.

Onpa tullut paljon huonoja fiiliksiä ja uusia kiertoja :(

Tiedättekö sen tunteen, kun välillä oot ihan varma, että no nyt! Ja sitten hetken päästä valmiina heittämään hanskat tiskiin (n) Koko illan ihan jäätävää jomotusta oikeassa muniksessa, nippaa tasatahtiin ja välillä vihlaisee kovemmin. Tissejäkin välillä vihlaisee, mutta tosi vähän.. Voiko Dpo6 olla vielä edes mitään. Ja sitten se valkovuotoilu.. varmaan ovulaatiossa jotain vikaa, kun limatonta vaihetta missään kohin kiertoa.. :cautious: Pah.
@Beibihaaveilija dpo 6 oireet on jo ihan mahdollisia, tsemppiä (y) Mulla dpo 5 alkoi tässä plussakierrossa ihan selvät vatsan nippailut (luulinkin jo että menkat alkaa aikaseen)

@haaveilija92 ovis plussa voi sieltä vielä tulla vaikka testiviiva välillä vaalenee, jatka vaan testailua! Vaikka toki joka toinen päivä - taktiikalla ovis aika ei ainakaan jää hyödyntämättä kuitenkaan :)

Paljon paljon plussaonnea kaikille teille :love:

Mä en ihan heti malttanut lopettaa testailua, tässä kolme päivää sitte viimeinen eli dpo 11-16 testit. No tänään oli sit pakko vielä illasta tehdä uusi, kun ei tätä meinaa uskoakaan :love: Heti tuli iltapissastakin jo vahvat viivat.
IMG_20181222_130956__01__01.jpg

Alin siis dpo 11 aamu, seuraava dpo 12 aamu, kolmas dpo 12 ilta ja sit järjestyksessä aina seuraavasta aamusta testattu.
 
Viimeksi muokattu:
TOIVEENA VAUVA 2019

26.12.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 84/50..............ya 3/17
Emerentia................kp 51/xx...............yk 10
Missukkaliini............kp 51/30..............yk/IVF/2
Toiveikas92.............kp 44/xx...............yk 10
Toivojatintti..............kp 37/35...............yk ?
Suspi.......................kp 29/32..............yk 3
Bubble92................kp 28/27...............yk 6
Tiana44...................kp 28/26-28.........yk 5
Quinque..................kp 27/28-30.........yk 1
Chili_.......................kp 27/28-29.........yk 6
Laima......................kp 27/28..............yk 6
Empuska.................kp 27/28..............yk 1
Veeja.......................kp 26/36?............yk 3
Beibihaaveilija.........kp 26/30-31.........yk 5
Rosemarie...............kp 24/xx..............ya 6/18
Santrana..................kp 24/21-26.........yk 3
Maicy.......................kp 22/26-28.........yk 2
Sucrine....................kp 22/xx...............yk 8
Vuuti........................kp 21/28-32.........ya 2/17
Rimaleli...................kp 20/30...............ya 7/16
StellaMom...............kp 19/32...............yk 6
Peanut_butter..........kp 18/27-32.........yk 5
Saippuakupli...........kp 17/30...............yk 7
Ilonetsijä..................kp 16/30..............yk 8
Neltsuliini.................kp 15/27..............ya 5/16
Persikka123.............kp 12/28-30........ya 5/17
MatildaJ...................kp 12/26..............yk 7
Hemppanen.............kp 10/29.............yk 10
Sennay.....................kp 10/27-?..........ya 5/18
Minic........................kp 9/30...............yk 3
~Madre~..................kp 8/27-30..........yk 4
Haavejuttu...............kp 7/31................yk 5
Li88..........................kp 6/28...............yk 7
W.we........................kp 5/25...............ya 11/15
Janskusdff................kp 5/28...............yk ?
Sinisydän<3.............kp 5/xx................yk 1
Vauvameille.............kp 5/28................yk 21
Miina-.......................kp 4/26-27..........yk 11
Alfred.j.kwak............kp 3/26-28..........yk 2
Lillium......................kp 3/26-28..........yk 9
Mimmik....................kp 2/28-32..........ya 9/18
Hitvetti.....................kp 2/xx................yk 3
Pioni85....................kp 1/27-30..........yk 7

