<3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

Onnea poika myös täältä. :flower:

Täällä on hiukkasen masentavaa kun mun odottaja kaverit on saanut vauvoja ja jo päässyt sairaalastakin vauvan kanssa kotio, sellaisia joilla oli laskettu aika mun jälkeen. :p

Mulla on ensimmäinen yliaika kontrolli äitiyspolilla tosiaan vasta kun on 12 päivää yli eli torstaina.

Olen siivonnut koko päivän kun issias ei ole tänään niin kiukkuinen mutta kostautuu varmaan illalla kun ei melko varmasti taas pysty kävelemään.Supistuksia eikä limatulppaa ole täällä näkynyt eikä kuulunut.

Oliko täällä puhetta onko muiden vauvat nyt kovasti rauhoittuneet kun tämä meijän pikkunen tuntuisi liikkuvan huomattavasti vähemmän kuin ennen?

MOLLAKKA ja pikkunen 41+0
:headwall:
 
Etusivulle päivitetty syntyneet.

Päivä hääräilty puutarha töissä ja huomenna pitäis vielä jatkaa, jos vaan sää sallii, kun vanhempani tulevat auttamaan.

(.) ei mitään uutta. Joitan pieni vihlaisuja välillä, mutta ei mitään toistuvaa ja kivuliasta.

Nyt saunaan ja kullan kainaloon.

Jossu & Hemuli 36+4
 
Onnea poika ja gha :flower: :flower:

Millään ei maltaisi odottaa, milloin oma vauva syntyy... hassua, vaikka nyt kai pitäisi yrittää vielä nauttia siitä, että saa olla ihan itsekseen ja tehdä mitä mieleen juolahtaa.

Eikö teitä muita ahdista tämä lämmin sää? Mulla on vapusta lähtien ollut turvotus päällä, joka ei yölläkään helpota ja olo on tukala. Vasta illan viiletessä jaksaa tehdä jotakin järkevää. Eikä kesävaatteetkaan mahdu päälle, joten kotona hillun melkeen alasti.

Koirista Siinäpä onkin haastetta saada meidän koiruus kulkemaan nätisti vaunujen vieressä. Onneksi ei koko ajan vedä hihnassa, mutta on välillä niin kovasti menossa hajujen perään ojiin ja tien pientareelle, että tarkkana pitää olla. Onneksi on kuitenkin pieni koira, ehken vähän helpommin hallittavissa kuin iso koira olisi.

Meiju rv 37+1
 
weiss
PALJON ONNEA GHA PRINSESSASTA!!!!! :heart:

Hui, täällähän on alkannu tapahtumaan. Ihan jännittää, että koska se oma vuoro on lähtiä..
Ihanaa kuitenkin, että pian on odotetut nyytit kaikilla! :heart:

Mikäs sitä liinua niin ketuttaa? Ootkohan sie Mymmelis seuraava?
Täälläkin supistelee ja menkkajomotuksetkin on taas koko päivän juilinu kovina, mutta mutta.. miksei se voisi vaan jo alkaa!!! :headwall:
 
Onnittelut Pojalle ja Ghalle :hug:

Moni täällä odottelee malttamattomasti synnytystä, mä päinvastoin ihan vielä en. Johtunee hyvästä olotilasta, ei supistele, eikä jomota. Yötkin saan nukkua suht hyvin. Nyt vaan nautiskelen näistä viimeisistä raskauspäivistä, tämä jää meidän viimeiseksi lapsukaiseksi. (Tosin ääni voi muuttua kellossa hyvinkin nopsaan synnytyksen suhteen, varsinkin jos mennään yliajalle.)

Lauantai-illan jatkoa toivottelen kaikille :wave:

Annastiina, rv 38+5
 
Onnittelut Pojalle ja Ghalle myös täältä... Kuvia ja synnytystarinoita jäädään odottelemaan! :heart: :heart: :heart:

Täällä on siivottu koko ilta ja kaikki muutkin ässät otetaan vielä tänään käyttöön ;), Nyt tytöt lottopotkareihin täytettä hakemaan... huomen on toisiks viimeinen mahdollisuus :LOL:

Ai niin ja muistetaan kannustaa suomijellonat turnauksen voittoon, et voidaan sit vuosien kuluttua muistella ku puhutaan maailmanmestaruusvuodesta tämä, et "juu, mä muistan sen hyvin, meidän XXXX synty just niihin aikoihin...." ; :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :D

Jahas, joskohan sitä lähtis saunaan.... alkaa tää kuumuus ja jatkuva tuskanhiki pehmittää mun aivot.... B)
 
Poika ja Gha...Onnea täältäkin oikein rutkasti!! Gha sai kuin saikin vappuvauvan, ihanaa :) :)
Joku kyseli, että miten on paikat edenny...? No ei mitenkään edelliseen tutkimukseen eli auki pari senttiä ja kohdunkaulaa pari senttiä jäljellä.
 
Onnea jakautuneille!

taalla ollaan oltu 3yota tarkkalussa sairaalassa kun verenpaineet koholla ja pissatulehdus loytyi sitten 24h pissanaytteesta ja yksi yo oksentaen, eipa ollut kivaa. Eli antibiootit sain kotiin ja jatkan verenpaine laakkeiden ottamista 3 kertaa paivassa. Seuraavan kerran kontrolleihin tiistaina ellei tuu mitaan raskausmyrkytys oireita sita ennen. (meilla pitka viikonloppu kun maanantai on vapaa, taalla ei vappuna oo vapaata)

LC

 

Yhteistyössä