<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

Oikein paljon ONNEA jonz ja Uneksija :flower: :heart:

Kumpa pääsisi jo synnyttämään..tämä olotila ei ole hurmaavaa.. :ashamed:
Painoarvioon aika tiistaina..jänskättää :p

En jaksa enempää kirjoitella..huonosti nukuttu yö takana |O

Aurora ja kultapieni 37+3
 
:flower: ONNEA JONZ :flower:

siksakille pikaista jakautumista! voihan se olla, että jo huomenna alkaa tapahtumaan kun oot saanut jo niin monta tabua. Varmasti tulee ennen laskettua!

kohta Zzzzzzzzzz
 
OIKEIN PALJON ONNEA JONZILLE JA UNEKSIJALLE VAUVELEISTA!!!

Siksakkialle mielettömästi tsemppiä matkaan!!! Toivottavasti pikkuinen alkais suosiolla sieltä syntymään!!

Niin hirveesti tullu tekstiä tässä viikonvaihteessa ettei oo oikeen kerenny lukemaan mitä kellekin kuuluu, joten kaikille yhteisesti voimia ja tsemppiä :hug:

villahousu & Sulo 38+3
 
Onnea kaikille vauvansa saanneille :hug: :flower: :heart:

Täällä 5 tuntia pihatöitä takana ei supistuksen supistusta. Vauvakin noussut pois lähtökuopista sattuu ja on vaikea hengittää. Alan kohta itkemään. :ashamed:

Limaa on tullut tosi paljon tänään isoja kasoja. Mut niin sitä tuli 2 viikkoa sitten ja ei ainakaan meillä tarkoita yhtään mitään.

Ei jaksais enää.... :kieh:
 
PAljon Onnea vauvansa saaneille JONZille ja UNEKSIJAlle :flower:

Toivotaan niitä oikeita supperita kaikille niitä odottaville, toivoisin omankin synnytyksen jo lähtevän käyntiin vaikka yritänkin varautua että pitää varmaan se kaksi viikkoa vielä odottaa sinne käynnistys päivään rv39 paikkeille. Vähän tänäänkin jomotellut illasta selkää sekä vatsaassa ollut menkkamaista särkyä ja kouristelua, toivotaan että se nyt lyhentäisi kohdunkaulaa entisestään ja avaisi kohdun suuta lisää.. Verenpainelääkkeitä olen nyt pari päivää syönyt mutta edelleen on kovin korkea, tänään kun mittasin niin 150/98, toivotaan että kohta alkaa lääkkeet vaikuttamaan..

Imppu_83 ja Mustikka rv37+2
 
Heippu!!

:wave: Täällä on kanssa polttavaa/viiltävää kipua ylävatsassa, ollut nyt jo pari viikkoa. Tossa kohdun yläreunan kohdalla, oikeella puolella. Ilmeisesti vaan jotain lihasperästä, ei ainakaan äitipolilla osattu syytä sanoa, keskiviikkona painoarvio käynti taas, kun sokereita seuraillaan, ne mitä oon viittiny mitata on ollu hyviä arvoja... turvotusta on havaitavissa ja ihmeellistä särkyä ja kolotusta. vessassakin on saanu rampata ja isolle tarpeelle on äkkilähtöjä ollu tänäänkin pariin otteeseen. Juilii, jomottaa ja pikkusen taitaa suppaillakin... tuntuu kyllä tosi tyhmältä, kun olo on todella erilainen nyt... viimeksi vaan alko supisteleen ja aamulla oli poika sylissä... nyton jo muutaman päivän tuntunu todella kummalliselta... valkovuodosta oon kärsiny koko ajan ja nyt vaan oon miettiny et mahtaako tiputella nyt jo limatulppaa.... noh, synnytyksen jälkeen on viisaampi, kun vaan tietäs koska se alkaa=) *heh* täytyy kyllä sanoa, että toinen kerta jännittää, mietityttää ja ehkä vähän pelottaakin 90 kertaa enemmän ku ensimmäinen synnytys....

kaikenlisäksi poika on sai jonkun kevätlenssun ja nyt yskii ja on kuumeessa... toivottavasti yö menee kuitenkin hyvin ja saisi nukuttua... mutta nyt lähetään ukon kanssa pöllyttään peittoa, jos siitä ois jotain hyötyä... ainakin tulee parempi mieli, jos ei muuta :D

maariana83 + pikkuveli(?) 38+1
 
Huomenta :p

On se kiva olla tähän aikaan hereillä :LOL: :LOL: :LOL: Ei vaan tule nukkumisesta enää mitään. Päätä särkee ja muutenkin olo ei ole hääppöinen. :/

