Onnea vauvansa saanneille :flower:
Mä käyn täällä aina lukemassa jutut, mut sit ku olen lukenut, ei enää olekaan aikaa kirjoittaa.
Nyt ehdin kai pari riviä kirjoittaa ku odottelen tuon pojan 3v. synttärikakkupohjan kypsymistä...
Mulla on nyt reilun viikon ollut huojentunut olo, sain opinnot päätökseen (vihdoin viimein.)
-02 aloittelin, ja kahdella äitiyslomalla olin välissä... mut nyt on 4v. opinnot purkissa.
Valmistumispäivä on 26.5, eli päivä LA jälkeen. EI meillä koulussa mitään juhlia ole, tosi juhlallisesti lähettävät todistuksen kotiin
Vointi muuten ok, mut Hb 108, raudan syönnistä huolimatta, et tuppaa vähän heikottaa...
Painoarvio oli rv31+4 tasan 2kg. Seuraava käynti äippäpolilla ens viikolla rv.37+4 (juoksen siis siellä äpolilla ku mulla on liikaa ylipainoa, sokerit tosin kunnossa..)
Viimeks lääkäri(oli itse osaston ylilääkäri) puhui käynnistämisestä ennen LA jos isokin vauva tulossa.
Mullahan noi kaks nuorinta syntyneet siis rv 41+2 ja 41+1 ja toinen n.4,5kg ja toinen 5kg. molemmat tosin 56cm pitkiä.
Silloin 3v. sit ei käynnistelty, "ku isokin mahtuu tulemaan"... ja en halunnut ite käynnistystä..
Nyt lääkäri puhui käynnistämisestä, ja tällä kertaa olisin kyl valmis käynnistykseen LA tienoilla.. ja ihan niin "typerästä syystä" ku mulla LA siis 25.5, ni nuorimmat jää päiväkodista lomalle 1.6, ni olis ihan hyvä jos vauva olis sit syntynyt jo, ettei tarvii miettiä missä pienet on ku mä oon sairaalassa...
Mut nyt pohja alkaa olee valmis... piti täyttääkin se tänään, ja kuorruttaa/koristella huomenna, mut en taida jaksaa enää tänään alkaa vispailee kermaa......
Aurinkoista viikonlopunjatkoa :wave: