<3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

Lista ajantasalla... Sispi, jätin sut nyt sitte heinäkuun eka päivään, sano jos korjataan. Itsellä oli tänään neuvola ja siellä muuttu laskettu aika yhdellä aikasemmaksi ollen nyt 23.7 (heh, miehen syntymäpäivä)

Uusille tervetuloa.

Nyt ei ehdi muuta, iltapalashow alkamassa.

Sinderella ja Murunen 8+4

Sinderella: Mä sain tuolla dopplerilla äänet kuuluun jo 9+1 muistaakseni :) Reilusti ennen 10viikkoo kuitenkin.. Olihan se ensin ihan hirveää etsimistä, mutta johtui varmaan siitä, kun en osannut etsiä niitä täysin oikeasta kohtaa, mutta kolmannella yrityksellä löysin ne :) Lääkärikin kyllä totes, että mulla on kohtu todella edessä, että voi osaksi siitä johtua, että äänet kuulu noin aikasin :) Ihana laite se on ollu :D

Oloja: Onko muilla tuntunu kovaa painetta alavattalla? Mä en eilen illalla meinannu saada unta ollenkaan sen takia, ja tänäänkin on ollu ihan kamalan tukala olo :O En tie sit, että ottaako se pikkunen tuolla nyt jotain kasvuspurttia tai jotain..? Ihan älyttömän tukalaa kyllä tekee :O
Päätäkin särkee vähän väliä :kieh: Ja eilen meinasin oksentaa keskelle olohuonetta.. onneks sain pidettyä sisällä :LOL: ..siinä olis menny iso valkonen matto.. :D

Bola-korusta: Mäkin niiiiiin haluan sellasen! :D Mutta odottelen joulun, (jos joku ihana ostais mulle semmosen :D) ja ostan sen sit varmaan sen jälkeen :) Tekis mieli se tilata nyt jo, mutta eihän tuo pikkunen sitä vielä hetkeen kuule..

Äääääh.. Mä en millään jaksaisi odottaa että vatta rupee kasvaan ja pikkunen liikkumaan! :D

Iltoja mutsit!

Oloista pitää heti kommentoida et kyllä mahalla tuntuu jotain outoa painetta varsinkin iltaisin. Useimmiten vasemmalla puolella, eikä muka pysty nukkumaan kaikissa asennoissa:LOL: Mut luin kyllä neuvolasta saadusta kirjasesta, että näillä viikolla voi alkaa tuntua painetta häpyluun yläpuolella. Ehkä se on sitäkin. Aika alhaalla tuntuu siis.

Bolan haluan myös! Ja sellasen masutuubin! Katsastin tänään vähän kaupungin mammavaatetarjontaa ja aika vähäseltä vaikuttaa. Haluisin äitiyslegginsit. Oisko jotain vinkkejä mistä kannattais etsiä?

Kertomisesta. Ehkä kommentoin vähän oudosti sitä fb:ssä kertomista. Musta on vaan jotenkin tullu niin hysteerinen tietosuojan suhteen, etten halua sinne mitään liian henkilökohtaista. Esim. valokuvista oon poistanu suurimman osan. Lasten kuvien laittaminen erityisesti arveluttaa. Vaikka eihän niitä tietysti nää kuin kaverit, mutta kun on peloteltu sillä, että ne jäis ikuisesti fb:n omistukseen. Tiedä sitten mikä on totuus.

Alkoholista. Vaikutan varmaan ihan alkkikselta:ashamed: En osaa selittää sitä ehkä oikein, mut on vaan niin outo olo ilman edes sitä et vois juoda punaviiniä pihvin kanssa. Ehkä pari kertaa kuussa viime aikoina tuli juotua ihan liian monta. Ja sit taas pitkiä kausia ilman pisaraakaan.

Tällasta tänään. Kohta unille|O

Sinadrius ja beibi 11+3

Jestas, mikä oli on ollu. Taisin saada ruokamyrkyksen tänään. Alle tunnissa kun lähdin ravintolasta piti juosta vessaan. Ostokset jäi kauppaan siinä kiireessä. Kiva oli yleiseen vessaan mennä kun molemmista päistä oli tulossa tavaraa. Sori ällöttävät jutut. :ashamed: Nyt vähän parempi olo jo.

