<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

Sannulii Soita ihmeessä, rauhoittaa ainakin mielesi jos ei ookaan mitään hälyttävää.

Siksakkia Kerrassaan tahmaset tarrasukat sun vauvalla :D

BV Toi Koksin soutaminen ja huopaaminen on raivostuttavaa.. :kieh: Miten ne oikeen perusteli sen ettei oo istukasta se veri? :eek:

(.) Mä oon nyt kohta puoltoista tuntia kellotellu suppareita.. Muutamaa (3kpl) poikkeusta lukuun ottamatta kaikki tulleet 6min välein. Napakoita ovat muttei mitenkään erityisen kipeitä. Tuolta alhaalta ne supparit nousee ylöspäin puristamaan. Jee :wave: :p Lisää kiitos naminam!

Kissinminttu & pipana 37+2
 
Onnea vauvansa syliin saaneille! :heart: Ja tsempitykset heille, joilla tunnosti olevan h-hetki käsillä! :)

Muutto on mennyt ihan hyvin, aika löysästi olen saanut onneksi ottaa, kun on noita apujoukkoja! Pienikin rasitus saa aikaan vihlontaa alamahassa, että kyllä tässä pitää ottaa nyt rauhallisesti.

Ihanat vappukelit olleet!
 
Bad Virgin Onhan se hyvä, että vauva saa vielä kasvaa masussa, mutta kunhan kaikki tosiaan sitten on hyvin. Varmasti huolettaa ja täällä ollaan hengessä mukana :hug:

Siksakkia Tsemppiä sinnekin :hug:

Leylah Toivottavasti miehesi ymmärtää ja pystytkö keskustelemaan tilanteesta neuvolassa? Voimia loppuodotukseen :hug:
 
Tervehdys

Käytiin sitten synnärillä... ja taas ollaan kotona :headwall: :kieh: Oli ne suppailut lyhentäny kaulaa 2cm tunnissa ja sentti oli vielä jäljellä joten päästiin kotiin odottelee yötä. Halusin tietenkin katsomaan peliä :LOL: :LOL: :LOL:

Kyllä ottaa pottuun :headwall: :headwall: :headwall:
 
Siksakille tsemppiä :hug: Toivottavasti sitkeä maha asukas ymmärtää piakkoin poistua yksiöstään.
BV No höh! Kylläpäs ne pompottaa KOKSissa. :hug:
Sompio meilläkin on pari makuupussia annettu ikuiseen lainaan ja yksi trangiakin. Kun meistäkin kumpikin on partiolaisia niin meilläkin on tuota tavaraa. Edellisessä asunnossa mikä oli rivari kaksio. Siinä oli vaatehuone missä meillä säilytettiinkin retkeily varusteet. Nyt osa pn pitänyt laitta ulkovarastoon vaikka se ei olekkaan kaikkeen paras mahdolinen :ashamed:
Melonta on kyllä tosi mukavaa. Vasta pari vuotta sitten siihen itse innostuin.
Suppistuksia kaikille niitä tarvitseville ja kaipaaville!!!
(.) Täälläkin on vähän suppistellut. Touhusin pihalla ja saunassa tuli harrastettua peittojen pällytystä. Ilmeisesti saatiin muutama supistus aikaiseksi. Toivottavasti eivät ole olleet ihan turhia vaan pehmentäneet kohdun kaulaa.
Nyt seuraamaan Suomen peliä
 
voi juku mikä määrä tekstiä... nyt ei jaksa kyl kahlata kaikkea läpi.

KIITOS kaikille tsempityksistä, vähän aikaa pitää ootella sitä sektioo vielä... toivotaan että vauva malttaa pysyä siihen asti mahassa. :) Viimeks oli kuitenkin jo pari senttiä auki ja kaulaa jäljellä 1,5 cm.

Tsemppiä kaikille joilla on "meiniki" päällä!!! :D toivotaan että ne supparit siitä yltyy.... :)

EM ja Dodoliina 38+4 :heart:
 
Hiukan ei kylläkään säännöllisyyttä. :kieh: Ja vauva puskee välillä päällä tosi lujaa alas. 1cm tarttis saada häviimään ni lähtis aukeamaan... :whistle: Mut väsyttää aikalailla noi kipeet supistukset jotka olivat ja menivät.

Todella turhauttavaa odotan sentään toista lasta enkä tiedä koska olisi syytä lähteä. Nolottaakin hiukan :ashamed:

Noh katsellaan nyt miten tää tästä jatkuu. Kätilö sano et te tulette yöllä takasin tai sitten vasta ens viikolla. :LOL: Tosi lohduttavaa. Onneksi ottivat käyrää ja vauvalla kaikki hyvin. :D
 
Onnea vauvansa saanneille :flower:

Mä käyn täällä aina lukemassa jutut, mut sit ku olen lukenut, ei enää olekaan aikaa kirjoittaa.

Nyt ehdin kai pari riviä kirjoittaa ku odottelen tuon pojan 3v. synttärikakkupohjan kypsymistä...

Mulla on nyt reilun viikon ollut huojentunut olo, sain opinnot päätökseen (vihdoin viimein.)
-02 aloittelin, ja kahdella äitiyslomalla olin välissä... mut nyt on 4v. opinnot purkissa.
Valmistumispäivä on 26.5, eli päivä LA jälkeen. EI meillä koulussa mitään juhlia ole, tosi juhlallisesti lähettävät todistuksen kotiin :whistle:

Vointi muuten ok, mut Hb 108, raudan syönnistä huolimatta, et tuppaa vähän heikottaa...
Painoarvio oli rv31+4 tasan 2kg. Seuraava käynti äippäpolilla ens viikolla rv.37+4 (juoksen siis siellä äpolilla ku mulla on liikaa ylipainoa, sokerit tosin kunnossa..)

Viimeks lääkäri(oli itse osaston ylilääkäri) puhui käynnistämisestä ennen LA jos isokin vauva tulossa.
Mullahan noi kaks nuorinta syntyneet siis rv 41+2 ja 41+1 ja toinen n.4,5kg ja toinen 5kg. molemmat tosin 56cm pitkiä.
Silloin 3v. sit ei käynnistelty, "ku isokin mahtuu tulemaan"... ja en halunnut ite käynnistystä..
Nyt lääkäri puhui käynnistämisestä, ja tällä kertaa olisin kyl valmis käynnistykseen LA tienoilla.. ja ihan niin "typerästä syystä" ku mulla LA siis 25.5, ni nuorimmat jää päiväkodista lomalle 1.6, ni olis ihan hyvä jos vauva olis sit syntynyt jo, ettei tarvii miettiä missä pienet on ku mä oon sairaalassa...

Mut nyt pohja alkaa olee valmis... piti täyttääkin se tänään, ja kuorruttaa/koristella huomenna, mut en taida jaksaa enää tänään alkaa vispailee kermaa......

Aurinkoista viikonlopunjatkoa :wave:
 
Onnea kaikille vauvansa saaneille :flower:

Mulla ei vielä mitään ihmeellisiä merkkejä, tänään on ollu ajoittain sellasta pistosta vatsassa, vähän samanlaista, kun pistäisi kyljestä juostessa.. Mitä lie, en tiedä. Valkovuoto, jota on ollut hyvin ärsyttävissä määrin lähes koko raskauden ajan, on muuttanut väriään tummemmaksi/kellertävämmäksi.. Mutta se limafaktoista. Vauva on kyllä tosi ylhäällä, eli ei siis ole kiinnittynyt.

Yöt on kyllä aika raskaita, kun jalkoja pakottaa ja puuduttaa koko kroppaa muutenkin. Jalat on hyvin turvoksissa.. Henkisesti alkaa kalvamaan samoihin tiedusteluihin vastaaminen, tuntuu kuin olisi papukaija.. Kaikki kun kysyy samoja asioita, miten voit, tuntuuko, että syntyy koska, miten nukut yms yms. Hyväähän ihmiset kysymyksillään tarkoittaa, mutta ei jaksaisi enää vastailla. Tuntuu muutenkin, etten ole ihmisille muuta kuin tää raskaus, ihan kuin omaa persoonaa tai mielipiteitä ei olis enää olemassakaan. Siinä mielessä odotan myös, että vauva syntyy, jotta huomio kohdistuu minun sijasta vauvaan..

