<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

Kun mulla edellisen synnytyksen alussa tuli lapsivettä, niin sitä vaan tuli. Aina välillä lorahteli ihan itsestään. Lapsivesihän voi tulla, vaikkei supistukset vielä ole alkaneetkaan... Kannattaa käydä näytillä. Ja onnea hirmuisesti matkaan, jos se on sitä itseään!! :D :wave:
 
Täh? Nyt oon ihan sekasin... Mikä Lindexin body?!? Siis missäs paketissa sellanen tuli? Ei meidän Liberokassissa ainakaan? Vai voiko niiden sisältö vaihdella? ...ei oo reiluu! :snotty:

|O Poika kitisee jokaisen hereillä olo hetken... vatsaa ilmeisesti vääntää... mikään asento ei ole hyvä vaan kohta jo pääsee itku... sylissä pitää heijailla monta tuntia putkeen ennenku ehkä sattuu tuurilla väsähtämään ja nukahtamaan.. :/ onneksi yöt sentään sujuu hyvin, ei turhia kitise, mitä nyt joskus innostuu aamuyöstä kukkumaan muutaman tunnin.

suzyanne oliko teillä siitä cuplatonista apua? kun moni on sanonut että yhtä tyhjän kanssa koko cuplaton.. :( ...no eipä siinä mitään häviä jos kokeilee.


onnittelut niisku-rouvalle! :flower: vauhdikasta menoa!

ja voimia fiodetalle! olis lapsivettä niin pääsisit sinäkin odotuksen tuskailusta! Ehkä ne miehenkin fiilikset tasaantuu kun vauva on maailmassa :hug:

Nyt saunaan, ekaa kertaa kolmeen viikkoon kun on kerrankin ylimääräisiä käsipareja pitämään tuo kitinäkalle tyytyväisenä! :wave:


 
Se Lindexin body oli siinä Pampers-paketissa, Libero-laukussa oli sellainen 60/62cm retrokuvioinen nauhahattu. Ja molemmissa paketeissa oli Lindexin "kuvasto" vauvan vaatteista jonka takakannessa oli alekuponki jolla saa yhdestä vauvan vaatteesta -30% alennusta.
Mutta niissä sisältö voi vähän vaihdella, me saatiin Pamperseja kaksi ja Liberoita kolme niin yksi Libero-laukku oli sisällöltään hieman erilainen, taisi olla vanhempi pakkaus kun alekuponkikin on voimassa vaan ensi kuun loppuun, niissä muissa taisi olla 1/2010 voimassa.
 
Tyttö syntyi 18.5 klo 3.46 (rv 41+3), mitat 3560 g, 47 cm ja pipo 35,5 cm

Melkein kaksi päivää sitä ulos ähräsin, kirjottelen myöhemmin synnytyskertomuksen, oli kyllä aika horroria se synnytys.. Jos mulle joskus joku suo lisää lapsia, tulee kyllä pelkopolille käyttöä.

Tänään päästiin kotiin ja nyt yritetään sopeutua. Sairaalassa imetys lähti ihan ok käyntiin, mutta nyt kotona ei ole onnistunut vielä ollenkaan. Vauva vaan ährää ja hermostuu, oon nyt joutunut korviketta antamaan. Äsken pumppasin toista rintaa, kun maito nyt nousee ja alkaa olemaan aika daisarit. Ehkä se kohta taas suostuu rinnalta syömään.

Stemppiä kaikille mahakkaille, onhan ne viimeiset päivät pitkiä.. Kohta sitten viimeistenkin olo kevenee. Täällä tosin ei vielä olo ole kovin keveä, turvotuksia on vielä. Mut vauvamahan tilalla on hempeä pullamaha.

Kerttu ja Maisa 3 vrk
 
Alkuperäinen kirjoittaja kissinminttu:
stk
Mä en varmaan uskalla sitä ambulanssia soittaa ennenkuin vauvan pää jo näkyy jalkavälistä... Siinä vaiheessa tietää, että synnytys on tosiaan oikeasti käynnissä...
... :D mä luulen että siinä vaiheessa voi jo itse nykästä vauvan pihalle :D :hug:
juu, tai laittaa mies koppariksi. :D :D
Mutta tulispa ainakin varmistettua että synnytys tosiaan on/ oli käynnissä ihan oikeasti... :whistle:
 
