Huomenta! Täällä olen niinkuin sanoininkin palaavani
Eli lapsivesi testi näytti negatiivistä.
Aluksi otettiin sydän ja supistuskäyrää n.45min jonka jälkeen kätilö kysyi, kuinka voin olla niin rauhallinen ja haluanko jäädä sinne, että supistuskäyrä oli piirtänyt supistuksia suht säännöllisesti ja kuulemma vielä aika napakoita, olin aivan että MITÄ? minä olin tuntenut yhden ainoan napakan supistuksen eikä sekään ollut kipeä!
Siihen kätilö sitten että no siinä tapauksessa voit mennä yöksi kotiin.
Otettiin vielä jotain tulehdus juttuja kohdun kaulalta (varmuuden vuoksi kun ei koskaan ole otettu) ja sitten kätilö joutui lähteä juoksujalkaan synnyttämään ja paikalle tuli mies lääkäri joka teki sisätutkimuksen, ai v*ttu ku otti kipeetä!!!!
Oikeen ronklaamalla ronklas, olin
2 sormelle auki ja kanavaa (vai mikä se olikaan?) niin 1cm jäljellä!
(että taitaa niistä menkkajomotuksista johonkin olla! )
Ja lopuksi vielä ultrasivatkin :heart: Kysyttiin sukupuolta mutta kaveri piti ( Kuulemma
) jalkoja niin tiukassa kiinni vaikka kuinka koitettiin joka suunnasta katsoa, eli sukupuoli jäi vielä auki!
Paino arvioksi saatiin 2700g
Ja lopuksi vielä käskivät takaisin sairaalaan jos alkaa tulemaan napakoita/kipeitä supistuksia (ei kuulemma tarvinut olla edes hirveän säännöllisiä kun en niitä käyrälläkään otettuja tuntenut) että mä oon varmaan sit menossa sinne takas ku vauvan pää on jo ulkona
Yöllä sitten supisteli mun mielestä napakasti pari tuntia ja luulin jo että saan lähteä takaisin, mutta jossain vaiheessa olin nukahtanut
Niin ja verta tihkuu vieläkin alapäästä kun se mieslääkäri niin ronklas tota alapäätä! :|
Toivottavasti saatte jotain selvää!
anteeksi vain kun tuli niin paljon omaa (.)
majj & 36+3 :heart: