S
Santtu 26+0
Vieras
Ilma on harmaa ja väsyttää... Tänään ei kyllä väsytä niin paljon kun viime päivinä. Rautaa en ole vielä aloittanut mutta jos tänään saisi aikaiseksi. Tossa se paketti on pöydällä odottamassa. Mulla selkä kivut helpotti tukivyön myötä, mutta lantion nivelet tuntuu olevan niinn löysällä että olo on kuin palapelillä. Nukkumisestä ei meinaa tulla mitään kun kyljellään ei voi olla. selällään en osaa nukkua, eikä mahallaankaan voi oikeen olla kun heti tulee tökkiviä vastalauseita massusta käsin... Mä olen päättänyt että meidän vauva saa syntyä heti ensi vuonna. Toivotaan vaan että on mun kanssa samaa mieltä. Tammikuun puoliväli olisi hyvä, silloin on viikooja jo 34... Tätyy vaan sitten yrittää reippailla ja saada tuo mies mukaan petihommiin useasti
Niin se esikoinenkin tuli
Ei nää vaivat muuten helpota kun synnytyksen jälkene.
Kelan päätöstä nyt vaan odottelen. Vein hakemuksen 4 viikkoa sitten, eikä mitään kuulu. Aitiysavustus päätös tuli viime viikolla ja rahatkin tuli tilille, mutta itse päiväraha hakemus ei ole edes vielä käsittelyssä! Ensi viikolla kyllä soitan jos mitään ei kuulu...
Nyt on kyllä taas pää niin tyhjä että taidan mennä lepäilemään kun neitinkin on ulkona päikkäreillä.
-Santtu ja Valttu 26+0
Kelan päätöstä nyt vaan odottelen. Vein hakemuksen 4 viikkoa sitten, eikä mitään kuulu. Aitiysavustus päätös tuli viime viikolla ja rahatkin tuli tilille, mutta itse päiväraha hakemus ei ole edes vielä käsittelyssä! Ensi viikolla kyllä soitan jos mitään ei kuulu...
Nyt on kyllä taas pää niin tyhjä että taidan mennä lepäilemään kun neitinkin on ulkona päikkäreillä.
-Santtu ja Valttu 26+0