Aloin suunnittelemaan keittiöremonttia. Mies kieltää multa kaikki yö heräämiset kun saan näitä ideoita aina öisin :LOL: :LOL: :LOL:

Mut ei voi mitään. :D

tänään olis jo 38+5 tai 39+6 :whistle: Ei ole enää paljoa. Kait tämän kestää vaikka päällä seisten. ;)
 
Huomenta täältäkin :wave:

Heräsin kolmen aikaan vessaan ja uni vain ei tullut takaisin :kieh: Noh, jos hetken tässä vielä pyörisi netissä ja ottaisi sitten uuden yrityksen.

Veroehdotuksen tarkistamista varten tässä on hyvää aikaa etsiä papereita :whistle:
 
Jonzille Onnittelut Pojasta! :flower:

Täällä oli muutkin harrastaneet yöheräilyä.. heräsin kans ennen viittä ja ei meinannut tulla uni silmään. Harvinaisen ärsyttävää kun ei ole mitään "syytä" valvoa mutta silti ei vaan nukuta. Mutta kun tyttöä kouluun aloin laittaa niin olis nukuttanut niin pirusti.. |O

Ja päätä särkee.. :/ Toivottavasti tämä vauveli ei mene yliaikaiseksi.. :headwall: Oon kanssa jo ihan täynnä tätä olemusta ja vaivoja.

Joku puheli vauvan liikkumisesta, sellaista möngerrystä hän tuolla pitää. ASennon muutoksen jälkeen on ollut ns. hiljaisempi kun tuntuu liikkeet ihan eri paikassa.

Therean&Neiti poks 37+0! Vinkki vinkki neiti vois pikku hiljaa alkaa suunnittelee ulos tuloa..
 
kasassa täälläkin, (piiitkä huokaus)

koko viime yön hirveesti menkkamaisia kipuja, mutta ei kunnon supistuksia. aamulla maha ripulilla ja oksennus..
viellä viikko korkeintaan tätä odotusta, kun sen jaksaisi.. vaikka synnytystä odottelen ja toivon jo ennen sitä tapahtuvan, jokainen päivä kun on niiiiin pitkä.

onnea jo käärön syliin saaneille :heart: ja meille muille tsemppiä odotukseen :hug:
 
ONNEA Uneksija ja Jonz !! :flower:

Mä nukahin eilen jo kl.21 ja kun olin käyny 5 KERTAA kusella ajattelin kattoo kelloa ja se oli vasta 22.45 ja noin meni sitte loppu yökin,kävin varmaa miljoona kertaa vessassa ja lonkkii sattu ihan helvetisti että ei tarvinu paljo nukkua..!!! Kunnon kiukku päällänsä.. :kieh:

Masukki liikkuu jonkiiverran.. Sais kyllä jo syntyä, ahistaaaa !!
Huomenna taas neuvolaan...

tytsy+masukki 39+1
 
Toukotytsylle :hug:

Mun neuvola on loppuviikosta. Nauraa neukkutäti mut sieltä ulos kun näkee että tyksissä olen jo käynyt yrittämässä. :LOL: :LOL: :LOL: Mua ei naurata pätkääkään. Ja sit kun olen viel tämmönen ihminen et jos teen jotain " väärin " ni en kehtaa mennä sit enää mihinkään. Eli nyt on aika iso kynnys lähteä synnärille vaikka olis supistellu helvetti 3 tuntia 5 min välein. Odotan et ne hemmetin vedet menee. :kieh: :kieh: :kieh:
 
Olen käyny muutamana päivänä lukemassa,mutta en ole ehtiny kirjottaa. Täällä on niin jännät paikat menossa,että en tiiä uskallanko edes lukea.En vielä halua synnyttää.Onneks on vielä aikaa.

Onnea kaikille vauvan saaneille! :heart:

Stemppiä kaikille vaivojen kanssa.Kyllä ne vauvat kohta syntyy. Aatella norsu on raskaana 22 kk. Siksakille stemppiä ja aivan varmasti se synnytys lähtee nyt käyntiin.BV:lla toivotaan,että vauva pysyisi vielä hetken masussa.

Tänne ei ihmeempää.Sitä samaa.Turvotus on ajoittain mieletöntä,mutta pysyy vähän aisoissa paksuilla (ei hengittävillä) tukisukilla. Iskias on välillä tosi kipee ja välillä ei niin paha. Alapää tuntuu jo siltä ku olis paikat auki ja vauva punkis ulos. Yks päivä autossa istuminen sattui niin paljon. Pelottaakin kuinka käy perjantaina äippäpolin jälkeen. Meillä ku on ollu joulusta asti ilman yhdyntää kipujen takia ni voi olla alapää hellänä tutkimuksen jälkeen. Alustavasti piti lähteä iltapäivällä ajamaan Helsinkiin,mutta totesin,ettei ehkä 2-3 h autossa istuminen ole varmaan paras mahdollinen juttu.

Äidin kanssa on menny ihan hyvin.Eipä olekaan pistäny mua siivoomaan. :eek: Huomannu kuinka paljon hommaa perus arjen pyörittämisessä ja siivoomisessa on. :heart: Mutta on ollut kyllä suuri apu äidistä.

Menis jo viikko äkkiä.Nyt alkaa olee jo niin kova ikävä omaa miestä! Eilen lapsetkin alkoivat kyselemään missä isä on.

Mut nyt aamupalalle.

NN rv 35+3 (36+4)
 
Täällä kans nukutaan huonosti ja VÄHÄN! koko aamun olen hyppinyt seinille. Musta edes tunnu taas että oisin viimeisiä päiviä raskaana :p mistä mä saisin ton teidän innostuksen tuohon synnyttämään lähtemiseen? :D Hullua, kun monta kuukautta supisteli vuoteli ties mitä nyt ole oikeastaan mitään merkkejä. Taitaa nuo repimiskivutkin olla niitä kohdunkannattimien kipuja. Noh tällä viikolla sitä vielä ulistaan tuskasta :whistle: Ärsyttää kun on fiilikset hukassa ,,,,kai sitä on niin väsynyt ettei jaksa edes ajatella.

nara 38+3
 
Kauheesti en ole koneellee kerennyt, mutta näköjään tänne on uusia vauvoja syntynyt! Ihanaa! :heart: :heart: :D

Täällä ollaan edelleen kokonaisena. Eilen supisti tunnin verran niin pirusti, että mies ja mun äiti jo suunnilleen pakkaili tavaroita lähtöä varten. Mutta eipä sitä lähöä tullut. Mieleen kyllä palautui hyvin aidosti ne tuskaiset vaiheet, mitkä tässä vielä on edessä... huh huh. No, eiköhän niistä taaskin selvitä. Ihan kuin olis kauheesti vaihtoehtoja. :whistle: :D Onneksi palkinto on maailman paras niistä kivuista! :heart:

stk ja minivitonen 36+6 :heart:
Huomenna poksuu täysiaikaisuus! :D
 
Heips! Sattumoisin löysin tämän palstan ja ajattelin rekkautua tänne. Toukokuun tuhisijat on juuri oikea paikka meille.... laskettuaika on 22.5. ja tällähetkellä raskausviikkoja takana 37+3. Tässä odottelen neuvolaan menoa. Muuten koko raskausaika on mennyt tosi hyvin.... välillä olen itsekin ihmetellyt kuinka vähällä olen päässyt. Mitään ongelmia minkään suhteen ei ole vaikka ikää mulla on "jo" 32 vuotta ja odotan ensimmäistä.
Pitää alkaa seurailemaan tätä palstaa useammin, vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Onnea kaikille jo vauvan saanneille!
 
Onnea vauvoista JeAnka, Jonz ja Uneksija! :flower:

Ja tervetuloa mukaan Taiguliini!

Viikonloppuna täällä on siivottu + pesty ikkunoita, saunottu ja sekstailtu pariinkiin otteeseen. Ei mitään hyötyä :kieh: Hajanaisia supistuksia, mutta ei mitään vakuuttavaa. Joka ilta ajattelen, että voisikohan se synnytys yöllä alkaa ja aina vaan herään aamulla ihna normaali olotilaan. No, onneksi jalkojen pakotuksen ja turvotuksen lisäksi ei ole muita vaivoja.

Eilen taas sukujuhlissa vatsaani päiviteltiin ja käpälöitiin oikein urakalla - ihan kuin olisin joku näyttelyeläin. Anoppi seisoi siinä ylpeyttä uhkuen vieressä. |O Mä en vaan jotenkin kestä sitä enää lainkaan.

Nyt mulle puuroa kiitos. Aurinkoista päivää!

PilkkuPantteri & Jyvä 38+6 (siis voiko todella olla?)
 

Yhteistyössä