<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

Onnea JeAnka pienestä prinsessasta!! :flower: :flower:

Suzyanne: huhhuh!! Ei kyllä teidänkään asunto taida mikään kartano olla ;) No onneksi teillä tosiaan on käytössä se autotalli että sinne saa enimmät tavarat piiloon =)

Hyvä suomi :attn:

Supistellut jo koko pelin ajan ja alkaa jo tuntumaan tosi kipeiltä. Kuitenkin kestän vielä ja en ole ruvennut kellottamaan. Jännittää loppuvatko nämä taas kuin seinään vai joko päästäis nyytin haku reissulle. :whistle:

Suzyanne
Oliskohan Niisku-Rouva kenties seuraava nyytin hakija? =) :flower:

Ellu Juu ei tod. ole mikään kartano meillä, sopu sijaa antaa, paitsi että joskus olis kiva kun olisi edes pikkuruinen makkari jossa saisi nukkua rauhassa, kun toinen valvoo. Mutta, varmaan ensi vuonna viimeistään muutamme isompaan, vaikka sitten vuokralle jos ei omaa osteta.

(.) Tuossa kun alkuillasta manasin ettei ole suppaillut, niin nyt noin kaksi tuntia on ollut suht napakoita suppareita, ja lisäksi menkkajomotusta. Mutta ei mitenkään säännöllisiä, jonkun aikaa tuli 8 min. välein, mutta sitten harveni, ja nyt viimeisestä on jo noin 15 min. Eli ei taida mitään nuo supparit vielä meinata.

Kyllä sitä alkaa jo näin lasketun ajan lähestyessä tulla päivä päivältä kärsimättömämmäksi, varsinkaan kun ei haluaisi että vaavi kasvaisi kovin isoksi.

Huomenta!

Mikäs on Niisku-Rouvan ja Suzyannen tilanne aamulla? Ja onko muilla suppaillut?

Mä nukuin illalla turhan pitkät päikkärit ja se taas kostautuu nyt yöllä :/ Yritän kuluttaa aikaani netissä ja mennä sitten uudestaan nukkumaan.

Tänään tulee vanha opiskelukaverini pitkästä aikaa kylään :heart: Hän on "mahafriikki" ja haluaa tulla katsomaan vauvamahaa =) Leivoin eilen poro-kasvispiirakkaa, mutta siitä ei tullut hyvää :x Niinpä täytyy nyt kaupasta kehitellä jotain uutta. Mitähän sitä hakisi :/

Sompio ja Nuppu 36+0 (POKS)

Jeanka onnittelut koko perheelle :heart: :hug:

Tunnin päästä alkavat vissiin käynnistellä mun synnytystä,yö meni ilman suppareita ja nehän sanoi että täältä en lähde enää pois ilman vauvaa,pitäkää peukkuja :D

BV ja P 35+6

Jännät paikat sulla Bad Virgin :D Onnea ja jaksamista tulevaan koitokseen. Pian on palkinto mitä parhain sylissäsi :heart: :heart:

Mitäköhän eilis iltaisille supistelijoille kuuluu?
Täällä ei supisteluista tietoakaan.. :|
rv 37+4

BV:lle paljon tsemppiä!!!Ihanaa kun joku saa vauvan syliin. JeAnkalle myös onnittelut!

(.)Vitsit mikä yö. Alko supistella 00.43 kymmenen minuutin välein. Olin ihan fiiliksissä, ajattelin et olisko pitänyt nousta pystyyn, mutta en viittinyt kun molempien vanhemmat on vappukylässä niin kaikissa huoneissa nukku porukkaa. Miehelle sanoin tunnin päästä että asennoituu mun valvomisseuraksi. Kuinkas kävikään...yhtäkkiä havahdun siihen että mies herättelee mua..supparit oli loppunu kahden tunnin jälkeen :( Plääh..ja esikoinen tietty heräs taas 5.00..Kiva kun ite kipuillut yön ja eiku ylös..No rupesin pyykkihommiin ym. sillon viiden aikaan, ajattelin jos supparit ilmestyis takasin, mut katin hännät.

Nyt anoppi on taas käsitelly jalkoja ja vessassa on saanut ravata, toivottavasti supparitkin palailisivat.

T.Beija ja maha rv 40+5..

Jonz mites sulla sujuu?

ONNEA äityli ja jeAnka!!! :heart: :heart: :heart: :heart:

Tsemppiä kaikille joilla lähtö on lähellä! Ainakin Suzyannella on jännät paikat! :D
:flower: =) Ihanaa, pian meillä kaikilla on nyytit sylissä!

Mua jännittää se sektio... huih. Mutta on mulla tässä vähän vielä aikaa sitä pohtia... ellei tule
yllärilähtöä sairaalaan. :) Mut onneks oon saanu lukea paljon positiivisia sektiokokemuksia niin ne vähän huojentaa mieltä. :)

Hauskaa päivää kaikille!!!

EM ja Dodoliina 38+4 :heart:

Huomenta :wave:

Suzyanne Toivottavatsi olisit sinä ainakin päässyt matkaan.

Omanapa. Se vituttaa!!! mullakin supisteli eilen tosi tosi kipeesti ja 2 tunnin ajan mut kun menin nukkumaan jäi toiveikkaat menkkajomotukset ja ajattelin niiden supistuksien vielä palaavan. Ja mitä mä istun koneella valitan teille kun olo on ihan jyrän alle jääneellä. |O |O |O

Koska tää niinku rupeis olemaan sitä oikeeta?!?!? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Beija:
Jonz mites sulla sujuu?
Hyvin vahvasti kasassa. :) Nyt ei taas oo ollu ees mitään fiiliksiä et tää haluis ulos. Joten asennoiduin nyt taas siihen et katellaa ens viikolla jos tää sit jo haluis ulos. :D Kyllä mä niiiiiiin mielelläni jo lähtisin laitokselle. :p

BV Toivottavasti kaikki sujuu hyvin! Aika jännää odottelua. :)

Jonz&Tessu 40+3

Tänään taas parempi olo :D

Suppailusta; kyllä ne varmasti kuitenkin jotenkin edes auttaa synnytyksen lähentymistä. Kypsyttää paikkoja toivon mukaan. :p hirveesti lohduttaa..

EM : kyllähän sektiot pääsääntöisesti menee hyvin varmasti sinullakin. Kaikista synnytyksen muodoista löytyy ne hyvät ja negatiiviset kokemukset. Synnytys jännittää aina,,ainakin mua :whistle:

ja aurinkoinen ilma kutsuu..

nara 38+1

Bad virgin:: Tsemppiä ja supistustuulia sinne!! :wave:

ElinaMaria: Ninäkin jännitän tuota sektiota ja sen on edessä 11.5. Ja nyt on siis kolmas sektio mulla ja silti jännittää välillä ihan kamalasti :D
Ellu80 rv 38! (Kuuluuko tässä kohdin sanoa POKS!?) :D

Tsemppiä suureen koitokseen Bad Virgin, me jännitetään täällä yhdessä sun kanssa ja odotellaan kuulumisia!!! :wave:

ElinaMarialle myöskin tsemppiä sektion odotteluun, samoin kuin muille jotka tietävät jo vauvan syntymäpäivän! :heart:

Täällä ei mitään kummempia merkkejä että vauva haluaisi tulla jo maailmaan. Nyt tosin aamulla kun harrastettiin sitä yhtä ässää miehen kanssa, niin pienet menkkajomotukset alkoi selässä ja alamahassa.. ja vauva on kyllä ollut pitkään jo tosi alhaalla joten vessassa saa ravata puolen tunnin välein! :) Edelleenkään en voi myöntää tietäväni miltä supistus tuntuu..alkaakohan ne mulla vasta synnytyksessä?! Liikkeet ovat taas olleet vähän hiljaisempia, aina välillä meinaa jo ihan huolestuttaa.. Onko muilla ollut hiljaisempia päiviä??

Mites jo synnyttäneet, minkälaisia tuntemuksia teillä oli ennen synnytyksen alkua?
Mitkä on Kissinmintun fiilikset, onko merkkejä vaavin tulosta? Samoilla viikoilla kun ollaan.. :) Entä Pianissimo, hänestä ei ole vähään aikaan (muistaakseni) kuulunut mitään.. Meillä sama laskettu samassa sairaalassa..

RockMummy rv 37+2

Suzyanne
Täälläkin vielä yhtenä kappaleena, sama juttu kuin Niisku-Rouvalla , supparit meni ohi ja menkkajomotukset jäi joksikin aikaa, kunnes nekin hiipui, ja sitten nukahdin. Eikä yöllä supparin supparia. :kieh:

BV onkin juuri paraikaa varmaan tositoimissa, kivaa, pian saadaan uusi vaavi pinoon! :heart:

Suzyanne 39+3

BV:n Kuulumisia täälläkin odotetaan.
EM ja Ellu Tsemppiä sektion odotteluun. :hug:
Sompio Täällä kanssa epätoivoisesti yritetään säilyttää retkeily tavaroita kaapeissa. Ja niitä on meillä PALJON! Makuupussit hyökkää aina eteisen yläkaapista niskaan kun avaa oven :kieh: Yläkerran laajennukseen on tulossa vaatehuone, josta tulee todennäkösesti retkeily tarvike varasto.
Suppareita kaikille niitä tarvitseville!!!
(.) Täällä odotetaan miestä kotiin melonta reissulta. Sää on ainakin suosinut. Vähän olen kateellinen kun en itse päässyt mukaan :ashamed:
Täytyisi vissiin suunnata pihalle kun on niin hyvä ilma. Olo on kyllä aika väsynyt kun eilen tuli katotua suomen peli.

Yhteistyössä