Aikainen huomen! :flower: Jäi taas yöunet aika lyhkäisiksi, mutta haittaneeko tuo, kun heräsin kuitenkin aivan virkeänä. Saahan sitä vielä näin odottavana äitinä ottaa päikkäreitä silloin, kun siltä tuntuu (positive thinking)
Dora Meillä aikanaan isoveljeni ihmetteli, että olenko minä oikeasti hänen siskonsa, kun näytän niin erilaiselta kuin muu perhe
Tämä siis koska kaikilla muilla on luonnostaan ihan musta tukka ja perusihonväri paljon "normaalia" suomalaista tummempi (kesistä puhumattakaan, kun ovat koko sakki kuin turkkilaisia B) ), kun taas minä olen tällainen kalkkilaivan kapteeni.. Iho on niin valkoinen, että läpi näkee enkä siis onnistu edes polttamaan itseäni auringossa: ihollani ilmeisesti ei ole mitään pigmenttiä mikä vaihtaisi väriä
Eli en ole kaukana albinosta
Toivonkin, että meidän lapsi saa isänsä ihanan ihotyypin - hän kun ruskettuu auton tuulilasinkin läpi
karpalo78 Juu, KaksPlussa tosiaan on selvästi jo taaperoikäisten vanhemmille tarkoitettu - nytkään ei odottajille ollut oikein mitään!! Näin siinä käy, kun yksi lehti yrittää tarjota jokaiselle jotakin :/
Leipomisesta Meillä on pakkaseen leivottu suklaa- ja vadelmamuffinsseja sekä munkkeja. Jääkaapista tosin löytyisi vielä margariinia ja hiivaa, jos sitä jotain kääräisisi kasaan.. Vaikka itse kyllä olen sitä mieltä, että jos joku haluaa tulla kyläilemään vastasyntynyttä katsomaan niin kohteliasta olisi tarjoutua tuoda mukanaan kahvipullat eikä odottaa, että juuri synnyttänyt äiti siellä olisi laittanut valmiit tarjoilut pöytään
(.) Tänään 40+4, MUTTA jos kuukautisista laskisi niin LA olisi vasta tänään (minulla, kun muutettiin LA, koska hedelmöittymisajankohta oli tiedossa)! Eli jospa tänään tapahtuisi jotain B)
Löytyykö joukostamme kesäkukkaexperttejä? Meillä on takapiha länteen päin eli aamu+aamupäivä on varjoa, kunnes joskus klo 13-14 alkaa paistamaan ja sitä jatkuukin sitten iltaan saakka. Mitä kukkia suosittelette (amppeli+kukkalaatikko)?
Tänään ohjelmassa vierailu kirkkoherranvirastoon kyselemään kuntamme ristiäiskäytännöistä. Minä kun itse kuulu kirkkoon niin pitää ottaa asioista ajoissa selvää...
Mukavaa aamua,
Carmen ja Nirppu 40+4