Jaksamista niille, joilla la tuli ja meni ja niille kenellä on mieli maassa :hug:

Kerttu ja nakki 39+1
 
Huoh. Nyt on kolmannen erän ja sen jälkeen supistellut ihan kivasti 5-10 minuutin väleillä. Jotenkin en vaan osaa asennoitua näihin yhtään kun tuntuvat erilaisilta kuin esikoisen kanssa joten kuulostelen täällä kotosalla mielenkiinnolla. Jos nyt vielä jatkuvat niin menen käymään näytillä synnärillä.. Jännää! :D
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-Rouva:
Todella turhauttavaa odotan sentään toista lasta enkä tiedä koska olisi syytä lähteä. Nolottaakin hiukan :ashamed:
Ei mitenkään noloa, mulla täällä ihan sama fiilis etten yhtään tiedä pitäiskö lähteä vai onko tää vaan toiveajattelua. =)

Jonz&Tessu 40+4
 
Luultavasti pääsen lääkärikierroksen jälkeen kotiin,meinaan hyökätä heti sairaalakassin kimppuun ja pakata papricalle loputkin kotiutumisvaatteet valmiiksi.
Koska nyt taas suppailee ja voin olla hyvinkin nopeasti TAAS täällä :snotty:

BV ja P 36+0 :heart:
 
Niisku-Rouva kyllähän uudelleen synnyttäjällä suukin voi avautuu vaikka kaula ei olisikaan täysin hävinnyt. Mulla on myös kaulaa jäljellä mutta sisäsuukin auennut. Puhtia suppareihin!

Mulla on mennyt yöt ihan vituralleen. Joka yö herään tunti siitä kun olen nukahtanut ja sitten on vaikeaa saada unta. Kuuma ja hiki....en todellakaan jaksais tällä mahalla kesähelteillä se on hirveetä!
Sitten taas muutama tunti unta ja suppareita kesto sellaisia, mulla ole tuollaisia kellotettavia ollenkaan paitsi synnytyksessä vasta. Aamulla herää sitten todella aikaisin ja pää tietty kipee.

Ebba-e onnea opintojen saamisesta päätökseen :flower:

Toivottavasti tänään ei kuvottais oon kahtena päivänä peräkkäin taas yrjönnyt. :/

nara 38+2 (4 yötä mahanräjäytykseen)
 
Jonz Mut tuli hiukan sillanen olo eilen kun käyrällä makasin ja supistukset katosivat kuin tuhkatuuleen kun kuulin että paksut ovat paikat. Onhan ne nyt sormenpäälle ollu auki jo monta viikkoa mut eipähän tää ollukkaan mikään pikalähetys. Tulee maitojunalla juhannuksena. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
heips!

Kyllä taas k*rpä ottassa heräsin, ei supparin supparia yöllä. Ja esikko taas viideltä pystyssä. (miten mä en totu siihen, vaikka se on heränny viimeset 6kk klo 5). Nyt ysin aikana alko tulla veristä vuotoa, sellasta runsaampaa kun ennen (viikkoon ei ole tullut yhtään verta), joten otan sen positiivisena merkkinä vaikka edelleenkään ei supistele. Koko ajan vaan kummittelee se ya-kontrolli 9.5 mielessä kun en missään nimessä halua lääketieteellistä käynnistystä. No joo, toivottavasti tuo vuoto merkkais jotain.

Voi että, toi esikoinen on niin hankala,että mulla ihan käämit meinaa palaa..Joka asiasta saa tapella..niin nukkumisesta, syömisestä kun pottailustakin ja varsinkin pukemisesta. Saa kauheet raivarit kun pitäs lähtee ulos puhumattakaan siitä kun pitäs tulla sisälle..No joo, kai se kuuluu ikään, välillä vaan ihmetyttää että miten kahden kanssa selviää, kun yhdenkin kanssa on kädet ihan täynnä työtä.

No joo, tällainen omanapainen papatus tälläkertaa..

T.Beija ja maha rv 40+6 (että huomenna poks vaan...voi pee..)
 

Yhteistyössä