Huomenta! |O
Kamala väsymys tuskaisen yön jäljiltä. Pisin unipätkä oli himpun vajaa 2 tuntia ja loput pätkät alle tunnin. Neidillä vähän yskää
Ite oon onnistunut nuhan vältämään, vaikka koko ajan sellainen olo, että voisi tulla kipeäksi. Mies ja tyttö siis ovat sairastaneet.
Eilen mies tunsi
liikkeet ekaa kertaa ja innostui kyllä älyttömästi
Ite oon tuntenu pientä hipsettä jo nt-ultran aikoihin.
Onnittelut kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille!
Streptokokkia mulla epäiltiin ekassa raskaudessa, koska mulla oli supistuksia jo niin aikasin ja valkovuotoa aika reippaasti, mutta ei löytynyt. Samoilla supisteluilla mennään nyt, että en tiedä testaavatko sitten jossain vaiheessa taas.
Sairasloman tarpeen jokainen tietää itse. Jos on kovia supisteluja tai kipuja, niin en ottaisi riskejä vain muiden mielipiteiden takia. Ja jos saikulle joutuisi vaikka jo rv 20, niin kai sitä saa kotoa liikkua välillä johonkin sen lopun 20 raskausviikon aikana
Linea negra oli tytsyä odottaessa yli navan ja tosi tumma, mutta nyt ei ole tullut vielä. Muistaakseni se tuli sillon aika alussa jo. Kaikkihan sillon arvailivat, että poika on tulossa, koska miehen puolelta koko suku on saanut vaan poikalapsia. Maha oli kuulemma poikamaha ja tuo linea negra oli pitkä ja sit vielä sellanen koukku oli siellä yläpäässä. Ite tosin alusta asti olin varma, että tyttö tulee
Nyt taas on juuri toisin päin, että aika vahva poikaolo, vaikka voimakas pahoinvointi ja finnit kuulemma viittaavat tyttöön. Tiistaina sen toivottavasti saa tietää, että kumpi siellä masussa köllöttelee.
Tänään siis poksui puoliväli
A-H & pikku-A 20+0
POKS