3/2006 osa8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maalismammat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meidän piti muistaakseni itse varata aika että käytiin tutustumassa.minä pyysin kyllä siinä yhteydessä kun kävin siellä ultrassa että päästäisi vilkasemaan mieheni kanssa paikkoja ja onnistuhan se!:)

nyt kun toinen synnytys on kyseessä ni tiedän ainenkin että ilokaasua en ota...tuli kuhean pahaolo!

saanko udella mistä päin etelä-savoa olet?

Hei!
Jep, samat on päivämäärät valmennukseen!
En tiedä minäkään vielä noista ylimääräisistä jutuista. Saatiin eilen postissa paperit Haikaranpesästä, mutta en ole vielä tarkasti tutustunut eri vaihtoehtoihin.

Olen koko päivän harmitellut miksi me ei tajuttu ottaa ultraa videolle...No, taitaa olla myöhäistä tässä vaiheessa kitistä :)

Vanilja ja sen masu

Kiirekiire,
enkä ole ehtinyt juttuja lukea. Taas pitkä viikonloppureissu edessä (hautajaiset minun sukulaisteni luona), joten toivottavasti ketju löytyy vielä sunnuntai-iltana jostain.

Lapsen liikkeet tuntuvat jo erilaisena kiemurteluna ja oikeana potkimisenakin jo... ensi viikolla neuvola taas pitkästä aikaa.

Taas uutta keskustelua perustettu. Sori Seilori. Joudut nyt sitten katsomaan nämä jutut ns. vanhasta keskustelusta kun nyt taas siirrytään uuteen. En tiedä muista, mutta mun mielestä on ainakin kivempi seurata keskustelua kun näkee kaikki otsikot ja kirjoittajat heti. Jos olen väärässä niin ilmaiskaahan eriäviä mielipiteitä=)! Janis 21+1