<3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

Pojalle suuren suuret onnittelut pikku prinssistä! :heart: :flower: :heart:

Ghalle valtaisat onnittelut pienestä prinsessasta!! :heart: :flower: :heart:

minä olen tänään nojaillut ja istunut pesukoneen päällä linkousvaiheessa, ajaiskohan masun tärinä pienen ulos.... alkaa tää touhu menemään "hieman" epätoivoiseksi.. :headwall:

-muru 38+3
 
weiss
muru, kyllä täällä ainakin vauva on rauhoittunut aikas lailla. Liikelaskentaa ei sentään viellä tarvitse tehä, mutta huomattavasti rauhallisempi on. Mie toivonkin, että rauhallisuus olisi merkki jostakin.. ;)
 
Te kokeneemmat!! :attn:
Miltä sen lapsiveden pitäisi näyttää jos sitä siteeseen tulee ? :eek:

Oon tuntenut aina välillä jotain pieniä lorahduksia tulevan, ja ne lorahdukset ovat imeytyneet siteeseen, ei oikein minkään väristä ole ollut, ja valkovuoto on sitten jäänyt siteeseen, että sen on erottanut erikseen. Voiko tulla yhtä aikaa kahdenlaista valkovuotoa, sellaista limaista ja ihan vetistä? vai voisko olla sitä lapsivettä.
Vaihdoin nyt toisen siteen ja seuraan vielä sen tilannetta, kun en turhia reissuja sariaalaan haluaisi tehdä :ashamed:

Tää on nyt vissii toista päivää kun tulee tuollaista "vuotoa" .
 
Onnea GHA!!!! Mäkin haluan jo vauvan kotiin...

(.) täällä ei muutosta omassa tilassa. tais kätilö olla väärässä.. ei tää synnytys mihinkään käynnisty vielä kolmeen viikkoon. Perkule. Alkaa ketuttamaan nää menkkajomotukset.. kun ei viittis tota panadoliakaan ottaa... Joku alkaa olemaan täällä kärsimätön.

Sain tänään kuulla ilouutisen!! Mun pikkusisko on mennyt kaikessa hiljasuudessa naimisiin. Ihanaa!!! Oon täällä ihan onnesta soikeena!! Ja jos voisin lähtisin heti paikan päälle halaamaan ja onnittelemaan.. no hengessä olen mukana...

nyt miehen viekkuun sohvalle ja sipsipussi käteen. jos vaikka sais muuta ajateltavaa.. alkaa tää synnytyksen odottelu käymään hermoon.. ja mulla olis edessä vielä monta monta viikkoa..

birdie
 
Onnea poika pojasta !
ja Onnea Gha tytöstä !

turvotus
tää lämpö ulkona on ihanaa mutta, se tosiaan meikälläkin lisää turvotusta. kesäkengät ei prkl mene jalkaan ja sormet on ihan nakit..jäkäjäkä..

panadol
ainakin naistenklinikalla ne neuvoo puhelimessa vaivaan kuin vaivaan: ota 2 panadolia ja jos ei jeesaa, tuu näytille. siis 2 kertaa olen soittanut ja kysellyt. ei panadolit siis tietenkään mihinkään kunnon supistuksiin jeesaa edes, eli turha niitä silloin on ottaa. mulla on mennyt panadolia, kun on selkää ajoittain jomottanut.
 
ONNITELUT POJALLE POJASTA :flower: JA GHA TYTTÄRESTÄ :flower:

synnytyskertomusta kanssa odotellaan =)

liikkeistä on hiljentynyt liikkeet aikas lailla.

jalat turpos kans tänään varmaan johtu kuumudesta.

maanantaita odotellaan sekavin tuntein.
 
Ghalle onnea pienestä prinsessasta

Liikkeet on täällä ainakin vähentyneet huomattavasti. Välillä on joutunut tekemään laskentaa niin silloin tulee tarvittavat 10 just ja just.

Miehellä alkaa ensiviikolla sitten yövuoro :headwall: Sillä kestää yli puoli tuntia matka jos sen täytyy lähteä mua kotoota hakemaan ja siihen vielä yli puoli tuntia synnärille... Saa nähdä käykö mun äitin uni toteen että mies oli yövuorossa ja minä synnytin yksin kotiin... Mielummin ei... No onneksi ambulanssi on keksitty jos meinaa kiire tulla... Ainoa vaan mihin lapset siihen hätään saa hoitoon... Mutta se on sen ajan murhe... Kuitenkin täällä ollaan vielä pari viikkoa kasassa kunnes herra itsepäisyys väkisin häädetään...

Nyt jos sais miehen jäkiksen erätauolla suostuteltua tuonne sängyn puolelle... Taitaa olla turha toivo...

tmvk ja toukka 40+1
 
weiss
majj: Soita sinne synnärille ja varmaan pyytävät näytille. Sehän tuossa juur onkin, kun mistäpä sitä oikiasti voi erottaa vettä jostakin muusta.. Ja turhia käyntejä ei ole.

Omaa napaa.. Mie en enää kestä, en jaksa, alan olla täysi!!!! :kieh: :kieh: Välillä tuntuu, jotta tuo pieni änkiää itteänsä ulos ja saan pian ottaa kädestä kiinni. Sattuu ja "kirveltää" ihan helvetisti! Ei voi maata, ei istua, eikä oikein liikkuakaan! Välillä supistaa, mutta ei vieläkään niitä oikeita!!! Missä ne supistukset on??!! Mie en jaksa tälläistä enää kauaa!!! :kieh: :kieh:
 
Hirmusesti onnea GHALLE tytöstä!!! :heart: :heart:

Täällä tämä päivä tai no oikeestaan loppu päivä meni kamalassa vitutuksessa. Kaikki vaan otti päähän ja olin yksin ni se otti sit viel enempi päähän ku olin yksin. Sit yritin soittaa ukkelille ja hää ei vastannu ja soitti sit 45 minuutin päästä takasi ja siitäkös mä sit sain napisemisen aihetta, ja huusin pää punasena et entä jos oisin ollu menos synnyttään tai jotain ois sattunu tai plaah. Hän oli unohtanu puhelimen autoon kun oli menny kahville. :kieh: :kieh: :kieh: Ainut kerta ku näin kävi, hän on aina kyl tavotettavissa. Hyvä pointti hänel kyl oliki et jos mulla hätä ois ollu ni oisin soittanu sen kaverin puhelimeen, niinku oisin tehnykki. Sit jälkikäteen hiukka harmitti ku huusin niin pahasti, toinen oli aivan maansa myyny, kun oli sen puhelimen unohtanu ja pyyteli anteeksi. Ukkeli on muutenki aina niin huolehtivainen ja kyselee töistä vointia ja et onko kaikki hyvin. Mie sit purin kaiken kiukkuni häneen, kun vähän syytä sain. :ashamed: :ashamed:

Täälläkin kuumuus tekee kyl tehtävänsä, sormet on turvoksissa ja tuntuu ettei jaksa oikeesti tehä YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!Vesipullo mukana mie kulen jokapaikas ettei vaan pääse mikään nestehukka yllätään. Se se vasta varmaan viheliäinen näin raskausaikana oliski.

Omaan oloon ei kummempia, napakoita supistuksia pitkin päivää, mut ei kipeitä. Selkä kyl on tulessa ja menkkajomotusta on välillä!! Tahtosin tämän lapsukaisen jo niin mielellään syliini hoivattavaksi. Kaveri tänään juuri kotiutu poikavauvansa kanssa,ja oon kyl kieltämättä kateudesta vihree. :ashamed:

Mut meil on tällanen myöhänen grillaus menossa joten herkkuja lähen odottamaan, kun mussu niit tuol kaverin kans grillaa. Harmittaa niin se mun purkaus et taijan hakeutua kainaloon kyöhnäämään. :ashamed: :whistle: :heart:

liinu83 ja möykky37+6 (40 minuuttia ja viikko38 :D )
 
ONNEA POIKA JA GHA :flower: :heart:

Poika: mein esikko on syntynyt myös 30.4. =) vuosi oli kuitenkin 2002.

Täällä koko päivä tehty pihahommia ja pyykätty :whistle: . Sitten esikoisen kanssa tehtiin tunnin pyörälenkki. Hiukan tuntui tuolla alakerrassa... ;)

Meille kuuluu myös hiukan surua; miehen mamma ( äidinäiti) kuoli viime yönä :( . Hän oli kyllä sen verran huonossa voimassa, ett oli toisaalta vain ajan kysymys. Muttasurullista kuitenkin :/

Öitä ja koittakaahan saada synnytyksiä myös huomiselle päivälle!


Sädis ja rv 37+3
 
Heippuli kaikki! :flower: Täällä olis sitten laskettu aika tänään joten vauvan sopisi saapua maailmaan :whistle: Itse asiassa luulimme jo viime yönä, että lähtö tuli, kun tosi kipeät supistukset alkoivat aika lailla puolen yön aikaan ja niitä tuli sitten monia tunnissa ja jatkuivat neljään saakka. Silloin olen katsonut viimeisen kerran kelloa ja siis nukahtanut. Oli se jännää, kun yöllä ihmetteli, että pitäisikö sitä käydä pesulla ja pakata kamat - onko se hetki nyt tässä??? :eek: Vähän olin sitten aamulla pettynyt, että oli taas "normaali" olo, mutta kyllä tuollaisten suppareiden pitäisi jo jotakin merkitä (olivat meinaan jo melko kipeitä... :x ). Tästä on siis hyvä jatkaa! :D

Meiju, Karpalo+muut "turvonneet": Täällä on kanssa vapusta asti ollut turvotusta ja olo sen mukainen :/ Eilen melkein vollotin vaatekaapilla, kun en yksinkertaisesti ole mitään päälle pantavaa: en ole ostanut yhtäkään äitiyskesävaatetta eikä normaalit (alaosat) mahdu mitenkään päälle, kaikki äitiyshousut on jo pesty ja pakattu pois, kun a) eivät mahdu enää päälle ja b) olisivat ihan liian kuumia tällaisilla keleillä. Ja nyt sitten ollaan jo siinä pisteessä, että koska maha on niin alhaalla niin mikään - edes miehen - t-paidoista ei peitä kumpua :ashamed: Sanoinkin eilen kauppareissun jälkeen, etten enää poistu kotoa ennen kuin synnärille B)
Vaikka auttasikohan se synnytyksen käynnistämisessä, jos lähtisin tänään ajelemaan henkka-maukkaan ja ostaisin jotkut mammacaprit - tyyliin kun sytyttää tupakan niin sieltä se bussi tulee B)

Pojalle ja ghalle Sylintäydeltä onnea vauvoista!! :flower:

Muille tsemppiä loppuraskauteen ja niille paljon supistukia, joilla h-hetki on käsillä!

Carmen ja "täysi-ikäinen" Nirppu 40+0
 
Huomenta täältäkin |O
Aika vähissä on taas unet, mutta minkäs teet. Yöllä heräsin useemmankin kerran menkkajomotuksiin ja supisteluihin, mutta ei niistä taas mitään sen kummempaa tullut. Taidan lähteä vielä hetkeksi unten maille.
Turvotusta on täälläkin. Paino pari kiloo enemmän ku ennen vappua....ei ole kiva ei....
Mukavaa ja aurinkoista sunnuntaita kaikille :flower:
 
carmen ja vaatteet
toivottavasti nyt edes jotain omasta kaapista löydät,ettet joudu kotona kärvistelemään loppu aikaa. eikö verkkarit mene jalkaan ?
mä hommasin muutamia yli takapuolen olevia pitkiä paitoja, kun raskauduin, niitä olen sitten käyttänyt, plus pari hm äitiyspaitaa. zarasta ostin L-kokoiset stretsimalliset äitiysfarkut, nyt taas kokeilin niitä, kun varmaan en kuukauteen ole käyttänyt, niin hitsi, ei ´pysty istumaan enään niiden kanssa. verkkareilla menen loppuajan.

lisää omaa napaa
täällä taas vatsa ihan sekaisin, johtuneeko obsidan raudasta vai mistä. tosi omituinen olo. kais tää tästä..
 
Huomenta! Täällä olen niinkuin sanoininkin palaavani ;)

Eli lapsivesi testi näytti negatiivistä.

Aluksi otettiin sydän ja supistuskäyrää n.45min jonka jälkeen kätilö kysyi, kuinka voin olla niin rauhallinen ja haluanko jäädä sinne, että supistuskäyrä oli piirtänyt supistuksia suht säännöllisesti ja kuulemma vielä aika napakoita, olin aivan että MITÄ? minä olin tuntenut yhden ainoan napakan supistuksen eikä sekään ollut kipeä!
Siihen kätilö sitten että no siinä tapauksessa voit mennä yöksi kotiin.
Otettiin vielä jotain tulehdus juttuja kohdun kaulalta (varmuuden vuoksi kun ei koskaan ole otettu) ja sitten kätilö joutui lähteä juoksujalkaan synnyttämään ja paikalle tuli mies lääkäri joka teki sisätutkimuksen, ai v*ttu ku otti kipeetä!!!! :eek: Oikeen ronklaamalla ronklas, olin
2 sormelle auki ja kanavaa (vai mikä se olikaan?) niin 1cm jäljellä! (että taitaa niistä menkkajomotuksista johonkin olla! )
Ja lopuksi vielä ultrasivatkin :heart: Kysyttiin sukupuolta mutta kaveri piti ( Kuulemma :whistle: ) jalkoja niin tiukassa kiinni vaikka kuinka koitettiin joka suunnasta katsoa, eli sukupuoli jäi vielä auki! :)
Paino arvioksi saatiin 2700g :)

Ja lopuksi vielä käskivät takaisin sairaalaan jos alkaa tulemaan napakoita/kipeitä supistuksia (ei kuulemma tarvinut olla edes hirveän säännöllisiä kun en niitä käyrälläkään otettuja tuntenut) että mä oon varmaan sit menossa sinne takas ku vauvan pää on jo ulkona :LOL:

Yöllä sitten supisteli mun mielestä napakasti pari tuntia ja luulin jo että saan lähteä takaisin, mutta jossain vaiheessa olin nukahtanut :)
Niin ja verta tihkuu vieläkin alapäästä kun se mieslääkäri niin ronklas tota alapäätä! :|

Toivottavasti saatte jotain selvää! :D anteeksi vain kun tuli niin paljon omaa (.)

majj & 36+3 :heart:
 
Karpalo Meneehän verkkarit+colleget päälle, mutta niissä on aika tukala olla tällaisella helteellä :/ No "onneksi" lupasivat huomiseksi enää 15astetta ja tiistaille 11astetta niin ei tarvitse kärvistellä näissä helteissä :p

majj Sullahan on paljon tapahtunut siellä alakerrassa, vaikka viikkoja vasta tuon verran =) Tosin eiväthän ne sairaalassa vauvan syntymää pidättele, kun 36 vkoa on täynnä joten hommiin vaan :D
 

Yhteistyössä