Yritän nyt täältä heikotuksen keskeltä vähän kommentoida...
Ensinnäkin
meme, suuren suuret pahoittelut ja osanottoni suruunne. Nämä ovat niitä uutisia, joita ei haluaisi kuulla yhtään lisää :'(
Monella taas hyviä ultrakuulumisia, joten onnea heille :heart:
Nennalla ihana vauvan kuva
Merlina Me jouduttiin kanssa esikoisesta täyttelemään tollasta lappua, kun itse olin ekassa neuvolassa vielä alle 21 (sen 1kk ). Kai niillä on joku käsitys ja pelko, ettei nuorella parilla voi olla asiat tasapainoisesti kunnossa
Ja tervetuloa uusille
Joululahjaideasta, me meinattiin myös laittaa lahjaksi kortti ultrakuvasta, mutta tultiin sitten toisiin päätöksiin (ja loppuenlopuksi oltaisiin kuitenkin jouduttu kertomaan aikasemmin mun sairaalareissun takia ), kun edellisessä raskaudessa miehen siskon suhtautuminen asiaan oli nätisti sanottuna vähän töykeähtö. Ei sitten tiedetty reaktiota tästä raskaudesta, joten ei haluttu pilata kaikkien joulua... Nyt lähimmät sitten tietääkin, kun jouduin sinne sairaalaan, niin en viitsinyt enää alkaa valhedellä ja keksiä utopisia tarinoita...
Tää yrittää nyt selvitä jumalattomasta pääkivusta ja päivän askareista, joten hyvää tätä päivää ja toivottavasti päivä tuo lisää hyviä uutisia tullessaan