Tsemppiä
Niisku-Rouvalle :hug: Olitko siis irtisanoutunut työstäsi? No ei se minusta ainakaan mikään huono asia ole, jos kerran siltä tuntuu, että töissä ei oo hyvä olla! Itselläkin mielessä moinen käyny ja pelkästään vaan sen vuoksi, että muutenkin oon "hiukka" ollu tympääntyny hommaan ja haluisin kuitenkin mahdollisimman stressittömänä tässä edetä eteenpäin. No nyt oon kumminkin aatellu "raahautua" sinne toukokuulle, kun eihän sinne pitkä matka oo.
Mullakin nyt siis tää tippakanyyli viel kädessä ja kotisairaanhoito käy kerran päivässä laittaan antibiootit tiputellen siihen, maanantaille pitäisi sen jatkua ja silloin seuraava tulehdusarvo otetaan ja jos normaalit arvot, niin sit loppuu lääkitys =) No lääkäri oli mulle kirjottanu
sairaslomaa vaan siihen sunnuntaihin asti, eli olisi pitänyt tän kanyylin kanssa sitten töihin mennä!!?? Eihän se nyt ois onnistunu lainkaan mun työssä. (jossain toimistotöissä ei niinkään ees haittais). No lääkäri sit kirjoitti sen maanantain vaan lisää saikkua ja tiistaina töihin, jollei jotain erikoista sitten tuu, oireita tms. Tiistaina vasta selviää sen verikokeen tulos (pika-crp ei kuulemma oo riittävän tarkka) ja lopullisesti se, et jatketaanko lääkitystä vai ei, mut kanyyli nypätään luottavaisena jo maanantaina heti lääkkeen annon jälkeen pois ja ti sit töihin.
No onhan mun vointi aika hyvä nytkin jo, et uskon, että voisin ollakin ens tiistaina työkunnossa, mut vaikuttaa silti siltä, et ennen on saanu aika paljon helpommin sairaslomia...? Vai mitä ootte mieltä?
Hassua, mut tän sairastelun aikana mulle on alkanu maistua
kahvi pitkästä aikaa =) Ihanaa jotenkin. Kerran päivässä laihaa kahvia oon juonu, etten nyt sillä mitään vaan aiheuta (ylivarovainen). Eli kaikki ruoka nyt oikeastaan maistuu ja mulla kans noita raikkaita juomia tekee kovasti mieli. Nyt oon kekannu (ei varmaan mikään kovin uusi keksintö
) laittaa tuoremehuja ja vissyä sekasin ja se on jotenkin tosi hyvää. Sopivasti laimentaa se vissy, mut jos ihan vettä laittaa sekaan niin se taas tekee liian litkun oloiseksi. Hampaillehan ei tuo kovin hyvää oo... Eilenkin join sellasta mustaviiniherukka-omena-tuoremehua sitruunanmakuisen vissyn kanssa ja aika tosi hyvää
Meilläkin on hiukan noi
kummit hakusessa, kun kaikilla kolmella lapsella on kolme kummia ja tälle neljännellekin haluan kolme kpl, alkaa olla ne vaihtoehdot vähän tiukilla. Mut on meillä tässä muutama vaihtoehto, pitää vielä miettiä, onhan tässä aikaa
Masu mulla on tosi iso, koitan saada aikaseks ottaa siitä jonku kuvan.
Elli ja Terho 16+4