Niisku-Rouva Mie niiiin tiedän ton tunteen. Käytiin nimittäin toissailtana synnärillä kun oli supistellu 5 min välein melkein 4h. Otti jo selkään ja reisiinkin... Lopputulos oli että makasin käyrällä ja supistelut lieveni ja katosi, pari hassua tuli vaan. Mulla oli sentään kaula ilmeisesti hävinnyt, mutta kohdunsuu oli kiinni. Ilmoitin sitten että en ainakaan sinne jää,kerran supistuksetkin katosivat. Yllättäen sitten alkoivat taas kun päästiin sieltä autoon Mulle sanoi kanssa, että "tulet sitten huomenna takaisin tai vasta parin viikon päästä." tosi lohdullista, jos näitä jatkuu vielä vaikka semmoisen 3 vkoa... :kieh:
JeAnkalle onnittelut vauvasta :heart:
(.) Ukko vahtii nyt sitten ihan hulluna sen sairaalassa käynnin jälkeen. Ei anna ees mennä pihalle kukkapenkkejä kaivamaan tai haravoimaan. Olin sitten eilen niin näppärä likka, että pudotin korvikset vessan viemäriin. Kunhan isäntä tulee töistä niin saa alkaa irroittelemaan hajulukkoa Ei siinä muuten mitään, mutta olivat rippilahja mun sylikummilta, joten en ihan haluaisi niitä kokonaan hukata :ashamed: Supistelee edelleen, mutta se alkaa olemaan jo aika normaali olotila.
-pallomaha ja itsepäinen myllääjä-peikko 38+6
JeAnkalle onnittelut vauvasta :heart:
(.) Ukko vahtii nyt sitten ihan hulluna sen sairaalassa käynnin jälkeen. Ei anna ees mennä pihalle kukkapenkkejä kaivamaan tai haravoimaan. Olin sitten eilen niin näppärä likka, että pudotin korvikset vessan viemäriin. Kunhan isäntä tulee töistä niin saa alkaa irroittelemaan hajulukkoa Ei siinä muuten mitään, mutta olivat rippilahja mun sylikummilta, joten en ihan haluaisi niitä kokonaan hukata :ashamed: Supistelee edelleen, mutta se alkaa olemaan jo aika normaali olotila.
-pallomaha ja itsepäinen myllääjä-peikko 38+6