Onko täällä muita uusioperheitä? Ja millaisia ikäeroja teillä tulee lapsille? Minulla tyttö ehtii täyttää 8v ennen kuin vauva syntyy. Tyttö on aikaisemmasta avioliitosta ja tätä uutta tulokasta odotellaan uuden miehen kanssa. :)

Niin ja kyllä mullekkin se lasi viiniä pihvin kanssa maistuis..

Viimeksi muokattu:
Mä sitten tilasin sen dopplerin.:) Katselin niitä ensin huuto.netistä, mutta miehen kanssa puhuttua tulimme siihen tulokseen, että tilataan uusi, jossa takuu. Saa sitten varmasti toimivan. Tilasin sen raskauskeijulta. Onko joku tilannut sieltä? Kauankohan kestää tulla? Mä siis hurahdin siihen, vaikka niin päätin etten sellaista tarvitse. :D No, nyt innolla odotan vaavin sydänäänien kuuntelua yhdessä miehen ja sisarusten kanssa. :heart:
Neamma ja masukki rv 8 (tai 7) :heart:
p.s on tää vaan niiiin ihanaa, että vaavi onkin elossa vuodoista huolimatta! On todella kiitollinen olo. Ja jos pikkuisen saan pitää kyydissä loppuun asti, en varmasti valita isosta mahasta tai yli menevistä päivistä! :LOL:

Iltoja kaikille!

Kauheasti on taas juttua tullut taas. Lueskelemassa olen kyllä käynyt, mutta kirjoittamaan en ole jaksanut ryhtyä. Onnea kaikillle hyviä ultra-kuulumisia saaneille!

Piti vaan tulla kertomaan, että huomenna se kauan odotettu päivä vihdoin koittaa. Ultra!!! Jännittää, pelottaa, eikä uni ihan varmasti tule, vaikka takana onkin kamalan kiireinen lähes 10h työpäivä....
Toivottavasti kaikki olisi hyvin, pitäkää peukkuja!

soleriini ja sala-asukas 11+3 ( huomisen jälkeen ei sit enää niin salainen asukas, jos kaikki hyvin )

Neammalle äkkiä vaan kommentoin, että itse tilasin tuon doplerin raskauskeijulta. Tilasin päivällä, joten ehti sen päivän postiin ja oli seuraavana päivänä perillä (Sieltä saa siis lähetystunnuksen, ettei tarvi postin lappua odotella) Eli hyvällä tuurilla teilläkin on dopleri jo perjantaina :D

Nyt on doppleri testattu! Ensin ei meinannut kuulua mitään, mutta yhtäkkiä, ensin ihan alaoikealla ja sitten -vasemmalla kuului tasainen jumpsutus. Syke ei kyllä mielestäni ollut mikään älyttömän nopea, joten mietin kuuluukohan vain huonosti, vai onko syke liian hidas. Krooninen stressaaja onnistuu siis näköjään tästäkin repimään huolen aiheita ;) No ei, ihan rauhallisin mielin odotellaan huomista ultraa, jolloin selviää taas paljon.

Voiko muuten olla ihan mahdollista, että sikiö liikkui kohdun laidasta toiseen melko nopeasti? En oikein vielä hahmota missä määrin se ihmisen alku siellä liikuskelee näillä viikoilla...

Alkoholista on vielä juttua jatkettu, joten kerrompa minäkin fiiliksistä.
Joku muukin oli tuolla maininnut, että vaikka järki sanookin, ettei baarielämä mitään herkkua ole ollut, niin silti sitä jotenkin kaipaa sitä fiilistä ja menoa & meininkiä. Minulla on nyt ollut joulukuussa muutamat pikkujoulut/kaveriporukan illanistujaiset, ja vaikka sairaan hauskaa on ollut selvinpäin, niin pieniä hetkiä sitä ajattelee, että hitto vieköön, jotain puuttuu. Minulle itse alkoholista luopuminen ei ole tosiaan tehnyt tiukkaa, mutta jotenkin siitä hauskanpidosta on se terävin kärki katkennut.
Tähän vaikuttaa aika paljon myös se, että lopetin tupakanpolton heti plussasta. Se tupakalla käynti on kuulunut tosi vahvasti aina minulla juhlimiseen, joten on outoa, kun ei enää liitykään siihen tuttuun porukkaan.
Toisaalta helpompaa varmasti olisi, jos voisi rehellisesti kertoa syyn raittiuteen, eikä tarvitsisi etsiä tekosyitä. Tietenkin sitä vielä tuntee aina huonoa omatuntoa, jos huomaa yhtään kaipaavansa juhlimista, alkoholia tai tupakkaa.

Vielä tupakasta pari sanaa... Minulle on ollut aina ihan selvää, että kun plussa tulee, tupakka lähtee. Poltin aikaisemmin 5-10/pvä, juhliessa moninkerroin enemmän muutaman vuoden ajan. Sitä ennen vain satunnaisesti. Lopettaminen on ollut yllättävän helppoa. Fyysisiä vieroitusoireita en juuri huomannut, mieli teki ensimmäiset kaksi viikkoa ihan hirveästi, mutta kun olin päätöksen tehnyt, niin halusin siinä pysyä. Vähän alle kuukauden päästä lopettamisesta helpotti huomattavasti, ja tänään itseasiassa tajusin, ettei sitä tupakkaa tule läheskään joka päivä enää ajateltua, ja mieli ei tee enää juuri ollenkaan. Jee!

Huomenta!.Ja tervetuloa uusille:flower:

tuittumuru me ollaan kanssa uusperhe.Meillä nyt neljä tyttöä joista vanhin on miehen ed.liitosta.ikäeroa on sitten kun vauva syntyy (jos laskee että syntyy silloin 15.7),niin
8v,7v,3v2kk,2v1,5kk:heart:.

sillis Mä poltin ennen odotusta 10-15pv.Ja ihan älytöntä että kuinka sen pystyy lopettamaan aina ihan seinään kun on plussan tehnyt!.Ei ole ollut edes hankalaa,jotenkin se mieli ajattelee sen eritavalla kun ei "voi" polttaa.Alkoholin kanssa mulle käy niin että en sitten koko odotus aikana käy missään.Istun kotona.Se on taas iso muutos kun olen tottunut käymään aika usein kaverin kanssa ihan muutamalla ym.Ja kun olen ollut aina se jonka huomaa kun ollaan jossain ulkona niin jos menen selvänä bileisiin niin ei kyllä mene mitkään teko syyt läpi:whistle:

soleriinille tsemppiä ultraan!:).
Niin ja tohon ruokamyrkytykseen piti vielä kommentoida että olin viime lauantaina syömässä,nautin siinä sitten lehtipihviäni ja puolet syötyäni huomasin että se oli raaka:x:x
Sain sitten 4euroa alennusta kun tottakai valitin mutta silti jäi vähän ällö olo:x

Onko kaikilla muilla monesti neuvola näiden ekojen viikojen aikana?.Mulla oli eka neuvola viikoilla 7+3 ja seuraava vasta 19.1 eli silloin viikkoja jotain 15?.Se terkka ei edes olettanut että menisin aiemmin.
doppleria ei meillekkään tule.liikkeitä olen tuntenut aika ajoissa,en yhtään muista millä viikoilla.Sitä ei jotenkin ole ollut aikaa niin tarkkailla omia tuntemuksia,en oikeen pysy noissa viikoissakaan mukana.joudun välillä tarkistamaan mitä ne nyt olikaan:D.

oloja on edelleen jatkuva krapula olo,syöminen hankalaa kun ei oikeen mitään tee mieli,iltaa kohden olo pahenee,tissit kipeet,joduin siirtymään imetyliiveihin kun tissit pursuaa omista normi liiveistä.Täytyisi käydä ostamassa jotkut kivat isommat liivit:).
Toi bola koru oli tosi kiva!.En ole ennen nähnytkään,haluisin tollaisen "pallon":).

