Huomenet!
Kylläpäs meikäläisestä - ent. 10 tunnin yö-unien hotkija/ aamu-nukkuja - onkin tullut vähällä toimeen tuleva aamuvirkku... :kieh: Unta ei vaan saa enää 6-7 jälkeen, rasittavaa! Ja iltaisin oon kuitenkin ihan super-väsyny. No kroppa valmistautuu
Summeria kaivataan kertomaan pikaisesti sektio kuulumisia ja muutenkin!!!
Miten
Naukuri ja toukonuppu? Alkaako jo jänskättää? Meillä mies totesi tänä aamuna et alkaa jo vatsanpohjassa kutittelee. Huuuu, tiistaina meille tulee vauva! Ihan uskotmatonta!!! Jotenkin vaikea käsittää koko asiaa. Olo on kuin olis menossa tekemään jotakin hankintaa, heh, joka tempaistaan mun mahasta
No siihen ne naurut sitten loppuukin kun taustalla pelottaa vähän kaikki asiat koskien leikkausta, sitä onko vauvalla kaikki hyvin, toipumista yms. Tuntuu karmeelta ajatus, et mun maha aukaistaan, vaikka - taas hoen tätä matraa - tässä tapauksessa parempi näin.
Carmenille ja Päikkärille onnea LA:sta: ajatella et nyt sitä ollaan tässä pisteessä! Ja vasta oli elokuu...huh!
Merika joo, tuttu tuo "vihreä klöntti", mullaki tuli pari päivää sitten. Varmaan sitä limatulppaa. Siitähän voi sitten kuitenkin mennä jonkin aikaa synnytyksen käynnistymiseen.
Poika katsoin mielenkiinnolla sun vauvelin syntymäpainoa, kun meillähän oli ihan samoissa nuo painoarviot viikolla 36(?). Niin mut kuiteskin ei siis ihan jättiläistä vamaan mullakaan tiedossa
Kerro tosiaan viel tarkemmin tuosta synnytyksestä jos jaksat/ haluat/ ehdit?=)
Jep, meen käymään puutarhalla viel kun voin
Vointeja ja suppareita sinne: jollekin mun suparit kyl lähti kun viime yö oli niin rauhallinen
t. eeti+papsu 39+jotain :heart: