Myös täällä ollut supistumaisia tuntemuksia alavatsalla ja kohdun kohdalla.. Tänään varsinkin. Voisikohan olla kohdun kasvukipuja? Inhottava tunne välillä.
Alkoholista, itse olen käynyt viihteellä säännöllisen epäsäännöllisesti kerran kuussa tai kahdessa. Kuitenkin tämän vuoden aikana bilettämiset ovat jääneet entistä vähemmälle, ei jotenkin vaan jaksa ja huvita niin paljon mennä.. Treenaan tosi paljon, ja krapula + sitä seuraava väsymys pistää urheilut ihan plörinäksi melkein viikoksi juhlimisen jälkeen. Niinpä olen enemmän saattanut ystävien kanssa tai kotona juoda muutaman lasin viiniä ja lopettaa ajoissa, että jaksaa seuraavana päivänä. Nyt on kyllä välillä noita punkkulasillisia ikävä, varsinkin hyvän ruoan kanssa. Mun mielestä punaviini kuuluu ihan olennaisesti siihen makukokonaisuuteen.. Tai juuri juustojen tai tumman suklaan kanssa, nam. Mutta ehtiihän tässä vielä
Ja kyllä sitä taas sit joskus menojalkaa vipattaa ja pääsee ulos tyttöjen kanssa. Mieskin on vähentänyt alkoholinkäyttöään selvästi, joskus harvoin juo kotona muutaman oluen ja harvakseltaan lähtee kavereiden kanssa, nyt esim. ensi lauantaina lähtee käymään autolla ystävän synttäribileissä.
Täällä on vähän kerrallaan tehty joulusiivousta ja viikonloppuna saadaan kaikki valmiiksi.. Tuntuu, että väsymys olis vähän helpottanut. Maha pömpöttää enemmän, otin kapeimman Belly Beltin käyttöön farkkujen kanssa - toimii! Tänään töissä yksi asiakas kysyi odotanko vauvaa.. En viitsinyt valehdella.
Nennalle tsemppiä, toivottavasti vuoto on harmitonta! Ja useinhan se sitä onkin.
Pinjalle, en tunne hematoomia tai miten ne käyttäytyy... Voiko se aiheuttaa siis keskenmenon?
Onnea kaikille muille np -ultrassa käyneille! Mielenkiinnosta kysyn, kuinka moni osallistui tai aikoo osallistua veriseulaan? Itse jätin sen väliin. Edellisessä raskaudessa sitä ei tarjottukaan. Jotenkin ajattelin, että vääriä hälytyksiä tulee niin paljon... Enkä uskaltaisi mennä helpolla lapsivesipunktioon keskenmenoriskin takia. Enkä myöskään usko, että musta olisi keskeyttämään raskautta... Jos jotain on todella pahasti pielessä, se varmaankin havaitaan rakenneultrassa. Niskaturvotus siis mitattiin ja se oli normaali, lähes sama kuin esikoisella. Näillä mennään
Mayinga 12+3