Eipä taas muuta järkevää tule joten voikaahan hyvin!:)

Mm itu 9+6 (10+4).Tai jtn:D

Neuvolassa käyty ja takapakkia otettiin, mutta se oli ihan odotettavissa. Eli mun LA:n vois päivittää 31.7 Ja tänään siis viikkoja vasta 7+3. Huonomuistiselle hyvä, kun uusi viikko alkaa aina maanantaista :D
Siellä se pikkuinen olla köllötteli ja sydänkin sykki edelleen. Oli ihana yllätys kun neuvolatäti päättikin ultrata :)
Seuraava neuvola ja äitipoli onkin jo parin viikon päästä ja NT-ultra menee vissiinkin tammikuun alkupuolelle. Eli tiheässä seurannassa ollaan, ja sehän passaa tälle panikoijalle :)

Tässä vielä kuva mein pikkasesta:

Ja mahakin alkaa olla jo vauvamahaa, vaikka varhaset viikot onkin. Ei meinaan turvotusta missään ja tuollanen "pallo" jalkojen päällä :D

Kristen + Tirpana 7+3

A-H
Cappuccino Mulla kanssa migreeni pahentunu x100 :eek: Esikoista odottaessa oli viikon kohtaus ja päivystykseenhän jouduin kanssa menemään hakemaan lääkitystä. Nyt tässä raskaudessa oli se käden puutuminen, minkä takia menin päivystykseen ja se liittyiukin vaan migreenikohtaukseen. Aurat ovat olleet nyt selkeämpiä ja entisten "valoilmiöiden" tilalle on tullut ihan kunnon sahalaitakuviot ja kohtauksen aikana kunnon oksentelut ja pyörrytys. Luultavasti raskauden ja imetyksen jälkeen on sitten mentävä lääkärille migreenin takia, kun on noin pahentunut. :/

Sillis Ennen esikoisen odotusta poltin, olin polttanut 11 vuotiaasta asti ja plussattuani lopetin heti. Ei tuottanut mitään ongelmaa. Ennen sitä olin monesti yrittänyt lopettaa, mutta en ollut onnistunut. Kun tulee oikea syy lopettaa, niin sitten se on helppoa :) Nykyään tupakoitsijat jotenkin inhottavat, liekö juuri siitä johtuu, kun itse päässyt siitä pa*kasta eroon.

MommysMonsters Mulla kanssa noita syömisongelmia, kun mikään ei tunnu uppoavan ja kaikki maistuu ihan omituiselta. Tuo krapula kyllä kuvaa varmaan parhaiten oloa :D Kyllähän se helpottaa onneksi, sitten joskus.

Olot ei oikeastaan ole muuttuneet, ultraa vaan odottelen. Maha alkaa jo olemaan sellainen, että eipä sitä kauaa enää piilotella. Päätettiin miehen kanssa, että enää ei kerrota kenellekään raskaudesta, mutta jos joku kysyy suoraan, niin sitten sanotaan. Kaikki tärkeimmät ihmiset kuitenkin jo tietävät ja muut siis saavat tietään sitten joskus.

A-H 11+2

:) Tervetuloa uusille!

Mulla tänään eka neuvola =) Hassua, mut näköjään sekin voi hiukan jänskättää.. Toivon, että koittais kuunnella sydänääniä, mut saapa nähdä, tekeekö niin.

En oo aatellu tilailla mitään kotidoppleria.

Alkoholista: Ei mitään ongelmia olla ilma, ei tee mielikään, vaikka sitä ennen raskautta oon jonkin verran käyttänytkin. Lähinnä enempikin silleen pari saunasiideriä pari kolme kertaa viikossa, harvemmin mitään humalajuomista ja sekin mun tapauksessa joku 5 alkoholiannosta. Kerran kuukaudessa tai hervemmin. Kesällä on ana tullu enempi juotua janosiidereitä :D, talvella sit tosi vähän muutenkin.
Mies polttaa aika paljon, mutta alkoholia käyttää hyvin vähän, yhden saunaoluen saunassa käydessä, tosin nyt on huomenna hällä työpaikan pikkujoulu tulossa, että varmaan sit hiukan enempi silloin :D

Tää on nyt tätä, että heti kun on pari tuntia syömättä, niin alkaa olla sellanen kuvottava olo. Eli tulee napsittua kaikenlaista jatkuvasti.. :ashamed: Saapa nähdä, mitä se vaaka näyttääkään siel neuvolassa. No aika paljon varmaan, kun ei mitkään housut meinaa mahtua päälle. Täytyy varmaan niitä äitiysvaatteita alkaa tilailla. Maha pompsahti vähän niinkuin esille tässä juuri muutama päivä sitten yhtäkkiä :LOL: Päätä särkee tänään, mut mulla ei oo koskaan ollu mitään migreenejä, et tää on jotain lievempää, mut kurjaa kumminkin.

Joulun eteen on tehty tosi minimaalisesti. Jotain ruokapuolta yritän tässä vapaapäivänä nyt saada aikaan, porkkanalaatikko nyt uunissa. Piparitaikinan (toinen jo) tein eilen illalla. Lahjoja ei oo paljon aateltukaan viel, ens viikonloppuna ois tarkotus kauppoja mennä kiertään, ehkä jokunen muukin siellä silloin :D

Hyviä vointeja kaikille!!

Elli ja "Terho" 8+5

Täälläkin käyty nt-ultra aamulla Mikkelissä ja kaikki oli hyvin :heart: aika onnellisia ollaan! Tuntuu erilaiselta ajatella tätä vauvaa kuin sillon ekaa..nyt osaa ajatella konkreettisemmin ja tuntuukin jo nyt, että rakastaa tätä. Esikoisesta osasi ajatella kunnolla niin vasta kuin oli oikeasti läsnä.

Kuitenkin, neuvolahan antai la:ksi 3.7. ja tänään olisi ollut 11+4, mutta nyt (niinkuin aikaisempikin ultra) antoi la 7.7. (voi päivittää!!) ja rv siis tänään vasta 11+0. Niskapussi oli 0,9 mm eli tosi hyvä. Vauva nukkui ensin, mutta kätilö sai sen hereille ja sitten kuulema olikin vilkas kuin mikä. Kohtu tosi takana, mikä oli yllättävää, koska sain kotidoplerilla (Angels sound) kuuluviin jo 9+5 eli näillä uusilla viikoilla siis jo 9+1!! Pitkän etsimisen jälkeen tosin, ja mieshän se oli joka sai ne kuuluviin. Mulla siis kaverilta lainassa ja oon tykännyt!

Se oli outoa, kun kätilö sanoi, että istukkaa on vielä vähän joka puolella.. :confused: Miten se voi olla joka puolella. Ottaa paikkansa sitten myöhemmin kuulema..

Bolasta piti sanoa, että esikoiselta hankin sen ihan innoissani..no en edes hirveästi tykännyt sen kilinästä, loppujen lopuksi aika vähän pidin. Mutta kyllä aion taas pitää sitä. En huomannut syntymän jälkeen sillä mitään vaikutusta vauvaan, vaikka ne sanoo sen rauhoittavan. Ehkä en pitänyt tarpeeksi ;)

Tuubeja mulla on aikaisemmasta kaksi ja toista pidinkin jo viime zumbassa. Ne on kivoja.
Just tuossa käly kertoi, että hm:llä (kuopiossa) oli ollut äitiysfarkkuleggareita 20 €. Ajattelin käydä itse lauantaina shoppaa :) joku vaan kyseli.

Ah, huomenna työpaikan kanssa jouluruokailu, ihanaa! Ja kraavilohta aion syödä..itseasiassa jo pikkujouluissa söinkin.

Niin ja itselle jäi todella positiivinen kuva Mikkelin sairaalasta ja kätilöstä. Kätilö oli tosi mukava ja heti oli laittamassa pelkopolille aikasemman kiireellisen section takia ja että lantio kuvattaisiin. Sanoi, että synnyttämään noin vain lähdetä section jälkeen. Tuntui, että tosiaan välitti.
Ja tietysti nyt mulla on koko ajan olo, että haluan kätilöksi. Se on ollut haaveena pojan syntymästä alkaen.. :) ei varmaan koskaan toteudu. Tällä paikkakunnalla missä asutaan, ei pysty edes harjoittamaan ammattia.

Milja ja pieni 11+0

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille ja Onnea hyvistä ultra kuulumisista! :heart:

Mulla oli maanantaina ensimmäinen neuvola, silloin oli vasta 7+ sen ultran mukaan ja menkoista sit 10pv lisää. Th oli ihan sekasin et mille päivälle sit laittaa sen labra ajan ja mille äivälle varailen ultraa. No saatin sit sopiva päivä joka olis kummankin la mukaan sopiva. Sydänääniä ei edes yritetty kuunnella. Perus huttua oli :D

Alkoholista, Meillä mies käy todella harvoin missään, ja kun käy niin aina kyllä itse kotiin löytää! :D itse ennen raskautta saatoin ehkä joka toinen vkl ottaa 1-2 sauna siideriä ja parin kk välein kävin kavereiden kanssa jossain, et tuli vähän enemmän otettua. Mutta ei mitään ongelmaa olla ilman :) saatan joulupöydässä puolikkaan lasin punaviiniä ottaa jos siltä tuntuu.

Tyttö/poika- raskaudet, mulla siis kokemusta kummastakin :) eroa en oikein huomannut muuten kuin sit kun maha alkoi olla iso, niin poika oli pajon ylempana ja tyttö alempana. Anopilla 4 poikaa ja 4 tyttöä ja sanoi että hänellä ollu aina tytöt alempana ja pojat ylempänä myös. Mulla ei oo yhdessäkään raskaudessa ollu minkäänlaista pahonvointia, ei oo ollu rinnat kipeinä, eikä oikeestaan pientä väsymystä enempää muitakaan oireita, paitsi sit lopussa kun joka paikkaa kolottaa ja ahistaa yms! :D

Musta tuntuu myös välillä että olis jo harkkasupistuksia! Voikohan olla mahdollista edes vielä?! :confused:

Sellasia, lähettävä ulos kun vielä hetki valoisaa :)

Bianca 7+6 (??)

Piti tosta miehen juomisasiasta vielä kommentoida, kun aikasemmin laitoin, että pelko nousee, löytääkö se kotiin. Huoli ei tosiaan ole sen takia, että pelkäisin miehen pettävän tms. Mutta mä olen sellanen perus panikoija kaikista läheisistäni, että pelkään hälle sattuneen jotain (joutuneen pahoinpidellyks, jäänyt auton alle tai vahingossa sammunut johonkin lumipenkkaan).
Mutta saan huokaista helpotuksesta, ettei miehellä moisia menoja juurikaan ole :)

emilienillä ihana kuva, tein lapsi on jo ihan ihmisen näköinen :) :heart:

Nyt sitten alkoi se todellinen pahoinvointi :( Mikään kiinteä ei pysy sisällä! Yritän hunajateetä kittailla, josko saisi oloa asettumaan...

Kivoja ultrakuulumisia ja -kuvia, sekä myös kuvia masuista. Täytyisi varmaan itsekin ottaa jo vertailukuva, koska oma lättänä itsensä tuo maha ei kyllä enää ole :LOL:

MommysMonsters, joo minustakaan lopettaminen ei ollut vaikeaa, koska en missän vaiheessa pitänyt tupakoinnin jatkamista edes mahdollisena vaihtoehtona. Siksi lopettamispäätös oli helppo ja itsestäänselvä. Välillä kyllä "kaipaan" sitä tupakalle menoa, kun muut esim. kesken työpäivän poistuvat tauolle, eikä itse viitsi lähteä mukaan paleltumaan. Silloinkin tosin vain haluaisi mennä tupakoimaan, ei niinkään polttaa sitä tupakkaa. Sekavaako!