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Laima......................dpo 11
Tiana44...................dpo 10
Suspi.......................dpo 10
Beibihaaveilija.........dpo 9
Chili_.......................dpo 6
Vuuti........................dpo 6
Rimaleli...................dpo 5
StellaMom...............dpo 5

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Dallu, Naissoturi, Raja, Rosmariini86,
Kuuutti,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti
 
@W.we ei sitte mitenkään. Tää mun nuorin joka päälle vuoden herää edelleen yöllä jos ei muuten niin tuttu/unilelu on hukassa.. ei oo aina ihan eka asia illassa harrastaa seksiä. Mä ressaan ehken enempi sitä mitä muut sanoo jos plussa tulee... kun ei tuosta nelosesta juurikaan onnitteluja tullu..
 
@W.we Vaikeaahan se on, kun jotain kaipaa niin kovasti. Itse en esikoisen yrityksen aikana testannut ovulaatiota/laskenut ajankohtaa sen tarkemmin. Ainakin mulla auttoi edellä mainittu, kun ei kokoajan ajatellut, että mikä ajankohta on. Seksikään ei tuntunut pakkopullalta. :) Nyt on ollut eri ääni kellossa testeineen kaikkineen, kun toiveissa oli riittävän pieni ikäero. Alkaa tämä toivo muuttua tuhkaksi. :notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
Hei te joilla on jo jälkikasvua!
Miten saitte oikein pidettyä stressin poissa yrityksesta :eek:
Näen jo kolmatta yötä vauvaunia ja ahdistaa vaan lisää :cry:
Mulla ei ole vielä sitä jälkikasvua, mutta itse saan pidettyä stressin pois sillä, että emme "yritä". Meillä vain harrastetaan seksiä. Emme siis puhu "yrittämisestä". Enkä pahemmin ovistakaan tikuttele, tämä kierto pois lukien (koska letrot). Enkä ajattele, että seksin päämääränä on tulla raskaaksi. Tekee seksistäkin nautinnollisempaa. Näin pysyy mulla stressi kurissa. Toki myös sillä, että kun tulee se kova lapsen kaipuu, en yritä tukahduttaa sitä tunnetta, vaan hyväksyn sen. Mikä vain tunne käy vain raskaammaksi, kun sen yrittää kieltää /tukahduttaa sen sijaan, että hyväksyisi sen.

Voisi kuvitella, että stressaan hirveästi, kun en ovuloi ja on lääkkeitäkin apuna, mutta en juuri. Se plussa tulee sitten, kun sen aika on. Joko hoidoilla tai ilman. Stressaaminen tunnetusti vaan vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Oli minullakin silloin stressiä, kun eka luomukierto venyi sinne 95 päivään. Mutta senkin stressin sai pois, kun ajatteli, että tähänkin asiaan on apua saatavilla. Niin myös raskaaksi tulemiseen. Pessimisti-ajattelu ja turha stressaaminen ei auta asioita koskaan. Ne päinvastoin tekee itselle vain pahan mielen. Pitää nähdä jokaisessa asiassa ne positiiviset puolet.

En tiedä, helpottaako tämä yhtään vai puhunko mielestäsi ihan puuta-heinää, mutta näin mä toimin. Huomattakoon, että olen ihminen, joka ennen eli stressillä. Tuntui, että jos stressi loppuu, niin sydän pysähtyy. Ystävien kohdalla taas useammallakin on toiminut täysi tauko yrittämisestä. Stressitaso mielessä ja kehossa laskenut, jolloin elimistö on otollisempi alusta raskautumiselle.
 
  • Tykkää
Reactions: Riance ja lillium
@W.we jälkikasvu tuo mulle vielä enemmän stressiä. Ensimmäinen kun tuli ensimmäisestä kierrosta kun jätin pillerit ja toinen oli vahinko pillerien kanssa. Eikä auta kyllä mikään yöheräilyt ja muut siihen että malttaisin odottaa. Nyt vielä uusi kumppanikin niin kauhee pelko että jos meillä ei vaa syystä x onnistu :( Oon ite jättäny nyt tikuttelun pois, mutta kyllä vaikka vaan reilu puoli vuotta yritetty niin alkaa ahdistamaan joka kerta kun menkat tulee että miksi ei tärppää.
Eikä ainakaan helpota se että mulla loppuu kotihoidontuki ja nuorin aloittaa päivähoidon nyt tammikuussa vaikka alunperin oli tarkoitus että saisin jäädä perään uudestaan kotiin :(
 
Minkälaisia kiinnittymistuntemuksia teillä on ollut? Itse en siis ole sellaista osannut aikaisemmin tarkkailla. Tänään varhain aamulla vaan tuli ensin ihan super hiki, sen jälkeen tuli huono olo ja jouduin laittamaan sormet kurkkuun, sitten kömmin takaisin sänkyyn niin aloin palella hulluna. No sitten kun heräsin myöhemmin niin aivan normi olo. Joo, todenäkköisesti on kyse jouluherkkujen jne liikasyönnistä tms että kroppa sekaisin :ROFLMAO:
 
@SINISYDÄN<3 tervetuloa (y)

@W.we se ressi on erilaista nyt kun on jo lapsia...mutta ekaa kyllä ite ressasin tyyliin et me ei koskaan saada lapsia.. hän kuitenkin tärppäsi mukaan puolen vuoden jälkeen... Että voin kuvitella kuin vaikeaa on esim.sun tilanteessa olla ressaamatta :(

@Beibihaaveilija lupaavia oireita (y)

@haaveilija92 mulla näytti ovistikut just viikon melkein ovis plusssa, siis samaa vahvuutta ja tänään plussaa että älä lannistu tikkujen värin suhteen.... Hyvin voi se plussa yllättää hyvillä kiertopäivillä (y)

@_minävain_ onko se toinen testi tehty samalla kaavalla eli esim.aamupissasta?:(
 
OT: mulla viikon näytti tikku melkein ovis plussaa ja tänään plussaa :eek: olin jo varma että missasin sen ja koska kelit oli liukkaat su ja ma sekä ma-ti yönä jomotti vihlovasti munasarjat :eek: mutta nyt jomottelee vaan vähän ja tuli vähän eggwhitea niin en nyt tiiä näyttääkö mulla tikku just ku on ovis tai sen jälkeen vai onko se munis vasta irtoamassa :eek:
Tallettelut su-ma yönä + ma-ti yönä ja nyt ei enää ehditä kun ei olla saman katon alla :cry: niin jos vasta on irtoamassa niin nuo talletukset ei kyllä riitä :cry: luulin ja toivoin niin että ovis ois ollu just aattona ja saatais aattona pieni kyytiin :love: mutta eeiiih :( nyt tuo jomotus korostuu silloin ku pissattaa kovasti ... enkä ees nyt tiiä mikä dpo ois...oisko nyt ehkä se 0(n)
 
@SINISYDÄN<3 tervetuloa (y)

@W.we se ressi on erilaista nyt kun on jo lapsia...mutta ekaa kyllä ite ressasin tyyliin et me ei koskaan saada lapsia.. hän kuitenkin tärppäsi mukaan puolen vuoden jälkeen... Että voin kuvitella kuin vaikeaa on esim.sun tilanteessa olla ressaamatta :(

@Beibihaaveilija lupaavia oireita (y)

@haaveilija92 mulla näytti ovistikut just viikon melkein ovis plusssa, siis samaa vahvuutta ja tänään plussaa että älä lannistu tikkujen värin suhteen.... Hyvin voi se plussa yllättää hyvillä kiertopäivillä (y)

@_minävain_ onko se toinen testi tehty samalla kaavalla eli esim.aamupissasta?:(
On tehty :unsure:
 
Pitkästä aikaa täällä! Olen kyllä lueskellut viestejä säännöllisesti. Tämä kuu on lähinnä menty ilman mitään vauvajuttuja niin siksi ei ole ollut mitään päivitettävää. Ovistikkuihin sain 1,5 viikkoa tasavahvaa viivaa. Kyllästyin ja lopetin testailun. En varmaan taaskaan ovuloi. Peittoja heiluteltu ehkä 3 kertaa tässä kuussa. Nyt siis lähinnä vaan odottelen, että kuinkahan pitkä kierto tulee.

