa mulla oli 2 kk jalka tolleen turvonnut tai oikeestaan vielä pahemmin turvonnut. NIlkka oli oikeesti kaks kertaa leveämpi.Ois voinu kuvitella,että olen just telonut sen tai murtanut. Jalkapöytä oli tuplasti korkeampi ku sulla tossa kuvassa ja hei sun varpaathan on ihan sirot tossa. ;) meikäläisen varpaatkin oli turvonneet kaksinkertaisiksi. Kävely oli tuskaa ku varpaaatkaan ei taipunut. Ihanan nopeasti sulla alkoi laskee turvotus.Mulla kesti melkein pari viikkoa ennen ku alko laskemaan päin. Nyt todella toivon,ettei pääsis tää turvotus niin kamalan pahaksi.Onneks ei ole enää kamalan montaa viikkoa jäljellä.
Niin ja piti kommentoida kuinka ihanaa,että imetys on sujunut sulla noin hyvin. Itkuhan mulle tuli ku taas kerran kirjoitit tilanteestasi. Olihan niitä tosiaan ennen vanhaan niitä imettäjiä.Ja jollain nousee maito rintaan pelkästään vauvan näkemisestä.

Heh....nyt muistanki viime yön unen. :LOL: mä olin synnyttänyt vauvan,mutta olin jossain tapahtumassa ilman vauvaa.Sitte mun rinnoista (paidan läpi) alkoi suihkuu maitoa siis ihan sairaan paljon :D silleen,että vieressä istuvat ihmiset kastui. Mun piti selittää,että olen just synnyttänyt ja maito nousee rintoihin.

 
Suzyanne
nikunaku sori kun taas itketin. :ashamed: :whistle: :D

Hehe mikä uni sulla!! :LOL: Tosta tulee ihan mieleen se yks Axe-tai joku miesten dödömainos missä sillä miehellä suihkuaa hiki kainaloista. Kauhee kun suihkuaiskin samalla tavalla maito tisseistä. :D :LOL: :LOL:
 
RockMummy - kiitos tsempityksestä. Heräsin just päiväunilta ja olen ihan yhtä pahalla päällä kuin sänkyyn mennessäni. Ei vaan pää meinaa enää kestää tätä, ei kirveelläkään.

Yliaikaiskontrolli on täällä, kun la on ylitetty 12 päivällä. Su- aamuna siis suuntaan synnärille, jossa syynäävät paikat ja suunnitellaan jatko. Joka mun suhteellisen hyvän fyysisen voinnin perusteella voi olla kotiutus ja odottelua! |O Nimittäin tuo Suzyannen jalkaturvotus oli aivan eri luokkaa kuin mulla! Tämä on ihan minimaalista verrattuna tuohon. Mutta jalat on silti ihan sikakipeet ja Sompion lailla jännittää, että mikä yö sitä vaan mätkähtää lattialle, kun jalat ei tottele.

Mutta vielä kaksi yötä tuohon ya- kontrolliin. Hyvin kestää pää... Nyt on nimittäin jo iskenyt joku ihmisvihakin, enkä oikeastaan halua lähteä kotoa minnekään. Tai toisaalta kyllä haluan, mutta sitten pitäisi päästä jo aika nopeasti kotiin. Tää on niin vaikeeta. |O :saint: :kieh:
 
Heips!

Tuli käytyä neuvolassa tänään....
Ei ollut suurempia muutoksia viime käynnistä mutta hyvä niin. :) Neuvola immeinen veikkasi vauvan painavan lähemmäs 4 kg:tä, huh huh. :)
Saas nähdä kumpi tulee ja kuinka iso se on :))
Neuvolassa laitettiin lähete äp:lle ja soittavat sitten maanantaina et milloin arviokäynnille. Ja toinen aika äp on käynnistykseen jos ei sitä ennen synny... :/
Onkohan normaalia et pallea on niin pirun kipeä ja arka?
Tää masu on kyllä aikamoinen pallo :D

Muumimamma85 ja pikku kakkonen 40+5
 
Täällä myös vielä yhtenä kappaleena..tänään supistellut säännöllisen epäsäännöllisesti :D
Paine tunne niin kova alapäässä että luulis että ne vedet menee koska tahansa. Jotain housuun lirahtelee..mutta luulen että vielä valkkaria/limaa.
Lähdin yksin kirpparille.. :eek: :D äitee aivan kauhuissaan..kun yksin autolla kuljen. En jaksa olla kotona |O ..tylsää. Ei se kuitenkaan syöksyllä synny..toivotaan :D

Mulla kans ihan samnalaiset turvotukset.. :eek: Kädet niin jäykät ettei tavarat pysy kädessä.
Monet jotka on mun jalat nähny..on saanu mojovat naurut. NIIN koomisen näköset :LOL:

Taas tulee mojova supistus..

Aurora 40+1
 
onnea muillekin vauvan saaneille.. :)

unohdin tuossa kertomuksessa vielä mainita että sain 4 pussia verta ja kamalat määrät nesteitä..
kirpulla on pieniä ilmavaivoja mutta muuten täällä kaikki hyvin alkujännityksestä huolimatta että miten pärjätään kun on tuo 11kk:kin.
 
Sompio lähde vaan sinne teidän lippukunnan kämpälle käymään. Voi olla että synnytys tosisaan saisi vauhtia siitä. :D
Muumimamma Täällä kanssa on arvion mukaan meidän Pavun syntymä paino on siinä 3500-4000g eli ei mikään pikkuinen kidney Papu enään :LOL:
Ja minullakin välillä on pallea niin arka ettei oikein siedä edes koskea.
BV Toivottavasti Paprican paino lähtee pian nousuun. :hug:
(.) Lähdenkin tästä pihalle kaverin kanssa.
 
Mun turvotukset on siis ehkä aika pientä kuitenkin :/

BV Miksi korviketta, jos sulla tulee kuitenkin maitoa? Vai onko siihen joku syy, että ei voisi pumpata ja antaa tuttipullosta omaa maitoa?

Meillä ei rintapumppua ole ostettuna, mutta tarvisikohan sitä kuitenkin sellainen hakea vielä etukäteen. Vaikka saahan sellaisen sitten kyllä tarvittaessa haettua suhteellisen nopeasti,.
 
Onko kellään muulla ikäviä vihlaisuja nivustaipeessa, ihankuin terävällä neulalla tökkäisi?
Maha on ollut niin alhaalla jo kauan että ei taida veri enää kunnolla kiertää.
Täälläpäin on meno raskausviikoilla 41+5 synnytyssaliin suoraan aamusta, jolloin ne kai pistävät viimeinkin tämän vauvan pihalle mahan täyttönä olemasta. Maanantaina tuo aika koittas, ihanaa kun ei enää pinna kestä kun aina vaan koskee.

Piiati 41+2
 
Enpä taida valittaa mitään jaloissa havaittavasta turvotuksesta tuon Suzyannen kuvan jälkeen. Kamalasta turvotuksesta olet tosiaan saanut kärsiä. Ei ihme, jos täytyi ostaa monta kokoa suurempia kenkiä. Mulla menee kyllä vielä omat kengät jalkaan, mutta puristaa inhottavasti.

Täällä on tänään sentään supistellut enemmän kuin normaalisti. Ehkäpä tuo aamun reilun tunnin lenkki sai jotain aikaiseksi. Mutta eipä ne mitenkään kipeitä ole. Sellaista vatsan kovettumista vain. Illalla voisi suunnata vielä uudelleen ulos lenkille. Vauva ulos nyt!

Päivällä alkoi syystä tai toisesta närästämään. En pystynyt päikkäreitäkään nukkumaan, kun tuntui tuolla kurkussa niin inhottavalta. Onneksi viime yön nukuin kuin tukki. 10 tuntia ilman ainoatakaan vessassa käyntiä. Mutta silti nyt on jotenkin väsy olo. Ehkä se lenkki verotti voimia.

Piiati: tällä ainakin on noita vihlaisuja nivustaipeessa. Tai itse asiassa vain oikealla puolella. Kai se vauva vain painaa johonkin hermonpäähän, mutta tuntuu tosi inhalta. Onneksi kuitenkin se kipu loppuu ainakin mulla todella nopeaan.

Aurora72: sinäkin siis vielä yhtenä kappaleena... ihme jumittajia nämä 21.5. la:n tyypit.

Rockmummy: tuollaista hoitoa minäkin olisin halunnut kokeilla synnytyksen käynnistykseen. Oli varmaan ainakin muuten kivaa, vaikka ei olisi tehonnutkaan. Ja ihana mies sulla!
 
Pianissimo, joo vyöhyketerapia teki kyl hyvää vaikkei nyt ainakaan heti synnytystä käynnistänytkään. Suosittelen kokeilemaan jos sun vaavi ei ala pikkuhiljaa tulemaan sieltä, jos siis vaan mahdollista! :) Mullakin aivan järkyttävä närästys taas, koko ajan polttelee ja röyhtäyttää aivan kauheasti... arggh menee niin hermo tähänkin vaivaan.. ja perkules Rennietkin on loppu..! ootko kokeillut jotain lääkettä, kuten Rennietä närästykseen? Oon muuten huomannut että ainakin mulla maidon juominen helpottaa joskus.. Ihanan pitkät yöunet olet saanut! :D Mä nukuin viime yönä klo 24-01 ja sit taas valvoin.. ja seuraavat unet oli 05.00-6.30 ja sit taas vähän valvotti ja uus yritys 7.30.-10.00.. ehehe.. saas nähdä minä vuonna sitä taas saa ekat kunnon yöunet!

Aurora72, sinäkin siis vielä mahakkaana! :) kyllä nää 21.5. la vauvat todella on jumittajia!! Katotaan poksahdetaanko me kaikki yhtä aikaa sitten! Toivotaan nyt ensi yöksi synnytyssupistuksia meille kaikille!!!

Mun erittäin hyvä ystävä sai viime yönä pienen pojan! :heart: Mä jotenkin arvasin että hän ehtii saada vauvan ennen mua, hänellä oli siis laskettu aika vasta 9.6.! :D Sama synnäri kun mulla, oispa hyvä jos alkas mulla ens yönä tapahtumaan niin saatas olla hetki samaan aikaan sairaalassa! :)

Joo on tuo mies kyllä ihana! :heart: ja melko huvittava tapaus myöskin.. hehe. Kävi eilen hakemassa äitinsä varastosta mulle sellasen 1-vuotiaille tarkoitetun lasten puhallettavan kahluualtaan, kooltaan noin 1m x 1m! Hän ajatteli että voin siinä istuskella ja koittaa rentoutua synnytystä varten kuulemma! Eihän mun persus ees mahdu tonne!!! :LOL: Nyt se oli aamulla sen puhaltanut, ei voi kyl muuta kun nauraa! Ehkä pakko testata sitä tänään ja ottaa ihan kuva, on nuo miehet niin symppiksiä joskus!! :D

Tänään en oo saanut aikaseksi yhtään mitään! Edelleen tukka pystyssä, kulahtaneet yövaatteet päällä jonka alta maha pöllöttää.. heh.. ei ihme ettei miestä oo napannut nuo peitonheilutuspuuhat mun pyynnöistäni huolimatta.. :LOL: Syy on kuulemma se että tuntuu että "joku kurkistaa sieltä"! Voi miesparkaa...
 
Heräsin äsken korjaamaan sairaalakassin sisältöä: 50- senttinen body ja puolipotkarit sai kyytiä :LOL: Kyllä näillä viikoilla ollaan jo ihan toisen kokoisia... Ei mulla ollutkaan kuin muutama hassu vaate noita 5-kymppisiä, mutta ne on tosi söpöjä. Taitavat nyt vaan jäädä käyttämättä. Höh.

RockMummy
meinaan kuolla täällä nauruun, kun mietin kahluuallasta ja viimeisillään raskaana olevaa naista rönöttämässä siinä :LOL: Mun mielikuvissa ne laidat antaa myöten ja vettä valuu vaan lattialle. Mutta ihana mies sulla, kun on noin ajattelevainen.

Närästyksestä kärsiville - mulla oli pari viikkoa sitten muutaman päivän ihme närästysputki, jolloin Rennietä paloi ihan kunnolla. Ja sitten se meni vaan ohi. Öisinkin heräilin ihan hirveään poltteeseen.

Piiati
ihanaa huomata, että jokun muukin kärsii näillä samoilla viikoilla. :heart: Minä pääsen sentään "jo" sunnuntaina sinne synnärin kontrolliin ja toivon, että saan jäädä sinne.

BV
tsemppiä Paprican lihottamiseen. Varmaan kurja fiilis, kun joudut antamaan korviketta. Tosin ihmettelin samaa kuin Sompio, että etkö voisi pumpata omaa maitoa?

Hei, nyt suppailee taas. Mutta vaan sillä lailla mukavasti eli ei tarpeeksi. Mikä ylläri..

Soitin miehelle äsken töihin, että SAA mennä halutessaan terassille. On niin komea keli. Se oli ihan ihmeissään, mutta päätti sitten käyttää "luvan" hyväkseen. Sekin alkaa olla niin kypsä tähän odottamiseen, että ihan hyvää tekee tehdä töiden jälkeen jotain muuta kuin tulla tänne kotiin kuuntelemaan mun marinoita.
 
Älkääs nyt 21.5 lasketun ajan omaavat vielä etuilko. Mun pitäis ehtiä kaks päivää ennen teitä :kieh: Kun nyt Piiati, PilkkuPantteri ja muut 41viikkolaiset ehtivät ensin. Multa kaikki sympatiat teille. Tiedän, miten pitkiä päivät on tuossa vaiheessa, kun olen kolmea odottanut 41-42 viikoille :hug:

Piiati: Mulla on ollut tosi paljon tuota nivusen vihlomista tässä odotuksessa. Olen ajatellut, että vauvan pää painaa johkin hermoon. Pää on alhaalla. Toisaalta voi olla kyl liitoskipuihin liittyvääkin. Usein vihlominen tulee, kun vauva liikkuu.

RockMummylle kiitos makeista nauruista. Ihania juttuja! Ja kyl sun täytyy sinne mennä, jos toinen on sen puhaltanutkin :LOL: :heart: :heart:
 
Rockmummy ja Pianissimo joo täälähän minä..ihme mieltymys olla tuolla yksiössään :LOL:
Mulla käynnistelivät mutta ei halunnut tulla ulos.. supisteli vaan muttei kohdunsuulla tapahtunut mitään. :/ Täällä myös yritetty kävellä ja touhuta jotta supistukset voimistus.
Otin kyllä pienet torkutkin |O Jotenkin väsyttänyt viime päivinä enemmän kin yleensä.

Rockmummy Ihanan romanttinen mies sulla..ja huumoriakin löytyy :LOL:
Mun mies halutessaan romanttinen, mutta ei perusluonteeltaan kuitenkaan. Huumoria senkin edestä löytyy..joskus menee vähän yli :LOL: :heart:

Painoarvio meidän vaavelista oli tiistaina 3,7kg (käsin arvioitu masun päältä)..eli ei mikään pikkuunen tämäkään. :|
Ultrassa mulle arvioitu 3 eri painoa ja aina ollut eri lääkäri. Kaks viikkoa sitte 3,4, siitä viikon päästä 3,8 ja siitä 5 päivän päästä 3,5..eli mikähän piti paikkansa :eek: Loppujen lopuksi varmaan tulee lähemmäs 5 kiloonen. :eek: :whistle:
 
Onnea onnea onnea kaikki nyytin hakeneet! :heart: :flower:

