Hcg- arvoista Ne on niin yksilölliset jokaisella ihmisellä ja jokaisessa raskaudessa, niinkun taulukosta näkyy, vaihtelevuus on TODELLA suuri. Eli itse en
Liisakaisan tilanteessa olisi huolissani arvosta, jos lääkäri on kerta sanonut sen olevan normaali tai ettei arvossa ole mitään huolestuttavaa. Varmasti olisi ottanut puheeski, jos jotain olisi jäänyt hampaankoloon tuosta.
Sitten siitä liian korkeasta arvosta; Mäkin ihmettelen
mitä haittaa siitä voi olla??.
Esikoisen raskausaikana kävin varhaisultrassa yksityisellä gyne asemalla. Siellä ultraava lääkäri ei saanut kohdussa mitään näkyviin (eikä olisi pitnytkään, koska jälkeen päin tutkiessa viikkoja oli hyvin hyvin vähän ). Tämä lääkäri sanoi, että jos hcg arvo on yli 1000, on kyseessä kohdun ulkoinen, koska niillä arvoilla normaaliraskaudessa pitäisi jo jotain näkyä.
Kävin sitten lähetteen kanssa labrassa ja arvo oli 1700!! Mutta siltikään kyseessä ei ollut kohdun ulkoinen raskaus, vaan hormooni sattui nousemaan supervauhtia
Tässäkin raskaudessa viikolla 4+0 arvo oli 300 ja 4+2 päälle 800, eli arvo oli melkein triplaantunut, mutta olen ajatellut, etten jaksa olla siitä huolissani, kyllä sen aika näyttää, jos jotain olisi pielessä, ja kun tietää edellisestä raskaudesta, että minulla nousee hyvin nopeasti tuo hormoonimäärä...
Joulumieli on täälläkin kadoksissa, ja veikkaan sen olevan aika monella meistä, sillä mielessä siintää joskus joulun jälkeen häämöttävät np- tai muut ultrat (meillä tavan ultra 29.12)
mammahousuista Mä laitoin ne tällä viikolla jalkaan, kun tuntui, ettei mitkään tavan housut tunnu enää hyvältä. Mahaa ei saa piiloteltua tutuimmilta, sillä se on jotenkin hypännyt esiin tuolta alhaalta asti
Onneksi on joulu, niin mahan kasvun voi laittaa ruokien piikkiin niille, ketkä ei mua ihan joka päivä tai viikko näe
Mä vuotelen täällä taas. Jotenkin kehoani ja tekemisiäni seuranneenna musta on alkanut tuntumaan, että tuo vuoto on suhteessa tekemisen määrään. Eli joulu menee sitten huilaillessa ja rennosti ottaessa, ettei ylimääräiset vuodot säikyttele meitä turhaan...
Ihanaa Joulua kaikille tasapuolisesti :heart:
Kristen + Tirpana 8+3