Meillä isona ongelmana on se, että miehellä on arkityö ja itsellä iltapainotteinen kolmivuorotyö. Yleensä kun tulen iltavuorosta niin mies jo nukkumassa koskaa herää niin aikasin töihin. Onko kenelläkään muulla samaa "ongelmaa" tässä vauvantekohommassa? Ratkaisuja?

Vauvajutut tosiaan jäänyt nyt vähän, kun ei mun kroppa taida edes toimia niinkun pitää. Uuden vuoden lupauksena voisin tutkituttaa itseni gynellä. Hyvää joulua kaikille, vielähän se on! Itsellä alkoi vapaat nyt kun joulun oli töissä.
 
@rosemarie Täällä sama tilanne. Itsellä vuorotyö, pääsääntöisesti teen kahta vuoroa. Mies pelkkää arkiaamua. Parisen viikkoa sitten aloitti kaikenlisäksi reissutyöt. On toisella paikkakunnalla töissä ma-to.
Omat haasteensa tuo tilanteeseen.

Uusille tervetuloa :)

Ja plussanneille isot onnittelut :love:
 
@chili_ Mulla kiinnittymistunne oli varmaankin koko dpo7 kestänyt alavatsajomottelu ja kivistys. Koski todella paljon. Silloin sanoin miehelle, että jos tällaisia kipuja voi olla negakierrossa, niin ihmettelen, ja että täytyy pistää muistiin! Dpo 7-8 välisenä yönä heräsin hurjaan hikoiluun, kun herkästi hikoileva mies oli tiukasti lämpöisen peiton alla tyytyväisenä. Eli huoneessa ei ollut tavallista kuumempi.

Täytyy kyllä täälläkin puolella sanoa se, että ei tuo jännitys kyllä plussaamiseen lopu. Nyt jännittää aina se, että tuleeko km, onko tuulimuna vai mitä tapahtuu! Joka päivä tarkkailee oireita ja pikkuhousuja. Nyt menossa 6+5, voikun tämä sujuisi hyvin... ei tästä kyllä vielä voi moneen viikkoon olla aidosti iloinen ja onnellinen! Vaikka jokaisesta päivästä pitäisi tietysti nauttia, kun raskaana on.

@_minävain_ Pahoittelut negasta!! Oli niin selkeä plussa tuo edellinen, ihan hätkähdyin. Oletko testannut toisilla testeillä kumpanakaan kertana? Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
@chili_ Mulla kiinnittymistunne oli varmaankin koko dpo7 kestänyt alavatsajomottelu ja kivistys. Koski todella paljon. Silloin sanoin miehelle, että jos tällaisia kipuja voi olla negakierrossa, niin ihmettelen, ja että täytyy pistää muistiin! Dpo 7-8 välisenä yönä heräsin hurjaan hikoiluun, kun herkästi hikoileva mies oli tiukasti lämpöisen peiton alla tyytyväisenä. Eli huoneessa ei ollut tavallista kuumempi.

Täytyy kyllä täälläkin puolella sanoa se, että ei tuo jännitys kyllä plussaamiseen lopu. Nyt jännittää aina se, että tuleeko km, onko tuulimuna vai mitä tapahtuu! Joka päivä tarkkailee oireita ja pikkuhousuja. Nyt menossa 6+5, voikun tämä sujuisi hyvin... ei tästä kyllä vielä voi moneen viikkoon olla aidosti iloinen ja onnellinen! Vaikka jokaisesta päivästä pitäisi tietysti nauttia, kun raskaana on.

@_minävain_ Pahoittelut negasta!! Oli niin selkeä plussa tuo edellinen, ihan hätkähdyin. Oletko testannut toisilla testeillä kumpanakaan kertana? Tsemppiä!

Tein sillon aiemmin viikolla sen one stepin herkän testin ja siihenki sain kaks viivaa, toinen oli kyllä vaaleampi.. muita testejä en ole tehnyt. Kyllä on tullut itkettyä tänään ku tuo plussa oli niin selvä! Mutta ei voi mitää.. menkkoja odotellessa.
Mulla oli ihan selkeää kiinnittymisvuotoa, heräsin yöllä ku vihlasi tosi kovaa molemmilta puolilta alamahalla, siitä sitte seuraavana päivänä tuli niiiin pieni tippa punasta että just erotti niin valkovuodon seassa,samoin siitä seuraavan päivänä, pyyhittäessä pieni tippa valkovuodon seassa että olin varma että kiinnittymisvuotoa. Mutta se varmaan jäi yritykseksi koska nyt nega
 
Kyllä aikamoista stressiä tuottaa esikoisen ”yritys”, ja kun en ole ikipäivänä plussaa tai edes haamua saanut, ja muutenkin kun on vaikeutta ilmassa saada lasta, niin se kyllä stressaa. Vaikka ei saisi, mutta eiköhän tämä ”alkuinnostus” ja paineet vielä laannu kun yk:t kasvaa, ei pinty niin pahasti ja tule pakkomielteisesti mietittyä kehoa ja ”oireita.” o_O:whistle:

Luulen että tänään on menossa dpo8 tai 7, jos yhtään luen oikein merkkejä mitä vko sitten elimistö ilmoitteli. :alien: Munasarjakipua, tissit kipeytyi jne, oletan opiksen olleen kp15 tai 16. Tämän hetken oloissa ei sen kummempia, tissit kipeät edelleen :mad: Vähän ollut huono olo nyt illalla, ihan kävi etomaan oma uusi hajuvesi!! :LOL::LOL: Vaikka on niin ihana tuoksu, mutta jotenkin kuvotti aiemmin. :sick: Paleltaa kyllä, lämmöt 36,7.

@pandanen, vauvaonnea teille! :love: Toivotaan että kaikki menee hyvin, ja pääset nauttimaan raskaudesta :barefoot:

@_minävain_ on kyllä niin harmillinen juttu, tsemii :(
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, näyttää aika moni joutuneen :unsure:

On: tänään dpo10 jos ovis on tapahtunut oletettuna päivänä. Aamulla testasin ihan puhtaan negan.. menkkoja ennustaa sunnuntaille, testasinkohan turhan aikasin :cry:
 
@_minävain_ jos yrittää jotain positiivista asiasta hakea, niin ainakin oli kiinnittymisen yritystä ja se lupaa hyvää jatkoa ajatellen (n)


Omaa napaa, pieni toivo on että onnistuisi viimeisessä luomukierrossa. Ovulaatiotestiiin viiva vahvistunut, mutta ei vielä vahvempi kuin kontrolliviiva. Ollaan lähdössä huomenna viikoksi Italiaan, ja flo ennustaa ovulaatiota uudeksivuodeksi. Olisi ihanaa saada pieni aluilleen romanttisessa Milanossa....
 
@_minävain_ jos yrittää jotain positiivista asiasta hakea, niin ainakin oli kiinnittymisen yritystä ja se lupaa hyvää jatkoa ajatellen (n)


Omaa napaa, pieni toivo on että onnistuisi viimeisessä luomukierrossa. Ovulaatiotestiiin viiva vahvistunut, mutta ei vielä vahvempi kuin kontrolliviiva. Ollaan lähdössä huomenna viikoksi Italiaan, ja flo ennustaa ovulaatiota uudeksivuodeksi. Olisi ihanaa saada pieni aluilleen romanttisessa Milanossa....

Ooooh, siellä ainakin puitteet kohdillaan vauvansiemenelle!! :love: Nautitte, syötte ja lemmiskelette etelän huumassa! :rolleyes::geek::love:
 

Yhteistyössä