Täällä tänään mennyt KOKO päivä ajaessa Hamina-Kotka väliä. :whistle:
Elikkä..eiliset supparit sitten laantui taas yöllä pois ja tänään kun lähdettiin miehen kanssa kaivelemaan poistomyyntiliikkeen aarteita, niin iski outo puristus ylämahalle. |O Siitä sitten soittelin Koksiin ja sieltä kehottivat käymään neuvolassa jos oli mahdollista. Noh, neuvolaan sitä sitten mentiin ja sieltä lähetteellä Koksiin.
Ensin otettiin neuvolassa paineet ja pissakokeet ja muutkin normaalit jutut, mutta koska niissä ei mitään ihmeellistä ollut ja puristava tunne jatkui, vielä Koksissa tarkistivat käyrällä vauvan toiminnot ja labra tuli ottamaan verikokeet musta siinä käyrällä ollessa.
:snotty: Siitä käyrältä sitten lääkärin vastaanotolle ja hömm.. lääkäri ei löytänyt kohdunsuuta (...!) :D ...posket punoittaen ähisi siinä aikansa ja ai hitto että tuntui ikävältä. Kaiketi vauvan pää oli yksinkertaisesti NIIN alhaalla, että vaikeutti hommaa.
Kätilö sitten piipahti huoneessa ja lääkäri pyysi kätilöä paikantamaan kohdunsuun. :whistle: No, kätilö sitä sitten sormin kaivoi aikansa vauvan pään luota ja au au au se koski! Lopputuloskin sitten selvis, että sentti ollaan auki.
Istukan virtaukset kaikki ok, mutta edelleen sama ongelma, että vauvan pään sijainti estää tarkan kokoarvion antamisen niillä mittauslaitteilla. :ashamed: No, tästä huolimatta lääkäri veikkas jotain 3kg paikkeilla kokoarvioksi. :) :heart:
:whistle: Nooo...tästä edelleen selkäjomotuksen parissa kärvistelen, lääkäri veikkasi ettei enää montaa päivää mene kun tulla tupsahtaa. Yliaikakontrollistakin kyseltiin miehen kanssa, mutta lääkäri oli sitä mieltä ettei sinne asti masussa oleile. :D

Tuliskohan meille sunnuntaiksi hääpäivälahjavauva? :heart:

kissinminttu & pipana (ja supistukset ynnä muut) 40+1
 
ONNEA KAIKILLE VAUVANSA JO SAANEILLE JA TSEMPPIÄ KÄRVISTELIJÖILLE!!! :D :D

Sori, en ole oikein ehtinyt täällä palstailemaan. :) Neiti on IHANA ja ja vaativa ja tempperamentiltaan hyvin kärsimätön. Tissi pitää saada suuhun HETI kun herätään... :LOL: ja jos maitoa ei ala herumaan heti niin siitäkin ehditään hermostumaan.

masuvaivoista kärsittiin mutta disfatyl-tipat auttoivat niihin. jes! :) Vähän toki vieläkin on mutta ei enää niin paljon kuin viime viikolla. PAino nousee hienosti ja tissimaito riittää hyvin. Tyttö kasvaa koko ajan! :heart:

EM ja Neitinen 2 viikkoa :heart:
 
Pikaisesti ilmoittelen, poika syntyi 20.5. klo 22.29 mitoila 3630g ja 49cm. Py 36cm. (rv 39+3) Tänään kotiuduttiin, poika on kyllä mielettömän suloinen ja me molemmat voidaan hyvin.

Onnea myös muille vauvansa jo saaneille, ja tsemppiä vielä kärvistelijöille!!

Palaan myöhemmin lukemaan kirjoituksia ja jossain vaiheessa kertomaan hieman jotakin nopean synnytyksen kulusta.

Mokka ja Hikka 2pvä
 
RockMummy Joo, en mäkään kyllä voi kuvitella, että miten siellä altaassa pystyy rentoutumaan. Nojaileppa siinä reunoihin, niin selällään olet lattialla ja vedet pitkin lattiaa :LOL:

Närästys on täällä lähes päivittäinen vieras :kieh: Välillä tosin lievänä, että joka päivä en ota lääkettä. Onneksi lääkkeillä se aina helpottaa :D

Piiati Täällä on niin paljon kipuja ja kolotuksia nivustaipeessa ja häpyliitoksissa, että ei niistä ota enään selvää. Ollut jo monta kuukautta.

Kiva kuulla EM, että teillä on alku mennyt hyvin :heart:

Paljon onnea Mokalle prinssistä :heart: :heart:

*muoks* Tänään näkyi Kelan sivuilla äipparahapäätös. Ei ollenkaan ole tässä kestänyt :eek: Ja saan rahan viimeisten 6 kk:n tulojen perusteella :D
 

Yhteistyössä