voi kun oli tullut paljon tekstiä poissaollessani, PALJON ONNEA KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE :) kiitos kaikille jotka täällä tukivat henkisesti tätä taivalta,oli ihanaa niitä tässä lukea :hug:
viimeisen tekstin jälkeen lähdin sitten kuitenkin siitä tunnin päästä takasin sairaalaan..kivut alkoi olla sietämättömiä..eli ysin jälk. olin sairaalassa,heti sydänkäyrään.siinä sitten 22.30 asti ilman kivunlievitystä kun vauvan sydänäänet oli heikot niin eivät voineet antaa mitään..suppareita tuli koko ajan 2min välein ja huusin ku syötävä..
sitten sanoivat että nyt on 6cm auki että mennäämpäs saliin,siellä puhkasivat kalvot ja sain spinaalin..7taivas aukeni tunniksi..päätin että tämä vauva ei synny ennen kahtatoista..halusin synt. 20.05.09..hyvä pv. 00.45 sain luvan ponnistaa ja tasan 01.00 syntyi pieni prinsessamme.strategiset mitat: 3730g ja 51cm pipo 36,5..ja voin kyllä sanoa että itse synnytys ei ollut niin kivulias kuin ne supparit oli :)
kävi kuitenkin vähän dramaattisesti..02.30 mennessä ei istukka ollut irronut joten juoduin siitä leikkaukseen..salissa jouduin olemaan aamu 08,30 asti kun saturaatiot vähän heitteli ja hb oli 80 luokkaa..ja aina kun he yrittivät ottaa nenästä hengitysletkua irti niin lopetin itse hengittämisen joten turvallisuus syistä jouduin siellä sitten olemaan..osastolle pääsin 09.30 aikaa ja oli niin ihanaa nähdä neiti kunnolla ja alkaa tutustumaan.. Eli nyt sitten ollaan kahtena kappaleena ja olo on ihana :)
 
Onnea vauvautuneet ! :flower: pian 3X äipällä oli hyvän kokonen vauveli. Mikä lapsiveden juomisessa tekee sen että joutuu keskolaan kaikki vauvathan sitä juo? meilläkin kaks päivää sitä oksensi oli vielä kakannutkin siihen oksennuksesta päätellen. Oliko sitä mennyt keuhkoihin tms? toivottavasti pääsee pian pois.

cuplatonin toinen vaihtoehtohan on disflatyl ostin sitä varalle mutta eipä ole tarvittu..

 
Paljon onnea Niisku-rouvalle,Ebballe,Kerttu84 ja Pian 3xäippä nyyteistä :heart: :heart: :heart: *muoks* ja lupalle myös onnea

Täällä ihmetellään, miten helppo voi vauva ollakkin... syö ja nukkuu, hereillä ollessa kuuntelee ja katselee silmät isona, tosi rauhallinen kaveri. Itkenyt ainoastaan sairaalassa, verikoetta otettaessa... Kylpemisestä tuntuu ihan nauttivan. Kylvyn jälkeen syö ahneesti ja nukkuu 5 tuntia ku tukki, niin illasta hyvä kylvettää, saa itsekin hyvin nukuttua ennen yö-syöttöä..

Iho kesii köllykällä, saa hoitoöljyä lotrata, mut ei muuta "vaivaa"..

(.) vielä hieman heikko olo, rauhallisella kävelyllä käyty, vetää hapoille jalat. synnytystä seuraavana päivänä oli hemppa 82 ja kotiin lähtiessä 86.. mutta joka päivä edellistä helpompi... pikkunen pömppis on jäljellä, yllättävän vähän, mieski sano et sitähän ois jo bikini-kunnossa :LOL:

Jaksuja ja suppailuja niitä kaipaaville :hug:

Pije ja köllykkä 9 pv :heart: :heart:
 
hoooOH... tais olla väärä hälytys. Hmmmph :kieh: kasassa ollaan vielä. Huomenna vois todella tehdä jotain niin radikaalista, että alkais edes supistelee ja pääsis lähtee.. liian monta väärää hälytystä nyt ollut että pinnoille ottaa..

ja onnea taas onnekkaille jotka saivat vauvan ja pääsivät vihdoin ja viimein siihen vauva arkeen :) :flower:
 
Onnea kertulle , äippä*3:lle ja luppa onnea pikku prinssesojen johdosta :heart: :flower:
Olipas lupalla koetteleva loppu vaihe :hug: Onneksi voit nyt hyvin.
kertulla imeisesti oli aika koettelemus :hug: Ja toivottavasti äippä*3 saa prinsessansa pian vierelle :hug:
Toivottavasti kaikkien vaavien vatsan väänteet helpottaa.
(.) Täällä alkaa jännittämään ihan hirveästi edessa oleva sektio. Tai lähinnä se toipuminen, kuinka nopeasti sitä sitten toipuu ja kuinka hankalaa lapsen hoito on puolikuntoisena. Onneksi mies alottaa isyysloman vasta kun kotiudun Pavun kanssa jos viellä olen "kivulias" siinä vaiheessa.

Tytti ja Papu 38+4 ja Päivät vähenee uhkaavasti...
 
On supistellu koko päivän, mutta ei oo tullu kivuliaammaks, nyt ollaan otettu aikaa, tulevat 9 minuutin välein, päivällä tuli paljo useemmin, mutta teinkin kaikkee hommia kokkailin ja muuta samalla... Tuli myös jotai limasta vuotoa päivällä ku pyyhkäsin pissatessa, josko se ois huomenna se h-hetki... =)
Mies jo ehdotti sairaalaan lähtöä, mutta ne käännyttäs mut takas kotiin kummiskin, kun pystyn vielä oleen näiden kanssa... Katotaan nyt yön yli pystyykö nukkuun... :whistle: Exciting!
Suunnittelin kyllä huomiselle vielä kampaajalle menoa, pysyispä bebe masussa ees iltapäivään asti, et ehtisin täyttää jääkaapinkin viikonlopuks ukkelille ja tytsä 1,9v:lle nii voi sit ite sairaalas olla hyvällä mielellä ;)
 

Yhteistyössä