Mitä juhlimiseen tulee, olen itsekin ollut yleensä se jolla on aina hauskaa, enkä tosiaan istu missään nurkassa hiljaa. Siksi olinkin aika yllättynyt, kun toisissa työpaikan pikkujouluissa, oli hirveän hyvä meno ja meininki, eikä kaikki olleet edes tajunneet etten juonut. Nyt ollaan sitten käyty muutamana iltana ravintolassa kavereiden kanssa yms. joten ihan kotiin en ole hautautunut. Päätinkin tehdä fiiliksen mukaan kaikkea, jottei sellainen kova harmitus & itsesääli pääse iskemään ;)

Bolasta... Muistan joskus muutama vuosi sitten kun ihmettelin moisia koruja, enkä oikein tajunnut mitä järkeä niissä on. Doppleria tilatessa sitten selailin niitäkin läpi, ja nyt kyllä haluaisin sellaisen. Jonkun aika perusmetallisen, ei ihan sellaista kaikkein kimaltelevinta blingblingiä...

Mies on meillä käyttänyt alkoholia aikalailla samalla tavalla kuin minä. Juhlittu siis silloin tällöin, ja välillä otettu vähän reilummin. Hän saattaa sen lisäksi ottaa esim. saunakaljan joskus. Nyt on kuitenkin vähentänyt ihan huomattavasti, eikä ole baarissakaan ollut muistaakseni kertaakaan, ainakaan aamuyöhön saakka. Tosi vähän siis hänkään juo enää, ja satunnaisen tupakointinsakin lopetti plussaan...

Vähän lisää omaa napaa vielä, vaikka eikai tässä ole paljon muusta vielä edes höpisty...
Tänään oli siis ultra, ja kaikki näytti hyvältä :heart: . Ainoastaan jäi harmittamaan, kun niskaturvotuksen määrää ei sanottu, enkä hoksannut kysyä sitä. Toisaalta pipana oli kuulemma terveen ja virkeän oloinen, eikä mitään erikoista ainakaan mainittu. Liikkui, kääntyili, potki ja heilutti nyrkkejään... Päivällä heitti kuulemma pituus, eli olisi päivän pienempi kuin kuukautisista laskettuna, mutta eipä tuollaisen heiton vuoksi alettu mitään tietenkään muuttamaan.

Apua, en osaa näköjään pitää näitä viestejä ollenkaan maltillisen pituisina. Anteeksi siitä! Niin paljon turinoitavaa, kun on vasta hypännyt rattaille...

Sillis ja 11+2

Viimeksi muokattu:
Hui kun paljon tekstiä tullut!! :)
Mulla ei oo mitään oireita oikein enää.. Välillä tuleekin mieleen että onko sielä ketään, mutta onneksi sillo kävin siinä varhaisultrassa!! Väsymys on onneksi ohitte, paitsi iltaisin en jaksa valvoa myöhään, pahaa oloa ei ole enää muuten kuin jos on oikein nälkä, pissalla saa yöllä käydä muutamia kertoja!!
Menis nyt tuo aika nopeesti tuonne 3.1 jolloin on se np-ultra. Ja mä niin toivon että ti saadaan sillä doblerilla sydänäänet kuuluviin jotta voin aloittaa rauhallisin mielin joulun vieton.. Sillo tiistaina on 10+3.
Mulle neuvolantäti sanoi että maksamakkaraa saa vähänsen syödä.. Ja oonkin sitä ihan OHUELTI sillotällö leivänpäälle laittanut!!

Anu ja pikkuinen 9+5

Iltoja.

Hurjasti tekstiä ja olen ollut muutaman päivän pois linjoilta... luen myöhemmin :)

Tänään oli eka neuvola ja siellä turistiin 1h 15min ihanaa kun ei pidetty itsestään selvyytenä kun kolmas tulossa.

verenpaine hiukan huollettaa se kun oli 100/58 :|

painoa oli tullut plussauksesta 4kg

sokerirasitukseen joudun taas 12.1. :kieh:

Ja Np- ultraan pääsen jo 3.1!!!! klo 9.30 ja tyksin äippäpolilla suoritetaan kaikki ultrat :D

influenssa- rokotteesta en osannut vielä päättää otanko vai enkö ota... ihan se tavallinen kausirokote... hmm:confused:

Menen omilla laskureilla siihen asti vaikka neuvola laski yhden päivän pitemmälle eli tänään olis neuvolan mukaan 8+5 :heart:

Nyt täytyy mennä laittautumaan lasten eka joulujuhla :heart:

Yhteistyössä